Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт проїзної частини автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221501 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове на ділянці км 35+700 – км 40+700
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О221501 Chaplinka – Novotroyitsʹke – Rikove on the site km 35+700 – km 40+700 inKherson region.
Очікувана вартість
17 419 020,00 UAH
UA-2020-06-03-003998-b 4ce7716c35404fdeb37b7c324f43420c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION»
National ID: 43538115
Contact point: Venislav Nataliia
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 червня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 13:55
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 13:55
Початок аукціону: 21 липня 2020 12:59
Очікувана вартість: 17 419 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 174 190,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 03 червня 2020 13:50
Enquiries until: 26 червня 2020 13:55
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 13:55

Information

Estimated total value: 17 419 020 UAH including VAT
Minimal lowering step: 174 190 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт проїзної частини автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221501 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове на ділянці км 35+700 – км 40+700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75300, Україна, Херсонська область, Новотроїцький район, проїзна частина автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221501 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове на ділянці км 35+700 – км 40+700
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Сurrent repair vehicular road of general use of local value О221501 Chaplinka – Novotroyitsʹke – Rikove on the site km 35+700 – km 40+700 inKherson region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштівПогашення використаного авансу здійснюється протягом 30 календарних днів але не пізніше кінця поточного бюджетного періоду, якщо попередня оплата здійснюється наприкінці року. Відлік терміну використання авансу починається з дати реєстрації бюджетних фінансових зобов’язань на попередню оплату. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги (виконані роботи) протягом 5 (п’яти) банківських днів на підставі наступних документів: 1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Оплата проводиться за фактично виконані обсяги послуг (робіт) шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 17:21
1Перелік змін.docx
23 червня 2020 17:21
додаток 2 нова редакція технічна частина.docx
23 червня 2020 17:21
нова редакція ТД Чапл Новотр Рикове.doc
03 червня 2020 13:50
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc
03 червня 2020 13:50
додаток 3 проект договору.doc
23 червня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2020 17:21
1Перелік змін.docx
23 червня 2020 17:21
додаток 2 нова редакція технічна частина.docx
03 червня 2020 13:50
додаток 2 технічна частина.docx
23 червня 2020 17:21
нова редакція ТД Чапл Новотр Рикове.doc
03 червня 2020 13:50
Чапл Новотр Рикове.doc
03 червня 2020 13:50
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc
03 червня 2020 13:50
додаток 3 проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічної частини
Дата подання: 18 червня 2020 10:00
Дата відповіді: 19 червня 2020 15:53
Добрий день. В технічній частині порядковий № 2 зазначено найменування робіт " Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм од. виміру 1000м2 кількість 29,312. " Далі порядковий № 3 "Влаштування основ із відходів фрезерування асфальтобетону, одношарових товщиною 15 см од. виміру1000 м2 кількість 29,312." Питання: чи потрібно влаштовувати основу з додаванням нового матеріалу , адже відфрезерували лише 5 см , а влаштування основи 15 см із відходів фрезерування асфальтобетону . Аналогічно порядковий номер технічної частини 10 і 11, там фрезерують 3 см , а влаштування основи з відходів фрезерування асфальтобетон - 15 см .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Запитання прийнято до уваги, в найближчий час до тендерної документації будуть внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-003998-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ДП "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:31918234
Дата подання: 25 червня 2020 15:37
щодо усунення порушень під час проведення тендеру.
Шановний Замовник! В Новій редакції Тендерної документації Вами встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника. До таких вимог слід віднести :
1. Під аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії.
Раніше в тендерній документації було зазначено, що під аналогічними предметом закупівлі слід розуміти договори (виконані у повному обсязі) на виконання робіт з капітального, поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування, вулиць і доріг міст та інших населених пунктів . Вважаємо таку вимогу Замовника в новій редакції Тендерної документації дискримінаційною, антиконкурентною та такою, що створює значні корупційні ризики, звузивши поняття аналогічного договору виключивши підтвердження аналогічного договору на виконання робіт з капітального, поточного ремонтів вулиць і доріг міст та інших населених пунктів.
Також звертаємо вашу увагу, що роботи з поточного ремонту (він може бути як середній так і дрібний) звузили тільки до середнього, а натомість включили виконання робіт з будівництва та реконструкції .
2. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно технічного завдання.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі учаснику достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору за предметом, а не об’єми основних робіт зазначених в технічній частині. Вказаною вимогою Замовник створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори з іншими об’ємами. Цим Замовник штучно обмежує конкуренцію учасників, встановив кількісні обмеження . Звертаємо Вашу увагу, що галузеві будівельні норми БДН, не встановлюють будь-якого поділу в залежності від обсягів робіт, ті ж самі роботи виконуються за тією ж технологією не залежно від їх обсягів.
3. Вами встановлена Вимога щодо виконання аналогічного договору не менш, ніж на
85% від загальної ціни договору. Ця вимога є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у даній закупівлі багатьох потенційних учасників, адже аналогічний договір може знаходитись на стадії виконання і бути виконаним менше ніж на 85% від загальної ціни договору. Просимо внести зміни у тендерну документацію шляхом виключення вимоги "Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору".

Також просимо звернути увагу, що станом на даний час на на веб-порталі Уповноваженого органу містяться оголошення Замовника торгів: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» про проведення процедури закупівлі з аналогічними предметами закупівлі і в жодній з них не змінені вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на такі, що обмежують конкуренцію, та призводять до дискримінації учасників.
Надаємо перелік аналогічних процедур закупівель:
1. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221106 Залізнична станція Брилівка – Новокиївка – Каланчак на ділянці км 6+000 – км 18+000 Каланчацького району Херсонської області. Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-05-06-002437-а
2. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221404 Миролюбівка-Петропавлівка на ділянці км 9+000 – км 14+700 в Херсонській області. Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-04-27-000850-с
3. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221601 Михайлівка-Виноградове на ділянці км 0+000 – км 6+000 Скадовського району Херсонської області. Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-05-08-004160-b
4. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О221804/Т-22-02/ Червона Поляна – Новонаталівка на ділянці км 0+000 – км 3+800. Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-05-21-003128-с
5. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220404 Давидів Брід – Калинівське – Бобровий Кут на ділянці км 17+400 – км 20+700 в Херсонській області. Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-04-01-000733-с
6. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220906 Костянтинівка - /М-14/, на ділянці км 0+000 – км 6+000 Горностаївського району Херсонської області . Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-05-18-005185-с
7. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221702/Т-22-16/ - Гладківка-Раденськ - Козачі Лагері на ділянці км 32+000- км 39+000 Олешківського району Херсонської області Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-05-05-002249-а
8. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220810 Бехтери-Нововолодимирівка на ділянці км 0+000- км 4+900 Голопристанського району Херсонської області Ідентифікатор закупівлі : UA-2020-05-04-0022713-b

Отже вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Просимо внести зміни в тендерну документацію, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на такі, що не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 червня 2020 16:49
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та вказує в Документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", та з дотриманням законодавства в цілому.
Додатком 1 до Тендерної документації (ТД) Замовникомна підставі Технічного завдання(далі по Тексту-ТЗ) (з урахуванням складності та видів робіт, зазначених в ТЗ) відповідно до ст. 16 Закону встановлено Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційнимкритеріям та розкрито поняття стосовно підтвердження досвіду –«аналогічного договору»:
«Під аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах згідно технічного завдання.
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.»
Досвід виконання всіх аналогічних договорів має бути виключно позитивний, у випадку встановлення Замовником неналежого виконання учасником договірних обов’язків, пропозиція такого учасника підлягає відхиленню.»

Тобто встановивши кваліфікаційні критерії стосовно досвіду виконання аналогічних робіт ми керувались основними видами робіт в Технічному завданні, та тим, що потенційний Учасник буде мати відповідний досвідом, що в свою чергу забезпечить своєчасне та якісне виконання робіт за предметом закупівлі. Адже тільки по виконаному договору в повному обсязі можливо встановити чи якісно були виконані роботи.

Згідно ст.5 ЗУ «Про автомобільні дороги» існують наступні види робіт:
Стаття 5. Види автомобільних доріг
Автомобільні дороги поділяються на:
автомобільні дороги загального користування;
вулиці і дороги міст та інших населених пунктів;
відомчі (технологічні) автомобільні дороги;
автомобільні дороги на приватних територіях.

Стаття 8 ЗУ «Про автомобільні дороги» Класифікація автомобільних доріг загального користування:

«Автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення.
Автомобільні дороги місцевого значення поділяються на обласні та районні.
До обласних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні центри Автономної Республіки Крим і областей з іншими населеними пунктами в межах Автономної Республіки Крим чи області та із залізничними станціями, аеропортами, річковими портами, пунктами пропуску через державний кордон, місцями відпочинку і не належать до доріг державного значення.
До районних автомобільних доріг належать автомобільні дороги, що з'єднують адміністративні районні центри з іншими населеними пунктами, інші населені пункти між собою, з підприємствами, об'єктами культурного значення, іншими дорогами загального користування у межах району.
Перелік доріг місцевого значення, у тому числі їх ділянок, що суміщаються з вулицями міст та інших населених пунктів, затверджують Рада міністрів Автономної Республіки Крим та обласні державні адміністрації один раз на три роки.

Предметом даної закупівлі є: Поточний середній ремонт проїзної частини автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221501 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове на ділянці км 35+700 – км 40+700

Тобто автомобільна дорога 0221501 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове є дорогою місцевого значення.
Таким чином згідно Технічного завдання у якості досвіду виконання аналогічних робіт ми повинні вимагати досвід виключно на автомобільних дорогах місцевого значення.
В свою чергу слід зазначити що класифікація доріг загального користування (по спаданню з врахуванням вищевказаних норм законодавства) законодавцем встановлена з врахуванням:
-трафіка руху транспортних засобів;
-складності та видів будівельних/ремонтних робіт на цих автомобільних дорогах.
Таким чином з метою недискримінації та розширення потенційних учасників та з врахуванням, що складність та види будівельних/ремонтних робіт на автомобільних дорогах загального користування: міжнародних, національних, регіональних є ідентичними, тому ми й розширили досвід аналогічних робіт крім місцевих(як в предметі закупівлі)до доріг державного значення.

Крім того Статтями 10, 17 та 22 Закону України «Про автомобільні дороги» визначені різні органи управління автомобільними дорогами в залежності від виду автомобільних доріг, а саме:
- для автомобільних доріг загального користування – Державна служба автомобільних доріг України;
- для вулиць і доріг міст та інших населених пунктів – відповідні органи місцевого самоврядування;
- для відомчих (технологічних) автомобільних доріг, автомобільних доріг на приватних територіях – юридичні або фізичні особи, у власності яких вони знаходяться, згідно з вимогами законодавства.
Наприклад, при виконані ремонтів автомобільних доріг загального користування визначальними будівельними нормами та стандартами є:
- ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво», який затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.09.2015 р. № 234;
- ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», який затверджено наказом Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) від 23.08.2011 № 301 та погоджено листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 18.08.2011 №24-12/7/38-9240;
- СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання.» який затверджений наказом Державного агенства автомобільних доріг України (Укравтодор) від 28.12.2018 № 424 з 01.01.2019 та погоджено листом ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018р. №202 та таке інше.
Сфера застосування цих нормативних документів розповсюджується виключно на ремонт автомобільних доріг загального користування.
При виконані ремонтів вулиць і доріг міст та інших населених пунктів визначальними є:
- ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», який затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 24.04.2018 №103
- Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012 №54 «Про затвердження Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів»;
- Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів» та таке інше.
Тобто, при надані послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування Учасник повинен мати відповідні знання та досвід з виконання саме вимог стандартів і норм з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

30 червня 2020 16:49
протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000017 ● 6a46b366ad5644c8a058b7955b2ab8e6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2020 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.07.2020 № 158
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.07.2020 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.07.2020 №158
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу
15 UA-2020-06-03-003998-b 03.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-08-28 15:54:50

Роз'яснення щодо висновку

За результатами опрацювання виявлених порушень, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" (надалі – Замовник) надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України (надалі – Держаудитслужба) від 20.08.2020 р. публічної закупівлі UA-2020-06-03-003998-b, предмет закупівлі – «Поточний середній ремонт проїзної частини автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221501 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове на ділянці км 35+700 – км 40+700», у зв’язку з його необґрунтованістю та безпідставністю.
По-перше: В частині 1 констатуючої частини Висновку Держаудитслужба повідомляє, що предметом аналізу моніторингу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2019 р.
Отже Держаудитслужба зазначає, що здійснює моніторинг на відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2019 р., а порушення та невідповідність зазначає у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 р.
Хоча на державному веб-ресурсі: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text відсутня редакція Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2019 р. Згідно картки закону на цьому ж веб-ресурсі існує всього 15 редакцій ЗУ «Про публічні закупівлі»:

25.12.2015 Прийняття
Верховна Рада України; Закон № 922-VIII
19.02.2016 Набрання чинності
Стан: Чинний
01.04.2016 Введення в дію
Стан: Чинний
06.05.2016 Редакція, підстава - 1078-VIII

04.06.2016 Редакція, підстава - 1356-VIII

08.12.2016 Редакція, підстава - 1670-VIII

10.12.2016 Редакція, підстава - 1761-VIII

11.06.2017 Редакція, підстава - 2019-VIII

06.11.2017 Редакція, підстава - 2002-VIII

27.01.2018 Редакція, підстава - 2265-VIII

01.01.2019 Редакція, підстава - 2629-VIII

01.12.2019 Редакція, підстава - 300-IX

08.02.2020 Редакція, підстава - 475-IX

17.03.2020 Редакція, підстава - 530-IX

02.04.2020 Редакція, підстава - 540-IX

19.04.2020 Нова редакція, підстава - 114-IX

15.08.2020 Редакція, підстава - 808-IX


По-друге: На дату публікації та проведення публічної закупівлі UA-2020-06-03-003998-b форма річного плану закупівель визначалась чинним на той час Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (Який втратив чинність17.07.2020 на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1082 від 11.06.2020).
В цьому наказі було зазначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Такі поля як “місцезнаходження Замовника” цим Наказом не передбачались. Такі поля в той час не передбачались і електронною системою публічних закупівель на майданчику “Держзакупівлі.Онлайн”.
По-третє: Розділом 1 п.7 тендерної документації, затверджену рішенням тендерного комітету від 23 червня 2020 № 147, передбачено, що:
«Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документі в складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.»
Також слід зазначити, що за інформацією оператора майданчику “Держзакупівлі.Онлайн” на даний час відсутня технічна можливість щодо внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції при публікації оголошення про проведення відкритих торгів.
По-четверте: Підпунктом 3.3 пункту 3 додатку 1 тендерної документації вимагалось надання учасником Інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля згідно з нормами ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», що є ідентичним редакції ч.5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
По-п’яте: На думку Замовника «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є одновалентними поняттями. Відповідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічно їінформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону.
Замовник у своїй тендерній документації визначив кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ів).
Додатково Замовник наддав роз’яснення, що на його думку вважається аналогічним договором, а саме «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
З огляду на те, що «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є одновалентними поняттями, а також те, що в тендерній документації Замовник розкрив поняття «аналогічного договору» до «предмета робіт, та її відповідність до технічного завдання за складом та характером» то Замовник не погоджується, з тим що ним було порушено п.2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ані в редакції від 19.04.2020 р. і, тим паче, в редакції від 19.04.2019 р.
По-шосте: Стосовно того, що в тендерній документації відсутнє формулювання «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Розділом III ч.5 тендерної документації передбачалось:
«Учасники в складі тедерної пропозиції подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації), а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідніз нання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансово спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі закупівлі робі та/або послуг учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.»
Щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору то з дотриманням вимог законодавства повідомляємо наступне.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Державною установою "Місцеві дороги Херсонщини" та ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» укладено договір від 07.08.2020 №115/24, додаткову угоду від 13.08.2020 №1 та додаткову угоду від 13.08.2020 №2.
Відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторонни можуть здійснитисвої права і виконати обов’язки відповіднодо договору згідно з ч.1 ст. 631 Цивільного кодексу України. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом (ст. 651 Цивільного кодексу України).
Також повідомляємо, щоПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» , як переможець, надав у складі своїх документів банківську гарантію у паперовому вигляді на суму 141740,00 грн. про забезпечення належного виконання своїх зобов’язань за зазначеним договором (як вимагалось тендерною документацією та розділом XIIдоговору).
Крім того в частині 2 констатуючої частини Висновку Держаудитслужба повідомляє:
«За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерної пропозиції, правомірність укладання додаткових угод – порушень не установлено»
Отже, виходячи з вищевикладених обставин, положень Договору та Цивільного кодексу, підстав для розірвання договору, зокрема при виявлені органами державного фінансового контролю, не передбачено.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами опрацювання виявлених порушень, на підставі ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" (надалі – Замовник) надає аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України (надалі – Держаудитслужба) від 20.08.2020 р. публічної закупівлі UA-2020-06-03-003998-b, предмет закупівлі – «Поточний середній ремонт проїзної частини автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221501 Чаплинка – Новотроїцьке – Рикове на ділянці км 35+700 – км 40+700», у зв’язку з його необґрунтованістю та безпідставністю. По-перше: В частині 1 констатуючої частини Висновку Держаудитслужба повідомляє, що предметом аналізу моніторингу були питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2019 р. Отже Держаудитслужба зазначає, що здійснює моніторинг на відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2019 р., а порушення та невідповідність зазначає у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 р. Хоча на державному веб-ресурсі: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#Text відсутня редакція Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2019 р. Згідно картки закону на цьому ж веб-ресурсі існує всього 15 редакцій ЗУ «Про публічні закупівлі»: 25.12.2015 Прийняття Верховна Рада України; Закон № 922-VIII 19.02.2016 Набрання чинності Стан: Чинний 01.04.2016 Введення в дію Стан: Чинний 06.05.2016 Редакція, підстава - 1078-VIII 04.06.2016 Редакція, підстава - 1356-VIII 08.12.2016 Редакція, підстава - 1670-VIII 10.12.2016 Редакція, підстава - 1761-VIII 11.06.2017 Редакція, підстава - 2019-VIII 06.11.2017 Редакція, підстава - 2002-VIII 27.01.2018 Редакція, підстава - 2265-VIII 01.01.2019 Редакція, підстава - 2629-VIII 01.12.2019 Редакція, підстава - 300-IX 08.02.2020 Редакція, підстава - 475-IX 17.03.2020 Редакція, підстава - 530-IX 02.04.2020 Редакція, підстава - 540-IX 19.04.2020 Нова редакція, підстава - 114-IX 15.08.2020 Редакція, підстава - 808-IX По-друге: На дату публікації та проведення публічної закупівлі UA-2020-06-03-003998-b форма річного плану закупівель визначалась чинним на той час Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 (Який втратив чинність17.07.2020 на підставі Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1082 від 11.06.2020). В цьому наказі було зазначено, що формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Такі поля як “місцезнаходження Замовника” цим Наказом не передбачались. Такі поля в той час не передбачались і електронною системою публічних закупівель на майданчику “Держзакупівлі.Онлайн”. По-третє: Розділом 1 п.7 тендерної документації, затверджену рішенням тендерного комітету від 23 червня 2020 № 147, передбачено, що: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документі в складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.» Також слід зазначити, що за інформацією оператора майданчику “Держзакупівлі.Онлайн” на даний час відсутня технічна можливість щодо внесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції при публікації оголошення про проведення відкритих торгів. По-четверте: Підпунктом 3.3 пункту 3 додатку 1 тендерної документації вимагалось надання учасником Інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля згідно з нормами ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», ЗУ «Про охорону навколишнього природного середовища», що є ідентичним редакції ч.5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. По-п’яте: На думку Замовника «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є одновалентними поняттями. Відповідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічно їінформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону. Замовник у своїй тендерній документації визначив кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (ів). Додатково Замовник наддав роз’яснення, що на його думку вважається аналогічним договором, а саме «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. З огляду на те, що «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є одновалентними поняттями, а також те, що в тендерній документації Замовник розкрив поняття «аналогічного договору» до «предмета робіт, та її відповідність до технічного завдання за складом та характером» то Замовник не погоджується, з тим що ним було порушено п.2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ані в редакції від 19.04.2020 р. і, тим паче, в редакції від 19.04.2019 р. По-шосте: Стосовно того, що в тендерній документації відсутнє формулювання «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Розділом III ч.5 тендерної документації передбачалось: «Учасники в складі тедерної пропозиції подають документально підтверджену інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації), а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідніз нання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансово спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі закупівлі робі та/або послуг учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.» Щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору то з дотриманням вимог законодавства повідомляємо наступне. За результатами проведеної процедури закупівлі між Державною установою "Місцеві дороги Херсонщини" та ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» укладено договір від 07.08.2020 №115/24, додаткову угоду від 13.08.2020 №1 та додаткову угоду від 13.08.2020 №2. Відповідно до ст. 629 Цивільного кодексу України договір є обов’язковим для виконання сторонами. Строком договору є час, протягом якого сторонни можуть здійснитисвої права і виконати обов’язки відповіднодо договору згідно з ч.1 ст. 631 Цивільного кодексу України. Зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом (ст. 651 Цивільного кодексу України). Також повідомляємо, щоПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» , як переможець, надав у складі своїх документів банківську гарантію у паперовому вигляді на суму 141740,00 грн. про забезпечення належного виконання своїх зобов’язань за зазначеним договором (як вимагалось тендерною документацією та розділом XIIдоговору). Крім того в частині 2 констатуючої частини Висновку Держаудитслужба повідомляє: «За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розгляду та оцінки тендерних пропозицій, наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його тендерної пропозиції, правомірність укладання додаткових угод – порушень не установлено» Отже, виходячи з вищевикладених обставин, положень Договору та Цивільного кодексу, підстав для розірвання договору, зокрема при виявлені органами державного фінансового контролю, не передбачено.

2020-08-28 16:50:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 липня 2020
UA-2020-06-03-003998-b4ce7716c35404fdeb37b7c324f43420c
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Учасник Документи Рішення Додатково
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП АВІГЕЯ СТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 10:45

Документи

Публічні документи

02 липня 2020 12:03
Електронний підпис
02 липня 2020 12:03
Проект договору.pdf
02 липня 2020 12:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 липня 2020 12:02
Ліцензія.pdf
02 липня 2020 12:02
Баланс за рік 2019р..pdf
02 липня 2020 12:02
Відгук.PDF
02 липня 2020 12:02
Форма КБ3, КБ2.pdf

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 09:57
Електронний підпис
06 липня 2020 09:55
16. Досвід.PDF
06 липня 2020 09:55
14. АБЗ.pdf
06 липня 2020 09:55
13. Підтвердження мтб.pdf
06 липня 2020 09:55
11. Строк дії ТП.pdf
06 липня 2020 09:55
9. Інші документи.pdf
06 липня 2020 09:55
8. Додаток 5.pdf
06 липня 2020 09:55
5. Проект договору.pdf
06 липня 2020 09:55
4. Технічна частина.pdf

Документи

Публічні документи

06 липня 2020 11:33
Електронний підпис
06 липня 2020 11:32
Про захист довкілля.pdf
06 липня 2020 11:32
Про відсутність ОГС.pdf
06 липня 2020 11:32
Працівники.pdf
06 липня 2020 11:32
Обладнання.pdf
06 липня 2020 11:32
Технична частина.pdf
06 липня 2020 11:32
Рішення засновника.PDF
06 липня 2020 11:32
Інформація по ст 17.pdf
06 липня 2020 11:32
Проект договора.pdf
06 липня 2020 11:32
Про фінзвітність.pdf
06 липня 2020 11:32
Загальні відомості.pdf
06 липня 2020 11:32
Про субпідрядників.pdf
06 липня 2020 11:32
Договір оренди ШЕУ.pdf
06 липня 2020 11:32
Договір оренди Арбат.pdf
06 липня 2020 11:31
Відгук ДБРІ ХОДА.pdf
06 липня 2020 11:31
Витяг ПДВ.PDF

Документи

Публічні документи

30 липня 2020 08:45
Електронний підпис
29 липня 2020 15:29
Довідка
29 липня 2020 15:29
Довідка ШБУ
06 липня 2020 12:20
Електронний підпис
06 липня 2020 12:20
Електронний підпис
06 липня 2020 12:14
39 Технічна частина.PDF
06 липня 2020 12:14
38 Сертифікат ISO.pdf
06 липня 2020 12:14
34 Проект договору.PDF
06 липня 2020 12:13
21 документи АБЗ.PDF
06 липня 2020 12:13
20 Картка обліку АБЗ.PDF
06 липня 2020 12:13
18 Довідка про АБЗ.PDF
06 липня 2020 12:13
4 Доручення.PDF
06 липня 2020 12:13
0 Ст 17 та інші довідки.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до підпункту 1.3 «Інформація про виконання аналогічного договору» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору. Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці. В складі тендерної пропозиції ПП «Авігея СТ» надано довідку в табличній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 03 липня 2020 року № 8/20-А, яка не відповідає формі, зазначеної замовником в тендерній документації. Необхідно надати уточнену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору відповідно до умов тендерної документації на закупівлю вказаних послуг.

Документи

Публічні документи

14 липня 2020 19:04
Електронний підпис
14 липня 2020 19:04
Електронний підпис
14 липня 2020 19:03
довідка
06 липня 2020 13:41
Електронний підпис
06 липня 2020 13:41
Електронний підпис
06 липня 2020 13:40
Додаток 1 АБЗ.pdf
06 липня 2020 13:40
Тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2020 13:40
Інші довідки.pdf
06 липня 2020 13:40
ДЦ.pdf
06 липня 2020 13:40
Додаток 5 лист згода.pdf
06 липня 2020 13:40
Додаток 1 працівники.pdf
06 липня 2020 13:40
Додаток 1 МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ПП АВІГЕЯ СТ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 14 777 777,00
UAH з ПДВ
14 174 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АВІГЕЯ СТ 14 174 700,47
UAH з ПДВ
14 174 700,47
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 08:45
Електронний підпис
29 липня 2020 15:29
Довідка
29 липня 2020 15:29
Довідка ШБУ
06 липня 2020 12:20
Електронний підпис
06 липня 2020 12:20
Електронний підпис
06 липня 2020 12:14
39 Технічна частина.PDF
06 липня 2020 12:14
38 Сертифікат ISO.pdf
06 липня 2020 12:14
34 Проект договору.PDF
06 липня 2020 12:13
21 документи АБЗ.PDF
06 липня 2020 12:13
20 Картка обліку АБЗ.PDF
06 липня 2020 12:13
18 Довідка про АБЗ.PDF
06 липня 2020 12:13
4 Доручення.PDF
06 липня 2020 12:13
0 Ст 17 та інші довідки.PDF

Публічні документи

14 липня 2020 19:04
Електронний підпис
14 липня 2020 19:04
Електронний підпис
14 липня 2020 19:03
довідка
06 липня 2020 13:41
Електронний підпис
06 липня 2020 13:41
Електронний підпис
06 липня 2020 13:40
Додаток 1 АБЗ.pdf
06 липня 2020 13:40
Тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2020 13:40
Інші довідки.pdf
06 липня 2020 13:40
ДЦ.pdf
06 липня 2020 13:40
Додаток 5 лист згода.pdf
06 липня 2020 13:40
Додаток 1 працівники.pdf
06 липня 2020 13:40
Додаток 1 МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ПП АВІГЕЯ СТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
Переможець 14 174 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 09:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56
#03448860
14 174 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:32
Звіт виконання договору укладений
29 грудня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 16:39
Дод. уг 4.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 16:36
Електронний підпис укладений
10 вересня 2020 15:25
Дод. уг 3.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 15:16
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 18:13
Додаткова 2 115-ДУ.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 14:18
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 13:45
Додаткова 1 115-ДУ.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 13:35
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 14:37
Договір укладений
07 серпня 2020 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено реквізити Генпідрядника
Номер договору про закупівлю: 115/ДУ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 115/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено реквізити підрядної організації
Номер договору про закупівлю: 115/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 115/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 174 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 362 333,33 UAH)