Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. Хмельницького з відновленням дорожнього покриття від вул. Горького до вул. Маяковського м. Жовті Води Дніпропетровської області
Очікувана вартість
45 526 810,00 UAH
UA-2020-06-04-002665-b cc22dc6244ae48f3a413658d01eabc2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428692 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428692
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 13:45
Очікувана вартість: 45 526 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 227 634,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. Хмельницького з відновленням дорожнього покриття від вул. Горького до вул. Маяковського м. Жовті Води Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52200, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, вул. Хмельницького (від вул. Горького до вул. Маяковського)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник, при надходженні бюджетних коштів, перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Робіт за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Робіт, протягом 90 календарних днів, з моменту надходження бюджетних коштів Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Генерального підрядника протягом 10 календарних днів, на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Календарні 65
Iнша подія Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у термін 14 календарних днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором Робіт та підписання акта державної (робочої) комісії з прийняття об’єкта в експлуатацію, затвердженого в установленому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахункові рахунки Замовника - Розпорядника коштів Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 15:22
Перелік змін 11.06.docx
11 червня 2020 15:22
ЗТД парк Жовті Води 11.06.doc
11 червня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 15:22
Перелік змін 11.06.docx
11 червня 2020 15:22
ЗТД парк Жовті Води 11.06.doc
04 червня 2020 11:34
ТД парк Жовті Води.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-13-000015 ● e6ada745587748c1a5ab10e204c8f36a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.07.2020 № 138

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 138

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника


6
UA-2020-06-04-002665-b
04.06.2020 Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
(код за ЄДРПОУ 38598277) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-17 08:22:41

Про надання пояснень

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. Хмельницького з відновленням дорожнього покриття від вул. Горького до вул. Маяковського м. Жовті Води Дніпропетровської області» (ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-04-002665-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону про закупівлі, пункту 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 9 форми «Тендерна пропозиція», яка викладена у додатку 4 до тендерної документації визначено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Аналізом процедури закупівлі UA-2020-06-04-002665-b встановлено, що ТОВ «Ресурс - Моноліт» надано тендерну пропозицію, в якій вказано, що учасник погоджується дотримуватись умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерної пропозиції.
Як наслідок, тендерна пропозиція ТОВ «Ресурс - Моноліт» не відповідала вимогам абзацу першого частини 3 статті 22 цього Закону та на підставі частини 1 статті 31 Закону підлягала відхиленню.
2. На виконання вимоги щодо документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору - Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. Хмельницького з відновленням дорожнього покриття від вул. Горького до вул. Маяковського м. Жовті Води Дніпропетровської області, ТОВ «Ресурс-Моноліт» надано аналогічний договір на виконання благоустрою майданчикiв навколо силосних станцій.
Співставлення видів робіт встановлено, що предмет закупівлі включає зовнішнє електроосвітлення, які відсутні в аналогічному договорі (озеленення, дорожнє покриття).
Поясність причину не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ресурс - Моноліт».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-21 16:49:17

Пояснення на запит

Відповідно до вимог ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України) надаємо наступні пояснення на запит.
1.Щодо підстави для відхилення через надання Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» тендерної пропозиції не за формою Додатку № 4 тендерної документації (далі-ТД), то слід зазначити наступне.
Відповідно до вимог п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону України регламентовано, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, має бути не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Аналогічне положення відображається в умовах ТД по даній закупівлі. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій по закупівлі був 22.06.2020, а дата розкриття тендерних пропозицій була відповідно 23.06.2020. Як вбачається Учасником ТОВ «Ресурс-Моноліт» у наданій формі тендерної пропозиції зазначено про дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що перевищує термін, визначений тендерною документацією, та не є меншим за термін, установлений Законом України.
Крім того, замовник при прийнятті рішення керувався позицією Державної аудиторської служби (як органу моніторингу, що відображена у Висновку по закупівлі «Код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Будівництво напірного каналізаційного колектору від КНС-1 (ПХЗ) до очисних споруд м. Павлоград» ID закупівлі: UA-2019-08-19-000429-a; та ID моніторингу UA-M-2020-02-07-000023), відповідно до якої орган моніторингу встановив про відсутність правових підстав для відхилення у разі надання учасником з економічно вигіднішою ТП форми тендерної пропозиції не у відповідності до вимог визначених Додатком № 4 (досліджувалось аналогічне питання щодо відображення учасником п. 9, а саме строку дотримання умов тендерної пропозиції. Зокрема умовами Закону України, Додатку № 4 ТД, встановлювався строк «90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій», Учасником у порушення умов ТД зазначено у п. 9 «90 днів календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій» та Держаудитслужбою визнано неправомірність відхилення замовником (департаментом) ТП учасника з цієї підстави.
2. Щодо підстави для відхилення ТП Учасника ТОВ «Ресурс-Моноліт» через нібито непідтвердження досвіду виконання аналогічного договору, то слід зазначити наступне.
З урахуванням принципів публічних закупівельта недискримінації учасників, умовами п. 3 Додатку № 1 до ТД встановлена необхідність надання Учасниками відповідних документів з інформацією про виконання договору з аналогічним предметом закупівлі, укладеного у період 2017-2020 роках. Як вбачається замовник не вимагає на виконання п. 3 Додатку № 1 від Учасників надання договорів, предметом яких є ідентичні види робіт, що передбачені у Технічній специфікації (технічному завданні) Додатку № 3 до ТД. Отже правових підстав для відхилення тендерної пропозиції, відповідно до вимог ст. 31 Закону України, у замовника не було.
Як вбачається, наданий ТОВ «Ресурс-Моноліт» аналогічний договір з предметом «Виконання благоустрою майданчиків навколо силосних станцій за адресою вул.Заводська 5, с. Партизанське, Дніпровський р-н,Дніпропетровська обл.» та інші документи (Акт приймання виконаних будівельних робіт за ф.КБ-2в, довідка за ф.КБ-3 тощо) містять відповідні види робіт та підтверджують наявність у вказаного Учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не згоден з інформацією викладеною у висновку про результати моніторингу по даній закупівлі, а саме щодо встановлених порушень вимог ч.16 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон України), тощо. Вважаємо, що висновок з викладеною у ньому інформацією є протиправними, помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України вказаний висновок, у встановлений Законом України строк, буде оскаржено до суду.

