Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
97 500,00 UAH
UA-2020-06-04-001419-b 9ea50a4597274e8ca61c28c0ee20ab30
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Олександрівна Давидюк

+380680201589 shmyga_tanya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД" КМР
Код ЄДРПОУ: 41844941
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Тетяна Олександрівна Давидюк
+380680201589
shmyga_tanya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 14:24
Очікувана вартість: 97 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Персональний комп`ютер в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 банківських днів через АТ КБ Приватбанк Житомирської області на підставі наданих Постачальником видаткових накладних. Джерело фінансування - кошти НСЗУ. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-001419-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 04 червня 2020 23:43
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 15:47
До оголошення було внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 95 897,28
UAH з ПДВ
92 094,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 96 158,00
UAH з ПДВ
92 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІНОС-Д" 96 600,00
UAH з ПДВ
92 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 96 850,00
UAH з ПДВ
93 905,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 96 954,00
UAH з ПДВ
93 947,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 16:38
6025782 виробник.pdf
23 червня 2020 16:16
6025782 цінова оновлена.pdf
11 червня 2020 12:21
Електронний підпис
11 червня 2020 12:20
Довідка ст 17 нова.pdf
11 червня 2020 12:20
гар лист санкції.pdf
11 червня 2020 12:20
гар лист лицен.pdf
11 червня 2020 12:20
3001298 повн.pdf
11 червня 2020 12:20
2436485 про підпри.pdf
11 червня 2020 12:20
2106011 субподр.pdf
11 червня 2020 12:20
6025782 досвід.pdf
11 червня 2020 12:20
Довідка ст 17 нова.pdf
11 червня 2020 12:20
Витяг від 19.02.2020.pdf
11 червня 2020 12:20
Протокол.jpg
11 червня 2020 12:20
Наказ.jpg
11 червня 2020 12:20
витяг ПДВ.pdf
11 червня 2020 12:20
Опис ВСЕСВИТ.pdf
11 червня 2020 12:20
6025782 тех.pdf
11 червня 2020 12:20
6025782 цінова.pdf
11 червня 2020 12:20
6025782 договір.pdf
11 червня 2020 12:20
6025782 гар.pdf
11 червня 2020 12:20
6025782 гар2.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 12:52
Електронний підпис
22 червня 2020 12:51
Сертифікати монітори.pdf
22 червня 2020 12:51
Порівняльна.pdf
22 червня 2020 12:51
висновок сес.pdf
22 червня 2020 12:29
ст. 17 Лист.pdf
22 червня 2020 12:29
інформаційна довідка .pdf
22 червня 2020 12:29
додаток 2 цінова.pdf
22 червня 2020 12:29
довідка-пояснення.pdf
22 червня 2020 12:29
довідка аналогічні.pdf
22 червня 2020 12:29
витяг з єдр 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "ТІНОС-Д"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Рішення скасоване 92 094,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 16:13
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 92 094,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 08:18
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
Переможець 92 099,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:18

Документи

26 червня 2020 08:55
Електронний підпис

Документи

14 липня 2020 08:18
Електронний підпис
13 липня 2020 16:15
протокол відмови.pdf
13 липня 2020 16:15
6025782 відмова3.pdf

Документи

14 липня 2020 11:18
Електронний підпис
14 липня 2020 11:17
протокол 84.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
92 099,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2020 11:18
Електронний підпис
14 липня 2020 11:17
протокол 84.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 11:22
договір 114.pdf укладений
27 липня 2020 11:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 92 099,00
UAH