Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання технічного нагляду по об'єкту: "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040606 Об’їзд смт Кринички Криничанського району Дніпропетровської області (окремими ділянками)"
Очікувана вартість
210 398,00 UAH
UA-2020-06-03-006488-b 71d25ae474e342e0ae9aa287305e2152
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Стороженко

+380567428692 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Дмитро Стороженко
+380567428692
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:58
Очікувана вартість: 210 398,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 051,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.У разі надання будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову, який повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконання технічного нагляду по об'єкту: "Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040606 Об’їзд смт Кринички Криничанського району Дніпропетровської області (окремими ділянками)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, Криничанський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О040606 Об’їзд смт Кринички
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після підписання сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт з технічного нагляду, в міру надходження бюджетних коштів призначених на оплату робіт за даним договором. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 17:29
Перелік змін 11.06.docx
11 червня 2020 17:29
ЗТД Кринички т.н. 11.06.doc
11 червня 2020 17:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 17:29
Перелік змін 11.06.docx
11 червня 2020 17:29
ЗТД Кринички т.н. 11.06.doc
03 червня 2020 16:37
ТД Кринички т.н. 03.06.doc
03 червня 2020 16:17
ЗТД Кринички 18.05.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Жилком" 176 734,32
UAH з ПДВ
176 734,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОТЕХНАГЛЯД" 193 566,16
UAH з ПДВ
193 566,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 12:17
Електронний підпис
18 червня 2020 12:17
Гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Жилком"

ТОВ "ДНІПРОТЕХНАГЛЯД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Жилком"
#32350021
176 734,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2021 14:36
ДУ №3 21-т-20.pdf укладений
09 листопада 2021 12:41
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2021 12:38
ДУ №3 21-т-20.pdf зміни до договору
09 листопада 2021 12:38
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 10:00
д.у.2 дог.21.pdf зміни до договору
16 березня 2021 09:54
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 12:04
д.у.1 №21.pdf зміни до договору
28 липня 2020 12:03
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 16:46
21-T-20.pdf укладений
15 липня 2020 16:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.2.1, 11 Договору
Номер договору про закупівлю: 21-Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 21-Т-20 від 14.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.2.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 21-Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода 2 до договору 21-Т-20 від 14.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до ціни договору
Номер договору про закупівлю: 21-Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 08 листопада 2021
Сума оплати за договором: 168 571,49
UAH (в тому числі ПДВ 28 095,24 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі ст. 188 ГКУ та п.5 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"