Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 196+922 - км 205+016, Закарпатська область
Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 196+922 - km 205+016, Transcarpathian region
Очікувана вартість
74 224 000,00 UAH
UA-2020-06-03-003867-c 41cf9d39094142d38f2dfbbf1f259f3a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road administration in transkarpathian region
National ID: 25449824
Contact point: Mokhnia Mykhailo Mykhailovich
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:29
Очікувана вартість: 74 224 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 371 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000000 UAH
Publication date: 03 червня 2020 15:44
Enquiries until: 30 червня 2020 18:00
Complaints submission until: до 06 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 липня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 74 224 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 371 120 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 196+922 - км 205+016, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-13 — Львів - Самбір - Ужгород

Current average repair of the road of state importance H-13 Lviv - Sambir - Uzhgorod on the section km 196+922 - km 205+016, Transcarpathian region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет України та інші джерела. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:04
Перелік змін Н13 196-205 2.doc
03 липня 2020 17:04
ТД Н-13 196-205 Нова редакція 2.doc
03 липня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 17:04
Перелік змін Н13 196-205 2.doc
19 червня 2020 15:38
Перелік змін Н13 196-205.doc
03 липня 2020 17:04
ТД Н-13 196-205 Нова редакція 2.doc
19 червня 2020 15:36
ТД Н-13 196-205 Нова редакція.doc
03 червня 2020 15:51
ТД Н-13 196-205.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-03-003867-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНЕРГОТРЕЙД 3000", Код ЄДРПОУ:39708764
Дата подання: 16 червня 2020 18:35
Щодо наявності в тендерній документації дискримінаційних вимог
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОТРЕЙД 3000» або Учасник або Скаржник) разом зі своїми партнерами має намір прийняти участь у процедурі відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю “Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 196+922 - км 205+016, Закарпатська область”, процедура закупівлі – відкриті торги (з публікацією англійською мовою) (далі – Процедура закупівлі або Торги), оголошення проведення якої було оприлюднене 03 червня 2020 року Службою автомобільних доріг у Закарпатській області (далі – Замовник) на веб сайті https://prozorro.gov.ua, відповідно до ідентифікатору закупівлі: № UA-2020-06-03-003867-c.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 червня 2020 21:08

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000048 ● 4aa5194639664b0fa1959f7da6a27a73
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 09:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-06-03-003867-c 03.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ на Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі від 16.10.2020 року 1. Щодо встановлення порушення при оголошенні закупівлі в частині відсутності в оголошенні інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, слід заперечити наступне. Відповідно до ч. 3 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Таким чином, замовник при оприлюдненні оголошення заповнює електронні поля, визначені адміністратором і реалізовані в електронній системі закупівель. Оприлюднюючи оголошення на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 196+922 - км 205+016, Закарпатська область» було внесено всю інформацію, що передбачена функціонально електронним майданчиком. Функціоналу щодо внесення інформації щодо умов про мови у вигляді окремого поля не передбачено. Однак, інформація щодо мови, якою подаються тендерні пропозиції, зазначена в оголошенні, що підтверджується відображеною інформацією в оголошенні «Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів, де вказано: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824. Category of the customer Road services in the Zakarpattia region - according to item 3 part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds. All documents related to the Bidder's tender offer shall be drawn up in the Ukrainian language. Location of the customer - 88000, st. Sobranetska, 39, Uzhhorod, Zakarpattia region. Code - 25449824. Таким чином, замовником виконано у повному обсязі вимогу п. 8 ч.2 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» та оприлюднено інформацію про мову, якою повинні подаватись тендерні пропозиції, а встановлена обставина у висновку не відповідає дійсності. 2. Щодо встановлення порушення в частині відсутності інформації про місцезнаходження замовника у річному плані закупівлі, заперечуємо, виходячи з наступного. Відповідно до п. 9 Річного плану закупівель «UA-P-2020-06-03-003591-c» на закупівлю послуг «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів - Самбір - Ужгород на ділянці км 196+922 - км 205+016, Закарпатська область» зазначено: «Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Вид предмета закупівлі - послуги. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область.» Таким чином, зазначення у висновку про відсутність інформації про місцезнаходження замовника не відповідає дійсності та спростовується фактично наявною інформацією у річному плані закупівель. 3. Щодо встановлення порушення в частині невідповідності інформації про умови повернення чи не повернення забезпечення тендерної пропозиції вимогам статті 25 Закону № 922-VIII, зауважуємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.. Пункт 3.2. ч. 3 Розділу 3 Тендерної документації викладено у такій редакції: Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, незрозумілим залишається саме у якій частині інформація зазначена у п. 3.2. ч. 3 Розділу 3 або у самій ч. 3 Розділу 3 Тендерної документації не відповідає вимогам ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Твердження про наявність порушення ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» є надуманим та не відповідає дійсності. 4. Щодо встановлення порушення в частині невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Техно-Буд-Центр» умовам тендерної документації, також заперечуємо з огляду на наступне. Відповідно до п. 6 ч. 1.2 Додатку 1 до Тендерної документації «НАЯВНІСТЬ ВЛАСНОГО ТА/АБО ОРЕНДОВАНОГО АСФАЛЬТОБЕТОННОГО(ИХ) ЗАВОДУ(ІВ), ЩО БУДЕ(УТЬ) ЗАЛУЧЕНИЙ(І) ДЛЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Учасник закупівлі ТОВ «Техно-Буд-Цент» у складі тендерної документації завантажив файли «15 Копія договору на проведення атестації на завод.pdf», у якому знаходиться копія договору на проведення атестації з усіма додатками та файл «14 Атестат на завод.pdf», у якому знаходиться копія Атестату виробництва, який дійсний від 25 жовтня 2019 року до 24 жовтня 2020 року № у реєстрі АВ.ВА.236-19. Пунктом 1.1 Договору надання науково-технічних послуг № 470/19 від 11 жовтня 2019 року визначено: «Згідно з цим договором Замовник доручає, а Виконавець бере на себе виконання науково-технічних послуг, направлених на підвищення рівня якості продукції: «Провести обстеження, проаналізувати стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей, атестувати їх на відповідність продукції вимогам нормативної документації на асфальтобетонному заводі КДМ-20667 Закарпатська обл., Мукачівський р-н., сщ/рада Кольчинська, Урочище Няроші, земельна ділянка 6», далі за текстом – «послуги». Слід звернути увагу та наголосити, що, по-перше, результатом договору надання науково-технічних послуг є видача замовнику послуг «Атестату виробництва», який підтверджує відповідність стану виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей, а тому думка про те, що він повинен бути дійсним на момент подачі пропозиції є хибною, надуманою та такою, що не відповідає фактичним обставинам договірних відносин та результату договору»; по-друге, вимогами Тендерної документації не встановлено, що договір на проведення атестації повинен бути чинним на дату розкриття тендерних пропозицій або на весь період надання послуг, а тому всі висновки та відповідно порушення, встановлені і в цій частині є хибними та надуманими. Таким чином, розглянувши начебто встановлені порушення у Висновку за результатами моніторингу закупівлі вважаємо їх хибними, необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності та положенням чинних нормативно-правових актів з питань публічних закупівель, а тому відсутні будь-які належні правові підстави для виконання вимог, викладених у такому Висновку, у зв’язку з чим нами як Замовником закупівлі буде оскаржено Висновок про результати моніторингу закупівлі в судовому порядку. Крім цього зазначаємо, що вимога про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства не підлягає виконанню з тих підстав, що органом моніторингу закупівлі не вказано чіткої підстави, яка передбачена нормами чинного законодавства, щодо розірвання договору на вимогу такого органу та якими саме положеннями нормативно-правових актів слід керуватися Замовнику при здійсненні заходів щодо розірвання договору на підставі Вашого зобов’язання.

2020-10-23 13:45:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок від 16.10.2020 року оскаржено Службою автомобільних доріг у Закарпатській області до суду 28.10.2020 року.
Дата публікації: 28 жовтня 2020

Документи:

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 липня 2020
UA-2020-06-03-003867-c41cf9d39094142d38f2dfbbf1f259f3a
Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 14:06
Електронний підпис
10 липня 2020 14:06
Електронний підпис
10 липня 2020 14:05
довідка про покриття.pdf
10 липня 2020 14:05
Реєстр.pdf
10 липня 2020 14:05
Проект договору.pdf
10 липня 2020 14:05
Інші довідки.pdf
10 липня 2020 14:05
75 Сертифікат ISO.pdf
10 липня 2020 14:05
73 Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 14:05
67 Лист зобов'язання.pdf
10 липня 2020 14:05
58 ПДВ зав..pdf
10 липня 2020 14:05
54 Наказ 448.pdf
10 липня 2020 14:05
53 Протокол 9.pdf
10 липня 2020 14:05
52 Протокол 10.pdf
10 липня 2020 14:05
51 Протокол 7.pdf
10 липня 2020 14:05
50 Статут.pdf
10 липня 2020 14:05
50 Опис.pdf
10 липня 2020 14:05
35 Довідки ст 17.pdf
10 липня 2020 14:05
19 Транспортна схема.pdf
10 липня 2020 14:05
12 Довідка АБЗ.pdf
10 липня 2020 14:05
68 Технічне завдання.pdf
10 липня 2020 14:05
33 Лист відгук 8ПС.pdf
10 липня 2020 14:05
31 копія договору 8ПС.pdf
10 липня 2020 14:05
28 копії дипломів.pdf
10 липня 2020 14:05
26 Довідка працівники.pdf
10 липня 2020 14:05
14 Атестат на завод.pdf
10 липня 2020 14:05
8-9 Довідки база.pdf
10 липня 2020 14:05
5 Копії техпаспортів.pdf
10 липня 2020 14:05
4 Інвентарна картка 2.pdf
10 липня 2020 14:05
1Довідка обладнання.pdf

Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:02
58_mvs.pdf
07 серпня 2020 18:02
58_st17.pdf
10 липня 2020 17:46
Електронний підпис
10 липня 2020 17:42
Електронний підпис
10 липня 2020 17:42
Електронний підпис
10 липня 2020 16:38
Електронний підпис
10 липня 2020 16:38
Електронний підпис
10 липня 2020 16:15
30-04_16.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 1.pdf
10 липня 2020 16:15
iso.pdf
10 липня 2020 16:15
58_технічні засоби.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 4.pdf
10 липня 2020 16:15
копія Статуту.pdf
10 липня 2020 16:15
Ліцензія.pdf
10 липня 2020 16:15
19759 Онур К.І. p7s.zip
10 липня 2020 16:15
ПДВ.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 5.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 3.pdf
10 липня 2020 16:15
Виписка 2 000 000,00 грн.pdf
10 липня 2020 16:15
копія відгуку.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 2.pdf
10 липня 2020 16:15
58_інші документи.pdf
10 липня 2020 16:15
58_реєстр.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 6.pdf
10 липня 2020 16:14
58.57 Джафаров Алі.pdf
10 липня 2020 16:14
58.35 Алтинташ Метін.pdf
10 липня 2020 16:14
58.31 Бекташ Салман.pdf
10 липня 2020 16:14
58.32 Атак Доган.pdf
10 липня 2020 16:14
58.30 Кулу Махмут.pdf
10 липня 2020 16:14
58.28 Четін Ібрагім.pdf
10 липня 2020 16:14
58.29 Аккир Алі.pdf
10 липня 2020 16:14
58.27 Гюндогду Керім.pdf
10 липня 2020 16:14
58.25 Акбаш Хюсейн.pdf
10 липня 2020 16:14
58.26 Гьочер Алі.pdf
10 липня 2020 16:14
58.23 Екінджі Зекі.pdf
10 липня 2020 16:14
58.24 Іратчи Джеват.pdf
10 липня 2020 16:14
58.22 Сатилмиш Сердал.pdf
10 липня 2020 16:14
58.17 Гюдай Омер.pdf
10 липня 2020 16:14
58.16 Таринч Хасан.pdf
10 липня 2020 16:14
58.18 Мермер Ісмаїл.pdf
10 липня 2020 16:14
58.21 Даян Абдуррахман.pdf
10 липня 2020 16:14
58.20 Календер Хасан.pdf
10 липня 2020 16:14
58.19 Деміркапу Ферхат.pdf
10 липня 2020 16:14
58.11 Кая Ібрахім Халіл.pdf
10 липня 2020 16:14
58.14 Сойоз Ісмаїл.pdf
10 липня 2020 16:14
58.15 Демірер Айди.pdf
10 липня 2020 16:14
58.13 Караджа Джеліл.pdf
10 липня 2020 16:13
58.12 Фідан Хакан.pdf
10 липня 2020 16:13
58.1. Їлдиз Бірол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 71 800 000,00
UAH з ПДВ
71 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 73 500 000,00
UAH з ПДВ
73 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:04
Електронний підпис
07 серпня 2020 18:02
58_mvs.pdf
07 серпня 2020 18:02
58_st17.pdf
10 липня 2020 17:46
Електронний підпис
10 липня 2020 17:42
Електронний підпис
10 липня 2020 17:42
Електронний підпис
10 липня 2020 16:38
Електронний підпис
10 липня 2020 16:38
Електронний підпис
10 липня 2020 16:15
30-04_16.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 1.pdf
10 липня 2020 16:15
iso.pdf
10 липня 2020 16:15
58_технічні засоби.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 4.pdf
10 липня 2020 16:15
копія Статуту.pdf
10 липня 2020 16:15
Ліцензія.pdf
10 липня 2020 16:15
19759 Онур К.І. p7s.zip
10 липня 2020 16:15
ПДВ.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 5.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 3.pdf
10 липня 2020 16:15
Виписка 2 000 000,00 грн.pdf
10 липня 2020 16:15
копія відгуку.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 2.pdf
10 липня 2020 16:15
58_інші документи.pdf
10 липня 2020 16:15
58_реєстр.pdf
10 липня 2020 16:15
58_додаток 6.pdf
10 липня 2020 16:14
58.57 Джафаров Алі.pdf
10 липня 2020 16:14
58.35 Алтинташ Метін.pdf
10 липня 2020 16:14
58.31 Бекташ Салман.pdf
10 липня 2020 16:14
58.32 Атак Доган.pdf
10 липня 2020 16:14
58.30 Кулу Махмут.pdf
10 липня 2020 16:14
58.28 Четін Ібрагім.pdf
10 липня 2020 16:14
58.29 Аккир Алі.pdf
10 липня 2020 16:14
58.27 Гюндогду Керім.pdf
10 липня 2020 16:14
58.25 Акбаш Хюсейн.pdf
10 липня 2020 16:14
58.26 Гьочер Алі.pdf
10 липня 2020 16:14
58.23 Екінджі Зекі.pdf
10 липня 2020 16:14
58.24 Іратчи Джеват.pdf
10 липня 2020 16:14
58.22 Сатилмиш Сердал.pdf
10 липня 2020 16:14
58.17 Гюдай Омер.pdf
10 липня 2020 16:14
58.16 Таринч Хасан.pdf
10 липня 2020 16:14
58.18 Мермер Ісмаїл.pdf
10 липня 2020 16:14
58.21 Даян Абдуррахман.pdf
10 липня 2020 16:14
58.20 Календер Хасан.pdf
10 липня 2020 16:14
58.19 Деміркапу Ферхат.pdf
10 липня 2020 16:14
58.11 Кая Ібрахім Халіл.pdf
10 липня 2020 16:14
58.14 Сойоз Ісмаїл.pdf
10 липня 2020 16:14
58.15 Демірер Айди.pdf
10 липня 2020 16:14
58.13 Караджа Джеліл.pdf
10 липня 2020 16:13
58.12 Фідан Хакан.pdf
10 липня 2020 16:13
58.1. Їлдиз Бірол.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 14:06
Електронний підпис
10 липня 2020 14:06
Електронний підпис
10 липня 2020 14:05
довідка про покриття.pdf
10 липня 2020 14:05
Реєстр.pdf
10 липня 2020 14:05
Проект договору.pdf
10 липня 2020 14:05
Інші довідки.pdf
10 липня 2020 14:05
75 Сертифікат ISO.pdf
10 липня 2020 14:05
73 Гарантійний лист.pdf
10 липня 2020 14:05
67 Лист зобов'язання.pdf
10 липня 2020 14:05
58 ПДВ зав..pdf
10 липня 2020 14:05
54 Наказ 448.pdf
10 липня 2020 14:05
53 Протокол 9.pdf
10 липня 2020 14:05
52 Протокол 10.pdf
10 липня 2020 14:05
51 Протокол 7.pdf
10 липня 2020 14:05
50 Статут.pdf
10 липня 2020 14:05
50 Опис.pdf
10 липня 2020 14:05
35 Довідки ст 17.pdf
10 липня 2020 14:05
19 Транспортна схема.pdf
10 липня 2020 14:05
12 Довідка АБЗ.pdf
10 липня 2020 14:05
68 Технічне завдання.pdf
10 липня 2020 14:05
33 Лист відгук 8ПС.pdf
10 липня 2020 14:05
31 копія договору 8ПС.pdf
10 липня 2020 14:05
28 копії дипломів.pdf
10 липня 2020 14:05
26 Довідка працівники.pdf
10 липня 2020 14:05
14 Атестат на завод.pdf
10 липня 2020 14:05
8-9 Довідки база.pdf
10 липня 2020 14:05
5 Копії техпаспортів.pdf
10 липня 2020 14:05
4 Інвентарна картка 2.pdf
10 липня 2020 14:05
1Довідка обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 71 800 000,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
71 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2024 13:14
Дод.угода №27-10.pdf зміни до договору
01 квітня 2024 13:13
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2023 15:27
Дод.угода №27-9.pdf зміни до договору
24 квітня 2023 15:26
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 11:45
д.у.№27.8 від 28.03.23.pdf зміни до договору
29 березня 2023 11:44
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 13:08
д.у.№27.7 від 05.08.22 до дог.№27 від 14.08.20.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 13:03
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 15:13
Дод.угода №27-6.pdf зміни до договору
31 березня 2022 15:12
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:34
Дод. уг. № 27 5 від 23.12.21 до дог № 27 від 14.08.20.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:31
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 15:27
27-5.pdf зміни до договору
31 травня 2021 15:26
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 13:50
27-4.pdf зміни до договору
19 березня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:40
Дод.угода №27-3.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 10:28
Дод.угода №27-2.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 14:24
Дод.угода №27-1.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 16:55
Договір №27.pdf укладений
14 серпня 2020 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік , зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Бюджетні зобов'язання на 2021 р. Продовження строку дії договору на 2022р.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, продовження строку дії договору п 31.03.23
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Зміна банківських реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: №27/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2023 рік, зміна назви замовника, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.03.2024 року
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: № 27/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Підрядника, продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року
Номер договору про закупівлю: 27
Договір:
Номер додаткової угоди: 27/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML