Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівлі Красноградського багатопрофільного ліцею та благоустрою прилеглої до нього території за адресою: вул. 19 Вересня, 119А, м. Красноград, Харківської області»
Очікувана вартість
40 646 544,00 UAH
UA-2020-06-03-005830-b 0ccc21cc80704923980a6513a513fe32
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Андрусенко

+380574472066 buh.krasnograd@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОГРАДСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02146133
Вебсайт: http://krasnograd-rvo.ucoz.ua
Місцезнаходження: 63304, Україна , Харківська обл., місто Красноград Красноградський район, вулиця Соборна, будинок 77
Контактна особа: Ольга Андрусенко
+380574472066
buh.krasnograd@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:09
Очікувана вартість: 40 646 544,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 203 232,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Капітальний ремонт будівлі Красноградського багатопрофільного ліцею та благоустрою прилеглої до нього території за адресою: вул. 19 Вересня, 119А, м. Красноград, Харківської області»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі Красноградського багатопрофільного ліцею та благоустрою прилеглої до нього території за адресою: вул. 19 Вересня, 119А, м. Красноград, Харківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63304, Україна, Харківська область, м. Красноград, вул. 19 Вересня, 119А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору «Замовником» передбачено попередню оплату в розмірі 30% для придбання матеріалів на суму _____в тому числі ПДВ 20% - _____________згідно з рахунком протягом 30 календарних днів здня підписання договору. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Облік та оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання акту виконаних підрядних робіт. Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Вид закупівлі - аб. 1., п. 5, ч. 2, ст 4 (відкриті торги). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:40
Додаток 3 Проект договору про закупівлю.docx
03 червня 2020 15:40
ОГОЛОШЕННЯ.doc
03 червня 2020 15:40
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000023 ● 92df1d74092844cea16f630667009e94
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 08:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-06-03-005830-b 03.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення, а саме: в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій не можливо відобразити, так як процедуру закупівлі проведено та заключений договір. Дана інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій міститься у пункті 2 розділу 3 тендерної документації, яка розміщена в оголошенні про проведення відкритих торгів та є його невід'ємною складовою частиною (пояснення додається).

2020-10-19 11:28:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (п. 9 ч. 2 ст. 21 Закону України "Про публічні закупівлі")

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8" 37 456 891,91
UAH з ПДВ
37 456 891,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 39 177 678,25
UAH з ПДВ
39 177 678,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФОРУМ А" 40 126 400,46
UAH з ПДВ
40 126 400,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС" 40 290 263,00
UAH з ПДВ
40 290 263,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 18:34
Електронний підпис
18 червня 2020 18:33
Проект договору.pdf
18 червня 2020 18:33
Кошторисні розрахунки.pdf
18 червня 2020 18:33
Документи.pdf
18 червня 2020 18:33
Довідки,листи.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 12:21
Електронний підпис
01 липня 2020 12:19
частина 2 ст. 17 Закону.pdf
01 липня 2020 12:19
public_doc.p7s
01 липня 2020 12:19
public_doc.pdf
01 липня 2020 12:19
Dovidka_20180012820910877065.pdf.p7s
01 липня 2020 12:19
Dovidka_20180012820910877065.pdf
18 червня 2020 18:52
Електронний підпис
18 червня 2020 18:51
19285 ТОВ ПСБК p7s.zip
18 червня 2020 18:51
10. Інші документи.pdf.p7s
18 червня 2020 18:51
10. Інші документи.pdf
18 червня 2020 18:51
8. Форма ПРОПОЗИЦІЯ.PDF.p7s
18 червня 2020 18:51
8. Форма ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
18 червня 2020 18:50
5. Проект договору.pdf.p7s
18 червня 2020 18:50
5. Проект договору.pdf
18 червня 2020 18:50
2. Стаття 17.pdf.p7s
18 червня 2020 18:50
2. Стаття 17.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 16:47
Електронний підпис
16 червня 2020 16:45
3. Інші документи.pdf
16 червня 2020 16:45
4. Цінова пропозиція.pdf
16 червня 2020 16:45
Гарантія.7z
16 червня 2020 16:45
2. Стаття 17.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 18:39
Електронний підпис
18 червня 2020 18:38
Штатний розклад.pdf
18 червня 2020 18:38
Фінансовий звіт 2019.pdf
18 червня 2020 18:38
ПДВ.pdf
18 червня 2020 18:37
Технічне завдання.pdf
18 червня 2020 18:37
Ліцензії та дозволи.pdf
18 червня 2020 18:37
Статут.pdf
18 червня 2020 18:37
Кошторис.rar
18 червня 2020 18:37
Пропозиція.pdf
18 червня 2020 18:37
Проект договору.pdf
18 червня 2020 18:37
Кошторис.pdf
18 червня 2020 18:37
ЗВВ 2019.pdf
18 червня 2020 18:37
Договір оренди ТЗ БІ.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідки банків.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка субпідрядник.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка ст.17.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка санкції.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка працівники.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка обладнання.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка ліцензія.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка забезпечення.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка достовірність.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка договір.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка довкілля.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка відхилення.pdf
18 червня 2020 18:37
Довідка відповідність.pdf
18 червня 2020 18:37
Гарантія.zip
18 червня 2020 18:37
Виписка.pdf
18 червня 2020 18:37
1-ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "БК ФОРУМ А"

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА-8"
#40523950
Відхилено 37 456 891,91
UAH з ПДВ
24 червня 2020 14:43
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
Переможець 39 177 678,25
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
39 177 678,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 16:17
Електронний підпис зміни до договору
24 січня 2022 16:14
сканирование.pdf зміни до договору
24 січня 2022 16:14
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2021 15:06
сканирование.pdf зміни до договору
01 жовтня 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:07
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2020 16:31
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 15:31
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 13:34
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 серпня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 16:41
сканирование.pdf укладений
13 липня 2020 16:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в аб.2 п. 3.1 Розділу 3 Договору ( Ціна Договору) та в аб.1 п.4.2 Розділ 4 ( Порядок здійснення оплати) та Додаток 3 ( План фінансування)
Номер договору про закупівлю: 13/07-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 13/07-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено порядок здійснення оплати та внесено зміни до місцезнаходження та банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 13/07-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 13/07-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: 13/07-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завершення дії договору.
Номер договору про закупівлю: 13/07-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 150 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 858 333,33 UAH)