Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22682313 |
Місцезнаходження: | 64602, Україна , Харківська обл., Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1, місто Лозова Харківської області |
Контактна особа: |
Оридорога Тетяна +380574522015 uzhkgb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 06:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 12:35 |
Очікувана вартість: | 375 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 629,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником наданих послуг після підписання Сторонами акта виконаних робіт КБ-2в. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 06:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 06:44 |
03.06.2020 ТД поточний ремонт 2-16.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 06 липня 2020 08:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-27-000049 ● 9cd709447e354aedbd78fd3cc15f2677
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 жовтня 2020 18:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.10.2020 №220
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 27.10.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 27.10.2020 № 220
Витяг з переліку процедур для
здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21 UA-2020-06-04-000010-a 04.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку Північно-Східного офісу Держаудитслужби України від 30 жовтня 2020 року про результати моніторингу закупівлі (UA-M-2020-10-27-000049 від 27.10.2020 18:12 до 18.11.2020)згідно з предметом: ГБНГ.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт" Поточний ремонт внутрішньоквартальної дроги м-н 2, буд 16, м. Лозова Харківської області (ДК 021:2015 код 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник, управління) повідомляє наступне. Закупівля послуги згідно предмета закупівлі: ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16, м. Лозова Харківської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 (Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь))» (ідентифікатор оголошення № UA-2020-06-04-000010-а) здійснюється на підставі змін до річного плану. Вимоги до учасників закупівлі сформовано та оприлюднено за змістом тендерної документації, що затверджена протоколом уповноваженої особи № 10-02/2020 від 03.06.2020 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 08.00 год. 19 червня 2020 року. За результатами електронного аукціону, який відбувся 22 червня 2020 року, найбільш вигідною ціновою пропозицією визначена пропозиція учасника ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» з ціною – 304 370,00 гривень. У результаті детального розгляду пропозиції ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» виявлено невідповідності інформації в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією. Протоколом від 24 червня 2020 року № 10-03/2020 ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» було надіслано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» не виконав вимогу замовника. На підставі вищевикладеного протоколом № 10-04/2020 від 30.06.2020 тендерну пропозицію ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» відхилено на підставі п. 1 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 11 статті 29 Закону України передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Наступною тендерною пропозицією є пропозиція учасника – Комунального підприємства «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області з ціною 309 990,00 грн. (триста дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто грн.. 00 коп.). Протоколом від 02 липня 2020 року № 10-05/2020 визначено переможцем процедури відкритих торгів (UA-2020-05-21-001784-a) ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16, м. Лозова Харківської області (код ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» учасника торгів Комунальне підприємство «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області, ЄДРПОУ - 38429746 (далі – переможець та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОПТДОРБУДСТРОЙ» 03.07.2020 вих. № 1 подало скаргу на рішення Замовника про незаконне його відхилення та визначення переможцем Комунального підприємства «Еко-Сан» Лозівської міської ради Харківської області. Рішенням № 14185-р/пк-пз від 22.07.2020 Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язала Замовника скасувати рішення про відхилення ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ». Протоколом від 10.08.2020 року № 10-06/2020 Замовник скасував рішення про відхилення ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» та протоколом від 11.08.2020 № 10-07/2020 визнав учасника переможцем. На підставі рішення про визначення переможця, Замовник 26.08.2020 уклав договір № 373 з ТОВ «ОПТДОРБУДСТРОЙ» по об’єкту: ГБНГ.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Поточний ремонт внутрішньоквартальної дороги м-н 2, буд 16, м. Лозова Харківської області (код ДК 021:2015-45230000-8-Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» на суму 304 370,00 грн. зі строком виконання – до 30 вересня 2020 року. На зазначену дату підрядною організацією роботи виконані не були. На підставі чого 08.10.2020 року була укладена додаткова угода про розірвання договору. Стосовно зауважень щодо вимог тендерної документації, в яких від учасників вимагається надання довідки в довільній формі про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля. Замовник врахував дане зауваження та вніс зміни до тендерної документації наступних відкритих торгів. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону Замовником опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів, яке не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Замовник повідомляє, що на майданчику Смарт Тендер Біз відсутня технічна можливість для внесення інформації про мову.
2020-11-06 10:29:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" |
338 155,20
UAH з ПДВ
|
304 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-САН" ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
331 915,38
UAH з ПДВ
|
309 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" #41896411 |
Рішення скасоване |
304 370,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 13:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 13:58
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКО-САН" ЛОЗІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ #38429746 |
Рішення скасоване |
309 990,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 13:42
|
|
ТОВ "ОПТДОРБУДСТРОЙ" #41896411 |
Переможець |
304 370,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 вересня 2020 11:09
|
Додаткова 1 до договору 373 (1).pdf | зміни до договору |
04 вересня 2020 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 15:36
|
Договір 2-16.pdf | укладений |
26 серпня 2020 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник та Виконавець, відповідно до п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», дійшли взаємної згоди внести наступні зміни у договір № 372 від 26.08.2020 року. Пункт 1.3. розділу 1. Предмет Договору викласти в новій редакції та доповнити розділ новим пунктом 1.5; пункт 5.1. розділу 5. Терміни виконання викласти у новій редакції пункт 11.3. розділу 11. Інші умови викласти у новій редакції. Реквізити підрядника у розділі 13. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін вкласти у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 373 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |