Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги С 030801 Луцьк-Тарасове від км 0+000 до км 3+000 Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
35 449 781,60 UAH
UA-2020-06-03-004161-c c39495574c5245e8a2c0c0c30ba6bc52
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зімник Тетяна

0332729077 ivati71@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, Київський майдан, буд.9, офіс 711
Контактна особа: Зімник Тетяна
0332729077
ivati71@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 15:56
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 15:56
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:05
Початок аукціону: 22 червня 2020 15:05
Очікувана вартість: 35 449 781,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 354 497,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 177248.91 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


категорія замовника - юридична особа, яка є підприємством, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; визначення мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - документи викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги С 030801 Луцьк-Тарасове від км 0+000 до км 3+000 Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000046 ● c5a81e239fb2481c97d190487702e6ed
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 09:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-06-03-004161-c 03.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація щодо усунення порушення не була вчасно опублікована Замовником у зв'язку з дисциплінарним проступком особи, яка була уповноваження на оприлюднення відповіді. ДП "Служба місцевих автомобільних доріг у Волинській області" вжила всіх необхідних заходів з вищезазначених обставин.

2020-10-30 17:36:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК 28 288 921,63
UAH з ПДВ
28 288 921,63
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 31 839 401,93
UAH з ПДВ
31 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 33 460 000,00
UAH з ПДВ
33 105 502,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 34 900 000,00
UAH з ПДВ
33 459 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 14:17
Електронний підпис
01 липня 2020 09:29
Електронний підпис
26 червня 2020 09:27
Електронний підпис
26 червня 2020 09:26
додатково тарасове
25 червня 2020 22:27
Електронний підпис
25 червня 2020 22:24
тарасове виправлене
19 червня 2020 13:31
Електронний підпис
19 червня 2020 13:28
ДЦ Тарасове.rar

Публічні документи

19 червня 2020 14:49
Електронний підпис
19 червня 2020 14:48
4.Технічний опис ПЗ.rar
19 червня 2020 14:48
1.1.1.Кв. док.АБЗ.rar

Публічні документи

19 червня 2020 15:52
Електронний підпис
19 червня 2020 15:50
Пропозиція (34).rar
19 червня 2020 15:50
подача3.rar
19 червня 2020 15:50
подача2.rar
19 червня 2020 15:50
подача1.rar
19 червня 2020 15:50
42банківська гарантія.rar

Публічні документи

19 червня 2020 15:35
Електронний підпис
19 червня 2020 15:34
ЛУЦЬК-ТАРАСОВЕ.zip
19 червня 2020 15:33
Технічне завдання.pdf
19 червня 2020 15:33
Довідка про учасника.pdf
19 червня 2020 15:33
5 Ліцензія ПБС.pdf
19 червня 2020 15:33
11 Дозвіл.pdf
19 червня 2020 15:33
Рішення_на участь.pdf
19 червня 2020 15:33
2 Протокол ЗБ.pdf
19 червня 2020 15:33
Фінансова звітність.zip
19 червня 2020 15:33
hare.zip
19 червня 2020 15:33
538.zip
19 червня 2020 15:33
Довідка про досвід.pdf
19 червня 2020 15:33
Атестат виробництва.pdf
19 червня 2020 15:33
Довідка про АБЗ.pdf
19 червня 2020 15:33
Договір гараж п..pdf
19 червня 2020 15:33
Договір ангар п..pdf
19 червня 2020 15:33
Свідоцтво 2.pdf
19 червня 2020 15:33
Свідоцтво 1.pdf
19 червня 2020 15:33
Договір ФОП Колибабюк.pdf
19 червня 2020 15:32
Техпаспорти.zip
19 червня 2020 15:32
Договір ТОВ БУКОВЕЛЬ.pdf
19 червня 2020 15:32
Лист_ТОВ_Парсіфаль-3.pdf
19 червня 2020 15:32
Труд_книжки_роб_3 част.pdf
19 червня 2020 15:32
Труд_книжки_роб_2 част.pdf
19 червня 2020 15:32
Трудові книжки_ІТР.pdf
19 червня 2020 15:32
Труд_книжки_роб_1част.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Луцька ДПМК

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ Данко

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Переможець 28 288 921,63
UAH з ПДВ
30 червня 2020 15:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 10:25

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №700 від 18.06.2020 року у розділі «Будівельні машини і механізми» вказано прес-ножниці комбіновані Line Lazer IV5900, які перебувають в безоплатному тимчасовому користуванні за договором безоплатного користування №15/06/2020. Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці Учасником надані договір безоплатного користування терміном дії до14.06.2021 року та лист від наймодавця №3 від 17.06.2020 року про підтердження дії договору, що не відповідають вимогам ТД. 1.2. У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №700 від 18.06.2020 року у розділі «Будівельні машини і механізми» не вказано машини, механізми, обладнання, устаткування, що передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), що суперечить вимогам ТД. 1.3. У довідці про працівників №699 від 18.06.2020 року у розділі «Інженерно-технічні працівники» зазначено майстра будівельних та монтажних робіт – Ношкалюка О.В., якого згідно скан-копії трудової книжки, прийнято на роботу 12.05.2020 року, що не підтверджує вимог, встановлених Замовником у ТД до інженерно-технічні працівників. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, затвердженого протоколом тендерного комітету від 28.05.2020 року №66, п. 1.1 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій згідно переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати у разі залучення до надання послуг машин та механізмів документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31.12.2021 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 31 грудня 2021 року. 2.2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, затвердженого протоколом тендерного комітету від 28.05.2020 року №66, п. 1.1 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій згідно вимог до Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен відображати машини, механізми, обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Під час закупівлі у разі встановлення кваліфікаційних критеріїв таких як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. 2.3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, затвердженого протоколом тендерного комітету від 28.05.2020 року №66, в п. 1.2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність в учасника кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, при поданні пропозиції учасник враховує, що для інженерно-технічних працівників (інженерів, майстрів, виконробів) обов’язковим є наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією будівельник, або освіти за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, тощо. Крім того, для інженерно-технічних працівників (інженерів, майстрів, виконробів) досвід роботи в дорожній галузі повинен бути не менше 1 року. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати на прес-ножниці комбіновані Line Lazer IV5900, які перебувають в безоплатному тимчасовому користуванні, договір чинний на дату подання пропозиції і термін дії якого повинен бути не меншим ніж до 31.12.2021 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до 31 грудня 2021 року. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, відобразити машини, механізми, обладнання, устаткування передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 3.3. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційним вимогам до даного працівника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
28 288 921,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 жовтня 2023 09:03
ДУ №07 до Договору 62-к_20.PDF укладений
03 жовтня 2023 09:01
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 15:18
ДУ №06 від 21.12.2022 до Договору №62-к_20 від 13.07.2020.PDF зміни до договору
21 грудня 2022 15:18
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 14:28
ДУ № 05 до Д від 13.07.2020 № 62-к20.PDF зміни до договору
13 грудня 2021 14:26
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 09:41
ДУ №04 від 25.05.2021р. до дог. від 13.07.2020 №62-к_20.PDF зміни до договору
25 травня 2021 09:39
Електронний підпис укладений
06 травня 2021 15:01
ДУ №03 від 06.05.2021р. до дог. від 13.07.2020 №62-к_20.PDF зміни до договору
06 травня 2021 14:57
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 10:38
ду №2 до д від 13.07.2020 № 62-к 20.PDF зміни до договору
29 січня 2021 10:18
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 11:40
Додаткова угода 01.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 09:12
Договір _62-к_20.pdf укладений
13 липня 2020 09:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 2 "Орієнтовний план фінансування"
Номер договору про закупівлю: 62-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до додатку № 2 "Орієнтовний план фінансування"
Номер договору про закупівлю: 62-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору Додатком №4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік" до Договору
Номер договору про закупівлю: 62-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція додатку №4 "Орієнтовний план фінансування на 2021 рік" , та Додатку №3 "Календарний графік виконання робіт" до Договору.
Номер договору про закупівлю: 62-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коригуванням проектних рішень, яке зумовило зміну в обсягах робіт і витратах на їх виконання та зміною ціни у бік зменшення, Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору та, відповідно, пункт 4.1. Договору: «Договірна ціна становить: 28 288 921,63 (двадцять вісім мільйонів двісті вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот двадцять одна грн. 63 коп.) гривень з ПДВ» викласти в новій редакції: «Договірна ціна становить 24 059 467,00 (двадцять чотири мільйони п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста шістдесят сім грн. 00 коп.) гривень з ПДВ». Додаток № 1 «Договірна ціна» до Договору викласти у новій редакції, що додається. Додаток № 2 «Орієнтовний план фінансування» до Договору викласти у новій редакції, що додається. У зв’язку зі зміною юридичної адреси та номеру телефону Замовника у розділі 20 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» юридичну адресу та номер телефону Замовника викласти в новій редакції: «43016, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Данила Галицького, 14, тел. 067 3270399, ел. адреса: roadbild@gmail.com». У зв’язку з необхідністю виконання робіт по об’єкту та необхідністю здати його в експлуатацію сторони вирішили продовжити термін дії Договору та викласти в новій редакції пункт 18.1. Договору: «Даний Договір набирає чинність з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором. У разі виникнення незалежних від Сторін обставин, що унеможливлюють виконання ними своїх договірних зобов’язань строк дії Договору може продовжуватись на термін, визначений у додатковій угоді до даного Договору». Додаток № 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 62-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 05
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору до 31.12.2023 року Зміни до реквізитів Підрядника додати новий розрахунковий рахунок Зміни до реквізитів Замовника додати новий розрахунковий рахунок
Номер договору про закупівлю: 62-к/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 03 жовтня 2023
Сума оплати за договором: 24 059 467,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 009 911,17 UAH)