Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрова для непромислового використання (деревина твердих порід)
Очікувана вартість
499 700,00 UAH
UA-2020-06-03-003890-b ● 098c2464d5714976b428dd431cb9cf7c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Погребищенська міськрада Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 03772654 |
Місцезнаходження: | 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вул.Б. Хмельницького, 77 |
Контактна особа: |
Поліщук Світлана Вікторівна +380434621501 03772654@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 12:50 |
Очікувана вартість: | 499 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 498,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
526 м.куб
Дрова для непромислового використання (деревина твердих порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22200, Україна, Вінницька область, місто Погребище, вулиця Б.Хмельницького, будинок 77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 14:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 13:43 |
ТД Погребище МР Дрова 2020.docx | |
03 червня 2020 13:43 |
Додаток 7 лист-згода.doc | |
03 червня 2020 13:43 |
Додаток 6 Вiдомостi учасника.doc | |
03 червня 2020 13:42 |
Додаток 5 Проект договору.doc | |
03 червня 2020 13:42 |
Додаток 4 методика оцiнки.doc | |
03 червня 2020 13:42 |
Додаток 3 Технiчнi вимоги.doc | |
03 червня 2020 13:42 |
Додаток 2 Квалiф. критерiї.doc | |
03 червня 2020 13:42 |
Додаток 1 форма пропозицiя.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-03-003890-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД», Код ЄДРПОУ:35877071
Дата подання: 03 липня 2020 15:21
Дата подання: 03 липня 2020 15:21
Скарга щодо рішення Замовника
03 червня 2020 року Погребищенською міською радою (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2020-06-03-003890-b), щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі – код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Дрова для непромислового використання (деревина твердих порід)).
Запланована вартість закупівлі – 499 700,00 грн.
За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною було визнано тендерну пропозицію державного підприємства «Іллінецьке лісове господарство» (далі – ДП «Іллінецький лісгосп», Учасник).
24 червня 2020 року Замовник завантажив протокол засідання тендерного комітету, яким визнав ДП «Іллінецький лісгосп» переможцем процедури закупівлі.
Однак, ТОВ «СТОУН-ТРЕЙД» вважає, що тендерна пропозиція ДП «Іллінецький лісгосп» не відповідає вимогам тендерної документації, тому визнання цього учасника переможцем тендерної закупівлі є неправомірним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та права ТОВ «СТОУН-ТРЕЙД», як учасника процедури закупівлі на рівну конкуренцію, з таких підстав.
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції державного підприємства «Іллінецьке лісове господарство» (надалі – ДП «Іллінецький лісгосп», Учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Питання 1.
Відповідно до умов тендерної документації:
«Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося
замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної
документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17
Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
1) Відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону:
«Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
…тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника».
2) Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
… наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону».
Як слідує із зазначених вище норм, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника за наявності таких умов: - учасник процедури закупівлі є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або учасник процедури закупівлі є пов’язаною особою з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Пов’язана особа - особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак: юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі. Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі».
З огляду на вищезазначене, повідомляємо Колегії, що свої тендерні пропозиції для участі
в процедурі закупівлі подали два державних підприємства, а саме:
1. Державне підприємство «Іллінецьке лісове господарство»;
2. Державне підприємство «Дашівське досвідне лісомисливське господарство».
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, єдиним засновником ДП «Іллінецький лісгосп» є Державне агентство лісових ресурсів України, що володіє 100 відсотками статутного капіталу цього учасника. Центральним чи місцевим органом виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків, є Вінницьке обласне управління лісового господарства.
Водночас, відповідно до п. 1.1. Статуту учасника, ДП «Іллінецьке лісове господарство» належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України (Орган управління майном) і координується Вінницьким обласним управлінням лісового та мисливського господарства (Управління). Відповідно до п. 4.3. Статуту, участь підприємства в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об’єднаннях здійснюється за рішенням Органу управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). За положеннями п. 5.4. Статуту, відчуження майна, що належить до основних фондів, що є державною власністю і закріплені за Підприємством, здійснюється за погодженням з Органом управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). Згідно з п. 7.1. та 7.2. Статуту, органом управління учасника є директор, наймання якого здійснюється Державним агентством лісових ресурсів України (Органом управління майном) шляхом укладання з ним контракту. Відповідно до п. 8.7. Статуту, заступники директора, головні спеціалісти призначаються та звільняються з посади директором за погодженням з Управлінням (Вінницьке обласне управління лісового та мисливського господарства). Таким чином, Державне агентство лісових ресурсів України (Орган управління майном) і Вінницьке обласне управління лісового та мисливського господарства (Управління) беруть безпосередню участь в управлінні ДП «Іллінецьке лісове господарство», призначають та звільняють з посад директора, заступників директора, головних спеціалістів підприємства, здійснюють відчуження майна тощо. Отже, ДП «Іллінецьке лісове господарство» перебуває під безпосереднім контролем зазначених органів.
Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, єдиним засновником ДП «Дашівське ДЛМГ» є Державне агентство лісових ресурсів України, що володіє 100 відсотками статутного капіталу цього учасника. Центральним чи місцевим органом виконавчої влади, до сфери управління якого належить державне підприємство або частка держави у статутному капіталі юридичної особи, якщо ця частка становить не менше 25 відсотків, є Вінницьке обласне управління лісового господарства.
Водночас, відповідно до п. 1.1. Статуту учасника, державне підприємство «Дашівське досвідне лісомисливське господарство» належить до сфери управління Державного агентства лісових ресурсів України (Орган управління майном) і координується Вінницьким обласним управлінням лісового та мисливського господарства (Управління). Відповідно до п. 4.3. Статуту, участь підприємства в асоціаціях, корпораціях, концернах та інших об’єднаннях здійснюється за рішенням Органу управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). За положеннями п. 5.4. Статуту, відчуження майна, що належить до основних фондів, що є державною власністю і закріплені за Підприємством, здійснюється за погодженням з Органом управління майном (Державне агентство лісових ресурсів України). Згідно з п. 7.1. та 7.2. Статуту, органом управління учасника є директор, наймання якого здійснюється Державним агентством лісових ресурсів України (Органом управління майном) шляхом укладання з ним контракту. Відповідно до п. 8.7. Статуту, заступники директора, головні спеціалісти призначаються та звільняються з посади директором за погодженням з Управлінням (Вінницьке обласне управління лісового та мисливського господарства). Таким чином, Державне агентство лісових ресурсів України (Орган управління майном) і Вінницьке обласне управління лісового та мисливського господарства (Управління) беруть безпосередню участь в управлінні ДП «Дашівське ДЛМГ», призначають та звільняють з посад директора, заступників директора, головних спеціалістів підприємства, здійснюють відчуження майна тощо. Отже, ДП «Дашівське досвідне лісомисливське господарство» перебуває під безпосереднім контролем зазначених органів.
Таким чином, юридичні особи - ДП «Іллінецький лісгосп» та державне підприємство «Дашівське ДЛМГ» мають одного засновника – Державне агентство лісових ресурсів України, що володіє 100% часткою статутного капіталу цих підприємств та здійснює вирішальний вплив на їхню господарську діяльність. Водночас, учасники перебувають під спільним управлінням Вінницького управління лісового господарства.
З огляду на зазначене, учасники ДП «Іллінецький лісгосп» та державне підприємство «Дашівське ДЛМГ» є пов’язаними особами в розумінні Закону. Отже, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію ДП «Іллінецьке лісове господарство» у зв’язку з наявністю підстав, що зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону.
Питання 2.
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 8. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)
8.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
На виконання даної вимоги, Учасником ДП «Іллінецьке лісове господарство» не надана відповідна інформація у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 17:15
Рішення від 07.07.2020 №13193.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 17:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2020 №13795.pdf
Дата публікації: 17 липня 2020 15:44
Рішення від 16.07.2020 №13795.pdf
Дата публікації: 21 липня 2020 20:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Іллінецьке лісове господарство |
359 784,00
UAH з ПДВ
|
359 784,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД» |
394 500,00
UAH з ПДВ
|
394 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Дашівське досвідне лісомисливське господарство |
441 840,00
UAH з ПДВ
|
441 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "Дочірнє підприємство "Погребищенський Райагроліс" Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства "Віноблагроліс"" |
499 700,00
UAH з ПДВ
|
499 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Іллінецьке лісове господарство #00991456 |
Переможець |
359 784,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2020 19:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2020 16:38
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
23 липня 2020 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 09:27
|
договір | укладений |
22 липня 2020 09:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Специфікація №1 до договору №10 |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |