Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(ноутбуки з колонками для НУШ)
Очікувана вартість
538 600,00 UAH
UA-2020-06-03-004307-c ce96c5879e7e4e9ca9f99fee27d02913
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костик Людмила Михайлівна

+380312613572 v_osviti@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УЖГОРОДСЬКОЇ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33760829
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., село Оноківці, вул. Шкільна,1
Контактна особа: Костик Людмила Михайлівна
+380312613572
v_osviti@meta.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 16:28
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 16:28
Початок аукціону: 22 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 538 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 693,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 комплекти
ноутбуки з колонками для НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул.Волошина,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 15:03
зміни 1.doc
10 червня 2020 15:03
Додаток 3 до ТД проєкт договору.doc
10 червня 2020 15:03
Додаток 2 Технічне ноутбуки зміни.doc
10 червня 2020 15:03
Додаток 1 до ТП (2).doc
10 червня 2020 15:03
ТД ноутбуки з колонками для НУШ 2020 зміни(1).doc
03 червня 2020 16:24
Додаток 3 до ТД проєкт договору.doc
03 червня 2020 16:24
Додаток 2 Технічне ноутбуки.doc
03 червня 2020 16:24
Додаток 1 до ТП (2).doc
03 червня 2020 16:24
ТД ноутбуки з колонками для НУШ 2020 (1).doc
03 червня 2020 16:24
оголошення ноутбуки з колонками.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 05 червня 2020 15:32
Дата відповіді: 10 червня 2020 15:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: внесено зміни до тендерної документації.Протокол засідання тендерного комітету від 10.06.2020р.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-004307-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 01 липня 2020 17:50
Невідповідність технічних вимог
Доброго дня.
Повідомляємо, що запропонований ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" ноутбук DELL Inspiron необладнаний мережевою картою, як це вимагалось я ТЗ (Мережевий інтерфейс: Інтегрований; з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T). Дана інформація міститься на сайті виробника:
https://www.dell.com/ua/business/p/inspiron-15-3582-laptop/pd
Крім цього, даний учасник взагалі не вказує процесор, який він пропонує, що не дає змогу перевірити його відповідність. При цьому виробник, згідно даних веб-сайту, оснащує дані ноутбуки процесорами Intel Celeron N4000 або Pentium N5000, тактова частота яких становить 1.1ГГц, а не 1.6ГГц як це вимагалося.
Визнання переможцем даного учасника порушує права та інтереси інших учасників закупівлі та порушує законодавство у сфері державних закупівель. Тому ми вимагаємо перегляду рішення про визнання переможцем даного Учасника та переходу до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 16:13
На торги допускається пропозиція, яка відповідає технічним вимогам, щодо предмету закупівлі. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в тендерній документації.Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками..
Номер вимоги: UA-2020-06-03-004307-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 06 липня 2020 16:31
Невідповідність технічних вимог
У протоколі відповіді щодо поданої ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" скарги Замовник зазначає, що "Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками."
Тому, згідно написаного, Замовник повинен відхилити пропозицію ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ", у якій за своїми властивостями запропонований товар не повністю (не за усіма показниками) відповідає вимогам. Але всупереч цьому Замовник з незрозумілих причин відхиляє скаргу ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК", замість того щоб відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає технічним вимогам. Вимагаємо надання вичерпної відповіді, у тому числі повне технічне обгрунтування причини, з якої Замовник визначає пропозицію ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" як таку,що відповідає вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 17:22
З приводу невідповідністю тендерної пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент», повідомляємо наступне:
Додатком 2 нашої Тендерної документації встановлено вимоги до технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі в тому числі і для ноутбуку, зокрема наступна вимога до мережевого інтерфейсу:
«Мережевий інтерфейс: Інтегрований; з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T не менше ніж 2 порти USB 2.0; не менше ніж 1 порт USB 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45) у разі використання дротової мережі в класі; не менше ніж 1 порт VGA або DVI, або HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm)».
На виконання пункту 6.1 Документації відповідно до вимог Додатку 2 Учасником якого визначено переможцем, надано документи які містяться в файлі «Технічні_характеристики.pdf», відповідно до яких ним запропоновано ноутбук
DellInspiron 3582, з наступними технічними характеристиками мережевого інтерфейсу:
«Мережевий інтерфейс: Інтегрований; з підтримкою стандартів 100BASE-TX та 1000BASE-T не менше ніж 2 порти USB 2.0; не менше ніж 1 порт USB 3.0; не менше ніж 1 Ethernet-порт (RJ-45) у разі використання дротової мережі в класі; не менше ніж 1 порт VGA або DVI, або HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm)».
Зазначені характеристики повністю відповідають нашим технічним вимогам, встановленим документацією.
Інших вимог за якими ми повинні здійснювати перевірку технічних характеристик запропонованого товару, наша тендерна документація не містить, а тому ми не вправі використовувати ресурси, використання яких порушує правила встановлені Документацією.
Враховуючи викладене вважаємо, що пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «М енд Б Смарт Асістент» відповідає нашим вимогам.
Крім того повідомляємо, що відповідно до умов нашої документації основним критерієм оцінки є ціна, а вона є найнижчою саме у товариства з обмеженою відповідальністю
«М енд БСмартАсістент».

Документи

06 липня 2020 16:13
протокол

Документи

09 липня 2020 17:22
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 350 400,00
UAH з ПДВ
350 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 396 840,00
UAH з ПДВ
376 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 475 000,00
UAH з ПДВ
376 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Крьока Адальберт Васильович 477 000,00
UAH з ПДВ
377 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 442 680,00
UAH з ПДВ
386 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 441 345,60
UAH з ПДВ
441 345,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 521 280,00
UAH з ПДВ
475 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕРНА" 477 000,00
UAH з ПДВ
477 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 509 472,00
UAH з ПДВ
509 472,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 15:10
Електронний підпис
30 червня 2020 15:08
public_doc.pdf
30 червня 2020 15:08
public_doc.p7s
30 червня 2020 15:08
Dovidka_20164400410410928199.pdf.p7s
30 червня 2020 15:08
Dovidka_20164400410410928199.pdf
18 червня 2020 16:41
Електронний підпис
18 червня 2020 16:37
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 16:37
Проект договору.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 16:26
Ст. 16.zip
19 червня 2020 16:25
Паспорт.pdf
19 червня 2020 16:24
Гігієна Esp Dell.pdf
19 червня 2020 16:23
Рішення.pdf
19 червня 2020 16:23
Виписка.pdf
19 червня 2020 16:22
Опис документів.pdf
19 червня 2020 16:22
Лист-гарантія.pdf
19 червня 2020 16:22
ІНН.pdf
19 червня 2020 16:22
Довідка код доступу.pdf
19 червня 2020 16:22
Довідка підпис.pdf
19 червня 2020 16:22
Про ліцензування.pdf
19 червня 2020 16:22
Витяг.pdf
19 червня 2020 16:22
Згода з договором.pdf
19 червня 2020 16:22
Довідка без печатки.pdf
19 червня 2020 16:22
Довідка ст.17.pdf
19 червня 2020 16:22
Довідка ст.17 повна.pdf
19 червня 2020 16:22
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
19 червня 2020 16:22
Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 16:22
проект.pdf
19 червня 2020 16:22
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
19 червня 2020 16:22
Витяг ПДВ.pdf
19 червня 2020 16:22
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 червня 2020 16:22
Гарантійний лист1.pdf
19 червня 2020 16:22
Гарантійний лист2.pdf
19 червня 2020 16:22
inquiry_print.pdf
19 червня 2020 16:22
Довідка.pdf
19 червня 2020 16:22
ДФС.pdf
19 червня 2020 16:22
Деталі рахунка.pdf
19 червня 2020 16:21
Гарантійний лист.pdf
19 червня 2020 16:21
Електронний підпис

Публічні документи

19 червня 2020 16:03
Електронний підпис
19 червня 2020 16:01
13.jpg
19 червня 2020 16:01
12.jpg
19 червня 2020 16:00
11.jpg
19 червня 2020 16:00
10.jpg
19 червня 2020 16:00
9.jpg
19 червня 2020 16:00
8.jpg
19 червня 2020 16:00
7.jpg
19 червня 2020 16:00
6.jpg
19 червня 2020 16:00
5.jpg
19 червня 2020 16:00
4.jpg
19 червня 2020 16:00
3.jpg
19 червня 2020 16:00
2.jpg
19 червня 2020 16:00
1.jpg
19 червня 2020 15:00
Договір_Швидка.pdf
19 червня 2020 15:00
Договір_Холмці.pdf
19 червня 2020 15:00
Витяг.jpg
19 червня 2020 15:00
Виписка.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 10:40
Електронний підпис
19 червня 2020 10:38
Сертифікат Lenovo V130.pdf
19 червня 2020 10:38
Висновок СЕС Lenovo V130-14IGM.pdf
19 червня 2020 10:38
30. Протокол.pdf
19 червня 2020 10:38
25. Відгук ВЧ завірений.pdf
19 червня 2020 10:38
18. Проект договору.pdf
19 червня 2020 10:38
16. Лист щодо якості.pdf
19 червня 2020 10:38
11. Витяг ПДВ (копія).pdf
19 червня 2020 10:38
03. Копія статуту.pdf
19 червня 2020 10:38
01. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 15:21
Електронний підпис
19 червня 2020 15:19
Додаток 2 Технічне.pdf
19 червня 2020 15:19
Технічний опис.zip

Публічні документи

19 червня 2020 15:22
Електронний підпис
19 червня 2020 15:20
16. РН_Новоукраинка.pdf
19 червня 2020 15:20
14. ВН КП МІЦ.pdf
19 червня 2020 15:20
13. Договір КП МІЦ.pdf
19 червня 2020 15:20
12. свид.ПДВ Верна.pdf
19 червня 2020 15:20
11. Верна Уставные.pdf
19 червня 2020 15:20
5. Лист гарант.строк.pdf
19 червня 2020 15:20
3. Додаток 3 договір.pdf
19 червня 2020 15:20
2. Додаток 2 тех.вимоги.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 00:40
Електронний підпис
19 червня 2020 00:40
Технічні документи.pdf
19 червня 2020 00:40
Тендерна пропозиція.pdf
19 червня 2020 00:40
Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП Крьока Адальберт Васильович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ВЕРНА"

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 350 400,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 13:20
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 13:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
350 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:56
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 11:22
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
30 липня 2020 11:17
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 11:27
дод угода 1.PDF зміни до договору
24 липня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 18:19
договір М енд Б Смарт Асістент.PDF укладений
13 липня 2020 18:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із зміною реквізитів замовника сторони домовилися внести наступні зміни: відділ освіти Ужгородської райдержадміністрації ,код ЄДРПОУ 33760829, факт.адреса: Закарпатська область, м. Ужгород,вул.Волошина,35, Юрид.адреса :Закарпатська область ,Ужгородський район,с Оноківці,вул.Шкільна 1 телефакс 61-59-84, р/р UA 758201720344221002117048436 в ДКСУ в м.Київ МФО 820172
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання умов пункту3 частини5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" внести зміни до Додатку №1 до Договору №165 від 13.07.2020"Специфікація №1" та викласти його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 165
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 350 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 400,00 UAH)