Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності
Очікувана вартість
1 230 000,00 UAH
UA-2020-06-03-005591-b 1312d140c1314bdabc8a18f75305b7a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Бойко

+380951912609 boykoq32@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент комунальної власності Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26302595
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Артилерійська, буд. 1
Контактна особа: Ігор Бойко
+380951912609
boykoq32@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 14:36
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 14:36
Очікувана вартість: 1 230 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог про наявність працівників за основним місцем роботи
Дата подання: 08 червня 2020 13:53
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:20
Доброго дня, шановний Замовник! Відповідно 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації Довідка Учасника повинна містити інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи): - сертифікованих інженерів - землевпорядників - не менше 2 осіб, - сертифікованих геодезистів - не менше 1 особи; - фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 7 осіб; - юристів - не менше 1 особи. Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, Замовник установлює серед інших кваліфікаційних критеріїв наступний: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація містить необхідність підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників з кваліфікацією фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 7 осіб саме ЗА ОСНОВНИМ МІСЦЕМ РОБОТИ. Законодавством, зокрема, статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено можливості Замовнику вимагати від Учасника наявності у його складі (штаті) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, саме за основним місцем роботи, а не, наприклад, за трудовим договором (контрактом) або сумісництвом. Наявність такої вимоги щодо режиму (характеру) роботи працівників відповідної кваліфікації має ознаки дискримінації Учасників за кваліфікаційним критерієм, не передбаченим вимогами законодавства. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, вилучивши з пп. 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації слова: «(за основним місцем роботи)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання від 08.06.2020, за результатами розгляду якого повідомляємо наступне. Встановлення вимог та умов тендерної документації є виключною прерогативою замовника. Тендерним комітетом встановлено перелік вимог, яким учасник повинен відповідати, щоб мати можливість повністю, належно і у строки виконати/надати послуги, які є предметом цієї закупівлі. На нашу думку, Закон надає замовникові право самостійно визначити склад ознак, які вказують на відповідність учасника тому чи іншому передбаченому законом кваліфікаційному критерію, а також встановити вимоги до документів, якими такі ознаки можуть бути підтверджені. Керуючись таким правом, замовник цієї закупівлі ставить собі за мету перш за все встановити, що учасник має достатню кількість професіоналів, які зможуть надати послуги, які є предметом цієї закупівлі. Стверджуючи про дискримінаційність вимоги замовника, Ви не обґрунтовуєте, як саме ця вимога порушує Ваші законні права та інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Щодо вимог про наявність фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 7 осіб
Дата подання: 08 червня 2020 13:56
Дата відповіді: 11 червня 2020 16:20
Доброго дня! Відповідно 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації Довідка Учасника повинна містити інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи): - сертифікованих інженерів - землевпорядників - не менше 2 осіб, - сертифікованих геодезистів - не менше 1 особи; - фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 7 осіб; - юристів - не менше 1 особи. Відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, Замовник установлює серед інших кваліфікаційних критеріїв наступний: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація містить необхідність підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників з кваліфікацією фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою НЕ МЕНШЕ 7 ОСІБ за основним місцем роботи. Законодавством, зокрема, статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», не передбачено можливості Замовнику вимагати від Учасника наявності у його складі (штаті) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, саме за ЇХ КІЛЬКІСТЮ у складі (штаті) Учасника. Наявність такої вимоги щодо кількості працівників відповідної кваліфікації має ознаки дискримінації Учасників за кваліфікаційним критерієм, не передбаченим вимогами законодавства. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, вилучивши з пп. 2.1. Додатку 2 до Тендерної документації слова: «фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 7 осіб».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Ваше запитання від 08.06.2020, за результатами розгляду якого повідомляємо наступне. Встановлення вимог та умов тендерної документації є виключною прерогативою замовника. Тендерним комітетом встановлено перелік вимог, яким учасник повинен відповідати, щоб мати можливість повністю, належно і у строки виконати/надати послуги, які є предметом цієї закупівлі. На нашу думку, Закон надає замовникові право самостійно визначити склад ознак, які вказують на відповідність учасника тому чи іншому передбаченому законом кваліфікаційному критерію, а також встановити вимоги до документів, якими такі ознаки можуть бути підтверджені. Керуючись таким правом, замовник цієї закупівлі ставить собі за мету перш за все встановити, що учасник має достатню кількість професіоналів, які зможуть надати послуги, які є предметом цієї закупівлі. Стверджуючи про дискримінаційність вимоги замовника, Ви не обґрунтовуєте, як саме ця вимога порушує Ваші законні права та інтереси пов’язані з участю у процедурі закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-05-000025 ● ebb86f54741f4c76b2d0fc235d5ee9ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 червня 2020 14:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.06.2020 Одеса № 172

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 05.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 05.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.06.2020 № 172
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
6. UA-2020-06-03-005591-b 03.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

порушення усунуто, внесено відповідні зміни до тендерної документації

2020-06-16 14:39:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-17 10:36:40

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності загального користування рекреаційного призначення – парк Преображенський між вул. Новощіпний ряд та вул.Мечникова для благоустрою та утримання парку
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 380 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 800,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 25 червня 2020 15:17
Закінчення: 25 червня 2020 15:38
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності загального користування рекреаційного призначення – парк Преображенський між вул. Новощіпний ряд та вул.Мечникова для благоустрою та утримання парку
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65009, Україна, Одеська область, Одеса, Артилерійска, 1
Дата доставки: 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" 331 029,43
UAH
331 029,43
UAH
Документи
ТОВ ТЕРРА КОМ 379 200,00
UAH
379 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 12:36
Довідка МВС.rar
07 липня 2020 12:35
Довідка ДФС.rar
07 липня 2020 12:35
Довідка ст. 17.pdf
07 липня 2020 12:35
Банкрутство.pdf
24 червня 2020 10:44
Цінова лот 3.pdf
24 червня 2020 10:44
Кошторис лот 3.pdf
24 червня 2020 10:44
Довідка працівники.pdf
24 червня 2020 10:44
Довідка субпідрядники.pdf
24 червня 2020 10:44
Довідка ст. 17.pdf
24 червня 2020 10:44
Довідка право підпису.pdf
24 червня 2020 10:44
Довідка обладнання.pdf
24 червня 2020 10:44
Довідка ліцензування.pdf
24 червня 2020 10:44
Довідка Додаток 4.pdf
24 червня 2020 10:44
Довідка акціонери.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 12:21
ценовая лот 3.pdf
24 червня 2020 12:21
Техзадание лот 3.pdf
24 червня 2020 12:21
довидка субпидрядники.pdf
24 червня 2020 12:21
довидка ст 17.pdf
24 червня 2020 12:21
довидка працивники.pdf
24 червня 2020 12:21
довидка обладнання.pdf
24 червня 2020 12:21
довидка дод 4.pdf
24 червня 2020 12:21
довидка аналогични.pdf
24 червня 2020 12:21
довидка акционери.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО"

ТОВ ТЕРРА КОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО"
#40688846
Переможець 331 029,43
UAH
02 липня 2020 13:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 13:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО"
#40688846
331 029,43
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:39
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 11:18
№ 66 від 22.07.2020.pdf укладений
22 липня 2020 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 331 029,43
UAH