Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37501648 |
Вебсайт: | http://desn.kyivcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 29 |
Контактна особа: |
Михайлова Вікторія Олександрівна 380445470181 ujkg_desnrda@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 11:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 23 червня 2020 13:17 |
Очікувана вартість: | 3 515 090,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 301,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за надані роботи здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 11:29 |
Тендерна документація просп Лісовий 9 нов.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-13-000033 ● 0a7ef69869874c38aed7cc71d150c342
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 січня 2021 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.01.2021 № 9
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-06-04-001532-c 04.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-20 17:14:27
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту-облаштування спортивного майданчика за адресою: просп. Лісовий, 9 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-04-001532-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-21 11:57:21
Пояснення
На Ваше запитання, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту - відповідно до статті 70 Бюджетного кодексу України, рішеннь Київської міської ради від 21 грудня 2017 року №1043/4049 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки» (у редакції від 04 квітня 2019 року № 510/1766), від 13 грудня 2018 року №416/6467 «Про бюджет міста Києва на 2019 рік» (у редакції від 04 квітня 2019 року № 513/7169), розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09 січня 2019 року №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році», розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 04 лютого 2020 року № 73 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації та Протоколу ТК № 17 від 22.05.2020.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про виконання зауважень за результатами моніторингу. Данні зауваження взято до уваги. Крім цього, до відповідальних осіб за зазначені закупівлі вжито заходи дисциплінарного впливу.
2021-02-05 16:06:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" #37095763 |
Переможець |
3 439 600,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 12:28
|
ДОГОВІР _06СМ(Додаток2).pdf | укладений |
15 січня 2021 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2021 11:48
|
ДОГОВІР _06СМ (Додаток1).pdf | зміни до договору |
15 січня 2021 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 10:29
|
договір_06СМ.pdf | укладений |
14 липня 2020 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до календарного рафіку |
Номер договору про закупівлю: | 06СМ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1К |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |