Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
spare parts for diesel-trains of Д1 series
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana +380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 115 396,24 UAH з ПДВ |
Publication date: | 04 червня 2020 15:03 |
Enquiries until: | 29 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 05 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 3 115 396 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
24 червня 2020 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2020 17:15 |
4023 ТД зч до Д1 нова редакція 24.06.2020.docx | |
24 червня 2020 17:15 |
Зміни до тендеру 4023 24.06.2020.doc | |
24 червня 2020 08:15 |
Зміни до тендеру 4023 10 06 2020.doc | |
11 червня 2020 09:18 |
Зміни до тендеру 4023 10 06 2020.doc | |
04 червня 2020 15:00 |
Додаток №9.docx |
24 червня 2020 17:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 червня 2020 17:15 |
4023 ТД зч до Д1 нова редакція 24.06.2020.docx
|
|||||||||
24 червня 2020 17:15 |
Зміни до тендеру 4023 24.06.2020.doc
|
|||||||||
24 червня 2020 08:15 |
Зміни до тендеру 4023 10 06 2020.doc
|
|||||||||
11 червня 2020 09:18 |
Зміни до тендеру 4023 10 06 2020.doc
|
|||||||||
04 червня 2020 15:00 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Враховуючи вищевикладене просимо Вас викласти пункт 3.2. тендерної документації в наступному вигляді:
3.2 Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, учасник повинен надати один з документів, чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
б) копію витягу з вказаного в п.3.2. «а» договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції;
в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
Для можливості своєчасного відвантаження запасних частин до дизель поїздів Д1 просимо Вас винести в окремий лот наступну продукцію:
- Главный вал ДП63.81.01.01, 44-86062/5
- Кардан генератора освещения ДП36.65.06.00, 45-80991
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-21-000040 ● 38a89e19d7af4c1ebcb8526d81f8a2fe
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2020 09:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.09.2020 № 160
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
29 UA-2020-06-04-001504-a 04.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-06-04-001504-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 09 жовтня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасних частин до дизель-поїздів серії Д1 (код ДК 021:2015: 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-06-04-001504-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону. Відповідно до абз. 2 частини 8 статті 8 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо відсутність інформації про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошенні про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо Мови (мов), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дані поля відсутні. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли виникне така технічна можливість. 2. Щодо порушення пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник припустився технічної помилки, не зазначивши в тендерній документації для об’єднання учасників умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Одночасно акцентуємо увагу на тому, що в даній процедурі закупівлі не приймали участь об’єднання учасників. Отже, порушення законодавства не було. В подальшому, при оголошенні наступних процедур закупівель, Замовник буде зазначати в тендерній документації для об’єднання учасників умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону.
2020-10-16 17:01:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 2 667 036,19 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 13 335,18 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Аукціон
Позиції
типа WD 71331/1
типа WD 71331/1
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2020 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД |
2 667 025,22
UAH з ПДВ
|
2 667 025,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОКОДЕТАЛЬ" |
2 667 036,13
UAH з ПДВ
|
2 667 036,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД #42781636 |
Переможець |
2 667 025,22
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 13:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 15:10
|
ЦЗВ-01-07820-01.pdf | укладений |
17 березня 2021 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 11:33
|
ЦЗВ-01-07820-01.pdf | укладений |
28 серпня 2020 11:33
|