Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16А, м. Лозова Харківської області
Очікувана вартість
314 375,00 UAH
UA-2020-06-04-000061-c 0730fd0d885546d5aa59766bb9a38848
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оридорога Тетяна

+380574522015 uzhkgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 22682313
Місцезнаходження: 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області
Контактна особа: Оридорога Тетяна
+380574522015
uzhkgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 08:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 13:31
Очікувана вартість: 314 375,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 715,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Закупівля здійснюється згідно технічного опису предмета закупівлі за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16А, м. Лозова Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником наданих послуг після підписання Сторонами акта виконаних робіт КБ-2в. Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів після закінчення попереднього місяця та отримання акта виконаних робіт КБ-2в Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 08:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 08:12
04.06.2020 ТД поточний ремонт 2-16А.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-04-000061-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:41896411
Дата подання: 07 липня 2020 10:54
Незаконне відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», ознайомившись зі змістом Протоколу № 11-04/2020 Замовника, не погоджується із ним так як Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» з підстав, не передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Таким рішенням Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій у сфері публічних закупівель, принцип добросовісної конкуренції серед учасників та принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, що призвело до незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та порушення прав та інтересів Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» з огляду на наступне. Зі місту Протоколу № 11-04/2020 вбачається, що підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» Замовником зазначено – невідповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. Замовником крім цього зазначено, що Протоколом від 24 червня 2020 року № 10-03/2020 ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» було надіслано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не виконав вимогу Замовника та не підтвердив наявність працівників (робітників-будівельників), які будуть залучені до виконання робіт з поточного ремонту. По-перше, Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником в Тендерній документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»! Відповідно до умов Тендерної документації вбачається, що Замовник не вимагав від учасників надання документів на підтвердження наявності працівників на посаді робітників-будівельників. Частиною 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовник встановив, що на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасники мають надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою. Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано в складі тендерної пропозиції файл «Довідка про працівників.pdf», в якому зазначено всіх працівників Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі, та виконано вимоги Тендерної документації в цій частині. Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» має достатню кількість працівників для виконання робіт за предметом закупівлі, відомості про яких відображені в файлі «Довідка про працівників.pdf». Замовник не ставив в умовах Тендерної документації вимогу про наявність в учасників працівників на посаді робітників-будівельників, а тому, Учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не зобов’язаний був надавати відповідні документи на підтвердження їх наявності в складі тендерної пропозиції. Замовник не має права вимагати від учасників подання в складі тендерної пропозиції документів, які не вимагаються умовами Тендерної документації! Таким чином Замовник не довів що Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим Замовником в Тендерній документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та незаконно відхилив пропозиції Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ», а відповідність Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується документами тендерної пропозиції (файл «Довідка про працівників.pdf»). По-друге, Протоколом від 24 червня 2020 року № 10-03/2020 Замовником було надіслано Учаснику ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, яке не відповідає вимогам частини 16 статті 29 Закону. В повідомленні про усунення невідповідностей Замовник зазначив, що ним виявлено невідповідності інформації в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - відсутній повний перелік працівників, які будуть задіяні для виконання послуг з поточного ремонту; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зокрема, на вимогу Замовника Учасник процедури закупівлі надає Довідку за відповідною формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання робіт. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка в довільній формі про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з повним переліком таких працівників; Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» на вимогу Замовника надано повний перелік працівників відповідно до файлу «Довідка про працівників.pdf» та файлу «Пояснення №2.pdf». В вимозі про усунення невідповідностей Замовник не зазначав про те, що ним вимагається надання документального підтвердження про наявність в учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» працівників на посаді робітників-будівельників, а зазначено лише, що учасник ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ має надати довідку в довільній формі про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з повним переліком таких працівників. Учасником ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» надано на вимогу Замовника довідку в довільній формі про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з повним переліком таких працівників (файл «Пояснення №2.pdf»), та виконано вимоги Замовника в цій частині. З вищенаведеного вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 липня 2020 19:57
рішення від 09.07.2020 № 13336 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 19:57
рішення від 22.07.2020 № 14183 .pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 11:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) та на виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14183-р/пк-пз від 22.07.2020 року, уповноважена особа управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області ВИРІШИЛА Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТДОРБУДСТРОЙ та рішення про визначення комунального підприємства «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області переможцем процедури закупівлі: ГБНГ.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16а, м. Лозова Харківської області (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-04-000061-c.
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2020 13:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" 268 358,40
UAH з ПДВ
259 500,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-САН" ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 283 950,36
UAH з ПДВ
259 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2020 12:38
Електронний підпис
16 серпня 2020 12:37
Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2020 12:37
Статут Учасника.pdf
16 серпня 2020 12:37
Лонгиненко.pdf
16 серпня 2020 12:37
Довідки.pdf
16 серпня 2020 12:37
file.pdf
25 червня 2020 17:41
Електронний підпис
25 червня 2020 17:41
Пояснення №2.pdf
18 червня 2020 18:48
Електронний підпис
18 червня 2020 18:47
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 18:47
Розрахунки.pdf
18 червня 2020 18:47
Умови пропозиції.pdf
18 червня 2020 18:47
Технічний опис.pdf
18 червня 2020 18:47
Проект договору.pdf
18 червня 2020 18:47
Пояснення.pdf
18 червня 2020 18:47
Опис.pdf
18 червня 2020 18:47
Довідка про МТБ.pdf
18 червня 2020 18:47
Довідка про досвід.pdf
18 червня 2020 18:47
40. Якість матеріалів.pdf
18 червня 2020 18:47
23. Договір поставки а.с.pdf
18 червня 2020 18:47
13. Статут Учасника.pdf
18 червня 2020 18:47
9. Відгуки.pdf
18 червня 2020 18:47
8. Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 15:54
Електронний підпис
18 червня 2020 15:53
установчі документи.pdf
18 червня 2020 15:53
Статут.pdf
18 червня 2020 15:53
рахунок 104105.pdf
18 червня 2020 15:53
Рахунок 106.pdf
18 червня 2020 15:53
Пачпорт якості щебінь.pdf
18 червня 2020 15:53
Паспорт якості бітум.pdf
18 червня 2020 15:53
ліцензія.pdf
18 червня 2020 15:53
Договір 275 (1).pdf
18 червня 2020 15:53
Довідки ст.17.pdf
18 червня 2020 15:53
довідка про учасника.pdf
18 червня 2020 15:53
довідка про довкілля.pdf
18 червня 2020 15:53
Відгук.pdf
18 червня 2020 15:53
Умови пропозиції.pdf
18 червня 2020 15:53
Технічний опис.pdf
18 червня 2020 15:53
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-САН" ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-САН" ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#38429746
Рішення скасоване 259 600,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 13:46
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
Рішення скасоване 259 500,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 13:47
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 14:01
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-САН" ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
#38429746
Рішення скасоване 259 600,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 13:47
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
Переможець 259 500,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 13:46

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів (UA-2020-06-04-000061-с) за предметом закупівлі: ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16А, м. Лозова Харківської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)), виявлено невідповідності інформації в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - відсутній повний перелік працівників, які будуть задіяні для виконання послуг з поточного ремонту; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зокрема, на вимогу Замовника Учасник процедури закупівлі надає Довідку за відповідною формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені до виконання робіт. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідка в довільній формі про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт з повним переліком таких працівників;

Документи

30 червня 2020 15:18
Електронний підпис

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ"
#41896411
259 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 10:12
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 11:05
Додаткова 1 до договору 372 (1).pdf зміни до договору
04 вересня 2020 11:05
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 16:12
Договір 2-16а.pdf укладений
26 серпня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець, відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли взаємної згоди внести наступні зміни у договір № 372 від 26.08.2020 року. Пункти 1.1. та 1.3. розділу 1. Предмет Договору викласти в новій редакції та доповнити розділ новим пунктом 1.5; пункт 5.1. розділу 5. Терміни виконання викласти у новій редакції пункт 11.3. розділу 11. Інші умови викласти у новій редакції. Реквізити підрядника у розділі 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін вкласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 372
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Розірвання договору у зв"язку з невиконанням підрядною організацією своїх зобов"язань.