Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 - "Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 431, вул. Парково-Сирецька, 4-Б м. Київ"
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2020-06-04-000026-c 1b18384c51384825b4a387ef9816ba7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 03:38
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:26
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДБН А.2.2-3:2014 - "Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 431, вул. Парково-Сирецька, 4-Б, м. Київ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Парково-Сирецька, 4-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту виконаних робіт на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 14 календарних дня з дати їх підписання. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 20:23
Тендерна документація.docx
04 червня 2020 20:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 03:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 20:23
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-04-000026-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 15 липня 2020 17:19
Вимога щодо надання роз'яснень
ТОВ "Український Виробничо-Будівельний Альянс "Центр" просить надати роз'яснення щодо причин дискваліфікації як учасника, оскільки протокол №2 від 10.07.2020 р. не містить такої інформації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 липня 2020 14:34
При завантаженні pdf-файла на електронний майданчик було помилково оприлюднений протокол розгляду по іншим торгам. Вважати вірний протокол розгляду пропозиції який додається до Відповіді на скаргу.
Щодо рішення тендерного комітету

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-04-000026-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 20 липня 2020 16:41
Скарга
«04» червня 2020 року Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю ДБН А.2.2-3:2014 - "Поточний ремонт місць загального користування в ЗДО № 431, вул. Парково-Сирецька, 4-Б, м. Київ", Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, UA-2020-06-04-000026-c – відкриті торги. Аукціон відбувся 22.06.2020 р. на який подали пропозиції три учасника, а саме: 1. ТОВ «Український Виробничо- Будівельний Альянс «Центр»; 2. ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС»; 3. ТОВ «СФЕРА-К». За результатами аукціону найнижча пропозиція була запропонована ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» (надалі - Скаржник) - 711 183,70 грн. Під час розгляду пропозиції Учасника ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» Замовником надіслано Вимогу від 03.11.2020 р., а саме: «Вимога про усунення невідповідностей. Відповідно до п.п. 2.1 Додатку № 1 ТД - Учасник повинен надати довідку, яка складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД Учасник надав довідку про працівників де зазначено не повний перелік робітників для виконання робіт в повному обсязі. Прийнято рішення дати учаснику можливість подати повний перелік фахівців для виконання робіт по закупівлі.» Учасником ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надано довідку із повним переліком працівників для виконання робіт в повному обсязі. Проте, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 10.07.2020 р. Учасника ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» було дискваліфіковано. Так, у протоколі зазначено, що в результаті розгляду встановлено, що пропозиція Учасника ТОВ Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації із зазначенням наступних підстав: згідно абз. п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник не виправив виявлені невідповідності в інформації про працівників відповідної кваліфікації, а саме: довідка, що надав Учасник, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в орієнтовному обсягу робіт (Додаток №2 до ТД) містить інформацію про працівників, які виконують різні роботи та не мають освіту по всім роботам які будуть виконувати: - Панчук С.В. – посада: виконавець робіт (лицювальник-плиточник 4 розряду, муляр, електрик), освіти – вища, спеціальність технік-електрик; - Зимогляд О.О. – посада: підсобний робітник (маляр 4-го розряду, штукатур 4-го розряду), освіти – не закінчена вища, спеціальність – комп’ютерні науки та інформаційні технології). Одже, виходячи з вищевказаного Учасник не надав працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для виконання робіт по об’єкту. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та повідомляє наступне. Відповідно до вимог тендерної документації Замовника, а саме п. 2 Додатку №1 до тендерної документації учасники у складі пропозиції повинні надати: «2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД, згідно таблиці: № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1 2 Трудові книжки (договори цивільно-правового характеру) або накази про прийняття на посади (тих працівників, що зазначені в довідці). 2.2 Надати кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації та копію наказу про прийняття на роботу зазначеного вище працівника.» Скаржником у складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з наступною інформацією: № з/п Посада(робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1. Інженер з проектно- кошторисної роботи Кійко Л.М. Вища, інженер- економіст; інженер- проектувальник 38 р. 0,3 р. 2. Виконавець робіт Панчук С. В. Вища, технік- електрик 3р. 1р. 3. Електрогазозварник 6-го розряду (монтажник) Осередчук І.М. Вища, монтажник санітарно- технічних систем і устаткування 4-го розряду Електрогазозварник 6-го розряду 16 р. 1 р. 4. Підсобний робітник (маляр) Зимогляд О.О. Не закінчена вища, комп’ютерні науки та інформаційні технології; Маляр 4-го розряду. 0,8 р. 0,8 р. На підставі надісланого повідомлення щодо усунення невідповідностей Учасником ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» надано відкориговану довідку із зазначенням наступної інформації: № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Загальний стаж роботи (років) Досвід роботи на аналогічній посаді (років) 1 2 3 4 5 6 1. Інженер з проектно-кошторисної роботи Кійко Л.М. Вища, інженер-економіст; інженер-проектувальник 38 р. 0,3 р. 2. Виконавець робіт (лицювальник-плиточник 4-го розряду, муляр, електрик) Панчук С.В. Вища, технік-електрик 3 р. 1 р. 3. Електрогазозварник 6-го розряду (монтажник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування 4-го розряду, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації, монтажник металопластикових конструкцій) Осередчук І.М. Вища, Електрогазозварник 6-го розряду 16 р. 1 р. 4. Підсобний робітник (маляр 4-го розряду, штукатур 4-го розряду) Зимогляд О.О. Не закінчена вища, комп’ютерні науки та інформаційні технології 0,8 р. 0,8 р. Звертаємо увагу, що тендерна документація Замовника не містить вимогу щодо надання підтверджуючих документів про проходження навчання та присвоєння кваліфікації працівникам. Тендерна документація (надалі - ТД) містить вимогу щодо заповнення довідку (встановленої форми) із зазначення освіти і спеціальності, розряду (в разі наявності). Зазначаємо, що відповідно до Закону України «Про освіту» освіта є в т.ч.: повна загальна середня освіта; спеціалізована освіта; професійна (професійно-технічна) освіта; фахова передвища освіта; вища освіта. Відповідно до вимог ТД у колонці 4 необхідно було вказати саме освіту та здобуту спеціальність або розряд в разі наявності. Скаржник у своїх довідках зазначив таку інформацію в повному обсязі відповідно до вимог Замовника. Зазначаємо, що у вимогах Замовника відсутня вимога щодо зазначення документу про присвоєння робітничої кваліфікації. Колонка 1 довідки, що надана Замовником у ТД, містить вимогу щодо зазначення посади та робочої професії. У своїй довідці Скаржник в повному обсязі зазначив посаду та робочу професію працівників, а саме: - Панчук С.В. – посада: виконавець робіт та робоча професія: (лицювальник-плиточник 4 розряду, муляр, електрик), освіти – вища, спеціальність технік-електрик; - Зимогляд О.О. – посада: підсобний робітник та робоча професія: (маляр 4-го розряду, штукатур 4-го розряду), освіти – не закінчена вища, спеціальність – комп’ютерні науки та інформаційні технології), чим виконав вимоги Замовника в повному обсязі із зазначенням інформації щодо кожного виду робіт відповідно до технічної частини закупівлі на кожного працівника, що буде залучений безпосередньо до виконання робіт. Інших критеріїв щодо підтвердження кваліфікації, наприклад надання відповідних документів про присвоєння робітничої кваліфікації чи зазначення номерів дипломів, свідоцтв, посвідчень чи іншої інформації щодо підтвердження кваліфікації працівників, Замовником у ТД не встановлено. Також звертаємо увагу, що у своїй ТД Замовник не визначив вимогу щодо необхідного переліку посад, саме яку робочу кваліфікацію або освіту і спеціальність повинен надати Учасник під час подання пропозиції на своїх працівників, а отже визначити що, ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» не надав працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання для виконування робіт по об’єкту, не може. Тим більш, що у складі пропозиції Скаржника наявна довідка щодо виконання робіт власними силами без залучення субпідрядників/співвиконавців, чим підтвердив спроможність та знання своїх працівників щодо виконання робіт зазначеної закупівлі. Скаржник вважає, що надав та зазначив інформацію в повному обсязі, а дискваліфікація його була безпідставна. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-06-04-000026-c. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця ТОВ "УКРМОНТАЖЛЮКС". 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію ТОВ «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» та визначити ТОВ «Український Виробничо-Будівельний «Центр» Переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 липня 2020 20:25
рішення від 23.07.2020 № 14238 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 20:25
інформація про перенесення розгляду скарги 11636.pdf
Дата публікації: 03 серпня 2020 13:53
інформація про перенесення розгляду скарги 12596.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 22:14
рішення від 17.08.2020 № 15656.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 21:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Український виробничо-будівельний Альянс Центр" та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРМОНТАЖЛЮКС" переможцем процедури закупівлі. Та була проведа повторна оцінка тендерних пропозицій.
Дата виконання рішення замовником: 07 вересня 2020 14:37

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

29 липня 2020 08:01
пояснення ЗДО 431.docx
05 серпня 2020 16:51
пояснення ЗДО 431.docx
05 серпня 2020 16:51
пояснення ЗДО 431.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр 711 183,70
UAH з ПДВ
711 183,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 793 094,92
UAH з ПДВ
793 094,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СФЕРА-К" 799 773,98
UAH з ПДВ
799 773,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 17:32
Електронний підпис
08 вересня 2020 17:30
Довідка МВС
08 вересня 2020 17:26
Довідка банкрутство
08 вересня 2020 17:26
Довідка щодо корупції
08 вересня 2020 17:26
Довідка щодо корупції
08 вересня 2020 17:26
Довідка та пропозиція
02 липня 2020 16:01
Електронний підпис
02 липня 2020 15:59
Довідка
02 липня 2020 15:59
Договір
19 червня 2020 17:46
Електронний підпис
19 червня 2020 17:37
Листи-роз_яснення.pdf
19 червня 2020 17:36
Д.1 п.5 Медичні книжки.pdf
19 червня 2020 17:36
Д.1 п.5 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 10:06
Електронний підпис
15 липня 2020 10:03
МВС 14.07.2020.zip
15 липня 2020 10:03
Цінова пропозиція.pdf
18 червня 2020 11:06
Електронний підпис
18 червня 2020 11:04
27- Проект договору.pdf
18 червня 2020 11:04
24- Довідка Ст. 17.pdf
18 червня 2020 11:04
9- Ліцензія АВК-5+копія.pdf
18 червня 2020 11:04
5- Статут.pdf
18 червня 2020 11:04
6- Витяг ПДВ.pdf
18 червня 2020 11:04
14. Сертифікат ISO.pdf
18 червня 2020 11:04
7- Ліцензія+додаток.pdf
18 червня 2020 11:04
4.3- Копія фін.звітності.pdf
18 червня 2020 11:04
10-Лист без авансу.pdf
18 червня 2020 11:04
1.1.1-Інвентарні картки.pdf
18 червня 2020 11:04
0-Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 15:32
Договір ЦПХ Черниш М.П..pdf
17 червня 2020 15:32
Договір ЦПХ Крива Н.І..pdf
17 червня 2020 15:32
Кваліфікація.pdf
17 червня 2020 15:32
статут 2018.pdf
17 червня 2020 15:32
Код доступу СТАТУТ.pdf
17 червня 2020 15:32
Договір вивіз сміття.pdf
17 червня 2020 15:32
Довідка з банку.pdf
17 червня 2020 15:32
Витяг ПДВ.pdf
17 червня 2020 15:31
Інвентарні картки ОЗ-6.pdf
17 червня 2020 15:31
Довідки_ листи.pdf
17 червня 2020 15:31
КОШТОРИСИ.pdf
17 червня 2020 15:31
Проект договору.pdf
17 червня 2020 15:31
Дефектний акт дод._2.pdf
17 червня 2020 15:31
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

ТОВ "СФЕРА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Рішення скасоване 711 183,70
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 11:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 04:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"
#33147770
Рішення скасоване 793 094,92
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 11:50
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
Переможець 711 183,70
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 12:17

Вимога про усунення невідповідностей

.Відповідно до п.п. 2.1 Додатку № 1 ТД - Учасник повинен надати довідку, яка складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, які вказані в Додатку № 2 ТД Учасник надав довідку про працівників де зазначено не повний перелік робітників для виконання робіт в повному обсязі. Прийнято рішення дати учаснику можливість подати повний перелік фахівців для виконання робіт по закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр
#34280208
711 183,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:18
звіт про виконання договору-682.pdf укладений
06 січня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 09:36
д-у 3 до дог 682.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 09:36
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 16:56
Дод угода № 2.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 16:36
Scan_20200922_163551.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 16:36
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 16:33
682 договір--в.pdf укладений
22 вересня 2020 16:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 682
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни відповідно експертної оцінки кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 682
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 682
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 711 072,00
UAH (в тому числі ПДВ 118 512,00 UAH)