Реконструкція учбового закладу гімназії №1 "Надія" по вул. Шмідта, 12 м. Бердянськ Запорізької області
Очікувана вартість
19 553 417,00 UAH
UA-2020-06-04-000178-b 0ed2ae65be2a4f00a846d1db6df5664a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Папанова Анастасія Анатоліївна

+380615336638 ukb@rada-berdyansk.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34472384
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., Бердянськ, пл Єдності (І Бердянської ради), буд. 2, каб. 26
Контактна особа: Папанова Анастасія Анатоліївна
+380615336638
ukb@rada-berdyansk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 08:45
Оскарження умов закупівлі: до 16 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2020 08:45
Початок аукціону: 22 червня 2020 14:31
Очікувана вартість: 19 553 417,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97 767,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 97 767,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля робіт здійснюється в рамках проєкту "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція учбового закладу гімназії №1 "Надія" по вул. Шмідта, 12 м. Бердянськ Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, місто Бердянськ, вулиця Шмідта, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерела фінансування:кошти державного та місцевого бюджету Аванс 45 Робочі 30
Виконання робіт Джерела фінансування:кошти державного та місцевого бюджету Пiсляоплата 45 Робочі 65
Виконання робіт Джерела фінансування:кошти державного та місцевого бюджету Аванс 45 Робочі 5

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

05 червня 2020 09:25
Електронний цифровий підпис
04 червня 2020 08:40
Додаток 9.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 8.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 7.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 6.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 5.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 4.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 3 (технічне завдання).docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 2 (проєкт договору).docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 1.docx
04 червня 2020 08:40
ТД (Гімназія 1) ZP04_02.doc
04 червня 2020 08:40
ТД (гімназія 1).pdf
05 червня 2020 09:25
Електронний цифровий підпис
04 червня 2020 08:43
Електронний цифровий підпис
04 червня 2020 08:40
Додаток 9.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 8.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 7.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 6.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 5.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 4.docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 3 (технічне завдання).docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 2 (проєкт договору).docx
04 червня 2020 08:40
Додаток 1.docx
04 червня 2020 08:40
ТД (Гімназія 1) ZP04_02.doc
04 червня 2020 08:40
ТД (гімназія 1).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000051 ● 1bc44e9fe34049e88d5fd4f68468bb8c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-04 15:15:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

04.06.2020 № 110

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель зазначених у Переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 04.06.2020 №110


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-06-04-000178-b, яка проводиться Управлінням капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради, код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-06-05 10:35:59

Пояснення з власної ініціативи

Тендерним комітетом управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради прийнято рішення про відміну тендера у разі неможливості усунення порушень, відповідно до п.п.2 п.1 ст.32 Закону України "Про публічні закупівлі".

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради прийнято рішення про відміну закупівлі, у зв`язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Зазначені у висновку, управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, зауваження враховані під час підготовки оновленої тендерної документації.

2020-06-09 11:34:21

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва, реконструкції та технічного нагляду виконавчого комітету Бердянської міської ради, 34472384, Україна, Бердянськ, пл Єдності (І Бердянської ради), буд. 2, каб. 26
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція учбового закладу гімназії №1 "Надія" по вул. Шмідта, 12 м. Бердянськ Запорізької області, 19553417UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 0ed2ae65be2a4f00a846d1db6df5664a, 2020-06-04
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-IX) (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - тендерна документація, ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Якимівська центральна районна лікарня" Якимівської селищної ради Якимівського району Запорізької області (далі – Замовник). Моніторингом встановлено, що до оголошення про проведення процедури закупівлі не була внесена iнформацiя шодо категорii замовника та мова (мови), якою (якими) повиннi готуватися тендернi пропозицii, чим не дотримані вимоги пунктів 1, 8 частини другої статті 21 Закону. Крім того, частиною 1 Розділу ІІ Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації тендерної документації, зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Також, частиною 5 Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, зазначено, що переможець надає оригінали або копії вказаних документів (що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5.6.1.-5.6.7. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації) в паперовому вигляді, у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, на адресу замовника: пл. Єдності, буд.2, каб.26, м. Бердянськ, Запорізька область, Україна, поштовий індекс 71100, чим порушено вимоги частини 8 статті 12 Закону, де вказано, що Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 8 статті 12 Закону, пунктів 1, 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, - порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною 1 статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 05 червня 2020 10:53
Кінець періоду оскарження: 16 червня 2020 00:00
Дата відміни: 16 червня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: При створенні річного плану та оголошення за вищезазначеною закупівлею не була внесена інформація щодо категорії замовника та мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Документи:
05 червня 2020 10:53
Електронний цифровий підпис
05 червня 2020 10:47
Протокол №38 від 05.06.2020

Актуальні тендери

До пошуку