Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
52 500,00 UAH
UA-2020-06-04-001223-b 05a308f3aa2d420c8597dc5c850cf7e8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Олександрівна Давидюк

+380680201589 shmyga_tanya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД" КМР
Код ЄДРПОУ: 41844941
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Тетяна Олександрівна Давидюк
+380680201589
shmyga_tanya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 13:42
Очікувана вартість: 52 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 525,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Портативний комп`ютер (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після поставки товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 банківських днів через АТ КБ Приватбанк Житомирської області на підставі наданих Постачальником видаткових накладних. Джерело фінансування - кошти НСЗУ. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 червня 2020 17:06
Дата відповіді: 09 червня 2020 08:06
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Всі характеристики предмета закупівлі наведені в Додатку 1 до Оголошення. Процесор товару повинен бути Intel Pentium або Intel Core i3, або AMD Ryzen, аналоги і еквіваленти розглядатися не будуть. Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-001223-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 04 червня 2020 23:45
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 15:51
До оголошення було внесено відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 44 220,00
UAH з ПДВ
44 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 46 980,00
UAH з ПДВ
45 477,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 51 000,00
UAH з ПДВ
45 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 47 798,00
UAH з ПДВ
46 223,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 47 965,00
UAH з ПДВ
46 390,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 49 005,00
UAH з ПДВ
47 272,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 09:59
Пропозиція оновлена.pdf
19 червня 2020 15:18
Електронний підпис
19 червня 2020 15:11
Статут_2018.pdf
19 червня 2020 15:11
Пропозиція.pdf
19 червня 2020 15:11
Проект договору.pdf
19 червня 2020 15:11
Податкова61380.pdf
19 червня 2020 15:11
Податкова 7062.pdf
19 червня 2020 15:11
Паспорт_Шматов.pdf
19 червня 2020 15:11
Лист-розяснення 2Е.pdf
19 червня 2020 15:11
Лист про ліцензування.pdf
19 червня 2020 15:11
Ідентиф_номер.pdf
19 червня 2020 15:11
Витяг_ЄДР 24_02_2020.pdf
19 червня 2020 15:11
Висновок СЕС HP.pdf
19 червня 2020 15:11
HP авторизація.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 10:21
Статут Компаком 2000.pdf
19 червня 2020 10:21
Наказ про призначення.pdf
19 червня 2020 10:21
Лист-підтвердження.pdf
19 червня 2020 10:21
Лист-гарантія.pdf
19 червня 2020 10:21
Досвід2000.rar
19 червня 2020 10:21
Виписка держреєстру.pdf
19 червня 2020 10:21
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 10:39
Електронний підпис
22 червня 2020 10:32
ст. 17 Лист-гарантія.pdf
22 червня 2020 10:32
Порівняльна таблиця.pdf
22 червня 2020 10:32
інформаційна довідка .pdf
22 червня 2020 10:32
додаток 2 цінова.pdf
22 червня 2020 10:32
довідка-пояснення.pdf
22 червня 2020 10:32
довідка аналогічні.pdf
22 червня 2020 10:32
витяг з єдр 2020.pdf
22 червня 2020 10:32
NB F,R,X series.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 44 220,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 09:48
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Відхилено 45 477,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 12:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 45 480,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 14:05
ФОП "ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2156006501
Відхилено 46 223,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 15:14
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 46 390,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 08:58

Документи

25 червня 2020 09:48
Електронний підпис

Документи

25 червня 2020 12:14
Електронний підпис

Документи

25 червня 2020 14:05
Електронний підпис

Документи

25 червня 2020 15:14
Електронний підпис

Документи

26 червня 2020 08:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
46 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2020 08:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 09:39
договір 112.pdf укладений
10 липня 2020 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 46 390,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 731,67 UAH)