Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03210000-6 Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
74 304,00 UAH
UA-2020-06-04-002331-c 509030206a9149b6b5ea8dca64f18e09
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макухова Наталія

380678583891 makuhova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Макухова Наталія
380678583891
makuhova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 74 304,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 371,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Картопля 4300кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 кілограми
03210000-6 Зернові культури та картопля. Джерело фінансування закупівлі - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 3 банківських днів з моменту поставки Товару (окремої партії). Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 13:03
Кваліфікаційні вимоги.docx
04 червня 2020 13:03
Технічне завдання (картопля).doc
04 червня 2020 13:02
Проект Договіру.rtf
05 червня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 13:03
Кваліфікаційні вимоги.docx
04 червня 2020 13:03
Технічне завдання (картопля).doc
04 червня 2020 13:02
Проект Договіру.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Графік поставок
Дата подання: 04 червня 2020 20:42
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:14
Добрий день! Скільки разів на тиждень необхідно буде робити поставки?
Відповідь: Доброго дня. За умовою Технічного завдання, поставка товару здійснюється за заявкою Замовника. Періодичність буде залежити від реальних потреб Замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гримашевич Іван Іванович 51 084,00
UAH з ПДВ
51 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 16:32
Електронний підпис
12 червня 2020 16:30
1 2020 МКЛ 18 Картопля.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гримашевич Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гримашевич Іван Іванович
#2253821476
Переможець 51 084,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 11:23

Документи

15 червня 2020 11:23
Протокол №29.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гримашевич Іван Іванович
#2253821476
51 084,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 11:23
Протокол №29.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:28
додаткова угода 1 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:26
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 11:12
додаткова угода 1 від 01.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 12:02
Договір 17_06_02 від 17.06.2020.PDF укладений
18 червня 2020 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт, послуг) на 3727 грн. 00 коп., оскільки в зв"язку з сезонним коливанням цін знизилася ціна на картоплю
Номер договору про закупівлю: 17/06-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної вартості Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт, послуг) на 3727 грн. 00 коп., оскільки в зв"язку з сезонним коливанням цін знизилася ціна на картоплю
Номер договору про закупівлю: 17/06-02
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 357,00
UAH