2020-07-30 11:39:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Подано позовну заяву від 04.08.2020 щодо визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу даної закупівлі.
Дата публікації: 07 серпня 2020

Документи:

01 вересня 2020 16:02
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:56
Жовті Води суд.doc
01 вересня 2020 16:02
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:17
Електронний підпис
01 вересня 2020 15:56
Жовті Води суд.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ" 44 010 000,00
UAH з ПДВ
44 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД" 44 466 804,30
UAH з ПДВ
44 466 804,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 16:13
Електронний підпис
24 червня 2020 12:19
Електронний підпис
24 червня 2020 12:13
Статут РМ.pdf
24 червня 2020 12:08
Електронний підпис
24 червня 2020 11:54
Довідка МВД Кучкова.pdf
24 червня 2020 11:53
Лист про ліцензію.pdf
24 червня 2020 11:53
Довідка ч2 ст17.pdf
22 червня 2020 14:24
Електронний підпис
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ИВР.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ЛС1_2-1-2_ГП.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4_ЕЗ.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_Т2.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3_ЕЗ.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ЛС1_2-1-4_ЕЗ.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2_ГП.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1_ГП.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ДЦ_4.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ОПР.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ЛС2_2-1-3_ЕЗ.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ЛС2_2-1-1_ГП.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ДЦ_3.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ЕНРСМЗ.pdf
22 червня 2020 14:21
70_ДЦ_ДЦ_2.pdf
22 червня 2020 14:21
Платіжне доручення.pdf
22 червня 2020 14:21
IG-20701-300.pdf
22 червня 2020 14:21
Проект договору.pdf
22 червня 2020 14:21
Статут РМ.pdf
22 червня 2020 14:21
Тендерна пропозиція.pdf
22 червня 2020 14:21
Звіт 12-2019 РМ.pdf
22 червня 2020 14:21
Звіт 1кв-2020 РМ.pdf
22 червня 2020 14:21
Реєстр документів.pdf
22 червня 2020 14:21
Лист про ліцензію.pdf
22 червня 2020 14:21
Витяг ПДВ (РМ).pdf
22 червня 2020 14:21
Довідка ч2 ст17.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:52
Т2.pdf
19 червня 2020 15:52
Статут ДорПроект.pdf
19 червня 2020 15:52
Рішення ДорПроект.pdf
19 червня 2020 15:52
ОПР.pdf
19 червня 2020 15:52
МТБ.pdf
19 червня 2020 15:52
ЛС2_2-1-3.pdf
19 червня 2020 15:52
ЛС2_2-1-1.pdf
19 червня 2020 15:52
ЛС1_2-1-4.pdf
19 червня 2020 15:52
ЛС1_2-1-2.pdf
19 червня 2020 15:52
Ліцензія ДорПроект.pdf
19 червня 2020 15:52
Ін код ДорПроект.pdf
19 червня 2020 15:52
ИВР.pdf
19 червня 2020 15:52
ДЦ_3.pdf
19 червня 2020 15:52
ДЦ_2.pdf
19 червня 2020 15:52
Довідка №3.pdf
19 червня 2020 15:52
Довідка №2.pdf
19 червня 2020 15:52
Довідка субпідрядник.pdf
19 червня 2020 15:52
Довідка про вимогам.pdf
19 червня 2020 15:52
Довідка не внос до ЄДР.pdf
19 червня 2020 15:52
Довідка не банкрут.pdf
19 червня 2020 15:52
Довідка антикор прогр.pdf
19 червня 2020 15:52
Довідка №1.pdf
19 червня 2020 15:52
Гар лист.pdf
19 червня 2020 15:52
Аналог.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРПРОЕКТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
Переможець 44 010 000,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 11:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРС-МОНОЛІТ"
#33262345
44 010 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 14:59
д.у.3.pdf укладений
22 грудня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 12:21
д.у.2.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 12:19
Електронний підпис зміни до договору
14 серпня 2020 09:12
20.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 09:11
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 14:45
20.pdf укладений
06 липня 2020 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 1,2 Договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 20 від 06.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.3.1, 6.1, 13.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №2 до Договору № 20 від 06.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 21 грудня 2020
Сума оплати за договором: 43 469 864,26
UAH (в тому числі ПДВ 7 244 977,38 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір