Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне марки АМ (13-25), вугілля кам'яне марки ДГ (25-200)
Очікувана вартість
1 415 000,00 UAH
UA-2020-06-03-007739-b 0c484c9fded34a12b9cd71c92924db1d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Борисович Владиченко

+380484342073
+380969348224
internat.kiliya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Кілійська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат 1-11 ступенів"
Код ЄДРПОУ: 20991955
Місцезнаходження: 68300, Україна , Одеська обл., м. Кілія, вул. Челюскіна, 10
Контактна особа: Михайло Борисович Владиченко
+380484342073,+380969348224
internat.kiliya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 12:54
Очікувана вартість: 1 415 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 075,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 тонни
Вугілля кам'яне марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68300, Україна, Одеська область, Кілійський район, м. Кілія, вул. Челюскіна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
50 тонни
Вугілля кам'яне марки ДГ (25-200)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68300, Україна, Одеська область, Кілійський район, м. Кілія, вул. Челюскіна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати - згідно Договору. Місцезнаходження - 68300, Україна, Одеська область, Кілійський район, м. Кілія, вул. Челюскіна, 10; Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: установа, одержувач та розпорядник бюджетних коштів; Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 15:58
перелік змін.docx
17 червня 2020 15:58
Проект договору - до ТД від 17.06.doc
17 червня 2020 15:58
ТД - зі змінами від 17.06.doc
17 червня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 20:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 15:58
перелік змін.docx
17 червня 2020 15:58
Проект договору - до ТД від 17.06.doc
03 червня 2020 19:54
Проект договору.doc
17 червня 2020 15:58
ТД - зі змінами від 17.06.doc
03 червня 2020 19:54
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна- незаконна вимога
Дата подання: 04 червня 2020 13:13
Дата відповіді: 10 червня 2020 17:14
Вимога ТД: "Вагова для зважування вугілля має знаходитись на території Кілійського району Одеської області, аби Замовник мав змогу контролювати зважування вугілля або повинна бути підтверджена наявність мобільних/пересувних ваг, які можуть бути використані за місцем знаходження Замовника" Дана вимога є дискримінаційною, та такою. що штучно обмежує конкуренцію, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають вагову на теріторії кілійського райну. Зазначаємо, що відповідно до вимог чинного законодавства ЖОДЕН УЧАСНИК НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ МАТИ МАТЕРІАЛЬНО ТЕХНІЧНУ БАЗУ НА ОКРЕМО ВИЗНАЧЕНІЙ ТЕРІТОРІЇ. Приберіть дискримінаційну вимогу, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ та до контроюючих органів метою захисту своїх прав та проведення перевірки даної закупівлі та притягнення уповноваженої особи Замовника до відповідальності. Зазначаємо, що така вимога визнається диксримінаційною за рішеннями АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимогою тендерної документації передбачено наявність мобільних/пересувних ваг. Тобто, у разі, якщо Учасник не має можливості забезпечити зважування на стаціонарних вагах на території Кілійського району Одеської області, Учасник має право залучити мобільні/пересувні ваги. Дана вимога жодним чином не є дискримінаційною, тому що виконати відповідну вимогу тендерної документації мають можливість всі потенційні учасники.
Незаконна вимога
Дата подання: 04 червня 2020 13:18
Дата відповіді: 10 червня 2020 17:21
Учасники повинні документально підтвердити наявність у штаті підприємства мінімум двох працівників, що здійснили навчання з питань охорони праці та правил пожежної безпеки, з наданням відповідного посвідчення на таких осіб. Шановний Замовнику, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Зазначаємо, що вимоги тендерної документації ПОВИННІ БУТИ ОБГРУНТОВАНИМИ ТА ПЕРЕДБАЧЕНИМИ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ, а не вимоги, яки замовник вигадав, щоб обмежити коло учасників!. Вимагаємо надати нормативно-правове обгрунтування, яким Замоник керувався при встановлені даної вимоги, та вимагаємо виключити дану незаконну вимогу з ТД!. у іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ та до контроюючих органів метою захисту своїх прав та проведення перевірки даної закупівлі та притягнення уповноваженої особи Замовника до відповідальності. Зазначаємо, що така вимога визнається диксримінаційною за рішеннями АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з Правилами пожежної безпеки в компаніях, на підприємствах та в організаціях енергетичної галузі України, затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 26 вересня 2018 року № 491, допуск до роботи осіб, які не пройшли інструктажі, спеціальне навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки, забороняється.
Згідно з пунктом 2 розділу III вищезазначеного наказу Керівники підприємств, їх заступники та інші посадові особи структурних підрозділів, до обов'язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки, а також виконання цих заходів, повинні проходити навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки до початку виконання своїх обов'язків та періодично (один раз на три роки) відповідно до порядку, встановленого пунктом 7 розділу III даного наказу.
Згідно зі статтею 1 Закону України Про охорону праці , охорона праці – це система правових, соціально економічних, організаційно технічних, санітарно гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності.
Відповідно до статті 2 вищезазначеного Закону, – дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих.
Таким чином, діючим законодавством передбачено вимогу до підприємств, щодо наявності належним чином підготовленого персоналу або відповідального/уповноваженого працівника, що володіє достатніми знаннями у сфері безпеки праці, в т.ч. охорони праці та пожежної безпеки на виробництві, наданні першої допомоги в разі нещасного випадку. Відсутність такого працівника може бути як причиною нещасного випадку на виробництві так і підставою для зупинки роботи підприємства.
Враховуючи вищенаведене, Замовник не вважає відповідну вимогу тендерної документації дискримінаційною, та такою, що обмежую коло учасників.
Незаконна вимога
Дата подання: 04 червня 2020 13:23
Дата відповіді: 09 червня 2020 18:02
Учасник-переможець процедури закупівлі та замовник даних торгів укладають за взаємною домовленістю договір згідно ст. 636 Цивільного кодексу України щодо покладення на учасника-переможця повноважень на оплату послуг консультанта даних торгів (далі – договір на користь третьої особи), що надає відповідні консультативні послуги замовнику щодо проведення цих торгів на підставі укладеного між замовником цих торгів та консультантом договору про надання консультативних послуг. Такий договір укладається не раніше ніж з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Сума оплати послуг консультанта торгів становить 0.7% від вартості укладеного між Замовником та переможцем торгів договору про закупівлю. Учасники процедури закупівлі не включають у вартість пропозиції суму коштів, що може бути сплачена на рахунок консультанта торгів згідно вказаних вище умов. Шановний Замовнику! предметом закупівлі є вугілля камяне! консультайійні, юридичні послуги не відносяться до даного предмету закупівлі. Даа вимога є незаконною та визначається АМКУ незаконою! Приберіть дану вимогу та не покаладайте на переможців додаткових витрат! У ішому випадку будемо вимушені звернутись до органів фінансового котролю для притягнення членів тендерного комітету та уповноваженої особи Замовника до адміністативної відповідаьності!.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 3 ст. 22 Закон № 922 передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення замовником інформації про покладення на учасника-переможця конкурсних торгів витрат на юридично-консультаційні послуги. Міжгалузевим принципом права є «дозволено все, що не заборонено законом», і даний принцип застосовується в тому випадку коли окремі суспільні відносини не врегульовані нормами матеріального та відповідно процесуального права. Укладення договору на користь третьої особи регулюється згідно ст. 636 Цивільного кодексу України. Таким чином, укладення договору на користь третьої особи не суперечить положенням чинного законодавства України, а внесення пункту щодо укладання даного виду договору не є інформацією, яка не відповідає чинному законодавству.
В тендерній документації передбачено оплату консультативних послуг з питань проведення даної процедури відкритих торгів з наступних міркувань:
Пунктом 31 ст. 1 Закону № 922 визначено поняття тендерного комітету (надалі - комітет). Функціональні обов’язки та порядок діяльності комітету передбачено ст. 11 Закону № 922, окрім Закону, регламентовано Примірним положенням про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб) (далі – Положення), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 № 557. Аналіз цих двох нормативно-правових актів дає можливість встановити статус комітету. Тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Однією з найголовніших функцій комітету відповідно до Положення є здійснення вибору процедури закупівлі та проведення відповідної процедури закупівлі. Як зазначено в Законі, а саме ч. 2 ст. 11, голова, секретар та інші члени тендерного комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель. Хоча Закон і передбачає право на проходження навчання, механізму такого проходження дотепер не розроблено. Оскільки проходження навчання членами комітету не гарантує їх повноту, внаслідок відсутності дотепер затвердженого Уповноваженим органом самого Порядку проходження навчання спеціалістів у сфері публічних закупівель, закономірною стала практика залучення на договірних засадах спеціалістів (консультантів торгів) до процесу здійснення державних (публічних) закупівель. Виокремлення такого роду послуг із інституту надання правової допомоги, зумовило неоднозначне бачення щодо можливостей залучення консультантів серед замовників торгів та державних органів контролю.
Найпоширенішою формою встановлення правовідносин між Замовником торгів та Консультантом торгів при наданні юридичної допомоги комітету є використання такої цивільно-правової угоди як договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти.
Право замовників вступати у правовідносини цивільно-правового характеру встановлено ст. 167 ЦКУ, в якій зазначено, що держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин. Також передбачено можливість держави створювати юридичні особи публічного права (державні підприємства, навчальні заклади, тощо). Оскільки, відповідно до ст. 2 ЦКУ одним із учасників цивільних відносин є юридичні особи, то виходить, що юридичні особи створені державою не обмежені щодо можливості набувати цивільних прав та здійснювати цивільні обов’язків. Однією з підстав набуття цивільно-правових прав та обов’язків відповідно до ст.. 11 ЦКУ є договори та інші правочини. Як зазначалось вище, договір про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів, в якому на засадах свободи договору сторони як рівноправні учасники домовляються про взаємні права та обов’язків, є саме тим правочином, що врегульовує відносини Замовника та Консультантів торгів. Що ж стосується державних органів, які здійснюють закупівлі за державні кошти, то ЦКУ зокрема ст. 170 зазначає, що держава набуває і здійснює цивільні права та обов’язки через органи державної влади. Оскільки у цивільних відносинах безпосередньо держава не може виступати стороною, у зв’язку з тим, що поняття держава є значно ширшим за поняття будь-якого з учасників правовідносин, то реалізувати своє право на участь в угодах цивільно-правового характеру держава може через створені нею та зареєстровані у встановленому порядку державні органи.
Укладення прямого договору про надання консультативних послуг з організації та проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти між Замовником та Консультантом торгів встановлює обов’язок для фахівців-правників з однієї сторони надати кваліфіковану юридичну допомогу у вигляді здійснення правового аналізу, підготовки проектів рішень та форм документів в рамках процедури закупівлі комітету, а Замовник торгів зобов’язується оплатити вартість таких послуг.
Замовники, як представники держави та суб’єктів бюджетного процесу, що мають справу з державними коштами та обмеженими можливостями в їх використанні, у зв’язку з складним економічним становищем нашої держави як у зовнішніх так і внутрішніх процесах, консультантами торгів пропонується використання цивільно-правового інституту такого як – Заміна боржника в зобов’язані передбаченого ст. 520 ЦКУ, правовою формою такої заміни є договір на користь третьої особи ст. 636 ЦКУ, за яким боржник (переможець торгів; інша особа), зобов’язується виконати свій обов’язок на користь третьої особи (консультант торгів). Правовим наслідком такого договору є те, що обов’язок щодо оплати послуг консультанта від замовника переходить до особи, з якою укладено договір на користь третьої особи.
Договір на користь третьої особи між Замовником та Учасником торгів може бути укладений як окремий правочин за результатами проведення процедури закупівлі, визначення переможця торгів та укладення договору про закупівлю.
А також, у підрозділі «Інша інформація» тендерної документації зазначено, що оскільки консультативні послуги (послуги консультанта торгів (тендеру)) відповідно до частини 1 п. 32 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції, а сплачується за рахунок чистого прибутку учасника.
Підсумовуючи вищевикладене, наголошуємо, що залучення консультантів для організації та проведення публічних закупівель є законною, важливою та необхідною обставиною, що дозволить убезпечити Замовника торгів від непрофесійного тлумачення норм Закону та, як наслідок можливих порушень, і забезпечить якісне виконання покладених на тендерний комітет функціональних обов’язків.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 04 червня 2020 13:33
Дата відповіді: 10 червня 2020 17:41
- Учасник повинен підтвердити статус відповідного суб’єкта господарювання (вугілля виробництва якого пропонується до постачання), як легального виробника, шляхом надання в складі тендерної пропозиції копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці) на суб’єкта господарювання, продукція якого пропонується учасником, завіреного виробником пропонованого вугілля, діючого на весь період постачання. Шановний Замовнику! дана вимога є дискримінаційною! Вугілля камяне марки А НЕ ВИДОБУВАЄТЬСЯ на теріторії України, а імпортується з РФ!. Даною вимогою ви обмежуєте конкуренцію, так як прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, що перероблюють (сортують) імпортоване вугілля. Крім того, надайте розьяснення на підставі яких нормативно-правових документів учасник повинен мати прямий договір з виробником??? та ні підставі яких нормативно-правових документів виробник повинен надавати такі документи третім особам?!!! Та на підставі яких нормативно-правових актів зобовязовано покупцям вимагати такі документи?!. Зазначаємо, що практикою АМКУ така вимога визнається дискримінаційною!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції копії дозволу, виданого Державною службою з питань праці (Держпраці) жодним чином не є дискримінаційною, оскільки застосовується без винятку до всіх потенційних учасників процедури закупівлі. Дана вимога встановлена для підтвердження легального статусу виробника запропонованого вугілля, оскільки при виробництві вугілля використовується обладнання підвищеної небезпеки, використання якого можливе виключно за наявності відповідного дозволу Держпраці. Відповідно до п. 1 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок), цей Порядок визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання органом Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Відповідно до п. 7 Порядку, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця. Додатком 3 до Порядку встановлено перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, зокрема гірничошахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях.
Таким чином, виробник, який здійснює легальне виробництво вугілля зобов’язаний мати дозвіл Держпраці, в свою чергу Учасник може звернутися до виробника, його дистриб’ютора тощо для отримання копії дозволу. Такий дозвіл не містить жодних персональних даних, комерційної таємниці або іншої інформації з обмеженим доступом (форма дозволу наведена у Додатку 1 до Порядку).
Исо
Дата подання: 04 червня 2020 13:38
Дата відповіді: 10 червня 2020 18:02
Щодо вимоги "Сертифікат, що засвідчує, що система правління якості учасника відповідає вимогамISO 9001:2015" Просимо надати нормативно-правове обгрунтування даної вимоги. У відповіді просимо зазначити: 1)нормативно-правовий акт, яким встановлено імперативну вимогу отримання учасником такого сертифікату; 2)З якою метою Вами встановлено дану вимогу? 3) У відповідності до якої пункту, статті ЗУ "Про публічні закупівлі" Вами встановлено таку вимогу? 4) Хто з потенційних учасників має такий сертифікат? 5) З яких джерел Вами було встановлено, що потенційні учасники мають данний сертифікат? 6) Хто з членів тендерного комітету запропонував дану вимогу? 7) Як наявність такого сертифікату впливає на "надійність" учасника чи на ціну? 8) Чи проведено Вами аналіз термінів у які видаються такі сертифікаті (зазначити терміни з посиланням на нормативні документи"? 9) Чи проведено Вами аналіз щодо переліку організацій, які видають такі сертифікати (надати перелік)? 10) Чи проведено Вами аналіз щодо вартості такого сертифікату, і як наслідок вприву отримання такого сертифікату учасником на ціну товару. 11) Чому при встановлені даної вимоги Вами не враховані принципи здійснення закупівель, відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"? Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) нормативно-правовий акт, яким встановлено імперативну вимогу отримання учасником такого сертифікату;
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю" є національним стандартом України, чинним від 01.07.2016, що установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація, в тому числі, повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги Замовника.
Відповідність систем управління якістю виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015 оцінюється органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). За результатом оцінки відповідності СУЯ виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015 видається сертифікат відповідності.
Акредитація органів з оцінки відповідності (органів сертифікації), проводиться у відповідності до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності". Згідно зі статтею 1 зазначеного Закону акредитація органів з оцінки відповідності – засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Статтею 6 Закону встановлено, що Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність. Положення про національний орган України з акредитації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує державної політики у сфері економічного розвитку.
Відповідно до пункту 1 Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 08.02.2017 №161, НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ є національним органом України з акредитації. Пунктом 6 зазначеного положення визначено, що Основними завданнями НААУ є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності; забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності; створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні; усунення технічних бар'єрів у торгівлі. До основних функцій НААУ віднесено: акредитацію органів з оцінки відповідності (надалі – ООВ); проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації; ведення реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності, інші функції.
Порядок проведення акредитації ООВ затверджено Настановою з управління НААУ від 30.08.2019 № 270-Я та містить вичерпний перелік заходів, яких необхідно вжити ООВ для проходження акредитації.
Реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності є відкритим, розміщений на веб-порталі НААУ (за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/). Згідно даних, отриманих за вказаним посиланням, до перелік органів з сертифікації систем менеджмента, акредитованих НААУ включено 80 таких органів.
Отже діяльність НААУ щодо акредитації ООВ чітко регламентована чинним законодавством, здійсниться на засадах рівності та прозорості, не містить ознак надання переваг будь-яким суб’єктам чи їх групам.

