Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний)
Очікувана вартість
156 550,00 UAH
UA-2020-06-03-007378-b 1a45eb610a7340c9a97a3b733242f595
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сіроватська

+380974582861 narkozt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласний медичний спеціалізований центр" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01526394
Місцезнаходження: 12440, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Зарічани
Контактна особа: Тетяна Сіроватська
+380974582861
narkozt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 17:26
Очікувана вартість: 156 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6753 кілограми
Хліб житньо-пшеничний, хліб пшеничний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12440, Україна, Житомирська область, м. Житомир, с.Зарічани, с.Зарічани, Бердичівське шосе,3, м.Житомир, вул.В.Бердичівська,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 17:32
Документація хліб.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 17:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Золотий коровай 107 777,00
UAH з ПДВ
107 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 14:20
Електронний підпис
11 червня 2020 12:44
Гарантійний лист.pdf
11 червня 2020 12:44
Пропозиція.pdf
11 червня 2020 12:44
Лист-згода.pdf
11 червня 2020 12:44
Декларація виробника.pdf
11 червня 2020 12:44
Захист довкілля.pdf
10 червня 2020 14:43
Лист-згода.pdf
10 червня 2020 14:43
Довіреність.pdf
10 червня 2020 14:43
Декларація виробника.pdf
10 червня 2020 14:43
Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 14:43
Документ_ЄДР_1006736740.zip
10 червня 2020 14:43
Сведетельство НДС.jpg
10 червня 2020 14:43
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Золотий коровай

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Золотий коровай
#38373620
Переможець 107 777,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:02

Документи

17 червня 2020 15:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Золотий коровай
#38373620
107 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 15:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 17:44
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2021 17:42
Додаткова угода 2 хліб.FR11.pdf зміни до договору
11 березня 2021 17:40
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 09:36
Додаткова угода 2 хліб.FR11.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 17:17
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:31
Додаткова 1.pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:29
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 10:34
Договір.pdf укладений
03 липня 2020 10:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), дійшли згоди щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме до 01.03.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжити дію Договору № 57 від 02.07.2020 року на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку 2021 року, що не перевищує 20 % суми, визначеної 2.5. розділу 2 Договору, а саме від 107 777,00 грн., в т.ч. включаючи ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з технічною помилкою при публікації інформації на майданчику, оскільки технічно не було виправлено суму договору відповідно до додаткової угоди № 2 і неможливістю усунути невідповідність, публікується повторно додаткова угода №2
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 118 634,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 772,33 UAH)