Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги доступу до сервісу ''Медична інформаційна система'')
Очікувана вартість
2 784 000,00 UAH
UA-2020-06-04-002158-a ● 38a10a1360084edba8d69f19b4eda5af
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081352 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9 |
Контактна особа: |
Оскольський Едуард Анатолійович +38 (050) 642-10-30 coz_uz@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2020 11:40 |
Очікувана вартість: | 2 784 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 920,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги доступу до сервісу ''Медична інформаційна система''
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XІV цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України); - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 17:26 |
ТД МІС.docx | |
04 червня 2020 17:26 |
Проект Договору_МІС_2.docx | |
04 червня 2020 17:26 |
оголошення - МІС.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення технічних вимог
Дата подання: 10 червня 2020 10:48
Дата відповіді: 11 червня 2020 14:44
Шановний замовнику. В технічній документації до даної закупівлі в Додатку 3 в пунктах 5.10 та 6.3.2 ви вказали вимогу щодо наявності Модулю телемедичного консультування.
Просимо вас надати більш детальні роз'яснення стосовно функціональності даного модулю та конкретизувати його функціональні можливості.
Відповідь: Функціональні можливості модулю повинні дозволяти надання телемедичного консультування (в тому числі з використанням телеметрії) відповідно до наказу МОЗ України від 19.10.2015 №681 «Про затвердження нормативних документів щодо застосування телемедицини у сфері охорони здоров’я», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 листопада 2015 р. за №1400/27845. Тобто, медична інформаційна система повинна підтримувати функцію передачі телемедичної інформації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-04-002158-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АЛТ Україна Лтд, Код ЄДРПОУ:36257647
Дата подання: 11 червня 2020 12:01
Вимога щодо усунення порушень
Доброго дня!
З метою усунення порушень вимог законодавства просимо внести зміни в технічні вимоги до предмета закупівлі згідно Додатку 3 Тендерної документації.
Перелік та обґрунтування даних вимог в прикріпленому файлі.
З метою усунення порушень вимог законодавства просимо внести зміни в технічні вимоги до предмета закупівлі згідно Додатку 3 Тендерної документації.
Перелік та обґрунтування даних вимог в прикріпленому файлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 15:28
Шановний Учасник, звертаємо Вашу увагу, що Замовник закуповує послугу, яка даватиме змогу автоматизувати роботу медичних закладів Замовника з центральною базою даних (ЦБД) електронної системи охорони здоров’я для участі в державній програмі медичних гарантій. Закупівля послуги не відноситься до капітальних інвестицій і не передбачає встановлення (інсталяції) медичної інформаційної системи (далі-МІС) на комп’ютери замовника, передачі Замовнику будь-яких інших елементів інженерно-технічної системи (далі - ІТС) або будь-яких інших технічних засобів. Передбачається користування інженерно-технічною системою надавача послуги, відповідно саме надавач послуги повинен впровадити комплексну систему захисту інформації і надати документи, що це підтверджують відповідно до Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД). За таких умов Атестати/Декларації відповідності КСЗІ в ІТС, до складу яких входить МІС (навіть, якщо це Атестат/Декларація відповідності КСЗІ ІТС Розробника МІС), дійсно жодним чином не стосуються ІТС Замовника торгів.
На виконання вимог розділу 2 статті 8 Закону України «Про захист інформації в ІТС» та відповідно до положень пункту 1 «Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації» пункт 10 таблиці розділу 1 Додатку 3 до ТД містить вимогу щодо чинного позитивного експертного висновку за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, який засвідчує те, що МІС відповідає вимогам законодавства в сфері технічного захисту інформації.
Тобто вимоги пунктів 9 та 10 таблиці розділу 1 Додатку 3 до ТД відповідають Законодавству України та не містять дискримінаційних вимог щодо учасників торгів.
Водночас зазначаємо що відповідно до ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі
На виконання вимог розділу 2 статті 8 Закону України «Про захист інформації в ІТС» та відповідно до положень пункту 1 «Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації» пункт 10 таблиці розділу 1 Додатку 3 до ТД містить вимогу щодо чинного позитивного експертного висновку за результатами державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, який засвідчує те, що МІС відповідає вимогам законодавства в сфері технічного захисту інформації.
Тобто вимоги пунктів 9 та 10 таблиці розділу 1 Додатку 3 до ТД відповідають Законодавству України та не містять дискримінаційних вимог щодо учасників торгів.
Водночас зазначаємо що відповідно до ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі
Номер вимоги: UA-2020-06-04-002158-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 30 червня 2020 23:08
Замовник безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ “АСКЕП”
Пропозицію ТОВ “АСКЕП” було відхилено через ненадання документів, що підтверджують впровадження Комплексної системи захисту інформації (далі - КСЗІ) для запропонованого рішення.
Згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закону) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Учасник ТОВ “АСКЕП” не згоден з рішенням тендерного комітету.
П. 9 Додатку 3 до тендерної документації (далі - ТД) містить вимогу: Розробник МІС повинен впровадити комплексну систему захисту інформації (КСЗІ), який повинен підтримувати функції захисту інформації від несанкціонованого доступу у процесі її обробки. П. 10 Додатку 3 до ТД - КСЗІ МІС повинний мати чинний позитивний експертний висновок за результатами експертизи в галузі технічного захисту інформації (зареєстрований в Адміністрації Держспецзв’язку атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (КСЗІ).
ТОВ “АСКЕП” у складі пропозиції (у файлі “КСЗИ АСКЕП.pdf”) було надано Атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 04.06.2020 року за №21567, який засвідчує, що впроваджена КСЗІ інформаційно-телекомунікаційної системи “МІС “Askep.net””, що належить ТОВ “АСКЕП”, забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації. Також в цьому файлі надано Експертний висновок про результати експертизи, який підтверджує відповідність “МІС “Askep.net” вимогам норматвино-правових актів та нормативних документів системи технічного захисту інформації разом з Додатком (у файлі “Додаток до КСЗИ.pdf”).
Зазначимо, що згідно абз. 11 ст. 1 Закону України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах” комплексна система захисту інформації - взаємопов'язана сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів і методів захисту інформації.
Згідно абз. 5 п. 1 Розділу І Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 року №93 (далі - Положення), навчальні заклади, науково-дослідні, науково-виробничі установи Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, підприємства, установи та організації, які проводять експертизу (далі - Організатори).
Згідно абз. 1 п. 27 Розділу ІІ Положення за результатами проведених робіт Організатор складає Експертний висновок та в разі позитивних результатів експертної оцінки - атестат відповідності КСЗІ.
Згідно абз. 4 п. 27 Розділу ІІ Положення зазначені документи, що підтверджують відповідність вимогам нормативних документів з ТЗІ, засвідчуються Організатором і разом з протоколами виконання робіт подаються до Адміністрації Держспецзв’язку.
Згідно п. 2 Розділу ІІІ Положення на підставі позитивного рішення щодо експертизи КСЗІ в ІТС атестат відповідності реєструється та повертається Організатору.
Надані документи Учасником підтверджують впровадження відповідної КСЗІ від несанкціонованого доступу у процесі обробки.
Додатково учасник ТОВ “АСКЕП” на свій розсуд вирішив надати аналогічний документ - Атестат відповідності про впровадження КСЗІ партнера ТОВ “Де Ново”, на Хмарі якого розміщуються сервіси Учасника.
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ “АСКЕП”, яка містить необхідний документ, чим порушив абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Згідно ч. 3 ст. 164-14 КУпАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вимагаємо повернути на кваліфікацію пропозицію учасника ТОВ “АСКЕП” та розглянути її у відповідності до Закону.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ч. 3 ст. 31 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закону) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Учасник ТОВ “АСКЕП” не згоден з рішенням тендерного комітету.
П. 9 Додатку 3 до тендерної документації (далі - ТД) містить вимогу: Розробник МІС повинен впровадити комплексну систему захисту інформації (КСЗІ), який повинен підтримувати функції захисту інформації від несанкціонованого доступу у процесі її обробки. П. 10 Додатку 3 до ТД - КСЗІ МІС повинний мати чинний позитивний експертний висновок за результатами експертизи в галузі технічного захисту інформації (зареєстрований в Адміністрації Держспецзв’язку атестат відповідності комплексної системи захисту інформації (КСЗІ).
ТОВ “АСКЕП” у складі пропозиції (у файлі “КСЗИ АСКЕП.pdf”) було надано Атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 04.06.2020 року за №21567, який засвідчує, що впроваджена КСЗІ інформаційно-телекомунікаційної системи “МІС “Askep.net””, що належить ТОВ “АСКЕП”, забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації. Також в цьому файлі надано Експертний висновок про результати експертизи, який підтверджує відповідність “МІС “Askep.net” вимогам норматвино-правових актів та нормативних документів системи технічного захисту інформації разом з Додатком (у файлі “Додаток до КСЗИ.pdf”).
Зазначимо, що згідно абз. 11 ст. 1 Закону України “Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах” комплексна система захисту інформації - взаємопов'язана сукупність організаційних та інженерно-технічних заходів, засобів і методів захисту інформації.
Згідно абз. 5 п. 1 Розділу І Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженого Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 року №93 (далі - Положення), навчальні заклади, науково-дослідні, науково-виробничі установи Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, підприємства, установи та організації, які проводять експертизу (далі - Організатори).
Згідно абз. 1 п. 27 Розділу ІІ Положення за результатами проведених робіт Організатор складає Експертний висновок та в разі позитивних результатів експертної оцінки - атестат відповідності КСЗІ.
Згідно абз. 4 п. 27 Розділу ІІ Положення зазначені документи, що підтверджують відповідність вимогам нормативних документів з ТЗІ, засвідчуються Організатором і разом з протоколами виконання робіт подаються до Адміністрації Держспецзв’язку.
Згідно п. 2 Розділу ІІІ Положення на підставі позитивного рішення щодо експертизи КСЗІ в ІТС атестат відповідності реєструється та повертається Організатору.
Надані документи Учасником підтверджують впровадження відповідної КСЗІ від несанкціонованого доступу у процесі обробки.
Додатково учасник ТОВ “АСКЕП” на свій розсуд вирішив надати аналогічний документ - Атестат відповідності про впровадження КСЗІ партнера ТОВ “Де Ново”, на Хмарі якого розміщуються сервіси Учасника.
Вважаємо, що Замовник безпідставно відхилив пропозицію учасника ТОВ “АСКЕП”, яка містить необхідний документ, чим порушив абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону.
Згідно ч. 3 ст. 164-14 КУпАП відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вимагаємо повернути на кваліфікацію пропозицію учасника ТОВ “АСКЕП” та розглянути її у відповідності до Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 липня 2020 17:55
Приймаючи рішення тендерним комітетом від 26.06.2020 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АСКЕП» виходили з наступного.
Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93 затверджено Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації.
Так до зазначеного нормативно-правового документу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України визначено порядок здійснення експертиз у сфері технічного захисту інформації на предмет дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації.
У відповідності до затвердженої форми Атестата відповідності (Додаток 9 до Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації
(пункт 27 розділу II)) його невід’ємною частиною є Експертний висновок що повинен містити розгорнутий висновок щодо відповідності об'єкта експертизи вимогам нормативних документів системи ТЗІ.
Наданий ТОВ “АСКЕП” у складі пропозиції (у файлі “КСЗИ АСКЕП.pdf”) Атестат відповідності не має в собі розгорнутого експертного висновку що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам до наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93.
З огляду на зазначене підстав для скасування прийнятого тендерним комітетом Замовника від 26.06.2020 на закупівлю Код ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги доступу до сервісу ''Медична інформаційна система''), оголошення UA-2020-06-04-002158-a не вбачається.
Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93 затверджено Положення про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації.
Так до зазначеного нормативно-правового документу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України визначено порядок здійснення експертиз у сфері технічного захисту інформації на предмет дослідження, перевірки, аналізу та оцінки об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам нормативних документів із технічного захисту інформації та можливості їх використання для забезпечення технічного захисту інформації.
У відповідності до затвердженої форми Атестата відповідності (Додаток 9 до Положення про державну експертизу у сфері технічного захисту інформації
(пункт 27 розділу II)) його невід’ємною частиною є Експертний висновок що повинен містити розгорнутий висновок щодо відповідності об'єкта експертизи вимогам нормативних документів системи ТЗІ.
Наданий ТОВ “АСКЕП” у складі пропозиції (у файлі “КСЗИ АСКЕП.pdf”) Атестат відповідності не має в собі розгорнутого експертного висновку що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам до наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України від 16.05.2007 № 93.
З огляду на зазначене підстав для скасування прийнятого тендерним комітетом Замовника від 26.06.2020 на закупівлю Код ДК 021:2015 - 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги доступу до сервісу ''Медична інформаційна система''), оголошення UA-2020-06-04-002158-a не вбачається.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-06-04-002158-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:41571077
Дата подання: 03 липня 2020 13:33
Оскарження дискваліфікації
Дякуємо вам за попередню розгорнуту відповідь.
Хочемо зауважити, що учасником ТОВ “АСКЕП” було надано у файлі “КСЗИ АСКЕП.pdf” Атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 04.06.2020 року за №21567, який засвідчує, що впроваджена КСЗІ інформаційно-телекомунікаційної системи “МІС “Askep.net””, що належить ТОВ “АСКЕП”, забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації. Також в цьому файлі надано Експертний висновок про результати експертизи, який підтверджує відповідність “МІС “Askep.net” вимогам норматвино-правових актів та нормативних документів системи технічного захисту інформації.
ДОДАТКОВО у складі пропозиції було надано у файлі “Додаток до КСЗИ.pdf” розгорнутий висновок щодо відповідності об'єкта експертизи вимогам нормативних документів системи ТЗІ. Зміст цього файлу є продовженням змісту файлу “КСЗИ АСКЕП.pdf”. Таким чином, пропозиція ТОВ “АСКЕП” містить усі документи, які вимагав Замовник.
Проаналізувавши пропозицію наступного учасника ТОВ "Здоров'я 24", якого визначено переможцем, нами було виявлено, що в складі його пропозиції документи, які підтверджують відповідність пунктам 9, 10 Додатку 3 до ТД, аналогічні нашим (Атестат відповідності стор. 52, Експертний висновок стор. 53 та розгорнутий висновок стор 54 - 130 файлу “3. Технічна частин.pdf” пропозиції ТОВ "Здоров'я 24").
Наша пропозиція на 5 000,00 грн менша від пропозиції ТОВ "Здоров'я 24". Тому акцептуючи їх пропозицію, з аналогічно відповідним переліком документів, проте вищу за ціною, по-перше, ви порушуєте абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, по-друге, принцип здійснення публічних закупівель, викладений у п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону - максимальна економія.
Просимо розглянути нашу вимогу та повернути на кваліфікацію пропозицію учасника ТОВ “АСКЕП” для розгляду її у відповідності до Закону.
Розгорнути
Згорнути
Хочемо зауважити, що учасником ТОВ “АСКЕП” було надано у файлі “КСЗИ АСКЕП.pdf” Атестат відповідності, зареєстрований в Адміністрації Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України 04.06.2020 року за №21567, який засвідчує, що впроваджена КСЗІ інформаційно-телекомунікаційної системи “МІС “Askep.net””, що належить ТОВ “АСКЕП”, забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів з технічного захисту інформації. Також в цьому файлі надано Експертний висновок про результати експертизи, який підтверджує відповідність “МІС “Askep.net” вимогам норматвино-правових актів та нормативних документів системи технічного захисту інформації.
ДОДАТКОВО у складі пропозиції було надано у файлі “Додаток до КСЗИ.pdf” розгорнутий висновок щодо відповідності об'єкта експертизи вимогам нормативних документів системи ТЗІ. Зміст цього файлу є продовженням змісту файлу “КСЗИ АСКЕП.pdf”. Таким чином, пропозиція ТОВ “АСКЕП” містить усі документи, які вимагав Замовник.
Проаналізувавши пропозицію наступного учасника ТОВ "Здоров'я 24", якого визначено переможцем, нами було виявлено, що в складі його пропозиції документи, які підтверджують відповідність пунктам 9, 10 Додатку 3 до ТД, аналогічні нашим (Атестат відповідності стор. 52, Експертний висновок стор. 53 та розгорнутий висновок стор 54 - 130 файлу “3. Технічна частин.pdf” пропозиції ТОВ "Здоров'я 24").
Наша пропозиція на 5 000,00 грн менша від пропозиції ТОВ "Здоров'я 24". Тому акцептуючи їх пропозицію, з аналогічно відповідним переліком документів, проте вищу за ціною, по-перше, ви порушуєте абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, по-друге, принцип здійснення публічних закупівель, викладений у п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону - максимальна економія.
Просимо розглянути нашу вимогу та повернути на кваліфікацію пропозицію учасника ТОВ “АСКЕП” для розгляду її у відповідності до Закону.
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 15:53
Шановний Учасник! Своє рішення Замовник зазначив у протоколі засідання тендерного комітету (додається).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2020 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
1 252 800,00
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Здоров'я 24" |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Хелсі Юа |
1 890 000,00
UAH з ПДВ
|
277 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛІКЛІНІКА БЕЗ ЧЕРГ" |
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОЯЛ ІНТЕГРАЦІЯ" |
2 429 360,00
UAH з ПДВ
|
488 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ" |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
749 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛТ Україна Лтд |
2 202 000,00
UAH з ПДВ
|
2 202 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АСКЕП ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #41571077 |
Відхилено |
195 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 16:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 червня 2020 00:00
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Здоров'я 24" #39138976 |
Переможець |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 18:02
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 липня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2021 09:57
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 12:54
|
Договір ЦОЗ_ТН-318.pdf | укладений |
16 липня 2020 12:47
|