Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марок АМ (13-25), ДГ (13-100)
Очікувана вартість
431 100,00 UAH
UA-2020-06-03-004997-b ● 84f0f96610ea4de2984e1bb248b3d143
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоукраїнської районної ради |
Код ЄДРПОУ: | 36734786 |
Місцезнаходження: | 27100, Україна , Кіровоградська обл., м. Новоукраїнка, пров. Лікарняний, буд. 1 |
Контактна особа: |
Валентина Колпак +380664376747 centr_novoukr_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 11:35 |
Очікувана вартість: | 431 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12900 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок АМ (13-25), ДГ (13-100). категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Місце поставки товару: За адресою Замовника: 27100, Кіровоградська обл., Новоукраїнський район, місто Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45.5 тонни
Вугілля кам’яне марки АМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27100, Україна, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
23 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
27100, Україна, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 14:53 |
2. Додаток 2.doc | |
03 червня 2020 14:53 |
3. Додаток 3.doc | |
03 червня 2020 14:53 |
ТД -вугілля 03.06.2020.doc | |
03 червня 2020 14:53 |
1. Додаток 1.doc | |
03 червня 2020 14:53 |
5. Додаток 5.doc | |
03 червня 2020 14:53 |
4. Додаток 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит на надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 05 червня 2020 17:09
Дата відповіді: 09 червня 2020 18:35
У додатку 3 до тендерної документації зазначено : «…..в термін не більше ніж в 24 години з моменту отримання учасником заявки від замовника.» Разом з тим встановлена вимога: «Поставка повинна бути здійснена Постачальником у робочі дні та години закладу». В разі отримання учасником заявки у п’ятницю або передсвятковий день, учасник не зможе виконати вашу вимогу не зі своєї вини, а тому що наступний день після п’ятниці або передсвяткового – у замовника не робочий. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року № 114-IX встановлено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону..»
Інформуємо, що тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року.
Потенційний учасник вважає незаконною наступну вимогу: «У зв'язку з відсутністю в Замовника складських приміщень для зберігання річної потреби вугілля, одноразова поставка повинна бути не більше 5 тонн в термін не більше ніж в 24 години з моменту отримання учасником заявки від замовника. Поставка повинна бути здійснена Постачальником у робочі дні та години закладу» - додаток 3 тендерної тендерної документації, зазначаючи, що «В разі отримання учасником заявки у п’ятницю або передсвятковий день, учасник не зможе виконати вашу вимогу не зі своєї вини, а тому що наступний день після п’ятниці або передсвяткового – у замовника не робочий.».
Не можемо погодитись із таким трактуванням вимоги за тендерною документацією і надаємо наступні докази законності та недискримінаційності вказаної вимоги:
Відповідно до статті 16, пункту 7 частини 2 статті 22 Закону, тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити у складі тендерної документації умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі. До таких вимог віднесено, в т.ч. і строки поставки товарів.
Разом з цим інформуємо, що частиною 1 статті 251 Цивільного кодексу України унормовано: «Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення».
Частиною 5 статті 254 Цивільного кодексу України вказано: «Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.»
Відтак навіть у випадку отримання заявки учасником у п’ятницю або передсвятковий день стосовно поставки товару, такий строк завершується у перший робочий день після спливу вихідного або святкового дня.
Отже, усі доводи Потенційного учасника закупівлі є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися тендерним комітетом за підставу для внесення змін до тендерної документації.
Інформуємо, що тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року.
Потенційний учасник вважає незаконною наступну вимогу: «У зв'язку з відсутністю в Замовника складських приміщень для зберігання річної потреби вугілля, одноразова поставка повинна бути не більше 5 тонн в термін не більше ніж в 24 години з моменту отримання учасником заявки від замовника. Поставка повинна бути здійснена Постачальником у робочі дні та години закладу» - додаток 3 тендерної тендерної документації, зазначаючи, що «В разі отримання учасником заявки у п’ятницю або передсвятковий день, учасник не зможе виконати вашу вимогу не зі своєї вини, а тому що наступний день після п’ятниці або передсвяткового – у замовника не робочий.».
Не можемо погодитись із таким трактуванням вимоги за тендерною документацією і надаємо наступні докази законності та недискримінаційності вказаної вимоги:
Відповідно до статті 16, пункту 7 частини 2 статті 22 Закону, тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити у складі тендерної документації умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі. До таких вимог віднесено, в т.ч. і строки поставки товарів.
Разом з цим інформуємо, що частиною 1 статті 251 Цивільного кодексу України унормовано: «Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення».
Частиною 5 статті 254 Цивільного кодексу України вказано: «Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.»
Відтак навіть у випадку отримання заявки учасником у п’ятницю або передсвятковий день стосовно поставки товару, такий строк завершується у перший робочий день після спливу вихідного або святкового дня.
Отже, усі доводи Потенційного учасника закупівлі є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися тендерним комітетом за підставу для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2020 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" |
426 500,00
UAH з ПДВ
|
426 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" |
431 000,00
UAH з ПДВ
|
431 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" #32435026 |
Переможець |
426 500,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:51
|
IMG_20201229_0001.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2020 12:06
|
ДУ1.PDF | зміни до договору |
13 липня 2020 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 10:11
|
Договір про закупівлю №399 від 08.07.2020.PDF | укладений |
08 липня 2020 10:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Внести зміни до розділу XII та викласти його в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Більш детально в додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 399 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |