Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марок АМ (13-25), ДГ (13-100)
Очікувана вартість
431 100,00 UAH
UA-2020-06-03-004997-b 84f0f96610ea4de2984e1bb248b3d143
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Колпак

+380664376747 centr_novoukr_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Новоукраїнської районної ради
Код ЄДРПОУ: 36734786
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., м. Новоукраїнка, пров. Лікарняний, буд. 1
Контактна особа: Валентина Колпак
+380664376747
centr_novoukr_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 11:35
Очікувана вартість: 431 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок АМ (13-25), ДГ (13-100). категорія Замовника: відповідно до пункту 3 частини 4 статті 2 Закону: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Місце поставки товару: За адресою Замовника: 27100, Кіровоградська обл., Новоукраїнський район, місто Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45.5 тонни
Вугілля кам’яне марки АМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
23 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, м. Новоукраїнка, провулок Лікарняний, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 14:53
2. Додаток 2.doc
03 червня 2020 14:53
3. Додаток 3.doc
03 червня 2020 14:53
ТД -вугілля 03.06.2020.doc
03 червня 2020 14:53
1. Додаток 1.doc
03 червня 2020 14:53
5. Додаток 5.doc
03 червня 2020 14:53
4. Додаток 4.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит на надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 05 червня 2020 17:09
Дата відповіді: 09 червня 2020 18:35
У додатку 3 до тендерної документації зазначено : «…..в термін не більше ніж в 24 години з моменту отримання учасником заявки від замовника.» Разом з тим встановлена вимога: «Поставка повинна бути здійснена Постачальником у робочі дні та години закладу». В разі отримання учасником заявки у п’ятницю або передсвятковий день, учасник не зможе виконати вашу вимогу не зі своєї вини, а тому що наступний день після п’ятниці або передсвяткового – у замовника не робочий. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року № 114-IX встановлено: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону..»
Інформуємо, що тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року.
Потенційний учасник вважає незаконною наступну вимогу: «У зв'язку з відсутністю в Замовника складських приміщень для зберігання річної потреби вугілля, одноразова поставка повинна бути не більше 5 тонн в термін не більше ніж в 24 години з моменту отримання учасником заявки від замовника. Поставка повинна бути здійснена Постачальником у робочі дні та години закладу» - додаток 3 тендерної тендерної документації, зазначаючи, що «В разі отримання учасником заявки у п’ятницю або передсвятковий день, учасник не зможе виконати вашу вимогу не зі своєї вини, а тому що наступний день після п’ятниці або передсвяткового – у замовника не робочий.».
Не можемо погодитись із таким трактуванням вимоги за тендерною документацією і надаємо наступні докази законності та недискримінаційності вказаної вимоги:
Відповідно до статті 16, пункту 7 частини 2 статті 22 Закону, тендерний комітет під час складання вимог за тендерною документацією з метою відбору якісного суб’єкта господарювання, потенційного учасника-переможця має право встановити у складі тендерної документації умови, що передбачені законодавством України до всіх без винятку учасників закупівлі. До таких вимог віднесено, в т.ч. і строки поставки товарів.
Разом з цим інформуємо, що частиною 1 статті 251 Цивільного кодексу України унормовано: «Строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення».
Частиною 5 статті 254 Цивільного кодексу України вказано: «Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день.»
Відтак навіть у випадку отримання заявки учасником у п’ятницю або передсвятковий день стосовно поставки товару, такий строк завершується у перший робочий день після спливу вихідного або святкового дня.
Отже, усі доводи Потенційного учасника закупівлі є нічим іншим ніж надуманим припущенням, та не може братися тендерним комітетом за підставу для внесення змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 11:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" 426 500,00
UAH з ПДВ
426 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 431 000,00
UAH з ПДВ
431 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 22:31
Електронний підпис
18 червня 2020 19:15
Електронний підпис
18 червня 2020 19:15
7. ТТХ_compressed.pdf
18 червня 2020 19:15
Платіжне доручення.pdf
18 червня 2020 19:15
9. Витяг САТУРН.pdf
18 червня 2020 19:15
8. Настанова.pdf
18 червня 2020 19:15
6. Працівники.pdf
18 червня 2020 19:14
5. Аналогічний Договір.pdf
18 червня 2020 19:14
4. МТБ.pdf
18 червня 2020 19:14
3. Статут.pdf
18 червня 2020 19:14
2. Установчі.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 12:48
Електронний підпис
16 червня 2020 12:47
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"
#32435026
Переможець 426 500,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 17:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"
#32435026
426 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 16:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:51
IMG_20201229_0001.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 12:06
ДУ1.PDF зміни до договору
13 липня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 10:11
Договір про закупівлю №399 від 08.07.2020.PDF укладений
08 липня 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору. Внести зміни до розділу XII та викласти його в новій редакції. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору. Більш детально в додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 399
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 355 100,00
UAH