Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Впровадження системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних
Implementation of application integration system and corporate data bus
Очікувана вартість
3 881 526,05 UAH
UA-2020-06-03-007746-b f4f6253e65954f9686f298c706dd5290
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Силенко Дар’я Сергіївна

(044) 465-09-67 D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська область обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Силенко Дар’я Сергіївна
(044) 465-09-67
D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch ‘’Main information computional center’’ of Public Joint-Stock Company ‘’Ukrzaliznytsia’’ Identification code customer: 40081258
National ID: 40081258
Contact point: Silenko Daria
(044) 465-09-67
D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 червня 2020 20:06
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 20:00
Початок аукціону: 20 серпня 2020 13:58
Очікувана вартість: 3 881 526,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 815,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116445 UAH
Publication date: 03 червня 2020 20:06
Enquiries until: 19 липня 2020 20:00
Complaints submission until: до 25 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 3 881 526 UAH including VAT
Minimal lowering step: 38 815 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Впровадження системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, Івана Франка,21
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Implementation of application integration system and corporate data bus
CPV: 72260000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 08:59
ТД_шина_21.07.2020.docx
22 липня 2020 08:58
Додаток_7_шина.docx
22 липня 2020 08:58
Додаток_4_шина.docx
22 липня 2020 08:58
Додаток_3_шина.docx
22 липня 2020 08:58
Додаток_1_шина.docx
22 липня 2020 08:58
Зміни_шина.docx
03 червня 2020 20:03
advertisement.docx
22 липня 2020 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 08:59
ТД_шина_21.07.2020.docx
03 червня 2020 20:03
шини 02.06.2020.docx
22 липня 2020 08:58
Додаток_7_шина.docx
22 липня 2020 08:58
Додаток_4_шина.docx
22 липня 2020 08:58
Додаток_3_шина.docx
22 липня 2020 08:58
Додаток_1_шина.docx
22 липня 2020 08:58
Зміни_шина.docx
03 червня 2020 20:03
advertisement.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до тендерної документації
Дата подання: 12 червня 2020 15:01
Дата відповіді: 16 червня 2020 10:55
Для можливості вибору інтеграційної платформи та об'ємів робіт по впровадженню системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних просимо надати уточнення, що до : характеристики власного Центру обробки даних (on-premise) де планується розгортання інтеграційної платформи; характеристики та баз даних на яких планується розгортання інтеграційної платформи; характеристики та баз даних на яких планується тестове розгортання інтеграційної платформи; характеристики конфігурацію платформи на яких планується тестове розгортання інтеграційної платформи; вимог до відмовостійкої архітектури інтеграційної платформи; інформацію що до типів контейнеризації компонентів інтеграційної платформи має використовуватися; опис додатків та корпоративної шини даних які мають будуть інтегровані з використанням інтеграційної платформи; опису компонентів своїх інформаційних систем які будуть поєднанні за допомогою інтеграційної платформи; бізнес процесів які будуть автоматизовані з використанням інтеграційної платформи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Характеристики власного Центру обробки даних (on-premise) де планується розгортання інтеграційної платформи- Для розгортання інтеграційної платформи передбачається використання серверів віртуалізації, які розміщені у власному ЦОД-і з відмовостійкістю 3-го рівня (2N).
Характеристики та баз даних на яких планується розгортання інтеграційної платформи- Характеристики промислового серверу СУБД: не менше 8 CPU Cores, не менше 16GB RAM, не менше 650GB HDD, ОС не нижче RHEL 7, DB Oracle (або аналог).
Характеристики та баз даних на яких планується тестове розгортання інтеграційної платформи- Характеристики тестового серверу СУБД: не менше 8 CPU Cores, не менше 16GB RAM, не менше 650GB HDD, ОС не нижче RHEL 7, DB Oracle (або аналог).
Характеристики конфігурацію платформи на яких планується тестове розгортання інтеграційної платформи- Характеристики тестового серверу (для розробника): 1 CPU Cores, не менше 16GB RAM, не менше 180GB HDD, ОС не нижче RHEL 7.
Вимог до відмовостійкої архітектури інтеграційної платформи- Архітектура інтеграційної платформи повинна мати можливість побудови High-Availability кластеру (Active/Active – режим інтеграційних нод).
Інформацію що до типів контейнеризації компонентів інтеграційної платформи має використовуватися- Компоненти інтеграційної платформи повинні підтримувати контейнеризацію OpenShift (або аналог) з підтримкою від виробника.
Опис додатків та корпоративної шини даних які мають будуть інтегровані з використанням інтеграційної платформи- Інтеграція додатків не є предметом даного договору.
Опису компонентів своїх інформаційних систем які будуть поєднанні за допомогою інтеграційної платформи- Інтеграція компонентів не є предметом даного договору.
Бізнес процесів які будуть автоматизовані з використанням інтеграційної платформи- Інтеграція бізнес-процесів не є предметом даного договору.
Питання до тендерної докуметації
Дата подання: 23 червня 2020 13:21
Дата відповіді: 24 червня 2020 16:02
Тендер об'явлений на "Впровадження системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних" ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням Але в тендерній документації вказано що в рамках тендера має відбутися поставка ліцензій на програмне забезпечення IBM App Connect версії Enterprise на 70 PROCESSOR VALUE UNIT (PVU) LICENSE. Крім того вказане ПЗ повинно мати технічну підтримку від Виробника на 12 місяців. Вартість ліцензії складає левову частку вартості договору. Тоді чому тендер не об'явлений на проставку та впровадження програмного забезпечення? Просимо роз'яснення та внесення змін до тендерної докуметації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Оголошений тендер на закупівлю «Впровадження системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних" ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням» передбачає постачання Програмної продукції IBM AppConnectEnterprise 70PVU, що включає технічну підтримку від Виробника на 12 місяців (або аналог), на базі якої і буде відбуватись впровадження системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних. Результатом наданих послуг буде вважатись саме впровадження системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних, а не постачання програмної продукції.
З технічними вимогами щодо Послуг з впровадження системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних ви можете ознайомитись в Додатку 3 до тендерної документації.
Питання по тендерній документації
Дата подання: 24 червня 2020 13:21
Дата відповіді: 25 червня 2020 11:04
Зважаючи на те що в Технічних вимогах вказані характеристики конкретного ПЗ IBM App Connect версії Enterprise 70 PROCESSOR VALUE UNIT (PVU) LICENSE , норма "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору " являється дискримінаційною. Компанія маючи досвід виконання договорі щодо надання послуг з розробки/розгортання та/або впровадження та/або постачання програмної продукції, може успішно виконати поставку та впровадження програмного забезпечення. Просимо привести Документацію опубліковану в межах відкритих торгів щодо державної закупівлі , таким чином щоб вона не містила дискримінаційних вимог та відповідала ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У тендерній документації щодо оголошеної закупівлі "Впровадження системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних" міститься вимога щодо підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору щодо надання послуг з розробки/розгортання та/або впровадження та/або постачання програмної продукції, та не прописано конкретної програмної продукції. Дана вимога не є дискримінаційною та відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також компанія (-ї), що має (-ють) досвід виконання договорів, предметом якого є надання послуг з розробки/розгортання та/або впровадження та/або постачання програмної продукції, може (-уть) подати свою Тендерну пропозицію на дану закупівлю.
Питання по тендерній документації
Дата подання: 24 червня 2020 13:28
Дата відповіді: 25 червня 2020 15:00
Зважаючи на те що в Технічних вимогах вказані характеристики конкретного ПЗ IBM App Connect версії Enterprise 70 PROCESSOR VALUE UNIT (PVU) LICENSE , норма "наявність .... сертифікованих фахівців у напрямку Адміністратор Системи Інтеграційної платформи" та "наявність .... сертифікованих фахівців у напрямку Розробник рішень Інтеграційної платформи" являється дискримінаційною. Компанія маючи досвід виконання договорі щодо надання послуг з розробки/розгортання та/або впровадження та/або постачання програмної продукції, може виконати успішно виконати поставку та впровадження програмного забезпечення. Просимо привести Документацію опубліковану в межах відкритих торгів щодо державної закупівлі , таким чином щоб вона не містила дискримінаційних вимог та відповідала ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Тендерною документацією передбачено наявність фахівців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для впровадження системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних, а саме:
• Не менше 2 (двох) сертифікованих фахівців у напрямку Адміністратор Системи Інтеграційної платформи;
• Не менше 3 (трьох) сертифікованих фахівців у напрямку Розробник рішень Інтеграційної платформи;
Дана вимога не є дискримінаційною та відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі», а також передбачає, що Виконавець повинен мати сертифікованих фахівців, які пройшли навчання у Виробника програмної продукції, що дійсно підтверджує їх розуміння та здібність щодо реалізації послуг, відповідно до вимог Технічного завдання тендерної документації, якими передбачено розробку, тестування, впровадження, підтримку, а також надання консультацій працівникам Замовника щодо адміністрування системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних.
З вимогами до впровадження системи інтеграції додатків та корпоративної шини даних ви можете ознайомитись в Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» Тендерної документації.

Також компанія (-ї), що має (-ють) необхідних фахівців для надання послуг з розробки/розгортання та/або впровадження та/або постачання програмної продукції може (-уть) подати свою Тендерну пропозицію на дану закупівлю.
Питання по тендерній докуметації
Дата подання: 24 червня 2020 13:41
Дата відповіді: 25 червня 2020 15:01
В Технічні вимогах вказано що ПЗ інтеграційної платформи повинно мати можливість обробки Cobol-повідомлень, але така обробка можлива лише на рішеннях компанії ІВМ, а саме конкретного ПЗ IBM App Connect версії Enterprise 70 PROCESSOR VALUE UNIT (PVU) LICENSE і тоді немає сенсу говорити про аналоги рішень IBM App Connect.Просимо привести Документацію опубліковану в межах відкритих торгів щодо державної закупівлі , таким чином щоб вона не містила дискримінаційних вимог та відповідала ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дана вимога зазначена серед переліку технічних можливостей, оскільки Замовником передбачається використання інтеграційної платформи для різних задач та інтеграції з різнотипними системами та обладнанням.
Тому наявність підтримки різноманітних протоколів обміну інформацією, включаючи можливість обробки Cobol-повідомлень, є обов’язковою.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-03-007746-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:34891802
Дата подання: 26 червня 2020 13:56
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів (детально в тексті скарги)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 19:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни до тендерної документації згідно рішення №13528-р/пк-пз від 13.07.2020 року постійно діючої адміністратиіної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законнодавства у сфері публічних закупівель
Дата виконання рішення замовником: 22 липня 2020 09:20

Документи подані скаржником

26 червня 2020 12:43
Скарга Г ІОЦ 260620.pdf
26 червня 2020 12:43
Скарга Г ІОЦ 260620.pdf.p7s
26 червня 2020 12:43
Рішення від 17.04.2020 №7451.pdf
26 червня 2020 12:43
Рішення від 18.05.2020 №9680.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2020
UA-2020-06-03-007746-bf4f6253e65954f9686f298c706dd5290
Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Місцезнаходження: 01030, Україна, Київська область обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕЛЕКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 липня 2020 13:43
Електронний підпис
28 липня 2020 13:43
Електронний підпис
28 липня 2020 13:38
8_Калькуляція.pdf
28 липня 2020 13:38
11_ГІОЦ УЗ ГАРАНТІЯ 2.zip
28 липня 2020 13:38
12_Субпідрядник.pdf
28 липня 2020 13:38
2_Стаття 17.pdf

Документи

Публічні документи

29 липня 2020 13:53
Статут.pdf
29 липня 2020 13:53
Протокол НР (1).7Z
29 липня 2020 13:53
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
29 липня 2020 13:53
Калькуляція.pdf
29 липня 2020 13:53
Витяг із Статуту (1).7z
29 липня 2020 13:53
Довідка ст. 17.pdf
29 липня 2020 13:53
_E7B7~1.PDF
29 липня 2020 13:53
Авторизаційний лист.pdf
29 липня 2020 13:53
Гарантія 5070-20 (1).7z

Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:02
Документи переможця.pdf
26 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:00
Документи переможця.pdf
29 липня 2020 15:30
Електронний підпис
29 липня 2020 15:30
Електронний підпис
29 липня 2020 15:27
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
29 липня 2020 15:27
Dovirenist_Savchenko.zip
29 липня 2020 15:27
Dovidka pro nazvu.zip
29 липня 2020 15:27
Bankivska Licenzia.zip
29 липня 2020 15:27
201474_19_15_40_116 445.zip
29 липня 2020 15:27
8_Калькуляція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕЛЕКОМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон

ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" 3 799 000,00
UAH з ПДВ
3 675 348,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕЛЕКОМ" 3 871 560,00
UAH з ПДВ
3 676 369,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 17:02
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:02
Документи переможця.pdf
26 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:00
Документи переможця.pdf
29 липня 2020 15:30
Електронний підпис
29 липня 2020 15:30
Електронний підпис
29 липня 2020 15:27
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
29 липня 2020 15:27
Dovirenist_Savchenko.zip
29 липня 2020 15:27
Dovidka pro nazvu.zip
29 липня 2020 15:27
Bankivska Licenzia.zip
29 липня 2020 15:27
201474_19_15_40_116 445.zip
29 липня 2020 15:27
8_Калькуляція.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 13:43
Електронний підпис
28 липня 2020 13:43
Електронний підпис
28 липня 2020 13:38
8_Калькуляція.pdf
28 липня 2020 13:38
11_ГІОЦ УЗ ГАРАНТІЯ 2.zip
28 липня 2020 13:38
12_Субпідрядник.pdf
28 липня 2020 13:38
2_Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕЛЕКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
#39230764
Переможець 3 675 348,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 17:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 17:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
#39230764
3 675 348,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 16:23
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 14:13
Договір 58.pdf укладений
04 вересня 2020 14:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 675 348,00
UAH (в тому числі ПДВ 385 892,00 UAH)