Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт теплових пунктів (індивідуального теплового пункту) та внутрішньобудинкових інженерних мереж (мережі теплопостачання) житлового будинку ЖБК «Шовковик-4» по вул. Райдужна, 17, м. Київ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 948 098,00 UAH
UA-2020-06-03-007638-b 11e17090d1c9452cb29ee7e3358be86e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:41
Очікувана вартість: 1 948 098,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРУПА ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ З ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ В АДМІНІСТРАТИВНИХ І ГРОМАДСЬКИХ БУДІВЛЯХ М.КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ); Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 3-А; Категорія: Замовник, визначений у пункті 3 частини 4 статті 2 Закону; Код ЄДРПОУ: 25772436 Обсяг та місце виконання робіт відповідно до відомості обсягів робіт, матеріалів і устаткування з схемами (технічні вимоги Додаток 4) місце: вул. Райдужна, 17
Усі документи, що готуються учасником, складаються українською мовою та відповідно до умов пункту 7 розділу І Тендерної документації.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва. Капітальний ремонт теплових пунктів (індивідуального теплового пункту) та внутрішньобудинкових інженерних мереж (мережі теплопостачання) житлового будинку ЖБК «Шовковик-4» по вул. Райдужна, 17, м. Київ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02218, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Райдужна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) в розмірі до 30% від суми договору. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:56
2 ТД- ІТП Шовковик-зміни 3.pdf
01 липня 2020 14:56
5 Перелік змін 3.pdf
24 червня 2020 13:28
2 ТД- ІТП Шовковик-зміни 2.pdf
24 червня 2020 13:28
5 Перелік змін 2.pdf
24 червня 2020 13:28
Додаток 5 Проєкт договору- із змінами.pdf
22 червня 2020 11:34
2 ТД- ІТП Шовковик-нова редакція.pdf
22 червня 2020 11:34
5 Перелік змін.pdf
03 червня 2020 18:43
д.4 ШАБЛОН договору_70_30_ІТП_мережі.pdf
03 червня 2020 18:43
2 ТД- ІТП Шовковик.pdf
03 червня 2020 18:43
Радужная 17 На тендер (проект).pdf
01 липня 2020 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2020 14:56
2 ТД- ІТП Шовковик-зміни 3.pdf
01 липня 2020 14:56
5 Перелік змін 3.pdf
24 червня 2020 13:28
2 ТД- ІТП Шовковик-зміни 2.pdf
24 червня 2020 13:28
5 Перелік змін 2.pdf
24 червня 2020 13:28
Додаток 5 Проєкт договору- із змінами.pdf
22 червня 2020 11:34
2 ТД- ІТП Шовковик-нова редакція.pdf
22 червня 2020 11:34
5 Перелік змін.pdf
03 червня 2020 18:43
д.4 ШАБЛОН договору_70_30_ІТП_мережі.pdf
03 червня 2020 18:43
2 ТД- ІТП Шовковик.pdf
03 червня 2020 18:43
Радужная 17 На тендер (проект).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Форма розміщення тендерної документації та додатків до неї
Дата подання: 05 червня 2020 15:19
Дата відповіді: 22 червня 2020 11:55
Доброго дня. Шановний замовник, просимо Вас викласти тендерну документацію та додатки до неї у зручному для опрацювання текстовому форматі (.doc, .rtf). Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Доброго дня. Замовник розміщує документацію у форматі pdf. Тендерна документація не містить складних вимог та форм, що можуть створювати незручності при опрацюванні.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-24-000035 ● d7f6ab993e344f04bc5a0820eba4c0c7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 09:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.06.2020 № 109

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2020 № 109
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-06-03-007638-b 03.06.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Просимо врахувати, що вищевказане порушення сталось внаслідок технічних складнощів при відображені повідомлень в особистому кабінеті замовника на майданчику Zakupki.Prom.ua з 05.06.2020. Дану ситуацію на майданчику Zakupki.Prom.ua було виправлено 15.06.2020. (є письмове підтвердження – лист ТОВ «ЗАКУПКИ.ПРОМ.УА» від 13.07.2020 №913/07) Також замовник повідомляє про виконані заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: Відповідно до умов ч.2 ст.24 Закону: У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на сім днів. Рішенням тендерного комітету від 22.06.2020: - подовжений строк подання тендерних пропозицій; - надана відповідь на запитання (роз’яснення на звернення). Таким чином, враховуючи умови ч.2 ст.24, 22.06.2020 замовником було усунене порушення законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-07-22 16:04:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, наданні відповідей на запитання до процедури щодо ТД та вимоги учасника встановлено порушення вимоги ч. 1 ст. 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, наданні відповідей на запитання до процедури щодо ТД та вимоги учасника встановлено порушення вимоги ч. 1 ст. 24 Закону.) • не усунуто

-

2020-08-13 09:13:09

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Промтехнік" 1 730 398,56
UAH з ПДВ
1 730 398,56
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВДОМАЛАД" 1 944 818,73
UAH з ПДВ
1 944 818,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 21:36
Проект договору.pdf
19 червня 2020 21:36
Лицензія 2019.pdf
19 червня 2020 21:36
Листи.pdf
19 червня 2020 21:36
Дозвіл.pdf
19 червня 2020 21:36
Довідки про фінанси.pdf
19 червня 2020 21:36
Выписка из реестра.pdf
19 червня 2020 21:36
Витяг з ЄДРПОУ 27.05.20.pdf
19 червня 2020 21:36
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 15:22
Електронний підпис
12 серпня 2020 15:20
Супровідний лист.pdf
12 серпня 2020 15:20
Фінансовий звіт 2018.pdf
12 серпня 2020 15:20
Наказ Івко О.В..pdf
12 серпня 2020 15:20
Наказ Євчун Г.І..pdf
23 липня 2020 14:07
Електронний підпис
23 липня 2020 14:00
467.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Промтехнік"

ТОВ "ВДОМАЛАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВДОМАЛАД"
#42609420
Очікує рішення 1 944 818,73
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 18:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 серпня 2020 18:01
ТОВ "Промтехнік"
#22944693
Відхилено 1 730 398,56
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 18:20

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. не надано підтверження власності тонкогубців; 2. не надано підтвердження, що Івко Олександр Володимирович працює інженером; 3. не надано підтвердження на кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку монтажника санітарно-технічних систем і устаткування на Ільницького Олександра Володимировича та Савінського Анатолія Зіновійовича; 4. не надано трудовий договір на Євчун Галину Іларіонівну; 5. не надано копію звіту про фінансові результати і балансу за 2018 р.; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимога Додатку 2тендерної документації: 1. п.п. 1.2. п. 1 2. п.п 2.1., п.п 2.5. п.2 3. п.п 2.4. п.2 4. п.п. 2.5. п.2 5. п.п. 4.1. п.4 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. надати на підтвердження власності тонкогубців витяг з оборотно-сальдової відомості станом на 01.06.2020; 2. надати наказ на сумісництво на підтвердження, що Івко Олександр Володимирович працює інженером; 3. надати документи (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо), які вказують, присвоєння робітнику - монтажнику санітарно-технічних систем і устаткування відповідного розряду (класу, категорії, групи) на Ільницького Олександра Володимировича та Савінського Анатолія Зіновійовича; 4. надати документ, що підтверджує те, що Євчун Галину Іларіонівну працюює на підприємстві Учасника (надати копії першої та трьох останніх заповнених сторінок трудової книги з інформацією про працевлаштування, або копію трудового договору (у разі надання трудового договору надати наказ про призначення працівника)); 5. надати копію звіту про фінансові результати і балансу за 2018 р. У разі, якщо учасник не виправить виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник вимушений буде відхилити тендерну пропозицію відповідно до п.1 ч.1 ст. 31 Закону.

Документи

03 серпня 2020 18:20
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 16:26
Кінець періоду оскарження: 25 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 25 серпня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На виконання Рішення моніторингу Північним офісом Держаудитслужби,Замовник приймає рішення відмінити закупівлю відповідно до умов п.2 ч.1 ст.32 Закону: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: несвоєчасне надання відповіді/роз’яснення на питання учасника.
Документи:
14 серпня 2020 16:26
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:22
Протокол-відміна торгів.pdf