Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Управлінські послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79420000-4 (Послуги з організаційно-консультаційної підтримки та супроводження первинних документів в програмному комплексі «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС УФГД) на умовах аутсорсингу)
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-06-04-001119-c ● 8e161c69ab814fedb3714f8389216cbc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 31815760 |
Вебсайт: | http://kts.kmda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 10 |
Контактна особа: |
Кохненко Григорій Іванович 380443668549 tenderokkts@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 15:36 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79420000-4: Управлінські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Управлінські послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79420000-4 (Послуги з організаційно-консультаційної підтримки та супроводження первинних документів в програмному комплексі «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС УФГД) на умовах аутсорсингу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02192, Україна, Київська область, Київ, вул. Космічна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79420000-4 — Управлінські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | По закінченню надання Послуг за календарний місяць, Виконавцем складається у двох примірниках Акт наданих послуг із зазначенням переліку наданих послуг за звітний місяць та надається Замовнику до 10 (десятого) числа кожного місяця на розгляд та підписання. Замовник зобов’язаний розглянути впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня отримання наданий Виконавцем Акт наданих послуг та повернути підписаним другий примірник Акту Виконавцю, або надіслати мотивовану відмову в прийманні наданих Послуг, що містить перелік недоліків та зауважень. Вартість Послуг, прийнятих Замовником відповідно до Акту наданих послуг за відповідний календарний місяць, оплачується Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з дня підписання даного Акту наданих послуг, шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця. Фінансування закупівлі - власні кошти підприємства. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 10:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 10:57 |
Оголошення.pdf | |
04 червня 2020 10:54 |
Тендерна документація.pdf |
04 червня 2020 10:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
04 червня 2020 10:57 |
Оголошення.pdf
|
||
04 червня 2020 10:54 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-04-001119-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК", Код ЄДРПОУ:14274505
Дата подання: 02 липня 2020 14:39
Вимога щодо усунення порушення
Вих. № 492 від 02.07.2020р.
Спеціалізованому комунальному
підприємству "Київтелесервіс" (Замовник):
Номер оголошення про проведення закупівлі:
UA-2020-06-04-001119-c
Учасник (Кандидат):
Приватне акціонерне товариство
«Аудиторська фірма «Аналітик»
ЄДРПОУ 14274505
Юридична адреса: 01042, м. Київ,
вул. Чигоріна 57А
Фактична адреса: 01001, м. Київ,
вул. Хрещатик 44
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі
та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата
(протокол №84 від 30 червня 2020р.)
Стосовно Вашого рішення про відхилення пропозиції нашої фірми у закупівлі UA-2020-06-04-001119-c Управлінські послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79420000-4 (Послуги з організаційно-консультаційної підтримки та супроводження первинних документів в програмному комплексі «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС УФГД) на умовах аутсорсингу)
повідомляємо наступне.
1. Вами зазначено про те, що «всупереч вимогам пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації учасником подано технічне завдання від 17.03.2017, 15.05.2017 та від 04.09.2017 до договору б/н від 14.03.2017, з яких лише в двох, а саме від 15.05.2017 та 04.09.2017 зазначений код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги, які не оформлені як додатки до цього договору, а відповідно не є її складовими частинами, факт виконання договору, аналогічного за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги не підтверджено».
Проте, вищезазначений висновок є необгрунтованим.
Пункт 2 додатку 1 Тендерної документації стосується вимог до наявності працівників. У пункті 3 додатку 1 Тендерної документації зазначено, що «Під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від «23» грудня 2015 року № 1749».
При цьому, у тендерній документації Замовника ніде не зазначено, що у самому тексті договору або його додатках повинен був зазначатися код ДК 021:2015 цього договору.
Документи, які були надані нами у складі тендерної пропозиції та на додаткову вимогу Замовника (технічні завдання від 17.03.2017, 15.05.2017 та від 04.09.2017 до договору б/н від 14.03.2017 ), якраз і свідчили про те, що зміст договору від 14.03.2017, який складають взаємні права і обов’язки, відповідає коду ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги.
2. Вами зазначено про те, що «всупереч вимогам абзацу 5 пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.» – надані довідки у довільній формі № 468 від 18.06.2020 р., № 470 від 18.06.2020 р., № 471 від 19.06.2020 р., № 472 від 19.06.2020 р., № 473 від 19.06.2020 р., № 480 від 25.06.2020 р. та № 481 від 25.06.2020 р. мають накладені фото підпису уповноваженої особи Голови правління Головача В. В. та печатки підприємства».
Проте, наведені Вами обставини не відповідають дійсності і взагалі нічим не обґрунтовані. Будь-які зауваження до зовнішнього вигляду документів відсутні, проте зроблено висновок про начебто підробку документів ПрАТ «АФ «Аналітик», які видані самим же ПрАТ «АФ «Аналітик». Жодних запитів про надання оригіналів документів Вами не здійснено. Також повідомляємо, що до повноважень тендерних комітетів не відноситься встановлення фактів кримінальних правопорушень. Ці повноваження належать виключно судам України.
Ваш висновок є тим більше необґрунтованим через те, що на всі документи, що надані у складі тендерної пропозиції, було накладено електронний цифровий підпис.
На підставі зазначеного, вимагаємо:
1. Провести повторну оцінку пропозиції кандидата (учасника) – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик» та скасувати рішення про відхилення кандидата (протокол №84 від 30 червня 2020р.).
2. Спростувати недостовірну інформацію про начебто підробку власних довідок нашого підприємства.
Голова правління Головач В.В.
Розгорнути
Згорнути
Спеціалізованому комунальному
підприємству "Київтелесервіс" (Замовник):
Номер оголошення про проведення закупівлі:
UA-2020-06-04-001119-c
Учасник (Кандидат):
Приватне акціонерне товариство
«Аудиторська фірма «Аналітик»
ЄДРПОУ 14274505
Юридична адреса: 01042, м. Київ,
вул. Чигоріна 57А
Фактична адреса: 01001, м. Київ,
вул. Хрещатик 44
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі
та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата
(протокол №84 від 30 червня 2020р.)
Стосовно Вашого рішення про відхилення пропозиції нашої фірми у закупівлі UA-2020-06-04-001119-c Управлінські послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79420000-4 (Послуги з організаційно-консультаційної підтримки та супроводження первинних документів в програмному комплексі «Комплексна інформаційно-аналітична система управління фінансово-господарською діяльністю в м. Києві» (КІАС УФГД) на умовах аутсорсингу)
повідомляємо наступне.
1. Вами зазначено про те, що «всупереч вимогам пункту 2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» таблиці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 1 до тендерної документації учасником подано технічне завдання від 17.03.2017, 15.05.2017 та від 04.09.2017 до договору б/н від 14.03.2017, з яких лише в двох, а саме від 15.05.2017 та 04.09.2017 зазначений код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги, які не оформлені як додатки до цього договору, а відповідно не є її складовими частинами, факт виконання договору, аналогічного за предметом закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги не підтверджено».
Проте, вищезазначений висновок є необгрунтованим.
Пункт 2 додатку 1 Тендерної документації стосується вимог до наявності працівників. У пункті 3 додатку 1 Тендерної документації зазначено, що «Під аналогічним договором розуміється договір подібний за предметом закупівлі згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від «23» грудня 2015 року № 1749».
При цьому, у тендерній документації Замовника ніде не зазначено, що у самому тексті договору або його додатках повинен був зазначатися код ДК 021:2015 цього договору.
Документи, які були надані нами у складі тендерної пропозиції та на додаткову вимогу Замовника (технічні завдання від 17.03.2017, 15.05.2017 та від 04.09.2017 до договору б/н від 14.03.2017 ), якраз і свідчили про те, що зміст договору від 14.03.2017, який складають взаємні права і обов’язки, відповідає коду ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 79420000-4 Управлінські послуги.
2. Вами зазначено про те, що «всупереч вимогам абзацу 5 пункту 2 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації: «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України.» – надані довідки у довільній формі № 468 від 18.06.2020 р., № 470 від 18.06.2020 р., № 471 від 19.06.2020 р., № 472 від 19.06.2020 р., № 473 від 19.06.2020 р., № 480 від 25.06.2020 р. та № 481 від 25.06.2020 р. мають накладені фото підпису уповноваженої особи Голови правління Головача В. В. та печатки підприємства».
Проте, наведені Вами обставини не відповідають дійсності і взагалі нічим не обґрунтовані. Будь-які зауваження до зовнішнього вигляду документів відсутні, проте зроблено висновок про начебто підробку документів ПрАТ «АФ «Аналітик», які видані самим же ПрАТ «АФ «Аналітик». Жодних запитів про надання оригіналів документів Вами не здійснено. Також повідомляємо, що до повноважень тендерних комітетів не відноситься встановлення фактів кримінальних правопорушень. Ці повноваження належать виключно судам України.
Ваш висновок є тим більше необґрунтованим через те, що на всі документи, що надані у складі тендерної пропозиції, було накладено електронний цифровий підпис.
На підставі зазначеного, вимагаємо:
1. Провести повторну оцінку пропозиції кандидата (учасника) – Приватного акціонерного товариства «Аудиторська фірма «Аналітик» та скасувати рішення про відхилення кандидата (протокол №84 від 30 червня 2020р.).
2. Спростувати недостовірну інформацію про начебто підробку власних довідок нашого підприємства.
Голова правління Головач В.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 12:17
Згідно частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Ваша «Вимога про усунення порушення у процесі проведенні закупівлі та скасування рішення про відхилення пропозиції Кандидата (протокол №84 від 30 червня 2020р.)» не відповідає положенням частини третьої статті 31 та частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Враховуючи викладене Вашу вимогу щодо усунення порушення не задоволено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" #14274505 |
Відхилено |
344 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 15:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:27
|
КП ГІОЦ #04013755 |
Переможець |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 13:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:39
|
ДУ №1 від 30.12.2020 до Дог. №ЗАК-07_028 від 24.07.2020.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:37
|
Повідомлення зміни № 1.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 16:03
|
Договір від 24.07.2020 №ЗАК-07_028 _ КІАС УФГД _ КП ГІОЦ.pdf | укладений |
27 липня 2020 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту першого частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв'язку з зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1. Розділу 3 (ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ), до Розділу 10 (МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ) та до Додатку № 2 (Розрахунок вартості послуг) до Договору про закупівлю № ЗАК-07/028 від 24 липня 2020 року |
Номер договору про закупівлю: | ЗАК-07/028 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |