Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрова твердолистяних порід
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2020-06-03-004416-c 03328d9af3fe41a1b888e88586596eb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уманський Олександр Борисович

+380432278398 uman1955@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Квартирно - експлуатаційний відділ м. Вінниця
Код ЄДРПОУ: 08320218
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., Vinnitsa, vul.Striletska 87
Контактна особа: Уманський Олександр Борисович
+380432278398
uman1955@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою.

Тендерна документація

08 липня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 12:07
ТД на дрова.doc
05 червня 2020 12:18
ТД на дрова.doc
04 червня 2020 15:59
ТД на дрова.doc
03 червня 2020 16:35
ТД на дрова 2.doc
08 липня 2020 10:56
Внесення змін в тендерну документацію 3.doc
05 червня 2020 12:18
Внесення змін в тендерну документацію 2.doc
04 червня 2020 15:59
Внесення змін в тендерну документацію.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведення до відповідності ТД Замовника
Дата подання: 04 червня 2020 09:58
Дата відповіді: 04 червня 2020 12:56
Тендерна документація не містить Додаток 2 Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону,на який є посилання у розділі Зміст ТД. Просимо привести Тендерну документацію до відповідності та дозавантажити Додаток 2.
Відповідь: Шановний Запитувач! Вдячні за підсказку стосовно Додатку 2 до тендерної документації. Усі вимоги до учасників торгів відповідно ст. 17 Закону чітко викладені в тексті тендерної документації. Потреби в Додатку 2 немає, фізично він відсутній. З метою приведення тпндерної документації до логічного варіанту, Замовник, негайно вилучає з розділу "Зміст" посилання на Додаток 2.
Приймайте участь в торгах і перемагайте.
Приведення до відповідності ТД Замовника
Дата подання: 04 червня 2020 17:08
Дата відповіді: 05 червня 2020 10:43
Шановний Замовник просимо дати розяснення по пункту 5.2. розділіIII. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій : "Переможець торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівлі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівлі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктам 2, 3, 5, 6, 8 і 12 частини першої статті 17 Закону", щодо підпункту 6. "Довідку МВС про несудимість службової (посадової) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі (фізичної особи, яка є учасником) та довідку в довільній формі з відповідним формулюванням про те, що дана категорія не була притягнута згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Враховуючи, що довідка про несудимість вже один раз переможцем торгів публікується, можливо... " , речення не закінчене, незрозуміло, що "можливо ,,,", закінчіть будь ласка речення і доведіть думку до логічного завершення.Просимо виправити неточності та внести правки в тендерну документаціію. Також в тендерні документації не зазначено чи переможцю торгів треба надати довідку згідно частини 2 ст.17 ЗУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач! Вдячні за співпрацю в питаннях уточненя тексту тендерної документації. В п.п. 6 п. 5.2 з технічних причин опублікована незавершена фраза. Замовник не заперечую, якщо буде надана довідка в довільній формі про відсутність фактів притягненя учасника до відповідальності за використання дитячої праці в які буде зазанчено і вихідні дані довідки з МВС, яка вже публікувалась (номер, від якого числа). Відповідні зміни в тендерну документацію вже внесено.
Стосовно п. 2 ст. 17 Закону Замовник ніяких вимог не висуває, тому що таких потенційних договорів у замовника немає.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-03-004416-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "КРАВЧЕНКО ВІТАЛІЙ ДМИТРОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2639805675
Дата подання: 17 червня 2020 11:56
оскарження умов закупівлі
Встановлення Замовник дискримінаційних умов
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 червня 2020 17:14
Рішення від 19.06.2020 №12136.pdf
Дата публікації: 19 червня 2020 17:13
Рішення від 01.07.2020 №12834.pdf
Дата публікації: 06 липня 2020 21:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет квартирно-експлуатаційного відділунадалі (наділі -КЕВ) м. Вінниця уважно вивчив Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі - Колегія) №12834-р/пк-пз від 01.07.2020 року, щодо скарги ФОП Кравченка В.Д. в якій іде мова про порушення оформлення тендерної документації на закупівлю дров по процедурі UА-2020-06-03 004416-с, які можуть привести до дискримінації певних учасників торгів. Не дивлячись на те, що Колегія при прийнятті свого Рішення не в повній мірі врахувала інформацію Замовника на його адресу щодо поясненнь по суті скарги, тендерний комітет погоджуються з цим Рішенням. З метою його виконання тендерний комітет організував внесення змін в тендерну документацію для процедури з азкупівлі дров UA-2020-0603-004416-с, а саме: - зняті обмеження, які передбачали надання інформації про аналогічні договори з обсягом постачання не менше 2000,0 м куб та 300, м. куб. В новій редакції вимагається надання інформації про виконання просто аналогічних договорів; - продовжено кінцевий термін подання тендерних пропозицій на 9 днів. Таким чином тендерний комітет КЕВ м. Вінниця повністтю виконав рекомендацію Колегії щодо внесення змін в тендерну документацію з прцедури закупівлі UA-2020-06-03-004416-с.
Дата виконання рішення замовником: 08 липня 2020 12:19
Номер скарги: UA-2020-06-03-004416-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД», Код ЄДРПОУ:35877071
Скарга щодо рішення Замовника
Прикріплено файл з повним текстом скарги.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-03-004416-c.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД», Код ЄДРПОУ:35877071
Скарга щодо рішення Замовника
Чернетка
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-06-03-004416-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД», Код ЄДРПОУ:35877071
Дата подання: 01 серпня 2020 19:37
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга щодо рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2020 19:41
Рішення від 05.08.2020 №15026.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 19:41
Рішення від 26.08.2020 №16084.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Вінниця є державною установою Міністерства оборони України на яку покладені завдання з відповідного забезпечення військових частин та військових установ, що дислокуються у м. Вінниця та Вінницькій області за рахунок державних коштів. Одним із видів забезпечення є забезпечення військових частин та військових частин паливними дровами для опаленя приміщень та приготування їжі для військовослужбовців. Квартирно-експлуатаційний відділ м.Вінниця має позитивний досвід договірних відносин з Державним підприємством "Вінницький лісгосп". За довготривалий період у нас, як Замовника, немає ніяких притензій до даного підприємства. Тому нам дивно, що по скарзі ТОВ СТОУН-ТРЕЙД", яке є фактично перекупщиком товару, ми змушені відмінити своє рішення щодо визнання переможцем в торгах з закупівлі дров код UA-2020-06-03-004416-c саме Державне підприємство "Вінницький лісгосп". Не нашу думку такого роду скарги взагалі повинні відхилятись Антимонопольним комітетом України на етапі їх розгляду. Уважно подивіться на суть скарги - неже вона носить принциповий характер. Звичайно юридичного забезпечення в особистому бізнесі і в державних структурах знаходиться на різному рівні. Але для цього і створено Антимонопольний комітет України щоб він відстоював інтереси Держави.. А фактично своїм рішенням Ви усунули від роботи не перекупщика, а порядне Державне підприємство. У звязку з неодноразовим перенесенням засідань Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України наш представник не зміг взяти участь в засіданні. Ми жалкуємо про це і нам стидно за Ваше рішення. В будь якому випадку рішеня Антимонопольного комітету України для тендерного комітету квартирно-експлуатаційного відділу є законним. Ми не маємо наміру його оскаржувати. В подальшому надіємось на більш логічні і обгрунтовні Ваші рішення. З повагою Голова тендерного комітету О. УМАНСЬКИЙ
Дата виконання рішення замовником: 01 вересня 2020 18:17

Документи подані скаржником

17 червня 2020 11:45
скарга.docx
17 червня 2020 11:45
скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

19 червня 2020 17:13
Рішення від 19.06.2020 №12136.pdf

Документи подані скаржником

01 серпня 2020 15:12
Скарга АМКУ.pdf
01 серпня 2020 15:13
доручення.pdf
01 серпня 2020 15:13
проект договору ч2.pdf
01 серпня 2020 15:13
проект договору ч 1.pdf
01 серпня 2020 15:13
ст 17.pdf

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-24-000001 ● 6e1809e4c1b44ba9aee170d57339c893
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 вересня 2020 11:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.09.2020 № 290

Миколаїв


Про початок моніторингу
процедури закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-06-03-004416-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 03 червня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державній аудиторській службі України через електронну систему закупівель Вимогою Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, було зобов’язано КЕВ м. Вінниця вжити дій щодо розірвання Договору №1456 від 02.09.2020 року за згодою сторін, та повідомити про вчинені дії. (далі по тексту – Вимога) На виконання Вимоги на адресу ДП «Шепетівський військовий лісгосп» було направлено пропозицію щодо розірвання Договору за згодою сторін разом з проектом додаткової угоди про розірвання. Копії вищезгаданих документів надаємо. Додатки в копіях: 1. Лист ДП «Шепетівський військовий лісгосп». 2. Проект додаткової угоди. Начальник Квартирно-експлуатаційного відділу м. Вінниця полковник САКАРА М.С.

