Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, моніторингу сигналів тривоги пожежної сигналізації Станції швидкої медичної допомоги м. Краматорська - ВСП КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Остапа Вишні, будинок 24)
Очікувана вартість
3 150,00 UAH
UA-2020-06-04-002237-c ad766cd08a114bef9d3800fc4f5cb9fb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васильєва Рената

+380683094203 docemp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 13491258
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24
Контактна особа: Васильєва Рената
+380683094203
docemp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 11:55
Очікувана вартість: 3 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98110000-7: Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій


1. Кількість та обсяг надання послуг – згідно з Додатком №3
2. Місце надання послуг – згідно з Додатком №3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 міс
ДК 021:2015 – 98110000-7 Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій (послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, моніторингу сигналів тривоги пожежної сигналізації) Станції швидкої медичної допомоги м. Краматорська - ВСП КНП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» (84331, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Остапа Вишні, будинок 24)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98110000-7 — Послуги підприємницьких, професійних та спеціалізованих організацій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником на підставі актів наданих послуг. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 12:46
Оголошення .docx
04 червня 2020 12:46
Додаток 2.doc
04 червня 2020 12:46
Додаток 4.docx
04 червня 2020 12:46
Додаток 3.doc
04 червня 2020 12:46
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дозвіл
Дата подання: 09 червня 2020 14:13
Дата відповіді: 10 червня 2020 12:23
Доброго дня, який саме дозвіл повинні мати Учасники на власні ПЦС та мобільні групи , згідно Додатку 3??????????????
Відповідь: Доброго дня! Учасники повинні мати документ дозвільного характеру на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, на такий вид діяльності як проведення технічного обслуговування та дистанційного нагляду за системами протипожежної автоматики.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СФЕРА" 2 793,00
UAH з ПДВ
2 443,00
UAH з ПДВ
Документи
Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області 3 150,00
UAH з ПДВ
2 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 13:20
Електронний підпис
12 червня 2020 11:51
Електронний підпис
12 червня 2020 11:37
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 11:37
Статут СФЕРА.pdf
12 червня 2020 11:37
Проект договору.pdf
12 червня 2020 11:37
Витяг платник податку.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 14:27
Електронний підпис
15 червня 2020 10:40
ТЗ Додаток 3.pdf
15 червня 2020 10:40
Положення.pdf
15 червня 2020 10:40
Наказ штат.pdf
15 червня 2020 10:40
Витяг право власності.pdf
15 червня 2020 10:40
Довідка про ПЦН.pdf
15 червня 2020 10:40
ПДВ.pdf
15 червня 2020 10:40
Наказ ДСНС.pdf
15 червня 2020 10:40
Витяг ЄДРПО.pdf
15 червня 2020 10:40
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СФЕРА"

Маріупольський міжрайонний відділ Управління поліції охорони в Донецькій області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СФЕРА"
#32270622
Переможець 2 443,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СФЕРА"
#32270622
2 443,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 13:30
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 16:58
Додаткова_угода_№3-2003 Ц(Сфера)-пролонгацiя (1).pdf зміни до договору
14 січня 2021 16:58
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:37
Додаткова_угода_№2-2003- Ц(Сфера)-пролонгацiя (1) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:06
Додаткова_угода_№2-2003- Ц(Сфера)-пролонгацiя (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 11:37
ДУ № 1 від 30.06.2020 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2020 12:54
Договір № 2003.Ц від 30.06.2020.pdf укладений
30 червня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (згідно п.1р.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер договору про закупівлю: 2003/Ц
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору відповідно до р.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 2003/Ц
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору відповідно до р.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 2003/Ц
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору відповідно до р.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: 2003/Ц
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 443,00
UAH (в тому числі ПДВ 407,17 UAH)