Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо Євро-5*
Diesel fuel
Очікувана вартість
2 510 000,00 UAH
UA-2020-06-03-003688-c 92110fcde1f84631b9b9c39c311c6b39
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитенко Ганна Михайлівна

380989720049 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська область обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Микитенко Ганна Михайлівна
380989720049
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "TsENTR EKSTRENOYi MEDIChNOYi DOPOMOGI TA MEDITsINI KATASTROF" ZhITOMIRSKOYi OBLASNOYi RADI
National ID: 38500095
Contact point: Mykytenko Ganna Mykhaylivna
380989720049
skoraja_zhitomir@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2020 09:00
Очікувана вартість: 2 510 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 03 червня 2020 15:26
Enquiries until: 29 червня 2020 09:00
Complaints submission until: до 05 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 2 510 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Дизельне паливо Євро-5*
*або еквівалент
Diesel fuel

Тендерна документація

30 червня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 15:33
Проєкт Договору (зі змінами).docx
03 червня 2020 15:28
Проєкт Договору.docx
30 червня 2020 15:32
Істотні умови Договору (Додаток 6) (зі змінами).docx
03 червня 2020 15:28
Істотні умови Договору (Додаток 6).docx
30 червня 2020 15:32
Тендерна документація Диз.паливо (12 лотів) (зі змінами).docx
03 червня 2020 15:27
Тендерна документація Диз.паливо (12 лотів).docx
30 червня 2020 15:32
Перелік змін до ТД Диз.паливо (12 лотів).docx
30 червня 2020 15:31
Протокол відповідь на Вимогу Дизельне паливо (12 лотів).pdf
03 червня 2020 15:38
Протокол затв. ТД Дизельне паливо.pdf
03 червня 2020 15:37
Протокол необх. Дизельне паливо.pdf
03 червня 2020 15:28
Лист-згода на обр. перс. даних (Додаток 5).docx
03 червня 2020 15:28
Технічні характеристики (Додаток 4).docx
03 червня 2020 15:27
Відс. підст. ст.17 (Додаток 3).docx
03 червня 2020 15:27
Кваліфікаційні критерії (Додаток 2).docx
03 червня 2020 15:27
Цінова пропозиція (Додаток 1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-003688-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 25 червня 2020 20:41
Вимоги
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 15:30
Задоволено частково.
Внесені зміни до Тендерної документації щодо умов зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ "Про публічні закупівлі"
Задоволено частково. - по пункту 1.1 Вимоги щодо поліпшення якості Товару у Тендерній документації Замовника та у Проєкті договору присутня інформація, яку просить внести Учасник, а саме: у Тендерній документації – абз. 3 та пункт 3 частини 4 розділу VI тендерної документації та пункт 3 частини 13 Додатку 6 до Документації; у Проєкті договору – пункт 3 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту. - По пункту 1.2 Вимоги щодо зміни ціни та товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації Замовника та у Проєкті договору інформація присутня частково, а саме: у Тендерній документації – пункти 1-8 частини 4 розділу VI тендерної документації та пункти 1-7 частини 13 Додатку 6 до Документації, у Проєкті договору – пункти 1-7 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту. В той же час у пункті 2 частини 13 Додатку 6 до Документації та у пункті 2 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту договору відсутня фраза: «Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Враховуючи те, що проводиться закупівля саме Дизельного пального, необхідно включити цю фразу до Тендерної документації та Проєкту договору. - По пункту 1.3 Вимоги щодо внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору в частині розміру відповідальності Постачальника (Учасника) за порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти та щодо поставки неякісного товару встановлено, що відповідальність Постачальника (Учасника), викладена в частині VII Проєкту договору відповідає діючому законодавству України, визначається Замовником самостійно та погоджується Постачальником (Учасником) в момент підписання Договору про закупівлю, тому внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору є недоцільним. - По пункту 1.4 Вимоги щодо зміни істотних умов договору встановлено, що умовами Тендерної документації та Проєкту договору щодо порядку отримання Товару (талони скретч-картки) на пальне встановленої форми, регульованої законодавчими актами України, тому Замовником у Тендерній документації та у Проєкті договору не прописуються нормативні акти, які регулюють дані правовідносини, тому внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору є недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-06-03-003688-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 25 червня 2020 20:42
Вимоги
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 15:30
Задоволено частково.
Внесені зміни до Тендерної документації щодо умов зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ "Про публічні закупівлі"
Задоволено частково. - по пункту 1.1 Вимоги щодо поліпшення якості Товару у Тендерній документації Замовника та у Проєкті договору присутня інформація, яку просить внести Учасник, а саме: у Тендерній документації – абз. 3 та пункт 3 частини 4 розділу VI тендерної документації та пункт 3 частини 13 Додатку 6 до Документації; у Проєкті договору – пункт 3 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту. - По пункту 1.2 Вимоги щодо зміни ціни та товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації Замовника та у Проєкті договору інформація присутня частково, а саме: у Тендерній документації – пункти 1-8 частини 4 розділу VI тендерної документації та пункти 1-7 частини 13 Додатку 6 до Документації, у Проєкті договору – пункти 1-7 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту. В той же час у пункті 2 частини 13 Додатку 6 до Документації та у пункті 2 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту договору відсутня фраза: «Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Враховуючи те, що проводиться закупівля саме Дизельного пального, необхідно включити цю фразу до Тендерної документації та Проєкту договору. - По пункту 1.3 Вимоги щодо внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору в частині розміру відповідальності Постачальника (Учасника) за порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти та щодо поставки неякісного товару встановлено, що відповідальність Постачальника (Учасника), викладена в частині VII Проєкту договору відповідає діючому законодавству України, визначається Замовником самостійно та погоджується Постачальником (Учасником) в момент підписання Договору про закупівлю, тому внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору є недоцільним. - По пункту 1.4 Вимоги щодо зміни істотних умов договору встановлено, що умовами Тендерної документації та Проєкту договору щодо порядку отримання Товару (талони скретч-картки) на пальне встановленої форми, регульованої законодавчими актами України, тому Замовником у Тендерній документації та у Проєкті договору не прописуються нормативні акти, які регулюють дані правовідносини, тому внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору є недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-06-03-003688-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 25 червня 2020 20:43
Вимоги
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 15:29
Задоволено частково.
Внесені зміни до Тендерної документації щодо умов зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ "Про публічні закупівлі"
Задоволено частково. - по пункту 1.1 Вимоги щодо поліпшення якості Товару у Тендерній документації Замовника та у Проєкті договору присутня інформація, яку просить внести Учасник, а саме: у Тендерній документації – абз. 3 та пункт 3 частини 4 розділу VI тендерної документації та пункт 3 частини 13 Додатку 6 до Документації; у Проєкті договору – пункт 3 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту. - По пункту 1.2 Вимоги щодо зміни ціни та товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації Замовника та у Проєкті договору інформація присутня частково, а саме: у Тендерній документації – пункти 1-8 частини 4 розділу VI тендерної документації та пункти 1-7 частини 13 Додатку 6 до Документації, у Проєкті договору – пункти 1-7 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту. В той же час у пункті 2 частини 13 Додатку 6 до Документації та у пункті 2 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту договору відсутня фраза: «Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Враховуючи те, що проводиться закупівля саме Дизельного пального, необхідно включити цю фразу до Тендерної документації та Проєкту договору. - По пункту 1.3 Вимоги щодо внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору в частині розміру відповідальності Постачальника (Учасника) за порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти та щодо поставки неякісного товару встановлено, що відповідальність Постачальника (Учасника), викладена в частині VII Проєкту договору відповідає діючому законодавству України, визначається Замовником самостійно та погоджується Постачальником (Учасником) в момент підписання Договору про закупівлю, тому внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору є недоцільним. - По пункту 1.4 Вимоги щодо зміни істотних умов договору встановлено, що умовами Тендерної документації та Проєкту договору щодо порядку отримання Товару (талони скретч-картки) на пальне встановленої форми, регульованої законодавчими актами України, тому Замовником у Тендерній документації та у Проєкті договору не прописуються нормативні акти, які регулюють дані правовідносини, тому внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору є недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-06-03-003688-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 25 червня 2020 20:43
Вимоги
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 15:28
Задоволено частково.
Внесені зміни до Тендерної документації щодо умов зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ "Про публічні закупівлі"
Задоволено частково. - по пункту 1.1 Вимоги щодо поліпшення якості Товару у Тендерній документації Замовника та у Проєкті договору присутня інформація, яку просить внести Учасник, а саме: у Тендерній документації – абз. 3 та пункт 3 частини 4 розділу VI тендерної документації та пункт 3 частини 13 Додатку 6 до Документації; у Проєкті договору – пункт 3 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту. - По пункту 1.2 Вимоги щодо зміни ціни та товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації Замовника та у Проєкті договору інформація присутня частково, а саме: у Тендерній документації – пункти 1-8 частини 4 розділу VI тендерної документації та пункти 1-7 частини 13 Додатку 6 до Документації, у Проєкті договору – пункти 1-7 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту. В той же час у пункті 2 частини 13 Додатку 6 до Документації та у пункті 2 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту договору відсутня фраза: «Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Враховуючи те, що проводиться закупівля саме Дизельного пального, необхідно включити цю фразу до Тендерної документації та Проєкту договору. - По пункту 1.3 Вимоги щодо внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору в частині розміру відповідальності Постачальника (Учасника) за порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти та щодо поставки неякісного товару встановлено, що відповідальність Постачальника (Учасника), викладена в частині VII Проєкту договору відповідає діючому законодавству України, визначається Замовником самостійно та погоджується Постачальником (Учасником) в момент підписання Договору про закупівлю, тому внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору є недоцільним. - По пункту 1.4 Вимоги щодо зміни істотних умов договору встановлено, що умовами Тендерної документації та Проєкту договору щодо порядку отримання Товару (талони скретч-картки) на пальне встановленої форми, регульованої законодавчими актами України, тому Замовником у Тендерній документації та у Проєкті договору не прописуються нормативні акти, які регулюють дані правовідносини, тому внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору є недоцільним.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ №1: Дизельне паливо Євро-5* для - підстанції міста Житомира КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради; - пункту №1 постійного базування бригад екстреної медичної допомоги міста Житомира КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради; - пункту №2 постійного базування бригад екстреної медичної допомоги міста Житомира КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради; -пункту постійного базування бригад екстреної медичної допомоги Житомирського району (с. Станишівка) КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради
Опис предмету закупівлі:
Дизельне паливо Євро-5* для
- підстанції міста Житомира КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради;
- пункту №1 постійного базування бригад екстреної медичної допомоги міста Житомира КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради;
- пункту №2 постійного базування бригад екстреної медичної допомоги міста Житомира КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради;
-пункту постійного базування бригад екстреної медичної допомоги Житомирського району (с. Станишівка) КНП «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради
*або еквівалент
Розгорнути Згорнути
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 925 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 625,00 UAH з ПДВ


