Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Миючі засоби
Очікувана вартість
92 474,00 UAH
UA-2020-06-04-000600-a ● 22d6cc73091f4c0fb43498684d2d5a06
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02010184 |
Місцезнаходження: | 61176, Україна , Харківська обл., Харків, ШОСЕ САЛТІВСЬКЕ, будинок 266, корпус В |
Контактна особа: |
Полуектов Олександр +380577117945 XOKTB@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 12:01 |
Очікувана вартість: | 92 474,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 462,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4241 шт
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61176, Україна, Харківська область, Харків, шосе Салтівське, 266, корп. В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов, викладених в проекті договору | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 11:08 |
Проект договору.doc | |
04 червня 2020 11:08 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо еквівалентів
Дата подання: 05 червня 2020 08:44
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:15
Шановний Замовнику! Чи можна пропонувати якісні аналоги до вказаних торгових марок?
Відповідь:
Шановні Учасники! Просимо надавати пропозиції щодо постачання товару торгових марок, передбачених Документацією до спрощеної закупівлі. Аналоги розглядатися не будуть.
Шановні Учасники! Просимо надавати пропозиції щодо постачання товару торгових марок, передбачених Документацією до спрощеної закупівлі. Аналоги розглядатися не будуть.
уточнення
Дата подання: 05 червня 2020 11:18
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:15
Доброго дня! Аналоги інших ТМ будуть дозволені?
Відповідь: Шановні Учасники! Просимо надавати пропозиції щодо постачання товару торгових марок, передбачених Документацією до спрощеної закупівлі. Аналоги розглядатися не будуть.
фасовка товару
Дата подання: 09 червня 2020 14:41
Будь ласка, підкажіть, чи допускається пропонувати аналоги в іншій фасовці?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-04-000600-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 14 липня 2020 14:29
Звернення про усунення порушення на етапі визначенні переможця закупівлі
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, буд. 6
тел: +380968574193, e-mail: ecoprom_s@ukr.net
Замовник закупівлі:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
"ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02010184
Адреса: 61176, Україна, Харківська область, Харків,
ШОСЕ САЛТІВСЬКЕ, будинок 266, корпус В
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-06-04-000600-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-04-000600-a
Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля.
Предмет закупівлі: Миючі засоби
Звернення про усунення порушення на етапі
визначенні переможця закупівлі
Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КНП ХОР «Обласна клінічна травматологічна лікарня» від 10 липня 2020 р. № 17. визначено, що Уповноважена особа Полуектов О.Т. вирішив визнати переможцем закупівлі Кутову Тетяну Юріївну
Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним, упередженим та таким, що потребує перегляду.
Зауважуємо, що п.2 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що «Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом.».
Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». В даному випадку, в діях замовника спостерігаються ознаки порушення принципів максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; а, можливо - і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». В даному випадку спостерігається дія Уповноваженої особи, яка призводить до надмірного використання бюджетних коштів.
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Замовником закупівлі було визначено предмет закупівлі та умови надання пропозицій, відповідно предмету закупівлі.
Стверджуємо, що наша пропозиція відповідає предмету закупівлі, вимогам замовника та умовам закупівлі. А твердження, що пропозиція не відповідає предмету закупівлі - є надуманим, упередженим і таким, що потребує перегляду у законний спосіб.
Замовник визнає переможцем закупівлі учасника ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", яка не приймала участь у аукціоні, згідно закону України Про публічні закупівлі, оскільки, стаття 30 Закону «Електронний аукціон» передбачає, що «1. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін…». Натомість, ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" жодного разу не понижувала ціну, а п. 9 документу «ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі предмету закупівлі ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби) з застосуванням спрощеної закупівлі» передбачалося, що, цитуємо: «Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5 %.».
Також, замовник визнає переможцем закупівлі ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" з пропозицією, яка не відповідає предмету закупівлі, а саме:
1. Позиція №1, ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" пропонує «Рідкий миючий засіб для поверхонь (для миття підлог, кахлю, пластика, видалення бруду і жирних плям, що не вимагає змивання водою) (балон - 5 л)», в той час, як подає документ про якість «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» від 30.06.2016р. №05.03.02-04/21732 як відповідність вимозі замовника, де зазначено виріб, цитуємо: «Засоби мийні для посуду, кухні, мікрохвильових печей, грилів, холодильників, духовок, засоби мийні універсальні» виробника «ПП НВФ «СВК». Яке відношення має даний документ до товару, що пропонує ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" – абсолютно не зрозуміло?
2. Позиція №3, ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" пропонує «Мило господарське 72% 200гр», а подає документи про якість ТОВ «Промекоторг», де зазначено, що виробник виготовляє мило господарське тверде 72% із фактичною вагою 202 г. Яке відношення має даний документ до товару, що пропонує ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" – абсолютно не зрозуміло?
3. Такі ж самі невідповідності і в позиціях 4,6,7 та 9. До цього ж, пропонуючи в позиції №6 рідке мило 5 л., ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" надає документ ООО «СВК-ПЛЮС» від 21.04.2016 року про те, що зазначений виробник упакував 4347 шт. рідкого мила по 0,460 л., а не 5 л. Яке відношення має даний документ до товару, що пропонує ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" – абсолютно не зрозуміло?
Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, вимагаємо:
Відхилити пропозицію ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" як таку, яка не відповідає вимогам замовника та умовам закупівлі.
14 липня 2020 року
директор ТОВ Екопром Сістем Кісіль І.В.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, буд. 6
тел: +380968574193, e-mail: ecoprom_s@ukr.net
Замовник закупівлі:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
"ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02010184
Адреса: 61176, Україна, Харківська область, Харків,
ШОСЕ САЛТІВСЬКЕ, будинок 266, корпус В
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-06-04-000600-a
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-04-000600-a
Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля.
Предмет закупівлі: Миючі засоби
Звернення про усунення порушення на етапі
визначенні переможця закупівлі
Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КНП ХОР «Обласна клінічна травматологічна лікарня» від 10 липня 2020 р. № 17. визначено, що Уповноважена особа Полуектов О.Т. вирішив визнати переможцем закупівлі Кутову Тетяну Юріївну
Стверджуємо, що зазначене рішення є необ’єктивним, упередженим та таким, що потребує перегляду.
Зауважуємо, що п.2 ст.3 закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначено, що «Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом.».
Зазначаємо, що ст.5 Закону визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.». В даному випадку, в діях замовника спостерігаються ознаки порушення принципів максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; а, можливо - і запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі». В даному випадку спостерігається дія Уповноваженої особи, яка призводить до надмірного використання бюджетних коштів.
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Замовником закупівлі було визначено предмет закупівлі та умови надання пропозицій, відповідно предмету закупівлі.
Стверджуємо, що наша пропозиція відповідає предмету закупівлі, вимогам замовника та умовам закупівлі. А твердження, що пропозиція не відповідає предмету закупівлі - є надуманим, упередженим і таким, що потребує перегляду у законний спосіб.
Замовник визнає переможцем закупівлі учасника ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА ", яка не приймала участь у аукціоні, згідно закону України Про публічні закупівлі, оскільки, стаття 30 Закону «Електронний аукціон» передбачає, що «1. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін…». Натомість, ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" жодного разу не понижувала ціну, а п. 9 документу «ДОКУМЕНТАЦІЯ для проведення закупівлі предмету закупівлі ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення (Миючі засоби) з застосуванням спрощеної закупівлі» передбачалося, що, цитуємо: «Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 0,5 %.».
Також, замовник визнає переможцем закупівлі ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" з пропозицією, яка не відповідає предмету закупівлі, а саме:
1. Позиція №1, ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" пропонує «Рідкий миючий засіб для поверхонь (для миття підлог, кахлю, пластика, видалення бруду і жирних плям, що не вимагає змивання водою) (балон - 5 л)», в той час, як подає документ про якість «Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи» від 30.06.2016р. №05.03.02-04/21732 як відповідність вимозі замовника, де зазначено виріб, цитуємо: «Засоби мийні для посуду, кухні, мікрохвильових печей, грилів, холодильників, духовок, засоби мийні універсальні» виробника «ПП НВФ «СВК». Яке відношення має даний документ до товару, що пропонує ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" – абсолютно не зрозуміло?
2. Позиція №3, ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" пропонує «Мило господарське 72% 200гр», а подає документи про якість ТОВ «Промекоторг», де зазначено, що виробник виготовляє мило господарське тверде 72% із фактичною вагою 202 г. Яке відношення має даний документ до товару, що пропонує ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" – абсолютно не зрозуміло?
3. Такі ж самі невідповідності і в позиціях 4,6,7 та 9. До цього ж, пропонуючи в позиції №6 рідке мило 5 л., ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" надає документ ООО «СВК-ПЛЮС» від 21.04.2016 року про те, що зазначений виробник упакував 4347 шт. рідкого мила по 0,460 л., а не 5 л. Яке відношення має даний документ до товару, що пропонує ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" – абсолютно не зрозуміло?
Керуючись викладеним та ч.20 ст.14 Закону, вимагаємо:
Відхилити пропозицію ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА" як таку, яка не відповідає вимогам замовника та умовам закупівлі.
14 липня 2020 року
директор ТОВ Екопром Сістем Кісіль І.В.
Скасована
Дата: 17 липня 2020 14:02
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-06-04-000600-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 14 липня 2020 13:54
Вимога про перегляд рішення про визначення переможця даної закупівлі.
Згідно ч.20 ст.14 Закону України Про публічні закупівлі, вимагаємо:
Переглянути Ваше рішення щодо визначення переможця закупівлі, повернувши на етап кваліфікації нашу пропозицію та визнати нас переможцем даної закупівлі. (повний текс звернення подаємо у доданому окремому документі)
14 липня 2020 року
директор ТОВ "Екопром Сістем" Кісіль І.В.
Переглянути Ваше рішення щодо визначення переможця закупівлі, повернувши на етап кваліфікації нашу пропозицію та визнати нас переможцем даної закупівлі. (повний текс звернення подаємо у доданому окремому документі)
14 липня 2020 року
директор ТОВ "Екопром Сістем" Кісіль І.В.
Скасована
Дата: 17 липня 2020 14:02
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
55 747,74
UAH з ПДВ
|
45 231,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Андрієнко Олена Василівна |
51 657,10
UAH з ПДВ
|
48 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мороз Лариса Миколаївна |
87 850,00
UAH з ПДВ
|
53 292,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" |
61 978,86
UAH з ПДВ
|
61 978,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
67 842,84
UAH з ПДВ
|
67 842,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА " |
77 861,90
UAH з ПДВ
|
77 861,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Відхилено |
45 231,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 16:51
|
Фізична особа-підприємець Андрієнко Олена Василівна #3191506960 |
Відхилено |
48 850,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 14:55
|
ФОП Мороз Лариса Миколаївна #2548900906 |
Відхилено |
53 292,60
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 15:23
|
ТОВ "КАНЦОПТ-ПЛЮС" #39507306 |
Відхилено |
61 978,86
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 14:32
|
ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА " #2877607260 |
Рішення скасоване |
77 861,90
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 13:34
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Рішення скасоване |
67 842,84
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:02
|
ФОП "КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА " #2877607260 |
Рішення скасоване |
77 861,90
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:02
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
67 842,84
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 11:55
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 09:06
|
Договір.pdf | укладений |
23 липня 2020 14:51
|