Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) (аптечка медична для надання першої медичної допомоги на транспорті (44039 набір для першої медичної допомоги, що містить лікарські засоби), аптечка медична для офісу (44039 набір для першої медичної допомоги, що містить лікарські засоби))
Очікувана вартість
15 450,80 UAH
UA-2020-06-04-002186-b 8eb8d1fb087346d4965df29e32063356
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Павлович Ковшар

+380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ""
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 09:30
Початок аукціону: 25 червня 2020 15:12
Очікувана вартість: 15 450,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


аптечки.
Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штуки
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Покупець оплачує товар після поставки конкретної партії товару протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дня отримання виставленого постачальником рахунку, оформленого відповідно до рознарядки покупця на поставку конкретної партії товару, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок постачальника. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти) Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 11:08
Додаток 3.doc
04 червня 2020 11:08
Додаток 2.docx
04 червня 2020 11:08
Додаток 1.docx
04 червня 2020 11:08
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРАТ "АВ-ФАРМА" 14 233,14
UAH з ПДВ
14 233,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 15 212,19
UAH з ПДВ
15 212,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 13:12
Електронний підпис
03 липня 2020 13:12
5.3.3. Довідка ст.17 ч.2.pdf
03 липня 2020 13:12
5.3.2.Довідка ст 17.pdf
03 липня 2020 13:12
5.3.13 public_doc.pdf
03 липня 2020 13:12
5.3.10 Копія св-ва ПДВ.pdf
03 липня 2020 13:12
5.3.1. Оновлена цінова.pdf
30 червня 2020 14:56
Електронний підпис
22 червня 2020 10:51
Електронний підпис
22 червня 2020 10:50
скан Витягу з ЄДРПОУ.pdf
22 червня 2020 10:50
Паспорта качества.pdf
22 червня 2020 10:50
Довідка про санкції.pdf
22 червня 2020 10:50
4.3. Паспорт директора.pdf
22 червня 2020 10:50
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 16:21
_Статут_ФМА_2017_завір.pdf
18 червня 2020 16:21
_Сертификат_офісна.pdf
18 червня 2020 16:21
_Пропозиція_311.pdf

Конфіденційні документи

18 червня 2020 16:21
_Паспорт дир._завір.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Інформація містить персональні дані

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "АВ-ФАРМА"

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРАТ "АВ-ФАРМА"
#24736125
Переможець 14 233,14
UAH з ПДВ
03 липня 2020 12:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 14:21

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: не надав Протокол Загальних зборів щодо права підписання тендерної пропозиції у випадку, якщо в установчому документі наявні обмеження у посадової особи або у представника учасника процедури закупівлі щодо права підписання документів тендерної пропозиції. Учасником ПРАТ "АВ-ФАРМА" в складі тендерної пропозиції було надано ПРОТОКОЛ №1/2019 річних загальних зборів акціонерів ПРАТ "АВ-ФАРМА" від 10 січня 2019 року, де по питанню 2 даного протоколу прийнято рішення уповноважити Генерального директора Товариства або особу, що виконує його обов’язки, протягом 1 (одного) року з дати проведення цих Загальних зборів, а саме з 10.01.2019 року по 10.01.2020 року включно здійснювати всі необхідні дії щодо вчинення від імені Товариства правочинів; дата аукціону по даній закупівлі – 25.06.2020 року, тобто на момент розкриття пропозиції Учасника ПРАТ "АВ-ФАРМА" наявні обмеження у посадової особи або у представника учасника процедури закупівлі щодо права підписання документів тендерної пропозиції Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.4.2 п.4 ч. 1 розділу 3 тендерної документації замовника Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Протокол Загальних зборів щодо права підписання тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРАТ "АВ-ФАРМА"
#24736125
14 233,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:26
звіт про виконання договору т_сн_94-20.doc укладений
11 січня 2021 12:17
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 16:16
Т-СН-94-20 від 17-07-2020 з ПРАТ АВ-ФАРМА.pdf укладений
17 липня 2020 16:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 01 січня 2021
Сума оплати за договором: 14 197,83
UAH (в тому числі ПДВ 928,83 UAH)