Конструкційні матеріали (лінолеум та комплектуючі), ДК 021:2015 – 44110000-4
Очікувана вартість
15 264,00 UAH
UA-2020-06-04-002552-b 8609cc11b13945eeab3a3cacaef51423
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Світлана Вікторівна Соклакова
+380967428389
soklakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 14:36
Очікувана вартість: 15 264,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А; Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону; Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська; джерело фінансування - бюджет участі (проект №145).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57 метр квадратний
лінолеум
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, КЗО "СЗШ № 134" ДМР, вул. Шолохова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
50 штуки
комплектуючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КЗО "СЗШ № 134" ДМР, вул. Шолохова, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 липня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Костенко Е.В. 11 603,00
UAH з ПДВ
11 603,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Іоненко М.М. 15 210,00
UAH з ПДВ
15 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2020 10:30
лин дог
01 липня 2020 10:29
подяка
01 липня 2020 10:29
обробка пер дан
01 липня 2020 10:28
працивники
01 липня 2020 10:27
лист 120
01 липня 2020 10:27
док3
01 липня 2020 10:26
док2
01 липня 2020 10:25
док
25 червня 2020 17:38
Сравнение Костенко.pdf
25 червня 2020 17:38
Специфікація Додаток 2.pdf
25 червня 2020 17:38
паспорт2.pdf
25 червня 2020 17:38
Пропозиція.pdf
25 червня 2020 17:38
паспорт3.pdf
25 червня 2020 17:38
Лист статья 17.pdf
25 червня 2020 17:38
згода.jpg
25 червня 2020 17:38
наймані робітники 2.JPG
25 червня 2020 17:38
наймані робітники.JPG
25 червня 2020 17:38
синтерос таркет2.pdf
25 червня 2020 17:38
синтерос таркет.pdf
25 червня 2020 17:38
св-во чп.pdf
25 червня 2020 17:38
1.pdf
25 червня 2020 17:38
витяг2.pdf
25 червня 2020 17:38
паспорт 1.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 22:09
sign.p7s
25 червня 2020 22:08
Висновок СЕС плінтус2.pdf
25 червня 2020 22:08
Висновок СЕС плінтус.pdf
25 червня 2020 22:08
Sanitary_Norms_RR_Backa.pdf
25 червня 2020 22:08
Certificate_RR2021_Backa.pdf
25 червня 2020 22:08
Характеристики Activa.pdf
25 червня 2020 22:08
Ст.17.pdf
25 червня 2020 22:08
Санкції.pdf
25 червня 2020 22:08
Перс дані.pdf
25 червня 2020 22:08
Паспорт 2.jpeg
25 червня 2020 22:08
Паспорт 1.jpeg
25 червня 2020 22:08
Згода з дог.pdf
25 червня 2020 22:08
Договір БілаЦерква.pdf
25 червня 2020 22:08
Довідка працівники.pdf
25 червня 2020 22:08
Довідка підпис.pdf
25 червня 2020 22:08
довідка печатка.pdf
25 червня 2020 22:08
Довідка МТБ.pdf
25 червня 2020 22:08
Довідка ліцензія.pdf
25 червня 2020 22:08
Довідка досвід.pdf
25 червня 2020 22:08
Довідка довкілля.pdf
25 червня 2020 22:08
Відгук БілаЦерква.pdf
25 червня 2020 22:08
Витяг податок.pdf
25 червня 2020 22:08
Витяг з реєстру.pdf
25 червня 2020 22:08
Специфікація.pdf
25 червня 2020 22:08
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Костенко Е.В.
#2700600136
Відхилено 11 603,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 14:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 10:37
ФОП Іоненко М.М.
#2808010012
Відхилено 15 210,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 09:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 14:13

Вимога про усунення невідповідностей

На вимогу п. 5 р. ІІІ тендерної документації не надано наступне: -Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для виконання договору відповідно до предмета закупівлі. -Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується). На підтвердження виконання аналогічного договору не надано: - Не менше однієї копії, завіреної належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» виконаного аналогічного договору, видаткову (-ві) накладну (-ні) щодо виконання договору у повному обсязі, сканкопія листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. Для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі (вимога п. 2 р. V тендерної документації) не надано наступне: -Довідка складена в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник погоджується поставляти товар/надавати послуги/виконувати роботи з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту підписання видаткової (-их) накладної (-их)/акту (ів) наданих послуг/виконаних робіт

Документи

01 липня 2020 14:05
sign.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

На вимогу п. 5 р. ІІІ тендерної документації на підтвердження виконання аналогічного договору не надана видаткова (ві) накладна (ні) щодо виконання договору у повному обсязі. На вимогу п. 2 р. V не надано гарантійний лист за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за бажанням) з інформацією про, те що у разі відсутності (затримки) фінансування замовника, учасник погоджується поставляти товар/надавати послуги/виконувати роботи з відстрочкою платежу, на строк до 120 календарних днів з моменту підписання видаткової (-их) накладної (-их)/акту (ів) наданих послуг/виконаних робіт.

Документи

03 липня 2020 09:08
sign.p7s
01 липня 2020 14:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Актуальні тендери

До пошуку