Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.
Очікувана вартість
7 995 466,00 UAH
UA-2020-06-03-004936-c 6613563e8f194683a8d1b3a4dabc5358
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Лубенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Лубенської міської ради Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 25165848
Вебсайт: http://lubnyschool3.ucoz.ua
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вул. Олександрівська, 8/2
Контактна особа: Марченко Вікторія Іванівна
+380536161852
marchenko25783919@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 червня 2020 11:58
Очікувана вартість: 7 995 466,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 977,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Олександрівській, 8/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Можливе надання Авансу в розмірі 30 % від наявних кошторисних призначень. Сума станом на дату початку процедури не більше 255000,00 грн. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 червня 2020 18:18
Електронний цифровий підпис
03 червня 2020 17:57
Електронний цифровий підпис
18 червня 2020 18:10
Перелік змін до тендерної документації.doc
18 червня 2020 18:10
ТД (Реконструкція ЗШ _3) зі змінами.docx
03 червня 2020 17:55
ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
18 червня 2020 18:10
ДОДАТОК 6 до ТД (Реконструкція ЗШ _3) зі змінами.docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 6 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
18 червня 2020 18:10
ДОДАТОК 5 до ТД (Реконструкція ЗШ _3) зі змінами.docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 5 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 4 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 3 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 2 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
03 червня 2020 17:55
ДОДАТОК 1 до ТД (Реконструкція ЗШ _3).docx
03 червня 2020 17:55
РП Том1 Пояснювальна записка.pdf
03 червня 2020 17:55
РП Том 2 Робочі креслення.pdf
03 червня 2020 17:55
РП Том 3 Проект організації будівництва.pdf
03 червня 2020 17:55
РП Том 4 Енергетичний паспорт.pdf
03 червня 2020 17:55
РП Том5 Пожежна_ Оповіщення_ Обробляння конструкцій.pdf
03 червня 2020 17:55
РП Том 6 Кошторисна документація.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення щодо змісту тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 16:35
Дата відповіді: 08 червня 2020 14:18
Тендерна документація пункт 4.6 містить інформацію щодо строку поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - протягом 2020-2021 років. При цьому, в оголошені про проведення відкритих торгів пункт 9 строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31.12.2021, а в проекті договору (додаток 6) строк виконання робіт – 2020 - 2021 роки, терміни виконання робіт - відповідно до календарного графіку виконання робіт (додаток 1), але не пізніше 10.12.2021 року. Календарний графік розраховувати до 10.12.2021 року чи до 31.12.2021?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Календарний графік розраховувати до 10.12.2021 року. Термін дії договору заплановано до 31.12.2021 року. При достатньому фінансуванні терміни можуть бути скорочені.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000040 ● 82c7316a8e774ba3a52acf3ebcce6e4d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-11 14:34:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
11.06.2020 № 33
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 11.06.2020 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-06-03-004936-c, 03.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

В.о. начальника Управління Олександр КАЛЬЧЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу, усунуто виявлені недоліки шляхом внесення зміни та правок до тендерної документації. Дякуємо за своєчасне реагування Вашої служби.

2020-06-18 18:16:59

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 17 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Лубенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Лубенської міської ради Полтавської області, 25165848, Україна, місто Лубни, вул. Олександрівська, 8/2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 по вул. Олександрівській, 8/2 (колишня вулиця П.Слинька) в м.Лубни Полтавської області з термомодернізацією будівлі. Коригування., 7995466UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 6613563e8f194683a8d1b3a4dabc5358, 2020-06-03
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 19.04.2020 (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Лубенської міської ради Полтавської області (далі – замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих трогів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 03.06.2020 (далі – тендерна документація); запитання учасників до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель. Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації вживаються вирази «документація конкурсних торгів» та «електронного реверсивного аукціону». При цьому, поняття «документація конкурсних торгів», визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Водночас, поняття «електронного реверсивного аукціону» визначалось Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 № 2289-VI, який втратив чинність 20.04.2014 на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VII, який, в свою чергу, втратив чинність 01.08.2016 на підставі Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації вказано «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій» (пункт 4 Розділу ІІІ тендерної документації). В той же час, згідно норм пункту 11 частини 2 статті 22 Закону відлік строку дії тендерної пропозиції починається із дати подання тендерних пропозицій. Отже, зміст пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації замовника суперечить вищевказаній нормі Закону. Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації вказано «У разі ненадання переможцем вказаних документів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника на підставі ч.7 ст.32 Закону.» (пункт 6 Розділу ІІІ тендерної документації). В той же час, частина сьома статті 32 Закону не надає право відхиляти тендерні пропозиції учасників, з огляду, що вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій учасників наведений в статті 31 Закону. Отже, тендерна документація замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом установлено, що в тендерній документації замовника (пункт 4 розділу VI) передбачено підставу зміни істотних умов договору «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю…». В той же час предметом закупівлі є роботи, про що свідчить тендерна документація та оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками в разі, якщо предметом закупівель є товари, про що свідчить пункт 2 частини п'ятої статті 41 Закону. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації такої зміни істотних умов не відповідає абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. Моніторингом установлено, що замовником в тендерній документації визначено вимоги щодо субпідрядника понад встановлені Законом. Так, вичерпний перелік вимог до інформації щодо субпідрядника визначено пунктом 18 частини другої статті 22 Закону. При цьому, замовником в тендерній документації (додаток 5 до тендерної документації) у разі залучення субпідрядника учасник повинен надати інформацію, у якій серед іншого має бути зазначено інформацію: - види робіт, які передбачається доручити субпідряднику; - орієнтована вартість робіт субпідрядника у гривнях та вiдcoткax відповідно до ціни пропозицiї; - досвід виконання аналогічних робіт (кількість років на ринку). Разом з інформацією про залучення субпідрядників учасники надають: - оригінал листа від субпідрядника про згоду та готовність на виконання робіт, що будуть йому доручені; - копії ліцензії(й) та/або дозволів субпідрядників необхідних для виконання видів робіт, які передбачається їм доручити. Водночас, норми пункту 18 частини другої статті 22 Закону не передбачають надання учасником вищевказаної інформації відносно субпідрядника. Отже, зміст тендерної документації замовника не відповідає нормам пункту 18 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом установлено, що в пункті 13.1 розділу 13 проекту договору замовником вказано, що істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених цим договором та законодавством, зокрема статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», що оформлюються відповідними додатковими угодами. В той же час, стаття 36 Закону не містить переліку змін умов договору про закупівлю, з огляду, що вичерпний перелік змін умов договору про закупівлю наведений в статті 41 Закону. Отже, зміст тендерної документації замовника не відповідає нормам пункту 8 частини другої статті 22 та абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону, пункту 11 частини 2 статті 22 Закону, пункту 8 частини другої статті 22 Закону, пункту 18 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення та здійснено відповідне інформування в електронній системі закупівель

2020-06-19 14:41:47

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ" 6 392 284,66
UAH з ПДВ
6 312 329,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛУБНИЖИТЛОБУД 2010, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 6 700 000,00
UAH з ПДВ
6 350 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Синергія-БТ" 6 851 270,80
UAH з ПДВ
6 352 306,67
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Газонафтовий промисловий комплекс" 7 685 276,60
UAH з ПДВ
6 685 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Старлайт-буд" 7 500 000,00
UAH з ПДВ
7 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 15:35
sign.p7s
19 червня 2020 15:28
Тендерна пропозиція 5.pdf
19 червня 2020 15:26
Календарний графік.pdf
18 червня 2020 19:21
sign.p7s
18 червня 2020 19:20
Тендерна пропозиція 1.pdf
18 червня 2020 19:19
Тендерна пропозиція 5.pdf
18 червня 2020 19:19
Тендерна пропозиція 4.pdf
18 червня 2020 19:19
Тендерна пропозиція 3.pdf
18 червня 2020 19:19
Календарний графік.pdf
18 червня 2020 19:19
Тендерна пропозиція 2.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 16:17
sign.p7s
25 червня 2020 16:15
Тендерна пропозиція.PDF
25 червня 2020 16:15
Гарантійний лист.PDF
25 червня 2020 16:15
Довідка по ст.17.PDF

Публічні документи

25 червня 2020 15:24
sign.p7s
25 червня 2020 14:17
sign.p7s
24 червня 2020 23:50
sign.p7s
24 червня 2020 23:42
3,4 Витяг, статут копії.pdf
24 червня 2020 23:42
10.2. Підтвердження МТБ.rar
24 червня 2020 23:42
10. Стаття 16.pdf
18 червня 2020 17:49
sign.p7s
18 червня 2020 17:46
83 (1).imd
18 червня 2020 17:46
17. Листи.pdf
18 червня 2020 17:46
14. Довідки.pdf
18 червня 2020 17:46
13. Гарантійни листи.pdf
18 червня 2020 17:46
10.2. Підтвердження МТБ.rar
18 червня 2020 17:46
10.1.2 Договір № 0500-1 все.rar
18 червня 2020 17:46
10.1.2 Договір № 0050 все.rar
18 червня 2020 17:46
10.1.1 Договір № 32 все.rar
18 червня 2020 17:46
10. Стаття 16.pdf
18 червня 2020 17:46
8. ДСТУ ISO 9001-2015.pdf
18 червня 2020 17:46
8. Дозвільні документи.pdf
18 червня 2020 17:46
7. ДЦ з розрахунками.pdf
18 червня 2020 17:46
6. Довідки КІБ банк.pdf
18 червня 2020 17:46
6. Довідки ЕПБ.pdf
18 червня 2020 17:46
4. Документ_ЄДР_1006769245.zip
18 червня 2020 17:46
3. Статут.pdf
18 червня 2020 17:46
2. Довідка чисті активи.PDF
18 червня 2020 17:46
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 15:24
sign.p7s
23 червня 2020 15:21
38. Копії КБ-2 і КБ-3 №2.pdf
23 червня 2020 15:21
38. Копії КБ-2 і КБ-3 №3.pdf
23 червня 2020 15:20
38. Копії КБ-2 і КБ-3 №4..pdf
23 червня 2020 15:20
38. Копії КБ-2 і КБ-3 №1..pdf
23 червня 2020 15:20
38. Копії КБ-2 і КБ-3 №5..pdf
23 червня 2020 15:20
Дозвільні документи..pdf
23 червня 2020 15:20
Кошторисні документи.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ"
#42113252
Очікує рішення 6 312 329,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 12:37

Документи

Актуальні тендери

До пошуку