«Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стеріалізації собак по вул. Березинській, 60, м. Дніпро» Коригування
Очікувана вартість
67 873 876,80 UAH
UA-2020-06-03-007687-b 11f706dfca26498a9d3b6e0bd8506a91
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗООКОНТРОЛЬ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38975807
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ БЕРЕЗИНСЬКА, 60
Контактна особа: Ніна Юріївна Меліхова
+380504514063
n.yu.melihova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 23:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 14:57
Очікувана вартість: 67 873 876,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 339 369,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 339 369,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: Закон України " Про публічні закупівлі" ст.2 ч.1 п.3
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи Учасника викладені іншими мовами повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція адміністративної будівлі під клініку стеріалізації собак по вул. Березинській, 60, м. Дніпро» Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Березинська,60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування, проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 30 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ" 59 529 996,67
UAH з ПДВ
59 529 996,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 65 145 366,90
UAH з ПДВ
65 145 366,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 12:29
sign.p7s
26 червня 2020 16:29
sign.p7s
26 червня 2020 16:27
5 Довідка працівники.pdf
23 червня 2020 16:01
sign.p7s
23 червня 2020 15:59
остатки.pdf
23 червня 2020 15:59
кредит.pdf
23 червня 2020 15:59
inquiry_print.pdf
23 червня 2020 15:59
28 ПРОТОКОЛ директор.pdf
23 червня 2020 15:59
22 Довідка довіклля.pdf
23 червня 2020 15:59
20 Дозвіл Адонія.pdf
23 червня 2020 15:59
17 Копія звіту 1 кв 2020 р.pdf
23 червня 2020 15:59
15 ОПИС (до статуту).pdf
23 червня 2020 15:59
13 Оригінал Статуту.pdf
23 червня 2020 15:59
12 Довідки ст.17.pdf
23 червня 2020 15:59
10 Копія звіту 2019 рік.pdf
23 червня 2020 15:59
6 Накази, ЦПХ.pdf
23 червня 2020 15:59
5 Довідка працівники.pdf
23 червня 2020 15:59
2 Довідка МТБ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"
#41443121
Переможець 59 529 996,67
UAH з ПДВ
01 липня 2020 17:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 15:18

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: довідка про працівників містить працівників, які не повинні бути зазначені в довідці. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 3 таблиці, розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, додатку № 1 до тендерної документації, 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: оновлену довідку про працівників – видалити із довідки наступних працівників: - Антіпов Дмитро Володимирович - Ляльков Олександр Олександрович - Марченко Максим Вікторович - Назаров Олександр Станіславович - Назаров Юрій Станіславович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АДОНІЯ КОМПАНІ"
#41443121
59 529 996,67
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку