Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки - 65 шт.
Очікувана вартість
860 336,00 UAH
UA-2020-06-03-007364-b ● a63401e91f1a446dbf951ab35eae9dd9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 14321481 |
Місцезнаходження: | 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
Контактна особа: |
Дука Валерія Володимирівна +380976902298 DUKAVALERIA@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 15:12 |
Очікувана вартість: | 860 336,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 603,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25810.08 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 шт
Ноутбуки - 65 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Шевченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 13:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2020 13:16 |
Додаток 4 Технічна специфікація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx | |
11 червня 2020 13:16 |
Перелік змін.docx | |
03 червня 2020 17:30 |
Тендерна Документація.doc | |
03 червня 2020 17:30 |
Додаток 5. Проект договору.docx | |
03 червня 2020 17:30 |
Додаток 3. Довідка інформація про учасника.doc | |
03 червня 2020 17:30 |
Додаток 4 Технічна специфікація.docx | |
03 червня 2020 17:30 |
Додаток 2. Кваліфікаційні вимоги.docx | |
03 червня 2020 17:30 |
Додаток 1. Форма тендерна пропозиція.docx |
11 червня 2020 13:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 червня 2020 13:16 |
Додаток 4 Технічна специфікація (НОВА РЕДАКЦІЯ).docx
|
|||
11 червня 2020 13:16 |
Перелік змін.docx
|
|||
03 червня 2020 17:30 |
Тендерна Документація.doc
|
|||
03 червня 2020 17:30 |
Додаток 5. Проект договору.docx
|
|||
03 червня 2020 17:30 |
Додаток 3. Довідка інформація про учасника.doc
|
|||
03 червня 2020 17:30 |
Додаток 4 Технічна специфікація.docx
|
|||
03 червня 2020 17:30 |
Додаток 2. Кваліфікаційні вимоги.docx
|
|||
03 червня 2020 17:30 |
Додаток 1. Форма тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-03-007364-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", Код ЄДРПОУ:40954000
Дата подання: 26 червня 2020 15:52
Порушення основних принципів здійснення публічних закупівель
Шановний Замовнику! Керуючись вимогами ст 5 “Про публічні закупівлі” повідомляємо, що Вами грубо порушуються основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Нами проведено оцінку тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Галушкіна Олеся Михайлівна та виявлено її не відповідність вимогам тендерної документації та технічним вимогам, а саме:
1. Додатком 3 до тендерної документації замовником визначена форма довідки «інформація замовнику та письмове підтвердження учасника», яка подається учасником - завантажується в систему до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у сканованому вигляді, за формою що додається (розділ і «відомості про учасника»).
В супереч цим вимогам ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна надає довідку відомості про учасника № 011/01 від 16.06.2020 р. яка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки учасником змінена форма довідки та не заповнена інформація, що вимагається.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. У складі тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна надає гарантійний лист про про відсутність підстав відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Вих № 2910/08 від 12.06.2020 р. у якому зазначає недостовірну інформацію.
Пунктом 7 зазначеного Гарантійного листа ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна повідомляє, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Зазначене є недостовірною інформацією, оскільки частиною другою статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачена інформація виключно для юридичної особи.
Відповідно до ч.15 ст. 29 Закону у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації замовником встановлюється перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника.
Пунктом 2 встановлені вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою підтвердження цих вимог Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції повинен підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
На виконання цієї вимоги ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна надає Лист-гарантію у якому повторно зазначає про наявність інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи -резидента України, яка є учасником та пунктом 10 зазначеного листа повідомляє про те, що учасник ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або учасником ФОП Лисак Наталія Володимирівна) здійснено заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Зазначене може бути підставою для початку розслідування Антимонопольним комітетом України щодо порушення законодавства про захист економічної конкуренції, оскільки ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та ФОП Лисак Наталія Володимирівна можуть бути взаємопов’язаними особами.
4. ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна не виконані вимоги тендерної документації щодо: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису).
5. Відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції повинна бути Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із прикладанням печатки (при наявності) про те, що запропонований учасником товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог, що викладені в законі України від 25 червня 1991р №1264-ХII «Про охорону навколишнього природного середовища», а також інших нормативно-правових актів у сфері охорони здоров’я людини та захисту довкілля.
У складі тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна така довідка відсутня.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
6. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлені технічні характеристики до предмету закупівлі.
Відповідно, в частині, що стосується вимагається
Графічний адаптер - Інтегрований, Intel HD Graphics 620.
У складі тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна пропонується Ноутбук HP 255 G7 з програмним забезпеченням, який обладнаний іншим графічним адаптером.
Проте, ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна у технічних характеристиках до предмету закупівлі зазначає графічний адаптер, який вимагався Замовником.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
З огляду на зазначене, керуючись ст. ст. 5, 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію.
Щодо дій Замовника в рамках проведення цієї закупівлі.
Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем. Однак, у Товариства з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» є вагомі підстави вважати, що рішення Тендерного комітету Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене підтверджується вище описаними невідповідностями тендерної пропозиції.
Крім того своїми незаконними діями Замовник грубо порушує статтю 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: « Замовник розміщує Вимогу про усунення порушення:
“Просимо надати в довільній формі довідку підтвердження або роз'яснення щодо наявності в зазначеній Вами технічній характеристиці (документ "Технічні характеристики товару") графічного адаптеру - інтегрованого Intel HD Graphics 620 у вказаній моделі ноутбуку. За наявності в ньому іншої моделі графічного адаптеру - зазначити його характеристику. Дякую!”
Відповідно до вимог абз.1,2 ч. 2 ст. 29 Закону Замовник має право розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, лише:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Зазначені дії замовника не передбачені діючим законодавством, а тому є протиправними та незаконними.
За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, несуть відповідальність згідно із законами України.
Довідково: Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО самостійно скасувати рішення тендерного комітету (Протокол засідання тендерного комітету Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького) про визначення переможця процедури відкритих торгів ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та повідомлення про намір укласти договір з переможцем № 309 від 25.06.2020.
Розгорнути
Згорнути
Нами проведено оцінку тендерної пропозиції Фізичної особи – підприємця Галушкіна Олеся Михайлівна та виявлено її не відповідність вимогам тендерної документації та технічним вимогам, а саме:
1. Додатком 3 до тендерної документації замовником визначена форма довідки «інформація замовнику та письмове підтвердження учасника», яка подається учасником - завантажується в систему до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у сканованому вигляді, за формою що додається (розділ і «відомості про учасника»).
В супереч цим вимогам ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна надає довідку відомості про учасника № 011/01 від 16.06.2020 р. яка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки учасником змінена форма довідки та не заповнена інформація, що вимагається.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. У складі тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна надає гарантійний лист про про відсутність підстав відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Вих № 2910/08 від 12.06.2020 р. у якому зазначає недостовірну інформацію.
Пунктом 7 зазначеного Гарантійного листа ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна повідомляє, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Зазначене є недостовірною інформацією, оскільки частиною другою статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачена інформація виключно для юридичної особи.
Відповідно до ч.15 ст. 29 Закону у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
3. Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації замовником встановлюється перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника.
Пунктом 2 встановлені вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою підтвердження цих вимог Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції повинен підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
На виконання цієї вимоги ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна надає Лист-гарантію у якому повторно зазначає про наявність інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи -резидента України, яка є учасником та пунктом 10 зазначеного листа повідомляє про те, що учасник ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або учасником ФОП Лисак Наталія Володимирівна) здійснено заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
Зазначене може бути підставою для початку розслідування Антимонопольним комітетом України щодо порушення законодавства про захист економічної конкуренції, оскільки ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та ФОП Лисак Наталія Володимирівна можуть бути взаємопов’язаними особами.
4. ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна не виконані вимоги тендерної документації щодо: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису).
5. Відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції повинна бути Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із прикладанням печатки (при наявності) про те, що запропонований учасником товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог, що викладені в законі України від 25 червня 1991р №1264-ХII «Про охорону навколишнього природного середовища», а також інших нормативно-правових актів у сфері охорони здоров’я людини та захисту довкілля.
У складі тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна така довідка відсутня.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
6. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлені технічні характеристики до предмету закупівлі.
Відповідно, в частині, що стосується вимагається
Графічний адаптер - Інтегрований, Intel HD Graphics 620.
У складі тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна пропонується Ноутбук HP 255 G7 з програмним забезпеченням, який обладнаний іншим графічним адаптером.
Проте, ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна у технічних характеристиках до предмету закупівлі зазначає графічний адаптер, який вимагався Замовником.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
З огляду на зазначене, керуючись ст. ст. 5, 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію.
Щодо дій Замовника в рамках проведення цієї закупівлі.
Тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з учасником-переможцем. Однак, у Товариства з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» є вагомі підстави вважати, що рішення Тендерного комітету Замовника є незаконним та таким, що порушує принцип об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначене підтверджується вище описаними невідповідностями тендерної пропозиції.
Крім того своїми незаконними діями Замовник грубо порушує статтю 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: « Замовник розміщує Вимогу про усунення порушення:
“Просимо надати в довільній формі довідку підтвердження або роз'яснення щодо наявності в зазначеній Вами технічній характеристиці (документ "Технічні характеристики товару") графічного адаптеру - інтегрованого Intel HD Graphics 620 у вказаній моделі ноутбуку. За наявності в ньому іншої моделі графічного адаптеру - зазначити його характеристику. Дякую!”
Відповідно до вимог абз.1,2 ч. 2 ст. 29 Закону Замовник має право розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, лише:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Зазначені дії замовника не передбачені діючим законодавством, а тому є протиправними та незаконними.
За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, несуть відповідальність згідно із законами України.
Довідково: Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від трьох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника замовника від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО самостійно скасувати рішення тендерного комітету (Протокол засідання тендерного комітету Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького) про визначення переможця процедури відкритих торгів ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та повідомлення про намір укласти договір з переможцем № 309 від 25.06.2020.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 17:10
Шановний учаснику, зазначаємо наступне:
1) Учасником-переможцем у складі пропозиції надано документ із назвою “Відомості про учасника.pdf”. У даному документі заповнені усі поля інформацією відповідно до вимог та форми Додатку 3 Документації. Нумерація рядків ніяким чином не змінює форму таблиці та не впливає на її зміст. Крім того, пунктом 1.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника (далі ТД) визначено: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
2) Учасником-переможцем у складі пропозиції надано гарантійний лист вих № 2910/08 від 12.06.2020 р.про відсутність підстав відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 7 зазначеного Гарантійного листа ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна дійсно повідомляє, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі Закон).
Разом з тим, учасник у цьому ж листі нижче зазначає у пункті 11 про те, що у даному реєстрі інформація відсутня оскільки структуру власності (п.9 ч.2 ст.9 Закону) повідомляють лише юридичні особи. Крім того учасником у складі тендерної пропозиції надані Виписка з ЄДР та повний витяг з ЄДР у яких чітко вбачається, що учасник є фізичною особою-підприємцем, а не юридичною особою інформація стосовно якої повинна бути наявна у даному реєстрі.Крім того, пунктом 1.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено: Формальними (несуттєвими) вважаєтьсязазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Також, слід зазначити, що додатком 2 ТД Замовника встановлена вимога про те, що обов’язок учасника лише надати інформацію про відповідність учасника ст.17 Закону, та тим же додатком визначений обов’язок Замовника - Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
Частина 15 статті 29 Закону згаданого скаржником встановлює наступне:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Виходячи із переліку підстав для відмови учаснику у статті 17 Закону, наданих установчих документів, переліку формальних помилок та інформації, що наявна у відкритих державних реєстрах у Замовника відсутні підстави для відхилення учасника та причини вважати, що дана інформація є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
3) Вимогами ТД Замовника у Додатку 2 встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ. Одним з яких є документ зазначений у пункті 2 – «Підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учаснику».
ФОП Галушкіна О.М. надала у складі пропозиції такий документ № 2910/08 від 12.06.2020 р. «Гарантійний листпро відсутність підстав відмови замовником учаснику в участіу процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Даний лист розглянуто Замовником як інформація на підтвердження ст.17 Закону та відповідно до якого учаснику ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" надано пояснення у попередньому пункті №2 даної відповіді на вимогу. Інший документ поданий учасником, що повторює таку ж інформацію може не братися Замовником до уваги, як такий що повторно не вимагався.
Крім того додамо, що порушення законодавства про захист економічної конкуренції полягає у антиконкурентних узгоджених діях учасників в рамках однієї процедури закупівлі, що конкурують між собою. Та разом з тим учасником є лише ФОП Галушкіна О.М., яка конкурує виключно із ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" у даній закупівлі. Відповідно господарські та фінансові взаємовідносини із іншими фізичними особами це право учасника, а не порушення антиконкурентного Законодавства.
4) Щодо не виконання вимоги зазначеної у зверненні ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" про підпис документів уповноваженою посадовою особою учасника повідомляємо, що ФОП Галушкіна О.М. у складі пропозиції надала документвих. № 2910/02 від 12.06.2020 р. у якому зазначено: «Представників та уповноважених осіб не маю» .
5) Інформація про те, що запропонований учасником товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог, що викладені в законі України від 25 червня 1991р №1264-ХII «Про охорону навколишнього природного середовища», а також інших нормативно-правових актів у сфері охорони здоров’я людини та захисту довкілля зазначена у абзаці 13 документу №011/02 від 16.06.2020 року (документ «Гарантійний лист.pdf»).
6) Вимогами Додатку 4 ТД «Технічні характеристики до предмету закупівлі.» визначено окрему вимогу дографічного адаптера ноутбука: Інтегрований, Intel HD Graphics 620. Крім того, пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено: «Якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, у разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент».».
Разом з тим враховуючи, що учасником запропоновано ноутбуки НР 255 G7 на базі процесора AMDRyzen 3 2200U із інтегрованим графічним ядром Замовник користуючись своїм правом визначеним частиною 15 та частиною 16 статті 29 Закону звернувся до учасника надати в довільній формі роз’яснення щодо моделі інтегрованого у процесор графічного адаптеру. Про що отримано від учасника відповідний лист розміщений у системі Prozorro про технічну помилку та описку під час формування тендерної пропозиції учасника, яка повністю відповідає переліку формальних помилок, які можуть бути допущенні учасником та не призведуть до їх відхилення (пункт 1.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: До формальних (несуттєвих) помилок належатьтехнічні помилки та описки).
Та у будь-якому випадку для відхилення пропозиції учасника запропонований графічний адаптер повинен не відповідати технічним вимогам Замовника, а враховуючи що дана помилка не може бути віднесена до суттєвих , оскільки як інтегрований графічний адаптер IntelHDGraphics 620, так і інтегрований графічний адаптер RadeonVega 3 Graphics є повними еквівалентами та відповідають визначеним вимогам Додатку 4 ТД.
Виходячи з інформації зазначеної вище у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.
1) Учасником-переможцем у складі пропозиції надано документ із назвою “Відомості про учасника.pdf”. У даному документі заповнені усі поля інформацією відповідно до вимог та форми Додатку 3 Документації. Нумерація рядків ніяким чином не змінює форму таблиці та не впливає на її зміст. Крім того, пунктом 1.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника (далі ТД) визначено: Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
2) Учасником-переможцем у складі пропозиції надано гарантійний лист вих № 2910/08 від 12.06.2020 р.про відсутність підстав відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 7 зазначеного Гарантійного листа ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна дійсно повідомляє, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (далі Закон).
Разом з тим, учасник у цьому ж листі нижче зазначає у пункті 11 про те, що у даному реєстрі інформація відсутня оскільки структуру власності (п.9 ч.2 ст.9 Закону) повідомляють лише юридичні особи. Крім того учасником у складі тендерної пропозиції надані Виписка з ЄДР та повний витяг з ЄДР у яких чітко вбачається, що учасник є фізичною особою-підприємцем, а не юридичною особою інформація стосовно якої повинна бути наявна у даному реєстрі.Крім того, пунктом 1.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено: Формальними (несуттєвими) вважаєтьсязазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Також, слід зазначити, що додатком 2 ТД Замовника встановлена вимога про те, що обов’язок учасника лише надати інформацію про відповідність учасника ст.17 Закону, та тим же додатком визначений обов’язок Замовника - Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі.
Частина 15 статті 29 Закону згаданого скаржником встановлює наступне:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Виходячи із переліку підстав для відмови учаснику у статті 17 Закону, наданих установчих документів, переліку формальних помилок та інформації, що наявна у відкритих державних реєстрах у Замовника відсутні підстави для відхилення учасника та причини вважати, що дана інформація є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
3) Вимогами ТД Замовника у Додатку 2 встановлено ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ. Одним з яких є документ зазначений у пункті 2 – «Підтвердження відсутності підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» учаснику».
ФОП Галушкіна О.М. надала у складі пропозиції такий документ № 2910/08 від 12.06.2020 р. «Гарантійний листпро відсутність підстав відмови замовником учаснику в участіу процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Даний лист розглянуто Замовником як інформація на підтвердження ст.17 Закону та відповідно до якого учаснику ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" надано пояснення у попередньому пункті №2 даної відповіді на вимогу. Інший документ поданий учасником, що повторює таку ж інформацію може не братися Замовником до уваги, як такий що повторно не вимагався.
Крім того додамо, що порушення законодавства про захист економічної конкуренції полягає у антиконкурентних узгоджених діях учасників в рамках однієї процедури закупівлі, що конкурують між собою. Та разом з тим учасником є лише ФОП Галушкіна О.М., яка конкурує виключно із ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" у даній закупівлі. Відповідно господарські та фінансові взаємовідносини із іншими фізичними особами це право учасника, а не порушення антиконкурентного Законодавства.
4) Щодо не виконання вимоги зазначеної у зверненні ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" про підпис документів уповноваженою посадовою особою учасника повідомляємо, що ФОП Галушкіна О.М. у складі пропозиції надала документвих. № 2910/02 від 12.06.2020 р. у якому зазначено: «Представників та уповноважених осіб не маю» .
5) Інформація про те, що запропонований учасником товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог, що викладені в законі України від 25 червня 1991р №1264-ХII «Про охорону навколишнього природного середовища», а також інших нормативно-правових актів у сфері охорони здоров’я людини та захисту довкілля зазначена у абзаці 13 документу №011/02 від 16.06.2020 року (документ «Гарантійний лист.pdf»).
6) Вимогами Додатку 4 ТД «Технічні характеристики до предмету закупівлі.» визначено окрему вимогу дографічного адаптера ноутбука: Інтегрований, Intel HD Graphics 620. Крім того, пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД визначено: «Якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, у разі якщо таке посилання є необхідним, то слід розуміти у значені «або еквівалент».».
