Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Оброблені фрукти та овочі ) Горох колотий, кабачки консервовані,помідори консервовані, квасоля консервована в томатному соусі, томатна паста, ікра кабачкова, капуста квашена, горох консервований, сухофрукти, повидло в асортименті.
Очікувана вартість
454 963,00 UAH
UA-2020-06-03-005881-b 403c15ad2a894f659c7bd722a25caf66
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Лавренчук

+380958261045 03189682@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189682
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, Комсомольський р-н, с. Комишани
Контактна особа: Оксана Лавренчук
+380958261045
03189682@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:09
Очікувана вартість: 454 963,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 549,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3016.9 кілограми
кабачки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1460 кілограми
помідори консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
798.76 кілограми
квасоля консервована в томатному соусі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
613.9 кілограми
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2192.93 кілограми
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1464 кілограми
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
602.08 кілограми
горох консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1282 кілограми
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
450.2 кілограми
повидло в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
542.9 кілограми
горох колотий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коваль Анатолій Анатолійович 346 149,30
UAH з ПДВ
346 149,30
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство «Никольтрейд» 361 492,11
UAH з ПДВ
361 492,11
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 17:48
документи переможця
24 червня 2020 12:14
Електронний підпис
24 червня 2020 12:11
Агроспецгосп.pdf
18 червня 2020 19:43
Електронний підпис
18 червня 2020 19:41
Паспорт Коваль А. А..pdf
18 червня 2020 19:41
Тех пасп. 06-40_35-21.pdf
18 червня 2020 19:41
тамот квасоля.JPG
18 червня 2020 19:41
серт кабач.pdf
18 червня 2020 19:41
свідоцтво.pdf
18 червня 2020 19:41
права Шевчук Сергей.pdf
18 червня 2020 19:41
Полис машин.pdf
18 червня 2020 19:41
огірки.JPG
18 червня 2020 19:41
Мед Коваль А.А..pdf
18 червня 2020 19:41
мед Д.Сережа (1).pdf
18 червня 2020 19:41
мед вадик.pdf
18 червня 2020 19:41
Коваль А.А отчет.pdf
18 червня 2020 19:41
квитанция Коваль.pdf
18 червня 2020 19:41
икра каб.JPG
18 червня 2020 19:41
додаток 2.pdf
18 червня 2020 19:41
договора оренди.pdf
18 червня 2020 19:41
договора дез.pdf
18 червня 2020 19:41
Договір коваль.pdf
18 червня 2020 19:41
дог дез..pdf
18 червня 2020 19:41
Дез обр. дог виробн.pdf
18 червня 2020 19:41
горошек помидор.JPG
18 червня 2020 19:41
відгук_59.pdf
18 червня 2020 19:41
Бондарь.pdf
18 червня 2020 19:41
Акт складу.pdf
18 червня 2020 19:41
Scan 0010011 (1).jpg
18 червня 2020 19:41
Scan 0010010.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коваль Анатолій Анатолійович

Приватне підприємство «Никольтрейд»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Коваль Анатолій Анатолійович
#3373412775
Переможець 346 149,30
UAH з ПДВ
26 червня 2020 17:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 15:32

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності Відповідно до ст..29 п.16 пп1. вимагаємо підтвердження інформації учасника кваліфікаційним критеріям відповідно дост.16 ЗУ Про публічні закупівлі. На виконання вимог тендерної документації Замовника зазначених у Додатку 1, учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам, а саме: (3) у випадку, якщо учасник неє виробником товару, що є предметом цієї закупівлі- документи, що підтверджують наявність зобов’язань виробника товару поставити/відпустити учаснику товар за якістю, у кількості та відповідно до вимог цієї закупівлі. Учасник надав декларації якості від виробника ПП Агроспецгосп на підтве6рдження якості ікри кабачкової, горошку консервованого, помідор консервованих, але не підтвердив наявність зобов’язань з виробником. Вимагаємо усунути невідповідність, надавши інформацію, яка підтверджує наявність зобов’язань з виробником ПП Агроспецгосп

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коваль Анатолій Анатолійович
#3373412775
346 149,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 08:33
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 09:28
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
22 січня 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 09:25
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:07
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 16:23
договір.pdf укладений
08 липня 2020 16:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника згідно рішення засідання тендерного комітету протоколо №173 від 28.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №1 до договору №93
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядкузгідно рішення засідання тендерного комітету протоколом №175 від 31.12.2020р.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2 до договору №93
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку затверджена рішенням засідання тендерного комітету протоколом № 5 від 20.01.2021р.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3 до договору №93
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 361 585,34
UAH