Title: 1. Diesel fuel for - substations of the city of Zhytomyr of KOMUNALNE NEKOMERTCIINE PIDPRIYEMSTVO "TSENTR EKSTRENOYI MEDIChNOYI DOPOMOGI TA MEDITSINI KATASTROF" ZHITOMIRSKOYI OBLASNOYI RADI; - point №1 of permanent base of emergency medical care brigades of the city of Zhytomyr of KOMUNALNE NEKOMERTCIINE PIDPRIYEMSTVO "TSENTR EKSTRENOYI MEDIChNOYI DOPOMOGI TA MEDITSINI KATASTROF" ZHITOMIRSKOYI OBLASNOYI RADI; - point №2 of permanent base of emergency medical care brigades of the city of Zhytomyr of KOMUNALNE NEKOMERTCIINE PIDPRIYEMSTVO "TSENTR EKSTRENOYI MEDIChNOYI DOPOMOGI TA MEDITSINI KATASTROF" ZHITOMIRSKOYI OBLASNOYI RADI; -point of permanent base of emergency medical care brigades of Zhytomyr district (village Stanyshivka) of KOMUNALNE NEKOMERTCIINE PIDPRIYEMSTVO "TSENTR EKSTRENOYI MEDIChNOYI DOPOMOGI TA MEDITSINI KATASTROF" ZHITOMIRSKOYI OBLASNOYI RADI
Description: Diesel fuel for
- substations of the city of Zhytomyr of KOMUNALNE NEKOMERTCIINE PIDPRIYEMSTVO "TSENTR EKSTRENOYI MEDIChNOYI DOPOMOGI TA MEDITSINI KATASTROF" ZHITOMIRSKOYI OBLASNOYI RADI;
- point №1 of permanent base of emergency medical care brigades of the city of Zhytomyr of KOMUNALNE NEKOMERTCIINE PIDPRIYEMSTVO "TSENTR EKSTRENOYI MEDIChNOYI DOPOMOGI TA MEDITSINI KATASTROF" ZHITOMIRSKOYI OBLASNOYI RADI;
- point №2 of permanent base of emergency medical care brigades of the city of Zhytomyr of KOMUNALNE NEKOMERTCIINE PIDPRIYEMSTVO "TSENTR EKSTRENOYI MEDIChNOYI DOPOMOGI TA MEDITSINI KATASTROF" ZHITOMIRSKOYI OBLASNOYI RADI;
-point of permanent base of emergency medical care brigades of Zhytomyr district (village Stanyshivka) of KOMUNALNE NEKOMERTCIINE PIDPRIYEMSTVO "TSENTR EKSTRENOYI MEDIChNOYI DOPOMOGI TA MEDITSINI KATASTROF" ZHITOMIRSKOYI OBLASNOYI RADI
Розгорнути Згорнути
Current status: Complete
Estimated total value: 925 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 625,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 14 серпня 2020 11:01
Auction planned date: 14 серпня 2020 11:01
Закінчення: 14 серпня 2020 11:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

37000 л
Дизельне паливо Євро-5 (Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України))
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Богунський район ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Дата доставки: 31 грудня 2020

Diesel fuel
CPV: 09130000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-003688-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 25 червня 2020 20:41
Вимоги
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:

1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.

Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.

1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.

1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 червня 2020 15:30
Задоволено частково.
Внесені зміни до Тендерної документації щодо умов зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ "Про публічні закупівлі"
Задоволено частково. - по пункту 1.1 Вимоги щодо поліпшення якості Товару у Тендерній документації Замовника та у Проєкті договору присутня інформація, яку просить внести Учасник, а саме: у Тендерній документації – абз. 3 та пункт 3 частини 4 розділу VI тендерної документації та пункт 3 частини 13 Додатку 6 до Документації; у Проєкті договору – пункт 3 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту. - По пункту 1.2 Вимоги щодо зміни ціни та товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації Замовника та у Проєкті договору інформація присутня частково, а саме: у Тендерній документації – пункти 1-8 частини 4 розділу VI тендерної документації та пункти 1-7 частини 13 Додатку 6 до Документації, у Проєкті договору – пункти 1-7 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту. В той же час у пункті 2 частини 13 Додатку 6 до Документації та у пункті 2 частини 3.4 розділу ІІІ Проєкту договору відсутня фраза: «Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії». Враховуючи те, що проводиться закупівля саме Дизельного пального, необхідно включити цю фразу до Тендерної документації та Проєкту договору. - По пункту 1.3 Вимоги щодо внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору в частині розміру відповідальності Постачальника (Учасника) за порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти та щодо поставки неякісного товару встановлено, що відповідальність Постачальника (Учасника), викладена в частині VII Проєкту договору відповідає діючому законодавству України, визначається Замовником самостійно та погоджується Постачальником (Учасником) в момент підписання Договору про закупівлю, тому внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору є недоцільним. - По пункту 1.4 Вимоги щодо зміни істотних умов договору встановлено, що умовами Тендерної документації та Проєкту договору щодо порядку отримання Товару (талони скретч-картки) на пальне встановленої форми, регульованої законодавчими актами України, тому Замовником у Тендерній документації та у Проєкті договору не прописуються нормативні акти, які регулюють дані правовідносини, тому внесення змін у Тендерну документацію та Проєкт договору є недоцільним.

Документи подані скаржником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 серпня 2020
UA-2020-06-03-003688-c92110fcde1f84631b9b9c39c311c6b39
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна, Житомирська область обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 17:44
Електронний підпис
03 липня 2020 17:43
Справка_ГНИ_ЛТ_20200515.pdf
03 липня 2020 17:43
Справка_ ГНИ_ЛТ_20200407.pdf
03 липня 2020 17:43
ЛТ_Статут_10 12 18.pdf
03 липня 2020 17:43
Витяг_20200703.rtf
03 липня 2020 17:43
АК_Наказ про затв. АП.pdf
03 липня 2020 17:42
АК_АПЛівайнТорг.pdf
03 липня 2020 17:42
Проект_договору_3.pdf
03 липня 2020 17:42
Проект_договору_2.pdf
03 липня 2020 17:42
Проект_договору_1.pdf
03 липня 2020 17:42
Перелiк_АЗС.pdf
03 липня 2020 17:42
Паспорт_якостi.pdf
03 липня 2020 17:42
Лист_ТОВ_ДАГАЗ_ЛАЙТ.pdf
03 липня 2020 17:42
Лист_СЕЛIНГ-ОIЛ.pdf
03 липня 2020 17:42
Лист_згода.pdf
03 липня 2020 17:42
Копiя_договора_7_стр..pdf
03 липня 2020 17:42
Копiя_договора_6_стр..pdf
03 липня 2020 17:42
Копiя_договора_5_стр..pdf
03 липня 2020 17:42
Копiя_договора_4_стр..pdf
03 липня 2020 17:42
Копiя_договора_3_стр..pdf
03 липня 2020 17:42
Копiя_договора_2_стр..pdf
03 липня 2020 17:42
Копiя_договора_1_стр..pdf
03 липня 2020 17:42
Додаток_4_стр.3.pdf
03 липня 2020 17:42
Додаток_4_стр.2.pdf
03 липня 2020 17:42
Додаток_4_стр.1.pdf
03 липня 2020 17:42
ДОВIРЕНIСТ_.pdf
03 липня 2020 17:42
Довiдка_санкцii.pdf
03 липня 2020 17:42
Довiдка_працiвникi.pdf
03 липня 2020 17:42
Довiдка_МТБ.pdf
03 липня 2020 17:42
Довiдка_договора.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_№_4_с.Зарiчани.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_№_213.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_смт._Гришкiвцi.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_смт._Городниця.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_с.Хажин.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_проспект_Миру,54.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_м.Олевс_к.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_м.Коростишiв.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_м.Бердичiв.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_м.Баранiвка.pdf
03 липня 2020 17:41
АЗС_м.Андрушiвка.pdf
03 липня 2020 17:41
75_лiцензiя_пал_не.pdf
03 липня 2020 17:41
71_лiцензiя_паливо.pdf
03 липня 2020 17:41
70_лiцензiя_паливо.pdf
03 липня 2020 17:41
52_лiцензiя_пал_не.pdf
03 липня 2020 17:41
50_Лiцензiя_паливо.pdf
03 липня 2020 17:41
45_лiцензiя_пал_не.pdf
03 липня 2020 17:41
44_лiцензiя_пал_не.pdf
03 липня 2020 17:41
43_лiцензiя_пал_не.pdf
03 липня 2020 17:41
31_лiцензiя_пал_не.pdf
03 липня 2020 17:41
27_лiцензiя_паливо.pdf
03 липня 2020 17:41
26_лiцензiя_пал_не.pdf
03 липня 2020 17:41
2020_1_кв_Ф1._Баланс.pdf

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
08 липня 2020 16:37
Електронний підпис
08 липня 2020 16:37
Електронний підпис
08 липня 2020 16:04
14) Файл Договір.pdf
08 липня 2020 16:04
3) Файл Ліцензії.pdf
08 липня 2020 16:04
12) Файл Довідки.pdf

Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 11:58
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:15
ССС.zip
04 вересня 2020 10:14
Dovidka_20238334970210208426.pdf.p7s
04 вересня 2020 10:14
КІО.zip
04 вересня 2020 10:14
Довідка.pdf.p7s
04 вересня 2020 10:14
ДФС до 06.09.pdf
04 вересня 2020 10:14
ДФС до 06.09.p7s
04 вересня 2020 10:14
Довідка.pdf
04 вересня 2020 10:14
Довідка аб 1 ч. 2 ст. 17.pdf
04 вересня 2020 10:14
Dovidka_20238334970210208426.pdf
08 липня 2020 19:24
Електронний підпис
08 липня 2020 19:24
Електронний підпис
08 липня 2020 19:23
ліцензія.pdf
08 липня 2020 19:23
Установчі завірені.7z
08 липня 2020 19:23
Фінзвітність 2019.7z
08 липня 2020 19:23
Фінзвітність 2020.7z
08 липня 2020 19:23
Азс з відстанями.pdf
08 липня 2020 19:23
Зразки талонів.7z
08 липня 2020 19:23
Довідки з банків.7z
08 липня 2020 19:23
Проект договору.pdf
08 липня 2020 19:23
Опис ДП.pdf

Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 14:54
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:15
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:08
МВД до 13.09.2020.zip
18 серпня 2020 12:08
корупція ф.о. від 18.08.2020.zip
18 серпня 2020 12:08
ДФС до 26.08.2020.zip
09 липня 2020 00:30
Електронний підпис
09 липня 2020 00:30
Електронний підпис
09 липня 2020 00:30
цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 00:30
15. Баланс 1 квартал СС.pdf
09 липня 2020 00:30
14. Ліцензия 2020-2021.pdf
09 липня 2020 00:30
10. ПУМБ 06.07 СС.pdf
09 липня 2020 00:30
5. Відгук Зеленбуд.pdf
09 липня 2020 00:30
4. Договор УПГ-СС.pdf
09 липня 2020 00:30
4 Лист про АЗС UPG.pdf
09 липня 2020 00:30
4 Лист UPG.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Статут ТОВ СС.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Статут копия.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Рішеня ЗУ про ТОВ.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Опис.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Витяг від 01.07.2020.pdf
09 липня 2020 00:30
1. Рішення Статут.pdf
09 липня 2020 00:30
1. Рішення адреса.pdf
09 липня 2020 00:30
1. Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 708 180,00
UAH з ПДВ
708 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 721 500,00
UAH з ПДВ
721 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 662 300,00
UAH з ПДВ
662 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 11:58
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:18
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:15
ССС.zip
04 вересня 2020 10:14
Dovidka_20238334970210208426.pdf.p7s
04 вересня 2020 10:14
КІО.zip
04 вересня 2020 10:14
Довідка.pdf.p7s
04 вересня 2020 10:14
ДФС до 06.09.pdf
04 вересня 2020 10:14
ДФС до 06.09.p7s
04 вересня 2020 10:14
Довідка.pdf
04 вересня 2020 10:14
Довідка аб 1 ч. 2 ст. 17.pdf
04 вересня 2020 10:14
Dovidka_20238334970210208426.pdf
08 липня 2020 19:24
Електронний підпис
08 липня 2020 19:24
Електронний підпис
08 липня 2020 19:23
ліцензія.pdf
08 липня 2020 19:23
Установчі завірені.7z
08 липня 2020 19:23
Фінзвітність 2019.7z
08 липня 2020 19:23
Фінзвітність 2020.7z
08 липня 2020 19:23
Азс з відстанями.pdf
08 липня 2020 19:23
Зразки талонів.7z
08 липня 2020 19:23
Довідки з банків.7z
08 липня 2020 19:23
Проект договору.pdf
08 липня 2020 19:23
Опис ДП.pdf

Публічні документи

04 вересня 2020 14:54
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:27
Електронний підпис
25 серпня 2020 09:28
Електронний підпис
20 серпня 2020 16:15
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:12
Електронний підпис
18 серпня 2020 12:08
МВД до 13.09.2020.zip
18 серпня 2020 12:08
корупція ф.о. від 18.08.2020.zip
18 серпня 2020 12:08
ДФС до 26.08.2020.zip
09 липня 2020 00:30
Електронний підпис
09 липня 2020 00:30
Електронний підпис
09 липня 2020 00:30
цінова пропозиція.pdf
09 липня 2020 00:30
15. Баланс 1 квартал СС.pdf
09 липня 2020 00:30
14. Ліцензия 2020-2021.pdf
09 липня 2020 00:30
10. ПУМБ 06.07 СС.pdf
09 липня 2020 00:30
5. Відгук Зеленбуд.pdf
09 липня 2020 00:30
4. Договор УПГ-СС.pdf
09 липня 2020 00:30
4 Лист про АЗС UPG.pdf
09 липня 2020 00:30
4 Лист UPG.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Статут ТОВ СС.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Статут копия.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Рішеня ЗУ про ТОВ.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Опис.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Витяг ПДВ.pdf
09 липня 2020 00:30
2. Витяг від 01.07.2020.pdf
09 липня 2020 00:30
1. Рішення Статут.pdf
09 липня 2020 00:30
1. Рішення адреса.pdf
09 липня 2020 00:30
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

14 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
14 серпня 2020 16:25
Електронний підпис
08 липня 2020 16:37
Електронний підпис
08 липня 2020 16:37
Електронний підпис
08 липня 2020 16:04
14) Файл Договір.pdf
08 липня 2020 16:04
3) Файл Ліцензії.pdf
08 липня 2020 16:04
12) Файл Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Рішення скасоване 662 300,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Відхилено 662 300,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:14
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Переможець 708 180,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
708 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 22:45
Протокол.pdf укладений
29 січня 2021 22:44
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 17:01
Договір № 26ПТ-28348-20 від 14.09.2020 Лот № 1.pdf укладений
14 вересня 2020 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 708 180,00
UAH (в тому числі ПДВ 118 030,00 UAH)