Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Управлінські послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79420000-4 (Послуги з організаційно-консультаційної підтримки та супроводження первинних документів в програмному комплексі «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС УФГД) на умовах аутсорсингу)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-06-04-001119-c 8e161c69ab814fedb3714f8389216cbc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кохненко Григорій Іванович

380443668549 tenderokkts@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс"
Код ЄДРПОУ: 31815760
Вебсайт: http://kts.kmda.gov.ua/
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 10
Контактна особа: Кохненко Григорій Іванович
380443668549
tenderokkts@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:36
Очікувана вартість: 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Управлінські послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79420000-4 (Послуги з організаційно-консультаційної підтримки та супроводження первинних документів в програмному комплексі «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС УФГД) на умовах аутсорсингу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг По закінченню надання Послуг за календарний місяць, Виконавцем складається у двох примірниках Акт наданих послуг із зазначенням переліку наданих послуг за звітний місяць та надається Замовнику до 10 (десятого) числа кожного місяця на розгляд та підписання. Замовник зобов’язаний розглянути впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня отримання наданий Виконавцем Акт наданих послуг та повернути підписаним другий примірник Акту Виконавцю, або надіслати мотивовану відмову в прийманні наданих Послуг, що містить перелік недоліків та зауважень. Вартість Послуг, прийнятих Замовником відповідно до Акту наданих послуг за відповідний календарний місяць, оплачується Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня підписання даного Акту наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця. Фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 10:57
Оголошення.pdf
04 червня 2020 10:54
Тендерна документація.pdf
04 червня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 10:57
Оголошення.pdf
04 червня 2020 10:54
Оголошення.pdf
04 червня 2020 10:54
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-001119-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК", Код ЄДРПОУ:14274505
Дата подання: 02 липня 2020 14:39
Вимога щодо усунення порушення
Вих. № 492 від 02.07.2020р.

Спеціалізованому комунальному
підприємству "Київтелесервіс" (Замовник):
Номер оголошення про проведення закупівлі:
UA-2020-06-04-001119-c
Учасник (Кандидат):
Приватне акціонерне товариство
«Аудиторська фірма «Аналітик»
ЄДРПОУ 14274505
Юридична адреса: 01042, м. Київ,
вул. Чигоріна 57А
Фактична адреса: 01001, м. Київ,
вул. Хрещатик 44

ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі
та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата
(протокол №84 від 30 червня 2020р.)

Стосовно Вашого рішення про відхилення пропозиції нашої фірми у закупівлі UA-2020-06-04-001119-c Управлінські послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79420000-4 (Послуги з організаційно-консультаційної підтримки та супроводження первинних документів в програмному комплексі «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС УФГД) на умовах аутсорсингу)
повідомляємо наступне.

1. Вами зазначено про те, що «всупереч вимогам пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації учасником подано технічне завдання від 17.03.2017, 15.05.2017 та від 04.09.2017 до договору б/н від 14.03.2017, з яких лише в двох, а саме від 15.05.2017 та 04.09.2017 зазначений код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги, які не оформлені як додатки до цього договору, а відповідно не є її складовими частинами, факт виконання договору, аналогічного за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги не підтверджено».

Проте, вищезазначений висновок є необгрунтованим.
Пункт 2 додатку 1 Тендерної документації стосується вимог до наявності працівників. У пункті 3 додатку 1 Тендерної документації зазначено, що «Під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від «23» грудня 2015 року № 1749».
При цьому, у тендерній документації Замовника ніде не зазначено, що у самому тексті договору або його додатках повинен був зазначатися код ДК 021:2015 цього договору.
Документи, які були надані нами у складі тендерної пропозиції та на додаткову вимогу Замовника (технічні завдання від 17.03.2017, 15.05.2017 та від 04.09.2017 до договору б/н від 14.03.2017 ), якраз і свідчили про те, що зміст договору від 14.03.2017, який складають взаємні права і обов’язки, відповідає коду ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги.

