Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектор
Очікувана вартість
139 210,00 UAH
UA-2020-06-03-006137-b e865f41a0c7c4db1ac5d5468d56e42c6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Литвин

+380567199184 alla.litvin1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Слобожанська загальноосвітня школа І ступеня №2 Слобожанської селищної ради"
Код ЄДРПОУ: 26508173
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Слобожанське, вул. Теплична, 30
Контактна особа: Алла Литвин
+380567199184
alla.litvin1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 139 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 696,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт Слобожанське, вул. Теплична ,30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020  —  15 серпня 2020
ДК 021:2015: 38652100-1 — Проектори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок „Продавцю” на підставі наданої ним накладної або протягом 15-ти ( п’ятнадцяти ) банківських днів після отримання товару згідно з накладною при наявності бюджетного фінансування на зазначені видатки та протягом п’яти операційних днів з дати надання доручення на здійснення платежу за умови виконання доходів зведеного бюджету України відповідно до ст.78 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:56
Додаток 2 квал.вимоги.docx
03 червня 2020 15:56
Додаток 3-4 пропозиція.docx
03 червня 2020 15:56
Додаток 5 Техвимоги.docx
03 червня 2020 15:56
Додаток 1 Проект договору.docx
03 червня 2020 15:56
Оголошення проектор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 04 червня 2020 16:25
Дата відповіді: 05 червня 2020 09:18
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день, згідно Додатків до Оголошення про спрощену закупівлю "ДК 021:2015: 38652100-1 Проектори " , а саме в Додатку 5 є такі вимоги :Вартість пропозиції повинна включати витрати на страхування, навантаження, транспортування, відвантаження, монтування та налаштування за кінцевим місцем призначення, сплату всіх податків і загальнообов’язкових платежів тощо.

Вимоги щодо гарантійного обслуговування устаткування
Запропонований Учасником товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування устаткування у Замовника протягом одного робочого дня з моменту виклику Замовником.
Постачальник зобов’язаний протягом не більше 14 робочих днів з моменту звернення Замовником відремонтувати устаткування, яке підлягає гарантійному обслуговуванню та вийшло з ладу. Бажана наявність представництва фірми у м. Дніпро або сервісного центру (уповноваженого сервісного партнера) по ремонту і обслуговуванню обладнання, що постачається. Сервісні служби Постачальника повинні відреагувати на запит Замовника протягом 1( робочого) дня з моменту отримання повідомлення по телефону або електронній пошті, при цьому Постачальник реєструє звернення, за серійним номером перевіряє статус гарантії на обладнання та присвоює заявці індивідуальний номер, після чого повідомляє його відповідальній особі Замовника для ідентифікації даної гарантійної події. При необхідності доставки до сервісного центру Постачальника устаткування, яке вийшло з ладу, доставка (включаючи повернення до Замовника) виконується Постачальником за його рахунок.
На товар, у тому числі на комплектуюче обладнання, що постачається, встановлюється гарантійний строк не менше строку, вказаного в технічних вимогах, з дати поставки та монтажу обладнання.
Товар, що постачається Учасником, повинен обов’язково мати (формуляр) з гарантійними зобов’язаннями виробника на обладнання.
Оцінка пропозиції ФОП, неплатника ПДВ
Дата подання: 05 червня 2020 09:43
Дата відповіді: 05 червня 2020 10:02
Шановний замовнику, яким чином Ви будете оцінювати пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Добрий день, згідно Оголошення про спрощену закупівлю "ДК 021:2015: 38652100-1 Проектори " оголошена вартість викладена з ПДВ. Оцінка пропозицій проводиться за цінами пропозицій з врахування податку на додану вартість (з ПДВ). Найбільш економічно вигідною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично стає найбільш економічно вигідною пропозицією.Оцінюючи пропозицію ФОП неплатника ПДВ: розглядатимемо його ціну як остаточну.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-006137-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУТ ЛІДІЯ РОМАНІВНА, Код ЄДРПОУ:1789410064
Дата подання: 08 червня 2020 20:42
Порушення закону.
Відповідно до умов тендерної документації додатку 5 (п. 3 та 4), що до для підтвердження відповідності необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам, де учасник повинен надати наступні документи. 4. Документи що підтверджують поставку запропонованого обладнання (проектор), офіційними каналами, та підтримкою гарантійних зобов’язань. На підтвердження надається оригінал листа від виробника, або офіційного представника в Україні, наданий для даної закупівлі, з вказанням моделі обладнання що пропонується до поставки.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону
Повідомляймо, що виробник може не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники не мають змоги або бажання надати гарантійні листи чи листи загалом саме з таким формулюванням як встановлює Замовник.
Наведені вище умови документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками (офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами). Такі вимоги є дискримінаційними стосовно інших учасників Процедури закупівлі.

Відповідні вимоги додатку 5 (п. 3 та 4) порушують Закон тому вимагаю прибрати відповідні пункти. В іншому разі буде подана скарга до АМКУ

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 14:24
Добрий день!Як Ви вірно підмітили, принципами здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» повинні бути максимальна економія і ефективність, а також відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником але й офіційним представником виробника - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Водночас, частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо авторизаційного листа обумовлена метою підтвердження гарантійного терміну від виробника, зменшення ризиків закупівлі контрафактної продукції, яка ввезена на територію України незаконним шляхом та запобігає постачанню неякісної та неоригінальної продукції.
Висновок про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки виробник(и) чи їх офіційні представник(и) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИТВИН ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 135 992,52
UAH з ПДВ
135 992,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 11:41
Електронний підпис
12 червня 2020 11:33
Пропозиція.pdf
12 червня 2020 11:33
Проект договору.pdf
12 червня 2020 11:33
Витяг, рахунок.pdf
12 червня 2020 11:33
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИТВИН ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИТВИН ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2578600698
Переможець 135 992,52
UAH з ПДВ
16 червня 2020 10:17

Документи

16 червня 2020 10:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 10:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИТВИН ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2578600698
135 992,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 червня 2020 10:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:38
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 12:27
додатк.угода.pdf зміни до договору
15 липня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 09:15
додатки до дог.37.pdf укладений
19 червня 2020 09:13
дог.37.pdf укладений
19 червня 2020 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 135 992,52
UAH