Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ
Очікувана вартість
265 151,00 UAH
UA-2020-06-03-004266-c ● 760008d310c54a21a11a2e204c1485a0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144482 |
Місцезнаходження: | 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19 |
Контактна особа: |
Щеглова Юлія Петрівна +380639902657 julia90pavluk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2020 16:23 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2020 16:23 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 12:39 |
Очікувана вартість: | 265 151,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 325,76 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80100, Україна, Львівська область, м. Червоноград, заклади освіти ЧМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 липня 2020
—
31 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | ЗГІДНО НАКЛАДНИХ | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 червня 2020 14:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 16:19 |
Технічне завдання.docx | |
03 червня 2020 16:19 |
ТД-персональні_комп_ютери наша остання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 05 червня 2020 15:09
Дата відповіді: 09 червня 2020 09:54
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Мене задовільнить доставка товару до кожного закладу
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-03-004266-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ", Код ЄДРПОУ:40955533
Дата подання: 30 червня 2020 10:24
Невідповідність умовам тендерної документації
Керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати Протокол щодо розгляду тендерних пропозицій та дискваліфікувати Учасника переможця - ПП "Снік-Гал", в зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція вищезазначеного Учасника не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника - Відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області. Запропонований ПП "Снік-Гал", - тип матриці – SVA (аналог IPS) не відповідає технічним вимогам Замовника, в той час як у Технічній специфікації Замовника вимагалось тип матриці – IPS. Звертаємо вашу увагу що учасники можуть подати за даною позицією аналог матриці (наприклад SVA), проте жоден з учасників в період уточнення не звернувся до Замовника з пропозицією розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, а тому на момент подання учасники повинні були подавати ноутбук з типом матриці IPS.
Крім того ви вимагали наявність веб-камери, що інтегрована у корпус, а ПП "Снік-Гал" запропонував веб-камеру зовнішню: WEB Dinamode W8 FullHD(1080x720), яка не може виступати та розцінюватись як еквівалент даного виду товару, оскільки є окремою (від’ємною) одиницею товару.
Також в технічній специфікації вимагалось: зовнішні інтерфейси не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0, ПП "Снік-Гал" пропонує адаптер USB TypeA\USB TypeC, що також не може виступати та розцінюватись як еквівалент даного виду товару, оскільки є окремою (від’ємною) одиницею товару
Враховуючи наведене вище та керуючись пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція зазначеного Учасника повинна бути відхилена, як така, що повністю не відповідає тендерній документації.
В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів в рамках додержання Замовником – вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Крім того ви вимагали наявність веб-камери, що інтегрована у корпус, а ПП "Снік-Гал" запропонував веб-камеру зовнішню: WEB Dinamode W8 FullHD(1080x720), яка не може виступати та розцінюватись як еквівалент даного виду товару, оскільки є окремою (від’ємною) одиницею товару.
Також в технічній специфікації вимагалось: зовнішні інтерфейси не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0, ПП "Снік-Гал" пропонує адаптер USB TypeA\USB TypeC, що також не може виступати та розцінюватись як еквівалент даного виду товару, оскільки є окремою (від’ємною) одиницею товару
Враховуючи наведене вище та керуючись пунктом 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція зазначеного Учасника повинна бути відхилена, як така, що повністю не відповідає тендерній документації.
В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів в рамках додержання Замовником – вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 липня 2020 16:25
ПОЯСНЕННЯ
по суті вимоги Учасника ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
на закупівлю:
Код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ )
Тендерний комітет Відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області, відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік, 03.06.2020 року, оголосив відкриті торги на закупівлю: код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ ), оголошення : UA-2020-06-03-004266-c , що оприлюднено в електронній системі державних закупівель Prozorro .
22.06.2020 року відбувся аукціон по закупівлі: код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ), за результатами аукціону електронною системою обрано ПП "Снік-Гал", як найбільш економічно вигідну пропозицію та прийнято рішення про намір укласти договір.
30.06.2020р. в електронній системі розміщено вимогу Учасника ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" , щодо оскарження результату кваліфікації. Учасник ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" вимагає скасувати рішення Замовника та дискваліфікувати Учасника переможця - ПП "Снік-Гал", в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція вищезазначеного Учасника не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника.
При повторному вивченні тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал", тендерним комітетом виявлено недоліки та невідповідність вимогам тендерної документації, які були передбачені Замовником, а саме, вимогам технічної специфікації:
- запропонований Учасником ПП "Снік-Гал" тип матриці – SVA (аналог IPS) не відповідає технічним вимогам Замовника, в той час як у Технічній специфікації Замовника вимагалось тип матриці – IPS, а тому учасники повинні були подавати ноутбук з типом матриці IPS.
Окрім того Замовник вимагав наявність веб-камери, що інтегрована у корпус, а ПП "Снік-Гал" запропонував веб-камеру зовнішню: WEB Dinamode W8 FullHD(1080x720), яка не може виступати та розцінюватись як еквівалент даного виду товару, оскільки є окремою (від’ємною) одиницею товару.
Також в технічній специфікації Замовника вимагалось:
- зовнішні інтерфейси не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0, натомість Учасник ПП "Снік-Гал" пропонує адаптер USB TypeA\USB TypeC, що також не може виступати та розцінюватись як еквівалент даного виду товару, оскільки є окремою (від’ємною) одиницею товару.
Враховуючи вищенаведене та керуючись п.2 ч.3 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. №114-ІХ , тендерним комітетом прийнято рішення задовільнити вимогу Учасника ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" та відхилити пропозицію Учасника ПП "Снік-Гал" , як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Голова тендерного комітету О. Г. Турик
по суті вимоги Учасника ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ"
на закупівлю:
Код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ )
Тендерний комітет Відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області, відповідно до річного плану закупівель на 2020 рік, 03.06.2020 року, оголосив відкриті торги на закупівлю: код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ ), оголошення : UA-2020-06-03-004266-c , що оприлюднено в електронній системі державних закупівель Prozorro .
22.06.2020 року відбувся аукціон по закупівлі: код за ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютеризоване робоче місце для вчителя початкових класів НУШ), за результатами аукціону електронною системою обрано ПП "Снік-Гал", як найбільш економічно вигідну пропозицію та прийнято рішення про намір укласти договір.
30.06.2020р. в електронній системі розміщено вимогу Учасника ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" , щодо оскарження результату кваліфікації. Учасник ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" вимагає скасувати рішення Замовника та дискваліфікувати Учасника переможця - ПП "Снік-Гал", в зв’язку з тим, що тендерна пропозиція вищезазначеного Учасника не відповідає умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника.
При повторному вивченні тендерної пропозиції ПП "Снік-Гал", тендерним комітетом виявлено недоліки та невідповідність вимогам тендерної документації, які були передбачені Замовником, а саме, вимогам технічної специфікації:
- запропонований Учасником ПП "Снік-Гал" тип матриці – SVA (аналог IPS) не відповідає технічним вимогам Замовника, в той час як у Технічній специфікації Замовника вимагалось тип матриці – IPS, а тому учасники повинні були подавати ноутбук з типом матриці IPS.
Окрім того Замовник вимагав наявність веб-камери, що інтегрована у корпус, а ПП "Снік-Гал" запропонував веб-камеру зовнішню: WEB Dinamode W8 FullHD(1080x720), яка не може виступати та розцінюватись як еквівалент даного виду товару, оскільки є окремою (від’ємною) одиницею товару.
Також в технічній специфікації Замовника вимагалось:
- зовнішні інтерфейси не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0, натомість Учасник ПП "Снік-Гал" пропонує адаптер USB TypeA\USB TypeC, що також не може виступати та розцінюватись як еквівалент даного виду товару, оскільки є окремою (від’ємною) одиницею товару.
Враховуючи вищенаведене та керуючись п.2 ч.3 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. №114-ІХ , тендерним комітетом прийнято рішення задовільнити вимогу Учасника ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" та відхилити пропозицію Учасника ПП "Снік-Гал" , як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Голова тендерного комітету О. Г. Турик
Номер вимоги: UA-2020-06-03-004266-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ", Код ЄДРПОУ:40955533
Дата подання: 09 липня 2020 15:17
Неправомірна дискваліфікація
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області від 07.07.2020 року, тендерну пропозицію ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» було відхилено через не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
1. В додатку 1 до тендерної документації, а саме в п 2. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) зазначається, що «Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ у довільній формі або за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
Під « * » міститься наступна інформація: *Згідно частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, має надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
Учасник ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» за весь період своєї діяльності не мав невиконаних зобов’язань за раніше укладеним/и договором/ами про закупівлю з Замовником, завдяки чому ніколи і не виплачував штрафів. А гарантійний лист відповідно до Додатку 1 до тендерної документації надається лише «на підтвердження» сплати штрафу.
Враховуючи наведене вище, ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» повністю та беззаперечно виконав вимоги тендерної документації (затвердженої рішенням тендерного комітету від «03» червня 2020 року) та надав довідку в довільній формі щодо відсутності підстав для відмови в участі згідно частини 1 та 2 статті 17 Закону України Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» та зобов’язати Замовника повторно провести розгляд та оцінку пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ». В противному випадку буде вимущені звернутися за захистом своїх прав до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
1. В додатку 1 до тендерної документації, а саме в п 2. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) зазначається, що «Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ у довільній формі або за примірною формою*. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.»
Під « * » міститься наступна інформація: *Згідно частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, має надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.
Учасник ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» за весь період своєї діяльності не мав невиконаних зобов’язань за раніше укладеним/и договором/ами про закупівлю з Замовником, завдяки чому ніколи і не виплачував штрафів. А гарантійний лист відповідно до Додатку 1 до тендерної документації надається лише «на підтвердження» сплати штрафу.
Враховуючи наведене вище, ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» повністю та беззаперечно виконав вимоги тендерної документації (затвердженої рішенням тендерного комітету від «03» червня 2020 року) та надав довідку в довільній формі щодо відсутності підстав для відмови в участі згідно частини 1 та 2 статті 17 Закону України Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ» та зобов’язати Замовника повторно провести розгляд та оцінку пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ». В противному випадку буде вимущені звернутися за захистом своїх прав до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 10:53
Тендерним комітетом Відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області буде повторно проведено розгляд та оцінка пропозиції ТОВ «ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-03-004266-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ", Код ЄДРПОУ:40955533
Дата подання: 23 липня 2020 15:53
Дата подання: 23 липня 2020 15:53
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 липня 2020 15:14
рішення від 27.07.2020 № 14430 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 15:14
інформація про перенесення дати розгляду скарги №11857.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 12:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2020 №15782.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2020 15:49
Рішення від 19.08.2020 №15782.pdf
Дата публікації: 25 серпня 2020 19:09
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Снік-Гал" |
224 180,00
UAH з ПДВ
|
224 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" |
257 400,00
UAH з ПДВ
|
257 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
263 140,68
UAH з ПДВ
|
263 140,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Снік-Гал" #19390535 |
Рішення скасоване |
224 180,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 09:17
|
ПП "Снік-Гал" #19390535 |
Відхилено |
224 180,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 09:23
|
ТОВ "ДІСТРІ ІНВАЙТ ІТ" #40955533 |
Відхилено |
257 400,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 15:15
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Переможець |
263 140,68
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 16:55
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2020 10:30
|
Договір | укладений |
28 серпня 2020 10:29
|