Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
40 201,00 UAH
UA-2020-06-03-005002-c f4845184c117426f8db055c9db72243e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурмістрова Світлана Володимирівна

380445152909 5152909@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позашкільний навчальний заклад «Центр естетичного виховання «Гармонія» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26387769
Вебсайт: http://center-garmonia.com.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Миколи Закревського, 19-б
Контактна особа: Бурмістрова Світлана Володимирівна
380445152909
5152909@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 09:00
Очікувана вартість: 40 201,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

09 червня 2020 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 18:21
Оголошення.pdf
03 червня 2020 18:15
Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 04 червня 2020 15:22
Дата відповіді: 09 червня 2020 12:57
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!

Проведення допорогових закупівель регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП «Прозоро».
Інформацію стосовно закупівлі Комп’ютерного обладнання розміщено у розширеннях передбачених вищезазначеною Інструкцією.
При цьому для зручності Учасників проект договору розміщено у розширенні docx.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 04 червня 2020 15:25
Дата відповіді: 09 червня 2020 12:29
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник!

У додатку №1 до Оголошення зазначено:

Усі посилання на конкретну торговельну марку товару чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати в розумінні "аналог та/або еквівалент".

У цьому ж додатку зазначено технічні, якісні та інші характеристики товару, що є суттєвими для Замовника.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лазерний принтер
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 20,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Лазерний принтер
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Закревського, 19-Б
Дата доставки: 19 червня 2020  —  22 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару на підставі видаткової накладної (100 % післяоплата) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 3 950,00
UAH з ПДВ
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 червня 2020 23:24
Електронний підпис
14 червня 2020 23:24
СЕС Canon_1592158930.pdf
14 червня 2020 23:24
СЕС на техніку.pdf
14 червня 2020 23:24
Сервісний центр.pdf
14 червня 2020 23:24
пропозиція 6022325.pdf
14 червня 2020 23:24
Паспортні дані.pdf
14 червня 2020 23:24
Відгук.pdf
14 червня 2020 23:24
Витяг.pdf
14 червня 2020 23:23
Виписка з банку.pdf
14 червня 2020 23:23
Аналогічний Договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3395906995
Переможець 3 950,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 10:55

Документи

17 червня 2020 10:55
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 10:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3395906995
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 10:55
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
22 червня 2020 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 950,00
UAH