2. Вами зазначено про те, що «всупереч вимогам абзацу 5 пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.» – надані довідки у довільній формі № 468 від 18.06.2020 р., № 470 від 18.06.2020 р., № 471 від 19.06.2020 р., № 472 від 19.06.2020 р., № 473 від 19.06.2020 р., № 480 від 25.06.2020 р. та № 481 від 25.06.2020 р. мають накладені фото підпису уповноваженої особи Голови правління Головача В. В. та печатки підприємства».
Проте, наведені Вами обставини не відповідають дійсності і взагалі нічим не обґрунтовані. Будь-які зауваження до зовнішнього вигляду документів відсутні, проте зроблено висновок про начебто підробку документів ПрАТ «АФ «Аналітик», які видані самим же ПрАТ «АФ «Аналітик». Жодних запитів про надання оригіналів документів Вами не здійснено. Також повідомляємо, що до повноважень тендерних комітетів не відноситься встановлення фактів кримінальних правопорушень. Ці повноваження належать виключно судам України.
Ваш висновок є тим більше необґрунтованим через те, що на всі документи, що надані у складі тендерної пропозиції, було накладено електронний цифровий підпис.


На підставі зазначеного, вимагаємо:
1. Провести повторну оцінку пропозиції кандидата (учасника) – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик» та скасувати рішення про відхилення кандидата (протокол №84 від 30 червня 2020р.).
2. Спростувати недостовірну інформацію про начебто підробку власних довідок нашого підприємства.

Голова правління Головач В.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 12:17
Згідно частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Ваша «Вимога про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата (протокол №84 від 30 червня 2020р.)» не відповідає положенням частини третьої статті 31 та частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи викладене Вашу вимогу щодо усунення порушення не задоволено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" 344 000,00
UAH з ПДВ
344 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП ГІОЦ 420 000,00
UAH з ПДВ
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 13:01
Електронний підпис
26 червня 2020 12:49
технічне завдання3.pdf
26 червня 2020 12:49
технічне завдання2.pdf
26 червня 2020 12:49
технічне завдання1.pdf
19 червня 2020 10:59
Електронний підпис
19 червня 2020 10:48
приміщення.pdf
19 червня 2020 10:44
Document_USR_1006790510.pdf
19 червня 2020 09:54
Електронний підпис
19 червня 2020 09:52
технічні вимоги.pdf
19 червня 2020 09:52
тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 09:52
Статут.pdf
19 червня 2020 09:52
сертифікати аудиторів.pdf
19 червня 2020 09:52
Документ_ЄДР_1006790510.zip
19 червня 2020 09:52
договір .pdf
19 червня 2020 09:52
відгук .pdf
19 червня 2020 09:52
акт .pdf

Публічні документи

08 липня 2020 10:56
Електронний підпис
08 липня 2020 10:54
дов.ДПІ.pdf
08 липня 2020 10:54
довідка МВС.pdf
08 липня 2020 10:54
дов.про особу.pdf
08 липня 2020 10:53
Пропозиція.pdf
02 липня 2020 14:32
Електронний підпис
02 липня 2020 14:26
акти по дог..pdf
02 липня 2020 14:26
дов.мат.тех.обл..pdf
17 червня 2020 14:51
Електронний підпис
17 червня 2020 14:29
дов.ГУСАРЕВИЧ.pdf
17 червня 2020 14:29
Наказ про директора.pdf
17 червня 2020 14:29
свід.ПДВ.pdf
17 червня 2020 14:28
Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 14:28
дов.не визн.банкурт..pdf
17 червня 2020 14:22
дов.не внес.в реєстр.pdf
17 червня 2020 14:22
лист гар.техн.вим..pdf
17 червня 2020 14:21
дов.щодо субпідр..pdf
17 червня 2020 14:21
дов.про учасн..pdf
17 червня 2020 14:20
дог.3872 уфгд.pdf
17 червня 2020 14:20
лист поясн.щодо ліц..pdf
17 червня 2020 14:19
лист відгук.pdf
17 червня 2020 14:19
Акти аналог.дог..pdf
17 червня 2020 14:19
аналог.дог..pdf
17 червня 2020 14:18
дов.аналог.дог..pdf
17 червня 2020 14:18
дипл_Яковлєва.pdf
17 червня 2020 14:17
посв.Рожан.pdf
17 червня 2020 14:17
посв.Миколайчук.pdf
17 червня 2020 14:17
посв.Кравчук.pdf
17 червня 2020 14:17
дов.працівн..pdf
17 червня 2020 14:16
Свід.право власн.буд.pdf
17 червня 2020 14:15
витяг пр.право. власн..pdf
17 червня 2020 14:15
витяг пр.власн.буд..pdf
17 червня 2020 14:14
дов.аналог.дог..pdf
17 червня 2020 14:13
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК"

КП ГІОЦ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК"
#14274505
Відхилено 344 000,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:27
КП ГІОЦ
#04013755
Переможець 420 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 13:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 14:13