2) З якою метою Вами встановлено дану вимогу? Орієнтація на Замовника та задоволеність Замовника є основними принципами, на яких базується зазначений стандарт. Право замовника на встановлення законних вимог щодо акредитації органу з оцінки відповідності СУЯ виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015, відповідає вказаним принципам та жодним чином не суперечить положенням стандарту.

3) У відповідності до якої пункту, статті ЗУ "Про публічні закупівлі" Вами встановлено таку вимогу? Частиною 3 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

4) Хто з потенційних учасників має такий сертифікат? Замовник вимагає в тендерній документації документ, який не суперечить нормам чинного законодавства, відповідно, отримати його може кожен суб’єкт господарювання.

5) З яких джерел Вами було встановлено, що потенційні учасники мають данний сертифікат? Потенційні Учасники мають можливість отримати такий сертифікат, чим підтверджують, свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, що задовольняють вимоги Замовника.

6) Хто з членів тендерного комітету запропонував дану вимогу? Тендерна документація та вимоги до неї були затвердженні на засіданні тендерного комітету. Всі рішення приймались одноголосно.

7) Як наявність такого сертифікату впливає на "надійність" учасника чи на ціну? Орієнтація на Замовника та задоволеність Замовника є основними принципами, на яких базується ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю". Право замовника на встановлення законних вимог щодо акредитації органу з оцінки відповідності СУЯ виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015, відповідає вказаним принципам та жодним чином не суперечить положенням стандарту.

8) Чи проведено Вами аналіз термінів у які видаються такі сертифікаті (зазначити терміни з посиланням на нормативні документи"? Учасники торгів мали змогу отримати такий сертифікат і раніше. Замовник не обмежує Учасників у строку видачі/отриманні такого сертифікату.

