Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
багатофункціональні пристрої та монітори
Очікувана вартість
125 000,00 UAH
UA-2020-06-04-000196-c ● 187b07e7cbfa4a00b1d8ef907f23102a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МУНІЦИПАЛЬНА АКАДЕМІЯ МУЗИКИ ІМ. Р.М.ГЛІЄРА |
Код ЄДРПОУ: | 02214923 |
Вебсайт: | http://glierinstitute.org/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО, будинок 31 |
Контактна особа: |
Карюк Юрій Олексійович 380442883263 kievgliera@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 09:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
зважаючи на звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі № UA-2020-06-04-000196-c.b1, Замовником прийнято рішення про внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі в частині порушеного питання з метою розширення кола потенційних учасників
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
8 штуки
монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, вул. Льва Толстого, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 липня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату вартості поставленого Товару шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту передачі Товару за кінцевим місцем призначення та на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 10:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 червня 2020 10:27 |
Додаток 3 - багатофункціональні пристрої та монітори (нова редакція).docx | |
10 червня 2020 10:25 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - багатофункціональні пристрої та монітори (нова редакція).docx | |
04 червня 2020 09:04 |
Додаток 4 - багатофункціональні пристрої та монітори.docx | |
04 червня 2020 09:04 |
Додаток 2 - багатофункціональні пристрої та монітори.docx | |
04 червня 2020 09:04 |
Додаток 1 - багатофункціональні пристрої та монітори.docx |
10 червня 2020 10:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 червня 2020 10:27 |
Додаток 3 - багатофункціональні пристрої та монітори (нова редакція).docx
|
|||
10 червня 2020 10:25 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - багатофункціональні пристрої та монітори (нова редакція).docx
|
|||
04 червня 2020 09:04 |
Додаток 4 - багатофункціональні пристрої та монітори.docx
|
|||
04 червня 2020 09:04 |
Додаток 2 - багатофункціональні пристрої та монітори.docx
|
|||
04 червня 2020 09:04 |
Додаток 1 - багатофункціональні пристрої та монітори.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 червня 2020 11:01
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:51
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Спрощена закупівля проводиться замовником відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Частиною третьою статті 14 Закону визначена обов’язкова інформація та перелік документів, що оприлюднюються Замовником відповідно до статті 10 Закону, а також визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником може зазначатися інша інформація
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Таким чином, згідно із частиною четвертою статті 14 Закону Замовнику надано право а не обов’язок приймати від учасників аналоги та/або еквіваленти до товарів (робіт, чи послуг), вказаних у вимогах до предмета закупівлі.
Вимогами до предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачені конкретні технічні, якісні та інші характеристики багатофункціональних пристроїв та моніторів (далі – Товар), та передбачена можливість для учасників пропонувати еквівалент. Замовник має позитивний досвід експлуатації багатофункціональних пристроїв та моніторів, що закуповуються.
Частиною тринадцятою статті 14 Закону визначені підстави для відхилення пропозицій учасників.
Зважаючи на вказане, пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимогам до предмета закупівлі будуть відхилені відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону.
Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх пропозицій.
Частиною третьою статті 14 Закону визначена обов’язкова інформація та перелік документів, що оприлюднюються Замовником відповідно до статті 10 Закону, а також визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовником може зазначатися інша інформація
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Таким чином, згідно із частиною четвертою статті 14 Закону Замовнику надано право а не обов’язок приймати від учасників аналоги та/або еквіваленти до товарів (робіт, чи послуг), вказаних у вимогах до предмета закупівлі.
Вимогами до предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачені конкретні технічні, якісні та інші характеристики багатофункціональних пристроїв та моніторів (далі – Товар), та передбачена можливість для учасників пропонувати еквівалент. Замовник має позитивний досвід експлуатації багатофункціональних пристроїв та моніторів, що закуповуються.
Частиною тринадцятою статті 14 Закону визначені підстави для відхилення пропозицій учасників.
Зважаючи на вказане, пропозиції учасників, які не відповідатимуть умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимогам до предмета закупівлі будуть відхилені відповідно до частини тринадцятої статті 14 Закону.
Рекомендуємо врахувати вказану інформацію учасникам під час підготовки своїх пропозицій.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-04-000196-c.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 04 червня 2020 23:47
1
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІКРОТРОН" #40016854 |
Відхилено |
101 006,29
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 10:37
|
ТОВ "АВІСТА ГРУП" #35636178 |
Переможець |
124 740,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2021 21:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 07:06
|
Специфікація_до_Договору_на_посточання_товару_№119_від_09.07.2020_р..PDF | укладений |
10 липня 2020 07:05
|
Договір_на_посточання_товару_№119_від_09.07.2020_р..PDF | укладений |
10 липня 2020 07:05
|