Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі №1/762 "Їдальня для солдат" 169 НЦ в смт Десна, Чернігівської області"(шифр 20-67)
Очікувана вартість
5 678 000,00 UAH
UA-2020-06-03-006090-b 60cd884572fd4d558b31f3631632b212
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жеведь Тетяна Миколаївна

+380464646216 nfyz0220@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Остерська квартирно-експлуатаційна частина району
Код ЄДРПОУ: 07807645
Місцезнаходження: 17024, Україна , Чернігівська обл., селище Десна, вулиця Ювілейна, 3, Козелецький район, Чернігівська область
Контактна особа: Жеведь Тетяна Миколаївна
+380464646216
nfyz0220@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:05
Очікувана вартість: 5 678 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 28000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт будівлі №1/762 "Їдальня для солдат" 169 НЦ в смт Десна, Чернігівської області"(шифр 20-67)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17024, Україна, Чернігівська область, селище Десна, вулиця Рибалко, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт "Капітальний ремонт будівлі №1/762 "Їдальня для солдат" 169 НЦ в смт Десна, Чернігівської області"(шифр 20-67) Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:54
_ТД Десна 20-67 _.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток 3
Дата подання: 09 червня 2020 11:54
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:52
Добрий день, згідно ТД торгів, для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, необхідно надати копії трудових угод, або копії ртрудових книжок. Чи будуть розглядатися замовником договори ЦПХ?Практика укладання договорів, в тому числі і цивільно-правових договорів, дає можливість чітко визначити відповідальність сторін, порядок взаєморозрахунку та прийняття робіт (надання послуг), права і обов'язки сторін, порядок контролю за виконанням договору, порядок вирішення спору. Використання таких договорів не суперечить ЦКУ та іншим нормативно правовим актам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Цивільно-правові відносини між працівником та суб’єктом господарювання хоча і регламентовані ЦКУ, але мають АЛЕ…
У разі укладення такого виду правовідносин, працівник зобов’язується виконати певну роботу, або надати послугу, а роботодавець – оплатити її. Сторони укладають письмовий договір. Предметом договору є кінцевий результат, або послуга.
При укладенні цивільно-правової угоди роботодавець не зобов’язаний забезпечувати працівникові належні та безпечні умови праці.
Працівник, котрий погоджується виконувати роботу чи надавати послугу згідно з умовами цивільно-правового договору, самостійно організовує процес роботи, її виконання та забезпечує результат.
Уважно прочитайте пункт 5.5 проєкту договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-006090-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ЮНІКОМ", Код ЄДРПОУ:41198044
Дата подання: 06 липня 2020 17:44
неправомірна дискваліфікація
ТОВ "ФІРМА "ЮНІКОМ" приймала участь у закупівлі UA-2020-06-03-006090-b. Згідно нової редакції ЗУ"Про Публічні закупівлі" у частині 9 статті 26 прописано, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Просимо надати можливість виправити документи згідно закону. Тим паче названі причини дискваліфікації не впливають на загальний зміст пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 липня 2020 09:47
Шановне ТОВ «Фірма «ЮНІКОМ»
Згідно нової редакції Закону України «Про Публічні закупівлі» у частині 9 статті 26 прописано, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Також у частині 16 статті 29 прописано, що якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації Замовника: відсутні документи, які вимагались (викладені в протоколі розгляду).
Ваша невідповідність не підпадає під дію частини 16 статті 29 Закону:
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
Термін розгляду Вашої пропозиції закінчився.
Дякуємо за час, приділений нашій закупівлі. Ретельніше готуйте документацію. Успіхів Вам.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БУД-АРВЕСТ" 4 115 506,80
UAH з ПДВ
4 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ЮНІКОМ" 4 513 496,90
UAH з ПДВ
4 105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 4 577 700,01
UAH з ПДВ
4 105 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нормаль-Україна 5 201 078,40
UAH з ПДВ
4 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВНВ 2000 4 891 758,82
UAH з ПДВ
4 777 758,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 15:04
Електронний підпис
19 червня 2020 14:59
20. Форма пропозиції.pdf
19 червня 2020 14:59
32. Розрахунок ціни.imd
19 червня 2020 14:59
28. Довідки з банку.pdf
19 червня 2020 14:59
9. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:47
Електронний підпис
19 червня 2020 15:46
Частина 5 .pdf
19 червня 2020 15:46
Частина 1.pdf
19 червня 2020 15:46
Частина 3.pdf
19 червня 2020 15:46
Частина 2.pdf
19 червня 2020 15:46
Частина 4.pdf
19 червня 2020 15:46
Модель АВК.imd
19 червня 2020 15:46
Частина 6.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 13:04
Електронний підпис
09 липня 2020 13:09
Електронний підпис
01 липня 2020 17:49
Електронний підпис
19 червня 2020 13:01
Електронний підпис
19 червня 2020 13:00
2. Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2020 12:42
Електронний підпис
19 червня 2020 12:34
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
19 червня 2020 12:34
Dovirenist_Savchenko.zip
19 червня 2020 12:34
Dovidka pro nazvu.zip
19 червня 2020 12:34
Bankivska Licenzia.zip
19 червня 2020 12:34
203377_ГР_1710_28_000.zip
19 червня 2020 12:34
30. Інформаційна модель.imd
19 червня 2020 12:34
13. Проект договору.pdf
19 червня 2020 12:34
4. Довідка з банку.pdf
19 червня 2020 12:34
3. Копія Статуту.pdf
19 червня 2020 12:34
2. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 13:05
Електронний підпис
19 червня 2020 12:53
Лiцензiя будiвельна.pdf
19 червня 2020 12:53
Выписка.pdf
19 червня 2020 12:53
Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 12:53
Пояснювальна записка.pdf
19 червня 2020 12:53
Договірна ціна.pdf
19 червня 2020 12:53
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2020 12:53
Сертифікат ІСО 2019.pdf
19 червня 2020 12:53
Ліцензія пожежна.pdf
19 червня 2020 12:53
Статут Нормаль.pdf
19 червня 2020 12:53
Банківська гарантія
19 червня 2020 12:53
Договір (проект).pdf
19 червня 2020 12:53
Довідка про печатку.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 09:16
Електронний підпис
19 червня 2020 09:00
ст.6-53.pdf
18 червня 2020 21:57
Електронний підпис
18 червня 2020 21:21
реєстр докментів.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.270-306.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.247 гарант.лист.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.235-246.pdf
18 червня 2020 21:21
217-234.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.212-216.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.189-211.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.185-188.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.163-184.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.157-162.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.146-156.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.128-145.pdf
18 червня 2020 21:21
116-127.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.104-115.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.95-103.pdf
18 червня 2020 21:21
ст. 70-94.pdf
18 червня 2020 21:21
ст. 54-69.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.6-53.pdf
18 червня 2020 21:21
ст.4-5.pdf
18 червня 2020 21:21
Підписаний_G0620-8064-GL_tender.pdf
18 червня 2020 21:21
7.imd
18 червня 2020 21:21
договірна ціна.pdf
18 червня 2020 21:21
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУД-АРВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ЮНІКОМ"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ТОВ Нормаль-Україна