9) Чи проведено Вами аналіз щодо переліку організацій, які видають такі сертифікати (надати перелік)? Замовнику не принципово, якою організацією буде виданий сертифікат. Учасники самостійно на власний розсуд мають право обрати організацію, яка видає такий сертифкат

10) Чи проведено Вами аналіз щодо вартості такого сертифікату, і як наслідок впливу отримання такого сертифікату учасником на ціну товару. Відповідний сертифікат дає змогу Замовнику бути впевненим у тому, що Учасник – переможець торгів буде здатний постійно надавати продукцію та послуги, що задовольняють вимоги Замовника. В будь-якому випадку Замовник обирає найбільш економічно-вигідну тендерну пропозицію, а також в межах бюджетних призначень.

11) Чому при встановлені даної вимоги Вами не враховані принципи здійснення закупівель, відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"? Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник не вважає що відповідна вимога якимось чином дискримінує потенційних Учасників торгів. Принципи здійснення публічних закупівель Замовником дотримано.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-007739-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 05 червня 2020 15:00
Вимога замовнику
Щодо вимоги "Сертифікат, що засвідчує, що система правління якості учасника відповідає вимогамISO 9001:2015"
Просимо надати нормативно-правове обгрунтування даної вимоги.
У відповіді просимо зазначити:
1)нормативно-правовий акт, яким встановлено імперативну вимогу отримання учасником такого сертифікату;
2)З якою метою Вами встановлено дану вимогу?
3) У відповідності до якої пункту, статті ЗУ "Про публічні закупівлі" Вами встановлено таку вимогу?
4) Хто з потенційних учасників має такий сертифікат?
5) З яких джерел Вами було встановлено, що потенційні учасники мають данний сертифікат?
6) Хто з членів тендерного комітету запропонував дану вимогу?
7) Як наявність такого сертифікату впливає на "надійність" учасника чи на ціну?
8) Чи проведено Вами аналіз термінів у які видаються такі сертифікаті (зазначити терміни з посиланням на нормативні документи"?
9) Чи проведено Вами аналіз щодо переліку організацій, які видають такі сертифікати (надати перелік)?
10) Чи проведено Вами аналіз щодо вартості такого сертифікату, і як наслідок вприву отримання такого сертифікату учасником на ціну товару.
11) Чому при встановлені даної вимоги Вами не враховані принципи здійснення закупівель, відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2020 18:01
1) нормативно-правовий акт, яким встановлено імперативну вимогу отримання учасником такого сертифікату;
ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю" є національним стандартом України, чинним від 01.07.2016, що установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація, в тому числі, повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги Замовника.
Відповідність систем управління якістю виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015 оцінюється органом з оцінки відповідності (органом сертифікації). За результатом оцінки відповідності СУЯ виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015 видається сертифікат відповідності.
Акредитація органів з оцінки відповідності (органів сертифікації), проводиться у відповідності до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності". Згідно зі статтею 1 зазначеного Закону акредитація органів з оцінки відповідності – засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності.
Статтею 6 Закону встановлено, що Національний орган України з акредитації є державною організацією, яка утворюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку, та провадить некомерційну господарську діяльність. Положення про національний орган України з акредитації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує державної політики у сфері економічного розвитку.
Відповідно до пункту 1 Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку України від 08.02.2017 №161, НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ є національним органом України з акредитації. Пунктом 6 зазначеного положення визначено, що Основними завданнями НААУ є: забезпечення єдиної технічної політики у сфері оцінки відповідності; забезпечення довіри споживачів до діяльності з оцінки відповідності; створення умов для взаємного визнання результатів діяльності акредитованих органів на міжнародному рівні; усунення технічних бар'єрів у торгівлі. До основних функцій НААУ віднесено: акредитацію органів з оцінки відповідності (надалі – ООВ); проведення моніторингу за відповідністю акредитованих ним органів з оцінки відповідності вимогам акредитації; ведення реєстру акредитованих органів з оцінки відповідності, інші функції.
Порядок проведення акредитації ООВ затверджено Настановою з управління НААУ від 30.08.2019 № 270-Я та містить вичерпний перелік заходів, яких необхідно вжити ООВ для проходження акредитації.
Реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності є відкритим, розміщений на веб-порталі НААУ (за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/). Згідно даних, отриманих за вказаним посиланням, до перелік органів з сертифікації систем менеджмента, акредитованих НААУ включено 80 таких органів.
Отже діяльність НААУ щодо акредитації ООВ чітко регламентована чинним законодавством, здійсниться на засадах рівності та прозорості, не містить ознак надання переваг будь-яким суб’єктам чи їх групам.

2) З якою метою Вами встановлено дану вимогу? Орієнтація на Замовника та задоволеність Замовника є основними принципами, на яких базується зазначений стандарт. Право замовника на встановлення законних вимог щодо акредитації органу з оцінки відповідності СУЯ виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015, відповідає вказаним принципам та жодним чином не суперечить положенням стандарту.

3) У відповідності до якої пункту, статті ЗУ "Про публічні закупівлі" Вами встановлено таку вимогу? Частиною 3 ст 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачено: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

4) Хто з потенційних учасників має такий сертифікат? Замовник вимагає в тендерній документації документ, який не суперечить нормам чинного законодавства, відповідно, отримати його може кожен суб’єкт господарювання.

5) З яких джерел Вами було встановлено, що потенційні учасники мають данний сертифікат? Потенційні Учасники мають можливість отримати такий сертифікат, чим підтверджують, свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, що задовольняють вимоги Замовника.

6) Хто з членів тендерного комітету запропонував дану вимогу? Тендерна документація та вимоги до неї були затвердженні на засіданні тендерного комітету. Всі рішення приймались одноголосно.

7) Як наявність такого сертифікату впливає на "надійність" учасника чи на ціну? Орієнтація на Замовника та задоволеність Замовника є основними принципами, на яких базується ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю". Право замовника на встановлення законних вимог щодо акредитації органу з оцінки відповідності СУЯ виробника продукції (надавача послуг) вимогам ISO 9001:2015, відповідає вказаним принципам та жодним чином не суперечить положенням стандарту.

8) Чи проведено Вами аналіз термінів у які видаються такі сертифікаті (зазначити терміни з посиланням на нормативні документи"? Учасники торгів мали змогу отримати такий сертифікат і раніше. Замовник не обмежує Учасників у строку видачі/отриманні такого сертифікату.

9) Чи проведено Вами аналіз щодо переліку організацій, які видають такі сертифікати (надати перелік)? Замовнику не принципово, якою організацією буде виданий сертифікат. Учасники самостійно на власний розсуд мають право обрати організацію, яка видає такий сертифкат

10) Чи проведено Вами аналіз щодо вартості такого сертифікату, і як наслідок впливу отримання такого сертифікату учасником на ціну товару. Відповідний сертифікат дає змогу Замовнику бути впевненим у тому, що Учасник – переможець торгів буде здатний постійно надавати продукцію та послуги, що задовольняють вимоги Замовника. В будь-якому випадку Замовник обирає найбільш економічно-вигідну тендерну пропозицію, а також в межах бюджетних призначень.

11) Чому при встановлені даної вимоги Вами не враховані принципи здійснення закупівель, відповідно до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі"? Зазначаємо, що відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник не вважає що відповідна вимога якимось чином дискримінує потенційних Учасників торгів. Принципи здійснення публічних закупівель Замовником дотримано.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Юхно Володимир Іванович 1 061 250,00
UAH з ПДВ
1 061 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 14:00
Електронний підпис
24 червня 2020 13:59
Витяг з ЄДР 05.02.2020.pdf
24 червня 2020 13:59
Додаток 3.PDF
24 червня 2020 13:59
додаток 2.PDF
24 червня 2020 13:59
довідки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Юхно Володимир Іванович

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Юхно Володимир Іванович
#2511600692
Відхилено 1 061 250,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 15:22
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
Переможець 1 400 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"
#41701548
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:23
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 18:43
D12 ВУГІЛЛЯ.pdf укладений
16 липня 2020 18:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 400 000,00
UAH