Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні вироби для інтервенційних кардіологічних втручань
Medical virobi for interventional cardiology
Очікувана вартість
3 665 500,00 UAH
UA-2020-06-04-002244-a 1b85a1caa8dd44b5a2f3e2c003d41c2e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ломакіна Наталья Анатоліївна

+380542665807 sokl_econom@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02000381
Місцезнаходження: 43518, Україна , Сумська область обл., село Кальченки Білопільський район, вул. Центральна 2
Контактна особа: Ломакіна Наталья Анатоліївна
+380542665807
sokl_econom@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Sumy regional clinical hospital
National ID: 02000381
Contact point: Lomakina Natalia Anatoliivna
+380542665807
sokl_econom@email.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 04 червня 2020 18:52
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 18:56
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 18:56
Очікувана вартість: 3 665 500,00 UAH з ПДВ
Publication date: 04 червня 2020 18:52
Enquiries until: 26 червня 2020 18:56
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 18:56

Information

Estimated total value: 3 665 500 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement

Тендерна документація

04 червня 2020 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 18:52
Дод 4 Проект договору.docx
04 червня 2020 18:52
Дод 3 Перелік док 1.docx
04 червня 2020 18:52
Дод 2 ТЗ.docx
04 червня 2020 18:52
Дод 1 ТП.docx
04 червня 2020 18:52
ТД інтер н.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-002244-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 15 червня 2020 17:27
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановні Панове! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-06-04-002244-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Також слід відмітити, що таке об’єднання медичних виробів в один ЛОТ (ЛОТ №1), в ЖОДНОГО СВІТОВОГО виробника не йде, як комплекти. А також, звертаємо увагу на те, що перелічені медичні вироби (ЛОТ №1), які Замовник планує закупити одним лотом (ЛОТ №1), є різними між собою та мають різне застосування в медичній практиці, не являються наборами медичних інструментів і не можуть використовуватися одночасно під час оперативних втручань або проведенні інших медичних процедур. Таке об'єднання медичних виробів різного напрямку застосування в один лот призводить до штучного звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі.

Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання.
- Розділити предмет закупівлі ЛОТу №1 на окремі лоти по позиціях

У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 червня 2020 18:14
Шановні учасники !
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454, Замовнику надано право, а не обов’язок визначати при проведенні закупівлі окремі частини предмета закупівлі (лоти). Технічна документація була складена згідно критеріїв максимальної безпеки та ефективного надання високоспеціалізованої медичної допомоги, враховуючи наявність продуктів щонайменше двох виробників, які б відповідали заявленим параметрам.
Номер вимоги: UA-2020-06-04-002244-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ортогруп, Код ЄДРПОУ:40411235
Дата подання: 09 липня 2020 15:34
Усунення порушень, що виникли при розгляді пропозиції учасника
СКАРГА
щодо прийнятого рішення Замовника
Відповідно до реєстру пропозицій у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ТОВ «Кандія»
2. ТОВ «Ортогруп»
3. ТОВ «Інновамед»
4. ТОВ «Інстамед»

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про допуск до участі в аукціоні - ТОВ «Кандія».

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що медико-технічні характеристики пропонованого учасником товару стент система «Ultimaster» виробництва «Terumo Europe N.V.». не відповідає вимогам Додатку №2 «Технічного завдання», оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема:
- Стент система коронарна сиролімус-елютуюча має мати довжину стента від 8 до 38 мм.
В пропозиції учасника ТОВ «Кандія» документи «2. Технічна частина лот 5» (каталог ст.53 «Специфікація продукту») чітко відображається, що довжина запропонованої сиролімус-елютуючої стент-системи складає – від 9 до 38 мм. Виходячи з умов тендерної документації пропозиція учасника ТОВ «Кандія» не відповідає умовам технічної специфікації.

Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дії Замовника щодо допуску учасника до аукціону з суттєвими порушеннями вимог Тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.





Виходячи з вищевикладеного,

ПРОСИМО:

1.Прийняти скаргу до розгляду;
2.Прийняти рішення про не відповідність пропозиції «ТОВ «Кандія»» умовам технічної специфікації;



В разі якщо скарга буде проігнорована ми будемо вимушені звертатися до офіційного органу оскарження Антимонопольного комітету України та до органів, що реалізують державну політику та здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 17:36
Шановні учасники ! На Ваш запит надаємо наступні пояснення :
по лоту №5 в Додатку №2 Технічного завдання в медико-технічних вимогах характеристика-параметр Довжина стенту викладена як «8-38 мм».
Позначення «-» є коротким тире, що використовується для позначення інтервалу довжин стенту.
За визначенням Інтерва́л — відкритий проміжок між двома дійсними числами (які звуться межами, границями або кінцями інтервалу), тобто, множина дійсних чисел, менших за верхню межу інтервалу та більших за нижню межу інтервалу. Проміжок може включати або не включати кінці проміжку. З повагою тендерний комітет
Номер вимоги: UA-2020-06-04-002244-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ортогруп, Код ЄДРПОУ:40411235
Дата подання: 09 липня 2020 14:36
Скарга щодо прийнятих рішень Замовника
СКАРГА
щодо прийнятого рішення Замовника
Замовником Комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" було оприлюднено рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ортогруп», як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам.

Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника та вважає його неправомірним та таким що порушує законні права та інтереси Скаржника, а саме:
На підтвердження Кваліфікаційних та Технічних вимог Тендерної документації, учасником ТОВ «Ортогруп» було подано всі необхідні підтверджуючі документи. Запропонована учасником стент-система в повному обсязі відповідає характеристикам параметрам-вимогам Замовника:
-Запропонована продукція являється сертифікованою – Сертифікат Відповідності (з додатками) - № 057/19/MD від 06.05.2019р. (надається в пропозиції учасника);
-Товар пропонується постачати Замовнику новим та таким, що раніше не використовувався (Гарантійний лист надається в пропозиції учасника);
- Надана інструкція щодо експлуатації та каталог продукції (надається в пропозиції учасника);
- Строк придатності запропонованих виробів на момент поставки складатиме не менше 75% загального терміну придатності (Гарантійний лист надається в пропозиції учасника);
- Учасник надає право Замовнику вибирати будь-які типорозміри предмету закупівлі у необхідних кількостях (Гарантійний лист надається в пропозиції учасника);

Ми вважаємо, що дії Замовника щодо оцінки відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ортогруп» тендерній документації є необ’єктивними та упередженими, так як пропозиція повністю відповідає всім необхідним медико-технічним характеристикам та кваліфікаційним вимогам.
Замовник прийнятим рішенням порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч.2 ст. 31 - Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Замовник не зазначив конкретної підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Ортогруп».

Користуючись правом ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Виходячи з вище викладеного ПРОСИМО Вас в зазначений законом термін, надати чітку інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Ортогруп».

Виходячи з вище викладеного, керуючись умовами тендерної документації замовника та рішенням Замовника щодо оцінки пропозиції учасника ТОВ «Ортогруп», Законом України «Про публічні закупівлі» чітко випливає, що дії тендерного комітету направлені на визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Кандія» або ТОВ «Інстамед», які запропонували одну й ту ж стент систему «Ultimaster» виробництва «Terumo Europe N.V.».

Метою ЗУ «Про публічні закупівлі», на основі якого і проводиться дана закупівля, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісності конкуренції та максимальна економія та ефективність.
Крім того такі упереджені дії посадових осіб замовника при проведені даного тендеру говорять про наявність корупційної складової та містять склад злочину. Таким чином в незаконний спосіб та за відсутності законних підстав проводиться відхилення пропозиції ТОВ «Ортогруп».

Виходячи з вище викладеного та керуючись нормами чинного законодавства України ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду;
2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі при неправомірному відхиленні пропозиції Скаржника ТОВ «Ортогруп»;
3.Відмінити прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ортогруп»;
4. Допустити пропозицію учасника ТОВ «Ортогруп» до проведення аукціону;

В разі якщо скарга буде проігнорована ми будемо вимушені звертатися до офіційного органу оскарження Антимонопольного комітету України та до органів, що реалізують державну політику та здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 17:44
Шановні учасники, на Ваш запит надаємо наступні пояснення, щодо відхилення від участі по лоту №5 в Додатку №2 Технічного завдання в медико-технічних вимогах характеристика-параметр Довжина стенту викладена як «8-38 мм».
Позначення «-» є коротким тире, що використовується для позначення інтервалу довжин стенту.
За визначенням Інтерва́л — відкритий проміжок між двома дійсними числами (які звуться межами, границями або кінцями інтервалу), тобто, множина дійсних чисел, менших за верхню межу інтервалу та більших за нижню межу інтервалу. Проміжок може включати або не включати кінці проміжку. З повагою, тендерний комітет
Номер вимоги: UA-2020-06-04-002244-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ортогруп, Код ЄДРПОУ:40411235
Дата подання: 10 липня 2020 09:12
Скарга щодо прийнятих рішень Замовника
Шановний Замовнику
Просимо Вам надати вдповідь відносно суті скарги №5 від 09.07.2020р.
(Скарги дублюється нижче)

СКАРГА
щодо прийнятого рішення Замовника
Замовником Комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" було оприлюднено рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ортогруп», як такої що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам.

Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням Замовника та вважає його неправомірним та таким що порушує законні права та інтереси Скаржника, а саме:
На підтвердження Кваліфікаційних та Технічних вимог Тендерної документації, учасником ТОВ «Ортогруп» було подано всі необхідні підтверджуючі документи. Запропонована учасником стент-система в повному обсязі відповідає характеристикам параметрам-вимогам Замовника:
-Запропонована продукція являється сертифікованою – Сертифікат Відповідності (з додатками) - № 057/19/MD від 06.05.2019р. (надається в пропозиції учасника);
-Товар пропонується постачати Замовнику новим та таким, що раніше не використовувався (Гарантійний лист надається в пропозиції учасника);
- Надана інструкція щодо експлуатації та каталог продукції (надається в пропозиції учасника);
- Строк придатності запропонованих виробів на момент поставки складатиме не менше 75% загального терміну придатності (Гарантійний лист надається в пропозиції учасника);
- Учасник надає право Замовнику вибирати будь-які типорозміри предмету закупівлі у необхідних кількостях (Гарантійний лист надається в пропозиції учасника);

Ми вважаємо, що дії Замовника щодо оцінки відповідності пропозиції учасника ТОВ «Ортогруп» тендерній документації є необ’єктивними та упередженими, так як пропозиція повністю відповідає всім необхідним медико-технічним характеристикам та кваліфікаційним вимогам.
Замовник прийнятим рішенням порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч.2 ст. 31 - Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Замовник не зазначив конкретної підстави для відхилення пропозиції учасника ТОВ «Ортогруп».

Користуючись правом ч.3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Виходячи з вище викладеного ПРОСИМО Вас в зазначений законом термін, надати чітку інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ТОВ «Ортогруп».

Виходячи з вище викладеного, керуючись умовами тендерної документації замовника та рішенням Замовника щодо оцінки пропозиції учасника ТОВ «Ортогруп», Законом України «Про публічні закупівлі» чітко випливає, що дії тендерного комітету направлені на визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Кандія» або ТОВ «Інстамед», які запропонували одну й ту ж стент систему «Ultimaster» виробництва «Terumo Europe N.V.».

Метою ЗУ «Про публічні закупівлі», на основі якого і проводиться дана закупівля, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісності конкуренції та максимальна економія та ефективність.
Крім того такі упереджені дії посадових осіб замовника при проведені даного тендеру говорять про наявність корупційної складової та містять склад злочину. Таким чином в незаконний спосіб та за відсутності законних підстав проводиться відхилення пропозиції ТОВ «Ортогруп».

Виходячи з вище викладеного та керуючись нормами чинного законодавства України ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду;
2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі при неправомірному відхиленні пропозиції Скаржника ТОВ «Ортогруп»;
3.Відмінити прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Ортогруп»;
4. Допустити пропозицію учасника ТОВ «Ортогруп» до проведення аукціону;

В разі якщо скарга буде проігнорована ми будемо вимушені звертатися до офіційного органу оскарження Антимонопольного комітету України та до органів, що реалізують державну політику та здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2020 13:59
Тендерний комітету комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» інформує Вас про прийняття Вашої скарги до розгляду та надає відповідь по її суті.
06.07.2020 року відбулась прекваліфікація тендерних пропозицій на закупівлю медичних виробів для інтервенційних кардіологічних втручань , щодо закупівлі яких вже вдруге проводяться відкриті торги з публікацією англійською мовою (термін надання пропозицій 30 днів). Медичні вироби необхідні для проведення хірургічних втручань тяжкохворим на гострий інфаркт міокарта. На сьогодні склалась гостра потреба в забезпеченні інтервенційних кардіологічних втручань вищезазначеними медичними виробами. Спеціалісти обласної лікарні, які проводять хірургічні операції надали експертний висновок, в якому зазначено не відповідність тендерних пропозицій ТОВ «Ортогруп» та ТОВ «Інновамед» технічному завданню тендерної документації по лоту № 5 «Стент-система коронарна сиролімус-елютуюча». По лоту №5 в Додатку №2 Технічного завдання в медико-технічних вимогах характеристика-параметр Довжина стенту викладена як «8-38 мм». Позначення «-» є коротким тире, що використовується для позначення інтервалу довжин стенту. За визначенням Інтерва́л — відкритий проміжок між двома дійсними числами (які звуться межами, границями або кінцями інтервалу), тобто, множина дійсних чисел, менших за верхню межу інтервалу та більших за нижню межу інтервалу. Проміжок може включати або не включати кінці проміжку.
Згідно експертного висновку спеціалістів обласної лікарні було визначено не відповідність тендерних пропозицій ТОВ «Ортогруп» та ТОВ «Інновамед» технічному завданню тендерної документації по лоту № 5 «Стент-система коронарна сиролімус-елютуюча» та згідно абзацу 1. п.п.2. п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилені, як такі, що не відповідають технічним вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Згідно вищезазначеного тендерний комітет комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» підтверджує рішення про не відповідність тендерних пропозицій ТОВ «Ортогруп» та ТОВ «Інновамед» технічному завданню тендерної документації по лоту № 5 «Стент-система коронарна сиролімус-елютуюча» та відхилення вищезазначених тендерних пропозицій згідно абзацу 1. п.п.2. п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як такі, що не відповідають технічним вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації. З повагою, тендерний комітет
Номер вимоги: UA-2020-06-04-002244-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ортогруп, Код ЄДРПОУ:40411235
Дата подання: 09 липня 2020 15:37
Усунення порушень, що виникли при розгляді пропозиції учасника
СКАРГА
щодо прийнятого рішення Замовника
Відповідно до реєстру пропозицій у закупівлі взяли участь 4 учасники:
1. ТОВ «Кандія»
2. ТОВ «Ортогруп»
3. ТОВ «Інновамед»
4. ТОВ «Інстамед»

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про допуск до участі в аукціоні - ТОВ «Інстамед».

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що медико-технічні характеристики пропонованого учасником товару стент система «Ultimaster» виробництва «Terumo Europe N.V.». не відповідає вимогам Додатку №2 «Технічного завдання», оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема:
- Стент система коронарна сиролімус-елютуюча має мати довжину стента від 8 до 38 мм.
В пропозиції учасника ТОВ «Інстамед» документи «2. Технічна частина лот 5» (каталог ст.53 «Специфікація продукту») чітко відображається, що довжина запропонованої сиролімус-елютуючої стент-системи складає – від 9 до 38 мм. Виходячи з умов тендерної документації пропозиція учасника ТОВ «Інстамед» не відповідає умовам технічної специфікації.

Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Дії Замовника щодо допуску учасника до аукціону з суттєвими порушеннями вимог Тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.





Виходячи з вищевикладеного,

ПРОСИМО:

1.Прийняти скаргу до розгляду;
2.Прийняти рішення про не відповідність пропозиції ТОВ «Інстамед» умовам технічної специфікації;




В разі якщо скарга буде проігнорована ми будемо вимушені звертатися до офіційного органу оскарження Антимонопольного комітету України та до органів, що реалізують державну політику та здійснюють контроль у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 липня 2020 17:38
Шановні учасники ! На Ваш запит надано наступні пояснення:
по лоту №5 в Додатку №2 Технічного завдання в медико-технічних вимогах характеристика-параметр Довжина стенту викладена як «8-38 мм».
Позначення «-» є коротким тире, що використовується для позначення інтервалу довжин стенту.
За визначенням Інтерва́л — відкритий проміжок між двома дійсними числами (які звуться межами, границями або кінцями інтервалу), тобто, множина дійсних чисел, менших за верхню межу інтервалу та більших за нижню межу інтервалу. Проміжок може включати або не включати кінці проміжку. З повагою, тендерний комітет

Документи подані скаржником

15 червня 2020 17:27
МТВ зі змінами.docx

Документи

18 червня 2020 18:13
Протокол

Документи подані скаржником

09 липня 2020 14:35
Скарга.PDF

Документи подані скаржником

10 липня 2020 09:12
Скарга.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-04-002244-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Ортогруп, Код ЄДРПОУ:40411235
.
.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Діагностичне обладнання для КВГ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 463 750,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 318,75 UAH з ПДВ


Title: Diagnostic possession for CVG
Current status: Complete
Estimated total value: 463 750,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 318,75 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 14 липня 2020 12:23
Auction planned date: 14 липня 2020 12:23
Закінчення: 14 липня 2020 12:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 шт
Провідник гідрофільний, короткий (до 180 см), стандартна жорсткість
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Дата доставки: 21 грудня 2020

Providnik gidrofіlny, short (up to 180 cm), standard zhorstkіst
CPV: 33180000-5
100 шт
Провідник гідрофильний, довгий (від 220 см)
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Дата доставки: 21 грудня 2020

Providnik hydrophilic, Dovgy (cm 220 cm)
CPV: 33180000-5
100 шт
Інтродьюсер для трансрадіального доступу
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Дата доставки: 21 грудня 2020

Introducer for transradial access
CPV: 33180000-5
245 шт
Катетер ангіографічний (кардіологічний)
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40022, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Троїцька, буд. 48
Дата доставки: 21 грудня 2020

Catheter Angiography (Cardiology)
CPV: 33180000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Медичні вироби для інтервенційних кардіологічних втручань Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 липня 2020
UA-2020-06-04-002244-a1b85a1caa8dd44b5a2f3e2c003d41c2e
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02000381
Місцезнаходження: 43518, Україна, Сумська область обл., село Кальченки Білопільський район, вул. Центральна 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ Кандія Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 18:05
Електронний підпис
06 липня 2020 18:05
Електронний підпис
06 липня 2020 18:04
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кандія

ТОВ "ІНСТАМЕД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кандія 463 037,15
UAH з ПДВ
463 037,15
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 463 750,00
UAH з ПДВ
463 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кандія

ТОВ "ІНСТАМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Кандія
#36174901
Переможець 463 037,15
UAH з ПДВ
15 липня 2020 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кандія
#36174901
463 037,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 11:29
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 11:17
дод угода 2 до дог 129.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 13:27
Дод угода 1 Кандія.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:34
Підписанний договор укладений
27 липня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна форми оплати та строку поставки
Номер договору про закупівлю: 129-1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 129-1/20
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 129-1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 463 037,15
UAH (в тому числі ПДВ 60 584,30 UAH)