ТОВ ВНВ 2000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУД-АРВЕСТ"
#35385371
Відхилено 4 000 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 19:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ЮНІКОМ"
#41198044
Відхилено 4 105 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 11:34
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
Переможець 4 105 777,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 15:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 15:01

Документи

25 червня 2020 19:36
Електронний підпис
25 червня 2020 19:34
Протокол

Документи

26 червня 2020 11:34
Електронний підпис
26 червня 2020 11:33
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до статті 16 закону (п.16, ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" І. 1.Перелік виявлених невідповідностей: В тендерній пропозицій надано Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів (типова форма № ОЗ-1) 2.Посилання на вимогу тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності: Абзац 3, пункт 2, Додатку 3 "ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ" 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про наявність обладнання учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів (типова форма № ОЗ-6) ІІ. 1.Перелік виявлених невідповідностей: В тендерній пропозицій надано копії трудових книжок працівників порядковий номер згідно Довідки про наявність працівників відповідних кваліфікацій: 12,15,16 . Назви посад в трудовій книжці різняться з посадами в довідці. 2.Посилання на вимогу тендерної документації щодо якої виявлені невідповідності: Абзац 3, пункт 3, Додатку 3 "ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ" 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, тих працівників, порядковий номер яких, згідно Довідки про наявність працівників відповідних кваліфікацій: 12,15,16.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"
#40614486
4 105 777,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 09:07
ДУ1.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 09:03
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 13:23
Договір укладений
20 липня 2020 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 077 101,51
UAH (в тому числі ПДВ 679 516,92 UAH)