Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт-облаштування спортивного майданчика за адресою: просп. Лісовий, 9
Очікувана вартість
3 515 090,00 UAH
UA-2020-06-04-001532-c 8a795ba1df9b46649ed7e950dee2b181
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлова Вікторія Олександрівна

380445470181 ujkg_desnrda@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501648
Вебсайт: http://desn.kyivcity.gov.ua
Місцезнаходження: 02225, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 29
Контактна особа: Михайлова Вікторія Олександрівна
380445470181
ujkg_desnrda@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 13:17
Очікувана вартість: 3 515 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 301,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітального ремонту об’єктів, що фінансуються в 2020 році за рахунок бюджетних коштів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт-облаштування спортивного майданчика за адресою: просп. Лісовий, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: просп. Лісовий, 9, м. Київ, м. Київ, 02166, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані роботи здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 12 червня 2020 09:46
Дата відповіді: 15 червня 2020 01:44
Шановний Замовнику! Загрузіть, будь ласка, тендерну документацію у форматі Word. Дякуємо!
Відповідь: Доброго дня! Документи завантажено «pdf»! Дякуємо за запит.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-13-000033 ● 0a7ef69869874c38aed7cc71d150c342
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 січня 2021 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.01.2021 № 9

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 13.01.2021 № 9





Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-06-04-001532-c 04.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-20 17:14:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту-облаштування спортивного майданчика за адресою: просп. Лісовий, 9 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-04-001532-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-21 11:57:21

Пояснення

На Ваше запитання, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту - відповідно до статті 70 Бюджетного кодексу України, рішеннь Київської міської ради від 21 грудня 2017 року №1043/4049 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки» (у редакції від 04 квітня 2019 року № 510/1766), від 13 грудня 2018 року №416/6467 «Про бюджет міста Києва на 2019 рік» (у редакції від 04 квітня 2019 року № 513/7169), розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 09 січня 2019 року №30 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році», розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 04 лютого 2020 року № 73 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2020 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації та Протоколу ТК № 17 від 22.05.2020.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Про виконання зауважень за результатами моніторингу. Данні зауваження взято до уваги. Крім цього, до відповідальних осіб за зазначені закупівлі вжито заходи дисциплінарного впливу.

2021-02-05 16:06:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 3 510 000,00
UAH з ПДВ
3 439 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДАРБУД" 3 495 825,99
UAH з ПДВ
3 495 825,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 14:48
Електронний підпис
26 червня 2020 13:42
Кошторис.pdf
26 червня 2020 13:42
Інформація переможця.pdf
26 червня 2020 13:42
18.06.2020 ДФС.pdf
22 червня 2020 11:38
Електронний підпис
22 червня 2020 11:28
GREEN PLANET характеристики.pdf
22 червня 2020 11:28
01-10.06 Довідка ДФС.pdf
22 червня 2020 11:28
Реєстр.pdf
22 червня 2020 11:28
Сертифікат на огорожу.pdf
22 червня 2020 11:28
Паспорт якості0003.PDF
22 червня 2020 11:28
відгук до договору 77149.pdf
22 червня 2020 11:28
Акт КБ2 від 16.08.2019.pdf
22 червня 2020 11:28
Договір №77149 від 15.05.2019.pdf
22 червня 2020 11:28
Договір 165 Полтава.pdf
22 червня 2020 11:28
СЕС обладнання ч2.pdf
22 червня 2020 11:28
СЕС обладнання.pdf
22 червня 2020 11:28
Сертифікат Радічі ІСО.pdf
22 червня 2020 11:28
LISPORT XL 60.000 cicli XWR 40.pdf
22 червня 2020 11:28
XWR 38-40.pdf
22 червня 2020 11:28
договор с Борко.pdf
22 червня 2020 11:28
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 червня 2020 11:28
Дилерський договір.pdf
22 червня 2020 11:28
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
22 червня 2020 11:28
15-24.06 Довідка ДФС.pdf
22 червня 2020 11:28
сканер наказів.pdf
22 червня 2020 11:28
Ліцензія АВК5 на 2020 рік.pdf
22 червня 2020 11:28
Ліцензія інтера.pdf
22 червня 2020 11:28
16.06.20 протокол.pdf
22 червня 2020 11:28
опис до статуту.pdf
22 червня 2020 11:28
Статут .pdf
22 червня 2020 11:28
Технічні паспорти.pdf
22 червня 2020 11:28
Кошторис.pdf
22 червня 2020 11:28
Проект договору.pdf
22 червня 2020 11:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 10:43
Dovidka_20168673450520560314.pdf
22 червня 2020 10:43
Договір Будальянс.PDF
22 червня 2020 10:43
Цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 10:43
реєстр підприємців.pdf
22 червня 2020 10:43
посад особа корупція.pdf
22 червня 2020 10:43
Лист-підтвердження.pdf
22 червня 2020 10:43
Лист-зобовязання.pdf
22 червня 2020 10:43
Лист-згода.pdf
22 червня 2020 10:43
Лист-згода 90 днів.pdf
22 червня 2020 10:43
Лист про печатку.pdf
22 червня 2020 10:43
Лист про Київаудит.pdf
22 червня 2020 10:43
Довідка про оффшори.pdf
22 червня 2020 10:43
довідка досвід роботи.pdf
22 червня 2020 10:43
Гарантійний лист.pdf
22 червня 2020 10:43
банкрутство.pdf
22 червня 2020 10:43
антикорупція.pdf
22 червня 2020 10:43
Розрахунок зп.pdf
22 червня 2020 10:43
Лісовий.zip
22 червня 2020 10:43
68_ДЦ_ССР_5.pdf
22 червня 2020 10:43
68_ДЦ_ССР_4.pdf
22 червня 2020 10:43
68_ДЦ_СВР.pdf
22 червня 2020 10:43
68_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
22 червня 2020 10:43
Статут ДарБуд.pdf
22 червня 2020 10:43
Сертификат Пикож И.А.pdf
22 червня 2020 10:43
Рішення засновника №1.PDF
22 червня 2020 10:43
Реквізити.pdf
22 червня 2020 10:43
Наказ охорона праці.pdf
22 червня 2020 10:43
Наказ контроль якості.pdf
22 червня 2020 10:43
ІПН.pdf
22 червня 2020 10:43
Договір оренди 2.pdf
22 червня 2020 10:43
Договір оренди 1.pdf
22 червня 2020 10:43
відсутність кредитів.PDF
22 червня 2020 10:43
відомості з ЄДРПОУ.PDF
22 червня 2020 10:43
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
22 червня 2020 10:43
ID карта.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"

ПП "ДАРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
Переможець 3 439 600,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 13:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" #37095763

№ рішення у справі

72/3-р/к

Дата рішення у справі

29.01.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ"
#37095763
3 439 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 10:29
договір_06СМ.pdf укладений
14 липня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 12:28
ДОГОВІР _06СМ(Додаток2).pdf укладений
15 січня 2021 12:02
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 11:48
ДОГОВІР _06СМ (Додаток1).pdf зміни до договору
15 січня 2021 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до календарного рафіку
Номер договору про закупівлю: 06СМ
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 381 366,26
UAH (в тому числі ПДВ 563 561,04 UAH)