2020-10-22 18:14:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - Дрова твердолистяних порід
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 755 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 17 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 липня 2020 15:14
Закінчення: 17 липня 2020 15:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1755 м³
лот 1 - Дрова твердолистяних порід
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Чехова, 8, гарнізонний паливний склад
Дата доставки: 01 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - кошти Державного бюджету Пiсляоплата 15 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-06-03-004416-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД», Код ЄДРПОУ:35877071
Скарга щодо рішення Замовника
Прикріплено файл з повним текстом скарги.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-03-004416-c.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД», Код ЄДРПОУ:35877071
Скарга щодо рішення Замовника
Чернетка
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-06-03-004416-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД», Код ЄДРПОУ:35877071
Дата подання: 01 серпня 2020 19:37
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга щодо рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 серпня 2020 19:41
Рішення від 05.08.2020 №15026.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 19:41
Рішення від 26.08.2020 №16084.pdf
Дата публікації: 31 серпня 2020 23:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Вінниця є державною установою Міністерства оборони України на яку покладені завдання з відповідного забезпечення військових частин та військових установ, що дислокуються у м. Вінниця та Вінницькій області за рахунок державних коштів. Одним із видів забезпечення є забезпечення військових частин та військових частин паливними дровами для опаленя приміщень та приготування їжі для військовослужбовців. Квартирно-експлуатаційний відділ м.Вінниця має позитивний досвід договірних відносин з Державним підприємством "Вінницький лісгосп". За довготривалий період у нас, як Замовника, немає ніяких притензій до даного підприємства. Тому нам дивно, що по скарзі ТОВ СТОУН-ТРЕЙД", яке є фактично перекупщиком товару, ми змушені відмінити своє рішення щодо визнання переможцем в торгах з закупівлі дров код UA-2020-06-03-004416-c саме Державне підприємство "Вінницький лісгосп". Не нашу думку такого роду скарги взагалі повинні відхилятись Антимонопольним комітетом України на етапі їх розгляду. Уважно подивіться на суть скарги - неже вона носить принциповий характер. Звичайно юридичного забезпечення в особистому бізнесі і в державних структурах знаходиться на різному рівні. Але для цього і створено Антимонопольний комітет України щоб він відстоював інтереси Держави.. А фактично своїм рішенням Ви усунули від роботи не перекупщика, а порядне Державне підприємство. У звязку з неодноразовим перенесенням засідань Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України наш представник не зміг взяти участь в засіданні. Ми жалкуємо про це і нам стидно за Ваше рішення. В будь якому випадку рішеня Антимонопольного комітету України для тендерного комітету квартирно-експлуатаційного відділу є законним. Ми не маємо наміру його оскаржувати. В подальшому надіємось на більш логічні і обгрунтовні Ваші рішення. З повагою Голова тендерного комітету О. УМАНСЬКИЙ
Дата виконання рішення замовником: 01 вересня 2020 18:17

Документи подані скаржником

01 серпня 2020 15:12
Скарга АМКУ.pdf
01 серпня 2020 15:13
доручення.pdf
01 серпня 2020 15:13
проект договору ч2.pdf
01 серпня 2020 15:13
проект договору ч 1.pdf
01 серпня 2020 15:13
ст 17.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕД" 1 597 050,00
UAH з ПДВ
1 597 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Вінницький лісгосп 1 263 600,00
UAH з ПДВ
1 082 835,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД» 1 474 200,00
UAH з ПДВ
1 084 590,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА 1 400 490,00
UAH з ПДВ
1 368 022,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2020 23:54
Електронний підпис
21 червня 2020 23:49
ТП Винница.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 09:02
Електронний підпис
31 липня 2020 08:29
ст 17 Переможця
08 липня 2020 15:59
Електронний підпис
08 липня 2020 11:44
Електронний підпис
18 червня 2020 10:51
Електронний підпис
18 червня 2020 10:50
Установчі документи.rar
18 червня 2020 10:50
установчі документи.pdf
18 червня 2020 10:50
статут кольоровий.pdf
18 червня 2020 10:50
тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 10:50
проект договору.rar
18 червня 2020 10:50
Персональні дані.rar
18 червня 2020 10:50
доручення.pdf
18 червня 2020 10:50
1 реєстр документів.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 21:14
Електронний підпис
14 вересня 2020 21:13
4_Довідка п.12 ч1 ст17 ЗУ.pdf
14 вересня 2020 21:13
3_Довідка п.8 ч1 ст17 ЗУ.pdf
14 вересня 2020 21:13
2_Довідка п.3 ч1 ст17 ЗУ.pdf
14 вересня 2020 21:13
1_Довідка п.2 ч1 ст17 ЗУ.pdf
14 вересня 2020 21:13
Dovidka_20246409300390600648.pdf
14 вересня 2020 21:13
Довідка МВС.zip
09 вересня 2020 15:07
Електронний підпис
16 липня 2020 17:15
Електронний підпис
16 липня 2020 17:14
47_Копія виписка з ЄДР.pdf
16 липня 2020 17:13
33_Лісорубні квитки.pdf
16 липня 2020 17:13
34_Договір лісгосп.pdf
16 липня 2020 17:13
31_Довідки з банків.pdf
16 липня 2020 17:13
35_Гарантійний лист.pdf
16 липня 2020 17:12
36_3_Лист-відгук 1.pdf
16 липня 2020 17:12
36_7_Лист-відгук 3.pdf
16 липня 2020 17:12
36_5_Лист-відгук 2.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 10:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕД"

ДП Вінницький лісгосп

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД»

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК ГАННА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Вінницький лісгосп
#33315831
Рішення скасоване 1 082 835,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 18:17
ДП Вінницький лісгосп
#33315831
Відхилено 1 082 835,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 10:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД»
#35877071
Переможець 1 084 590,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 вересня 2020 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД»
#35877071
1 084 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 17:26
Довідка укладений
28 грудня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 12:42
1547 6.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 12:34
20201207_141737.PDF зміни до договору
07 грудня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:51
доп.4 1547.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 15:35
1547 (1).pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:29
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 16:07
ду 2 1547 дрова.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 17:58
ду 1 1547.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 17:56
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 15:30
Договір укладений
28 вересня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 1547
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 1547
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1547
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 1547
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1547
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1547
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 280,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 380,00 UAH)