Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
40 201,00 UAH
UA-2020-06-03-005002-c ● f4845184c117426f8db055c9db72243e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Позашкільний навчальний заклад «Центр естетичного виховання «Гармонія» Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26387769 |
Вебсайт: | http://center-garmonia.com.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, Миколи Закревського, 19-б |
Контактна особа: |
Бурмістрова Світлана Володимирівна 380445152909 5152909@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 40 201,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
09 червня 2020 12:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 18:21 |
Оголошення.pdf | |
03 червня 2020 18:15 |
Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання
Дата подання: 04 червня 2020 15:22
Дата відповіді: 09 червня 2020 12:57
Шановний Замовник!
Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Проведення допорогових закупівель регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП «Прозоро».
Інформацію стосовно закупівлі Комп’ютерного обладнання розміщено у розширеннях передбачених вищезазначеною Інструкцією.
При цьому для зручності Учасників проект договору розміщено у розширенні docx.
Проведення допорогових закупівель регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП «Прозоро».
Інформацію стосовно закупівлі Комп’ютерного обладнання розміщено у розширеннях передбачених вищезазначеною Інструкцією.
При цьому для зручності Учасників проект договору розміщено у розширенні docx.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 04 червня 2020 15:25
Дата відповіді: 09 червня 2020 12:29
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник!
У додатку №1 до Оголошення зазначено:
Усі посилання на конкретну торговельну марку товару чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати в розумінні "аналог та/або еквівалент".
У цьому ж додатку зазначено технічні, якісні та інші характеристики товару, що є суттєвими для Замовника.
У додатку №1 до Оголошення зазначено:
Усі посилання на конкретну торговельну марку товару чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати в розумінні "аналог та/або еквівалент".
У цьому ж додатку зазначено технічні, якісні та інші характеристики товару, що є суттєвими для Замовника.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лазерний принтер |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 4 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 20,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 шт
Лазерний принтер
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Закревського, 19-Б
Дата доставки:
19 червня 2020
—
22 червня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару на підставі видаткової накладної (100 % післяоплата) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #3395906995 |
Переможець |
3 950,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.pdf | укладений |
22 червня 2020 11:25
|