Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття та благоустрою території міжнародного автомобільного пункту пропуску "Мамалига" с. Мамалига Новоселицького району Чернівецької області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
23 201 279,00 UAH
UA-2020-06-03-004972-c 42d33c5ffc604ff48ba44f14586a8e2b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орловська Юлія Миколаївна

+380372553798 orendadom22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Буковинська митниця Держмитслужби
Код ЄДРПОУ: 43332555
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Руська, 248-м
Контактна особа: Орловська Юлія Миколаївна
+380372553798
orendadom22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:17
Очікувана вартість: 23 201 279,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 116 010,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб. дні
Капітальний ремонт асфальтового покриття та благоустрою території міжнародного автомобільного пункту пропуску "Мамалига" с. Мамалига Новоселицького району Чернівецької області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом попередньої оплати, яка здійснюється на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» в розмірі до 30 відсотків вартості за договором на строк не більш трьох місяців. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата фактично виконаних Робіт здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дня підписання документів, зазначених в п. 4.3. Договору Замовником на розрахунковий рахунок Підрядника при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника в Державній казначейській службі України. Пiсляоплата 7 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 18:07
Додаток 11 Проект договору.pdf
03 червня 2020 18:07
тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-004972-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ПРІОРИТЕТБУД, Код ЄДРПОУ:41382085
Дата подання: 22 липня 2020 19:02
визначено з порушеннями переможця тендеру
визначено з порушеннями переможця тендеру
Скасована
Дата: 22 липня 2020 19:07
Причина: помилково
Номер вимоги: UA-2020-06-03-004972-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРІОРИТЕТБУД, Код ЄДРПОУ:41382085
Дата подання: 22 липня 2020 19:06
визначено з порушенням переможця тендеру
визначено з порушенням переможця тендеру
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 липня 2020 12:09
Відповідно до розділу 3 Тендерної документації (ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасник повинен надати (завантажити у сканованому вигляді на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO), крім перелічених у ТД, ще розрахунок ціни тендерної пропозиції (відповідно до п. 3.6. розділу 3 тендерної документації та додатку №8)
Враховуючи п. 3.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 9 "Технічне завдання" до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами:
- договірною ціною;
- зведеним кошторисним розрахунком;
- пояснювальною запискою.
Разом з цим, у Додатку №8 до ТД «Розрахунок ціни пропозиції» сказано, що «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». (Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 «Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1–1:2013»).
Відповідно до п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів)»
Також беручи до уваги п.4.3.5 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Показники для обчислення ЗВВ, розраховані у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період, погоджуються із замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт».
Таким чином були застосовані для розрахунку договірної ціни усереднені показники загальновиробничих та адміністративних витрат, які зазначені у ДСТУ-Н Б Д.1.1-3 (Додаток Б та Д). Дані показники можна побачити в «Розрахунку загальновиробничих витрат до локального кошторису №2-1-1», який завантажений до системи електронних закупівель PROZORRO.
Разом з цим, звертаємо увагу, що у вимогах Замовника згідно ТД та відповідно до ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» не йде вимога щодо надання учасником торгів розрахунків розрахунково-аналітичним методом фактичних показників загальновиробничих та адміністративних витрат.

Документи подані скаржником

22 липня 2020 19:06
вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бзнуні Карен Буртелович 19 967 722,61
UAH з ПДВ
19 967 722,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРІОРИТЕТБУД 20 880 253,20
UAH з ПДВ
20 880 253,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Агро Констракшн" 22 816 987,20
UAH з ПДВ
22 816 987,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 11:07
Електронний підпис
19 червня 2020 10:38
захист довкілля.pdf
19 червня 2020 10:38
дозв підвищ небезпек.pdf
19 червня 2020 10:38
довідка про санкції.pdf
19 червня 2020 10:38
довідка про ПДВ.pdf
19 червня 2020 10:38
довідка з Приватбанку.pdf
19 червня 2020 10:38
паспорт Бзнуні К Б..zip
19 червня 2020 10:38
код Бзнуні К Б.pdf
19 червня 2020 10:38
Витяг з ЄДРПОУ 16 06 2020р.pdf
19 червня 2020 10:38
згода з проект договор.pdf
19 червня 2020 10:38
довідка гаран 5 років.pdf
19 червня 2020 10:38
погоджене техзавдання.pdf
19 червня 2020 10:38
довідка про прог забез.pdf
19 червня 2020 10:38
гаран лист на дозвола.pdf
19 червня 2020 10:38
довідка про субпідряд.pdf
19 червня 2020 10:38
проект договір_графік.pdf
19 червня 2020 10:38
довідка ст 17.pdf
19 червня 2020 10:38
розрах в форматі EXCEL.zip
19 червня 2020 10:38
анал дог митниця.pdf
19 червня 2020 10:38
ДЦ формат EXCEL .zip
19 червня 2020 10:38
лист відгук.pdf
19 червня 2020 10:38
розрахунок Прибутку.pdf
19 червня 2020 10:38
довідка про анал догов.pdf
19 червня 2020 10:38
анал акти 2020.zip
19 червня 2020 10:38
анал акти 2019.zip
19 червня 2020 10:38
наказ на працівників.pdf
19 червня 2020 10:38
ТК_дипломи спец.zip
19 червня 2020 10:38
техпаспорта Бзнуні П К.zip
19 червня 2020 10:38
пояснювальна записка.pdf
19 червня 2020 10:38
техпаспорта Бзнуні Н К.zip
19 червня 2020 10:38
підсумкова відомість.pdf
19 червня 2020 10:38
ЛК _2-1-1.pdf
19 червня 2020 10:38
техпаспорта Бзнуні К Б.zip
19 червня 2020 10:38
зведений розрахунок.pdf
19 червня 2020 10:37
договірна ціна.pdf
19 червня 2020 10:37
1.imd
19 червня 2020 10:37
наявність МТБ_обладн.pdf
19 червня 2020 10:37
тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 10:37
лабораторія_лист.pdf
19 червня 2020 10:37
інформація про АБЗ.pdf
19 червня 2020 10:37
Дог ор.ТЗ 1179 .pdf
19 червня 2020 10:37
Дог ор.ТЗ 1163 .pdf
19 червня 2020 10:37
Дог ор ТЗ 11.pdf
19 червня 2020 10:37
Дог купівлі А Б У .pdf
19 червня 2020 10:37
лист забезп викон дог.pdf
19 червня 2020 10:37
відомість порах 104 .pdf
19 червня 2020 10:37
атестат_додаток.pdf
19 червня 2020 10:37
довідка гаран 120дн.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 12:57
Електронний підпис
19 червня 2020 12:53
договір з заводом.pdf
19 червня 2020 12:53
29 відомості з єдрпоу.pdf
19 червня 2020 12:53
витяг єдиний.pdf
19 червня 2020 12:53
наказ.pdf
19 червня 2020 12:53
протокол.pdf
19 червня 2020 12:53
опис.pdf
19 червня 2020 12:53
статут.pdf
19 червня 2020 12:53
договір лабораторія.pdf
19 червня 2020 12:52
аналогічний договір2.pdf
19 червня 2020 12:52
аналогічний договір1.pdf
19 червня 2020 12:52
працівники.pdf
19 червня 2020 12:52
дипломи ІТР.pdf
19 червня 2020 12:52
відгук2.pdf
19 червня 2020 12:52
відгук1.pdf
19 червня 2020 12:52
41 ціна.pdf
19 червня 2020 12:52
аналогічний договір.pdf
19 червня 2020 12:52
декларація.pdf
19 червня 2020 12:52
37 рух коштів.pdf
19 червня 2020 12:52
36 лист ліцензія.pdf
19 червня 2020 12:52
35 погодж з тендерною.pdf
19 червня 2020 12:52
34 строк пропозиції.pdf
19 червня 2020 12:52
32 вартість робіт.pdf
19 червня 2020 12:52
31 дог з податками.pdf
19 червня 2020 12:52
30 лист санкції.pdf
19 червня 2020 12:52
28 бюджет.pdf
19 червня 2020 12:52
Document_USR_1006791102.pdf
19 червня 2020 12:52
27 відсутн санкцій.pdf
19 червня 2020 12:52
26 забезпечення.pdf
19 червня 2020 12:52
накази.pdf
19 червня 2020 12:52
25 сума забезпечення.pdf
19 червня 2020 12:52
договірна ціна.pdf
19 червня 2020 12:52
23 відомості про учасн.pdf
19 червня 2020 12:52
22 ст17.pdf
19 червня 2020 12:52
21 право підпису.pdf
19 червня 2020 12:52
20 техзавдання.pdf
19 червня 2020 12:52
19 гар лист копії док.pdf
19 червня 2020 12:52
18 гаран термін.pdf
19 червня 2020 12:52
16 лист-згода.pdf
19 червня 2020 12:52
14 програмне забезп.pdf
19 червня 2020 12:52
13 розрахунок ціни.pdf
19 червня 2020 12:52
12 субпідряд.pdf
19 червня 2020 12:52
пропозиція.pdf
19 червня 2020 12:52
11 захист довкілля.pdf
19 червня 2020 12:52
проект договору.pdf
19 червня 2020 12:52
10 якість матеріалів.pdf
19 червня 2020 12:52
8 ціни на матеріали.pdf
19 червня 2020 12:52
кошторис.rar
19 червня 2020 12:52
календарний графік.pdf
19 червня 2020 12:52
6 гарант лист якість.pdf
19 червня 2020 12:52
3 мтб.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 15:03
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:00
Ліцензія та Дозвола.pdf
28 липня 2020 16:44
Електронний підпис
28 липня 2020 16:43
Протокол зборів 2020.pdf
28 липня 2020 14:35
Електронний підпис
28 липня 2020 14:32
Електронний підпис
28 липня 2020 14:31
Електронний підпис
28 липня 2020 14:29
Електронний підпис
24 липня 2020 14:24
Електронний підпис
24 липня 2020 14:14
Ліцензія та Дозвола.pdf
19 червня 2020 13:47
Електронний підпис
19 червня 2020 13:46
Електронний підпис
19 червня 2020 13:46
Електронний підпис
19 червня 2020 13:29
Фінансовий звіт.pdf.p7s
19 червня 2020 13:29
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
19 червня 2020 13:29
Проект договору.pdf.p7s
19 червня 2020 13:29
Статутні документи.pdf.p7s
19 червня 2020 13:29
Дозвільні документи.pdf.p7s
19 червня 2020 13:29
Довідки.pdf.p7s
19 червня 2020 13:29
Банківська гарантія.zip

Конфіденційні документи

19 червня 2020 13:29
Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів з підтверджуючими документами 1.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист персональних даних

19 червня 2020 13:29
Паспорт, витяг та картка уповноваженої особи.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист персональних даних

19 червня 2020 13:29
Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів з підтверджуючими документами 3.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист персональних даних

19 червня 2020 13:29
Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів з підтверджуючими документами 2.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист персональних даних

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бзнуні Карен Буртелович

ТОВ ПРІОРИТЕТБУД

ТОВ "Агро Констракшн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Бзнуні Карен Буртелович
#2507215995
Відхилено 19 967 722,61
UAH з ПДВ
26 червня 2020 17:32
ТОВ ПРІОРИТЕТБУД
#41382085
Відхилено 20 880 253,20
UAH з ПДВ
15 липня 2020 19:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 15:56
ТОВ "Агро Констракшн"
#40288634
Рішення скасоване 22 816 987,20
UAH з ПДВ
28 липня 2020 12:10
ТОВ "Агро Констракшн"
#40288634
Переможець 22 816 987,20
UAH з ПДВ
30 липня 2020 14:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 12:10

Документи

26 червня 2020 17:32
Електронний підпис
26 червня 2020 17:25
рішення

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Відповідно до с.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), замовником розглядалася тендерна пропозиція учасника ТОВ ПРІОРИТЕТБУД (надалі – Учасник ), на закупівлю робіт «Капітальний ремонт асфальтового покриття та благоустрою території міжнародного автомобільного пункту пропуску "Мамалига" с. Мамалига Новоселицького району Чернівецької області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», процедура закупівлі: відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-12-009864-c. На виконання ч.16 ст.29 Закону, замовник розміщує дане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: 1. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження наявності АБЗ зазначених в Таблиці № 1 необхідно надати наступні документи: - Копію документа, що підтверджує право володіння (надається власником копія атестату виробництва (при наявності) або технічний паспорт, або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ або інший документ). - Копію чинного договору за предметом закупівлі на весь термін надання послуг шо підтверджує залучення або користування (договір надання послуг, або оренди, або лізингу тощо). - У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/ або не на весь термін надання послуг по закупівлі, або договір на момент проведення торгів відсутній надається копія листа від власника АБЗ або виробника асфальтобетону, який підтверджує готовність забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівлі на весь термін надання послуг. В складі пропозиції ТОВ ПРІОРИТЕТБУД надано копію договору поставки асфальтебетонної суміші не за предметом закупівлі. Також в складі пропозиції не надано копія листа від власника АБЗ або виробника асфальтобетону, який підтверджує готовність забезпечити постачання учаснику асфальтобетону відповідно технічного завдання за предметом закупівлі на весь термін надання послуг. 2. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації в складі пропозиції необхідно надати інформацію про наявність чи залучення випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю. В підтвердження наявності власної або залученої лабораторії надається копія свідоцтва про атестацію (сертифікацію) або копію іншого документу, що підтверджує спроможність лабораторії здійснювати вимірювання. Залучення лабораторії підтверджується відповідним чинним договором за предметом закупівлі на весь термін надання послуг. У разі якщо договір укладено не за предметом закупівлі та/або не на весь термін виконання робіт по закупівлі, або договір на момент проведення торгів відсутній, Учасник повинен надати лист-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності надати послуги за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. В складі пропозиції ТОВ ПРІОРИТЕТБУД надано копію договору на проведення випробувань не за предметом закупівлі. Також в складі пропозиції не надано листа-підтвердження від власника лабораторії щодо готовності надати послуги за предметом закупівлі на весь термін виконання робіт. 3. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні надати копія виконаного, аналогічного за видом робіт договору. В складі пропозиції ТОВ ПРІОРИТЕТБУД надано 2 копії аналогічних договорів пунктом 2.1. яких передбачено: «2.1.Вартiсть робiт по договору становить _______ грн., визначена відповідно до Державних будiвельних норм та Локальним кошторисом, якi є невід’ємними частинами даного договору». В складі пропозиції не надано всіх невід’ємних частин договору. Відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. На підставі вище викладеного пропонується ТОВ ПРІОРИТЕТБУД усунути невідповідності виявлені в тендерній пропозиції поданий на закупівлю «Капітальний ремонт асфальтового покриття та благоустрою території міжнародного автомобільного пункту пропуску "Мамалига" с. Мамалига Новоселицького району Чернівецької області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» шляхом надання вищевказаних документів.

Документи

15 липня 2020 19:29
Електронний підпис
15 липня 2020 19:27
рішення
30 червня 2020 16:21
рішення

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Агро Констракшн" поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю «Капітальний ремонт асфальтового покриття та благоустрою території міжнародного автомобільного пункту пропуску "Мамалига" с. Мамалига Новоселицького району Чернівецької області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Файли «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів з підтверджуючими документами 2.pdf», «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів з підтверджуючими документами 3.pdf», «Паспорт, витяг та картка уповноваженої особи.pdf» та «Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів з підтверджуючими документами 1.pdf» визначено як конфіденційна інформація. Відповідно до абзацу 2 частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відповідно до ч.16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.. На підставі вище викладеного пропонується ТОВ "Агро Констракшн» усунути невідповідності виявлені в тендерній пропозиції поданий на закупівлю «Капітальний ремонт асфальтового покриття та благоустрою території міжнародного автомобільного пункту пропуску "Мамалига" с. Мамалига Новоселицького району Чернівецької області ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 – (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» шляхом надання вищевказаних документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Агро Констракшн"
#40288634
22 816 987,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 11:02
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 10:47
Додаткова угода 166.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 10:15
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 16:45
dodatkova yhoda 350.pdf зміни до договору
29 червня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 15:44
Додаткова угода 323.pdf зміни до договору
13 травня 2021 15:21
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:19
Додаткова угода 703.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:13
Додаткова угода 665.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 11:56
Додаткова угода 627.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:42
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 17:30
Додаткова угода 518.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 17:01
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 16:39
Додаткова угода 513.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 16:33
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 18:05
додаткова угода 488.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 18:03
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 17:49
Договір укладений
20 серпня 2020 17:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 488
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни у пункти 3.1 та 5.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 513
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в пункти 1.1., 3.1. договору
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 518
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в реквізити договору
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 627
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в договірну ціну, зведений кошторисний розрахунок та локальні кошториси
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 665
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни в розподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 703
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виклати в новій редакції договірну ціну
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 323
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна графіка виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 350
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 487
Договір:
Номер додаткової угоди: 166
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 623 774,11
UAH (в тому числі ПДВ 2 437 295,68 UAH)