Вимога про усунення невідповідностей

1. В ході розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах відносно відповідності учасника процедури критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: 1.1. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яких учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю № 469 віл 18.06.2020 не зазначено стаж роботи працівників, згідно вимоги тендерної документації замовника п.2 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Відповідно до вимог Учасником в складі тендерної пропозиції на вимогу тендерної документації замовника п.2 Додатку 1 до тендерної документації долучено довідку № 469 від 18.06.2020 відповідно до якої на підтвердження наявності в учасника торгів працівників відповідної кваліфікації, яких учасник планує залучати до виконання умов договору про закупівлю, які мають необхідні знання та досвід у сфері: супроводження КІАС УФГД, економіки та фінансів, комп’ютерних систем та мереж, такими працівниками є Головач В. В., Головач (Бутинець) Т. А., Туманян А. О., Герасимович І. А., Герасимович С. Ф., Морозова-Герасимович Н. А. та Коршикова Р. С. У свою чергу документи (сертифікат (-и), що підтверджують кваліфікацію; документ (-и) про освіту працівників у галузі інформаційних технологій, обліку і аудиту; документ (-и) про проходження курсів з впровадження, управління, супроводу інформаційних систем, баз даних, розробки програмного забезпечення тощо) надані не щодо кожного працівника, зазначеного в довідці (Коршикова Р. С.), а сертифікати деяких працівників (Головач В.В. та Бутинець Т. А.) є недійсними. 1.3. Предметом аналогічного договору поданого Учасником у складі тендерної пропозиції є послуги менеджера проекту щодо впровадження інфраструктури інформаційно-телекомунікаційних систем пультової охорони, що за ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» відповідає коду 72250000-2 Послуги пов’язані з система та підтримкою , або 79710000-4 Охоронні послуги. Предмет даної закупівлі повинен відповідати коду ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 79420000-4 Управлінські послуги відповідно до оголошення даної закупівлі, згідно вимоги п. 3 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику у строки передбачені статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати: 2.1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яких учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю із зазначенням стажу роботи працівників. 2.2. Документи (сертифікат (-и), що підтверджують кваліфікацію; документ (-и) про освіту працівників у галузі інформаційних технологій, обліку і аудиту; документ (-и) про проходження курсів з впровадження, управління, супроводу інформаційних систем, баз даних, розробки програмного забезпечення тощо) Коршикової Р.С., Головач В.В. та Бутинець Т.А. 2.3. Копію аналогічного договору з додатками та листом відгуком, в якому предметом закупівлі є Управлінські послуги код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» - 79420000-4.

Вимога про усунення невідповідностей

1. У ході розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах відносно відповідності учасника процедури критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1.1. Інформація на підтвердження вимоги «Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання учасником в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватись для надання послуг, які є предметом даної закупівлі із зазначенням: виду обладнання, терміну експлуатації (років), встановленого програмного забезпечення» пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника відсутня. 1.2. Відповідно до вимоги «Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) необхідно надати акт наданих послуг по вищенаведеному договору з підписами та печатками обох сторін (за наявності печаток та у випадку їх використання в своїй господарській діяльності та при оформленні документів) або інші документи, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору» пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції долучено акт № 303-17961 від 31.10.2019, акт № 303-19934 від 29.11.2019 і акт № 303-22055 від 28.12.2019 на загальну суму 132 292,65 грн, що є недостатнім підтвердженням у зв’язку з наданим учасником аналогічним договором, що є подібним за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1749 від 23.12.2015. 2. Для усунення виявлених невідповідностей учаснику у строки передбачені статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно надати: 2.1. Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що будуть використовуватись для надання послуг, які є предметом даної закупівлі із зазначенням: виду обладнання, терміну експлуатації (років), встановленого програмного забезпечення. 2.2. Інші акти приймання-передачі наданих послуг згідно договору № 4655 від 10.06.2019, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ГІОЦ
#04013755
420 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:39
ДУ №1 від 30.12.2020 до Дог. №ЗАК-07_028 від 24.07.2020.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:37
Повідомлення зміни № 1.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:37
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 16:03
Договір від 24.07.2020 №ЗАК-07_028 _ КІАС УФГД _ КП ГІОЦ.pdf укладений
27 липня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту першого частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1. Розділу 3 (ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ), до Розділу 10 (МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ) та до Додатку № 2 (Розрахунок вартості послуг) до Договору про закупівлю № ЗАК-07/028 від 24 липня 2020 року
Номер договору про закупівлю: ЗАК-07/028
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 350 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 333,33 UAH)