Разом з тим враховуючи, що учасником запропоновано ноутбуки НР 255 G7 на базі процесора AMDRyzen 3 2200U із інтегрованим графічним ядром Замовник користуючись своїм правом визначеним частиною 15 та частиною 16 статті 29 Закону звернувся до учасника надати в довільній формі роз’яснення щодо моделі інтегрованого у процесор графічного адаптеру. Про що отримано від учасника відповідний лист розміщений у системі Prozorro про технічну помилку та описку під час формування тендерної пропозиції учасника, яка повністю відповідає переліку формальних помилок, які можуть бути допущенні учасником та не призведуть до їх відхилення (пункт 1.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: До формальних (несуттєвих) помилок належатьтехнічні помилки та описки).
Та у будь-якому випадку для відхилення пропозиції учасника запропонований графічний адаптер повинен не відповідати технічним вимогам Замовника, а враховуючи що дана помилка не може бути віднесена до суттєвих , оскільки як інтегрований графічний адаптер IntelHDGraphics 620, так і інтегрований графічний адаптер RadeonVega 3 Graphics є повними еквівалентами та відповідають визначеним вимогам Додатку 4 ТД.
Виходячи з інформації зазначеної вище у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-03-007364-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", Код ЄДРПОУ:40954000
Дата подання: 03 липня 2020 16:02
Дата подання: 03 липня 2020 16:02
СКАРГА, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки пропозицій
25.06.2020 Замовником були оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій № 308 від 25.06.2020 р. про визначення переможцем ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та повідомлення про намір укласти договір з ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та протокол засідання тендерного комітету Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького про визначення переможця процедури відкритих торгів № 309 від 25.06.2020 про визначення переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна (далі – Оскаржувані рішення).
Товариство з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» (далі – Скаржник) ознайомившись із Оскаржуваними рішеннями Вважає дії Замовника щодо визначення переможцем відкритих торгів ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та повідомлення про намір укласти договір з ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна протиправними та прийнятими всупереч положенням ст. 5 Закону, якою визначені основні принципи здійснення публічних закупівель, таких як, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури.
Зазначене можемо обґрунтувати виходячи із наступного:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №2 до тендерної документації.
Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації.
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Документи подаються, відповідно до розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3. Розділу 3 та Додатку 4 тендерної документації;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Документи подаються, відповідно до розділу 3 Додатку №2 до тендерної документації;
- заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації.
1. Так, відповідно Додатком 3 до тендерної документації замовником визначена форма довідки «Інформація замовнику та письмове підтвердження учасника», яка подається учасником - завантажується в систему до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) у сканованому вигляді, за формою що додається (розділ і «відомості про учасника»).
У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна надає довідку відомості про учасника № 011/01 від 16.06.2020 р. яка не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки учасником змінена форма довідки та не заповнена інформація, що вимагається.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. У складі тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна надає гарантійний лист про про відсутність підстав відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Вих № 2910/08 від 12.06.2020 р. у якому зазначає недостовірну інформацію.
Пунктом 7 зазначеного Гарантійного листа ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна повідомляє, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Зазначене є недостовірною інформацією, оскільки частиною другою статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачена інформація виключно для юридичної особи.
Відповідно до ч.15 ст. 29 Закону у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Крім того, Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації замовником встановлюється перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника.
Пунктом 2 встановлені вимоги на виконання ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою підтвердження цих вимог Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції повинен підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
На виконання цієї вимоги ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна надає Лист-гарантію у якому повторно зазначає про наявність інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи -резидента України, яка є учасником та пунктом 10 зазначеного листа повідомляє про те, що учасник ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або учасником ФОП Лисак Наталія Володимирівна) здійснено заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.
ФОП Лисак Наталія Володимирівна не є учасником даної публічної закупівлі.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
3. ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна не виконані вимоги тендерної документації щодо: Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису).
Тендерною документацією надається перелік формальних (несуттєвих) помилок
до яких належать:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
- відсутність нумерації сторінок пропозиції;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
- технічні помилки та описки.
Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено розрахункового рахунка, відкритого в банківській установі, проте вся інформація про відкритий рахунок зазначена на фірмовому бланку документів учасника.
Відповідно до вимог тендерної документації, Копія паспорту, Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або копія реєстраційного номеру облікової картки платника податків, виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та Витяг з реєстру платників єдиного податку є складовою частиною тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна то повинні мати підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і дати підпису).
Виходячи із вищезгаданого переліку до можливих формальних (несуттєвих) помилок можливо віднести лише відсутність підпису, тобто наявність посади та прізвища є обов’язковими.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції повинна бути Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника із прикладанням печатки (при наявності) про те, що запропонований учасником товар буде поставлено із врахуванням екологічних вимог, що викладені в законі України від 25 червня 1991р №1264-ХII «Про охорону навколишнього природного середовища», а також інших нормативно-правових актів у сфері охорони здоров’я людини та захисту довкілля.
У складі тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна така довідка відсутня.
В цій частині тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
5. Відповідно до додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлені технічні характеристики до предмету закупівлі.
Відповідно, в частині, що стосується вимагається
Графічний адаптер - Інтегрований, Intel HD Graphics 620.
У складі тендерної пропозиції ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна пропонується Ноутбук HP 255 G7 з програмним забезпеченням, який обладнаний іншим графічним адаптером.
Проте, ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна у технічних характеристиках до предмету закупівлі зазначає графічний адаптер, який вимагався Замовником.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Відповідно до вимог тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 18.06.2020 19:00 год.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції.
Як зазначалось вище, тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Таким чином, документи які надані учасника після кінцевого строку подання тендерних пропозицій не є тендерною пропозицією, відповідно й не можуть прийматись до розгляду Замовником.
Замовник відповідно до вимог Закону розглядає пропозицію учасника на відповідність вимогам тендерної документації на основі поданої тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція в цій частині не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
6. Під час прийняття Оскаржуваних рішень Замовником грубо порушені вимоги статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині – Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
22.06.2020 Замовник розміщує Вимогу про усунення порушення, а саме:
“Просимо надати в довільній формі довідку підтвердження або роз'яснення щодо наявності в зазначеній Вами технічній характеристиці (документ "Технічні характеристики товару") графічного адаптеру - інтегрованого Intel HD Graphics 620 у вказаній моделі ноутбуку. За наявності в ньому іншої моделі графічного адаптеру - зазначити його характеристику. Дякую!”
Відповідно до вимог абз.1,2 ч. 2 ст. 29 Закону Замовник має право розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, лише:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна на виконання цієї вимоги надає довідку, у якій просить вважати технічною помилкою та описку про графічний адаптер.
Замовник приймаючи Оскаржувані рішення задовольняє прохання ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та порушує основні принципи публічних закупівель недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Крім того, ця довідка не може вважатися тендерною пропозицією, оскільки не є частиною тендерної пропозиції та подана після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Такі дії Замовника не передбачені діючим законодавством, а тому є протиправними та незаконними.
Керуючись ст. ст. 5, 31 Закону Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію.
З огляду на зазначене, вважаємо що дії Замовника суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого порушують наші права та законні інтереси.
Відповідно до вимог ст. ст. 1, 5, 18, 22, 23, 26, 28, 29 Закону, прошу:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником процедури закупівлі Ноутбуків за кодом ДК 021:2015 – 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-03-007364-b.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та повідомлення про намір укласти договір з ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна, оформлене протоколами
№ 308, 309 від 25.06.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 липня 2020 11:24
Рішення від 07.07.2020 № 13169 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 11:24
інформація про перенесення розгляду скарги № 10103.pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 22:41
інформація про перенесення розгляду скарги № 10354.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 12:14
інформація про перенесення розгляду скарги № 10648.pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 13:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2020 № 14144.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 21:00
Рішення від 22.07.2020 № 14144.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 18:44
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна #3014604285 |
Переможець |
726 570,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 17:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 10:55
|
Договір на 529-20 від 30.07.2020.pdf | укладений |
30 липня 2020 10:54
|