Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання)
Очікувана вартість
143 700,00 UAH
UA-2020-06-03-003055-b ● b240b38f258e47af89489c3b89342388
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"" |
Код ЄДРПОУ: | 04704790 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13 |
Контактна особа: |
Сергій Павлович Ковшар +380487507360 comtender@port-yuzhny.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 22 червня 2020 12:04 |
Очікувана вартість: | 143 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 740,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
ЗЗЧ на кран «Марк-45».
Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Категорія замовника: 4 категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: відповідно до умов тендерної документації. Вид забезпечення тендерних пропозицій: Електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до умов тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Підіймально-транспортувальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 60 (шістдесяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії товару, шляхом здійснення прямого банківського переводу коштів на рахунок Постачальника. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти) | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 12:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 12:26 |
Додаток 1.docx | |
03 червня 2020 12:26 |
Додаток 2.docx | |
03 червня 2020 12:26 |
ТД.docx | |
03 червня 2020 12:26 |
Додаток 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-03-003055-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Конекрейнс Україна", Код ЄДРПОУ:20013200
Дата подання: 09 червня 2020 09:20
ВИМОГА
щодо усунення порушень під час проведення тендеру
UA-2020-06-03-003055-b
ВИМОГА
щодо усунення порушень під час проведення тендеру
UA-2020-06-03-003055-b
Під час проведення тендеру допущена низка суттєвих порушень законодавства про публічні закупівлі, що порушує права та інтереси учасників та Держави Україна.
Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 (Технічна специфікація) до Тендерної документації на закупівлю товарів 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b встановлено, що "У складі пропозиції Учасник повинен надати довідку або довідки в довільній формі, які містять наступну інформацію: Погодження з умовами поставки та строком постачання товару – «поставка конкретної партії товару здійснюється автомобільним транспортом за рахунок Постачальника на склад ДП «МТП «ЮЖНИЙ», відповідно до рознарядки Покупця, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати направлення Постачальнику рознарядки Покупця».
Вважаємо, що ця вимога Тендерної документації (та додатку до неї) є дискримінаційною та такою, що порушує законодавство.
По-перше, вказане встановлення такого малого строку (три робочих дні з дня направлення Постачальнику рознарядки Покупця) є дискримінаційним.
Така умова у тендерній документації (додатку до неї) є обмеженням кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на території України та можуть надати її протягом 3 робочих днів, що є порушенням пунктів 1, 2, 4, 6 ч. 2 та ч. 2 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", через що постраждає держава Україна.
Також, як вказувалося вище, згідно ч. 2 ст. 5 згаданого Закону "Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.", і ця норма порушується дискримінаційними вимогами тендерної документації за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b.
Звертаємо Вашу увагу на те, що вказана вимога тендерної документації не надає змогизавезти на територію України та розмитнити предмет закупівлі, що дозволило би максимально знизити вартість предмету закупівлі.
Як ми повідомляли Замовника листом (вих. № 148/2020 від 13.03.2020 р) на лист Замовника №б/н від 10.03.2020 року наше підприємство може поставити предмет закупівлі за 5-6 тижнів, шляхом закупівлі у виробника, і при цьому вартість предмету закупівлі буде складати біля 90 000,00 грн. (Дев’яносто тисяч гривень) з ПДВ за предмет закупівлі (тобто 3 одиниці).
Це дозволило б Замовнику максимально додержатися принципу «максимальної економії, ефективності» публічних закупівель (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), та не призвело б неправомірних витрат держави Україна та Замовника.
По-друге, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені вимоги до тендерної документації.
Ч. 2 ст. 22 цього Закону встановлює перелік відомостей, які повинні зазначатися у тендерній документації (обов'язковий перелік) – вичерпний перелік.
Таким чином, враховуючи, що законодавством не передбачена наявність вимог про надання інформації (у вигляді довідки) про погодження учасника на умови відкритих торгів, такі вимоги замовника у тендерній документації (з додатками) є незаконною, дискримінуючою, та такою, що порушує закон "Про публічні закупівлі".
Ч. 4 ст. 22 цього Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…
На користь незаконності та дискримінації включення до тендерної документації вимог надання учасником довідки/довідок в довільній формі, свідчить позиція (роз'яснення) Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, викладена у листі вих. 3305-04/34286-06 від 01.06.2020 р.
Отже, обмеження замовником кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які мають продукцію на території України та можуть надати її протягом 3 робочих днів, - суперечить ч. 1 та ч. 2 ст. 5, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дії Замовника порушують вимоги статті 31 Закону та , зокрема, один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги ст. 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
По-третє, встановлення у тендерній документації такого скороченого строку на поставку може свідчити про те, що відкриті торги відбуваються в інтересах конкретного учасника, який вже на цей час має предмет закупівлі на території України, що теж свідчить про дискримінацію учасників та дискримінаційні умови.
По-четверте, формулювання "Погодження з умовами поставки та строком постачання товару за своєю суттю є прийманням на себе цивільних (господарських) зобов'язань ДО укладення договору за результатами відкритих торгів, що є неприпустимим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі" та іншого законодавства.
Тендерна документація складена невірно.
Зокрема, вимоги до тендерної документації встановлені статтями 22 та 23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Зокрема, ст. 23 вказаного Закону містить вимоги до технічних специфікацій.
Ця стаття не передбачає можливості встановлення у технічній специфікації строку поставки предмету закупівлі (навіть як відсилочне положення з самої тендерної документації).
Це ж підтверджується вищенаведеним листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, викладена у листі вих. 3305-04/34286-06 від 01.06.2020 р.
Ч. 2 ст. 22 вказаного Закону встановлює вимоги до відомостей, які повинні бути зазначені у тендерній документації.
Цей перелік вимог є вичерпним, з оглядом лише на ч. 3 цієї статті, яка вказує, що "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.".
Тобто, звертаємо увагу, що, по-перше, мова йде про інформацію, а не про додаткові документи (на кшталт, "погодження з умовами договору"), а по друге, вимоги про наявність такої інформації передбачені законодавством.
Як вбачається, законодавством не передбачена будь-яка вимога щодо подання "погодження з умовами договору". До того ж таке погодження не є інформацією у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, наведення таких положень у тендерній документації (з додатками) є порушенням ст. 22 та 23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пунктом 3 Додатку 1 (Технічна специфікація) до Тендерної документації на закупівлю товарів 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b встановлено, що "У складі пропозиції шляхом прикріплення на сайті Уповноваженого органу Учасник надає скановані копії митної декларації, яка підтверджує походження товару (у випадку поставки товару іноземного походження).".
Вважаємо цю умову тендерної документації такою, що є дискримінаційною з наведених вище причин та підстав, а також звертаємо Вашу увагу, що це прямо вказує на те, що тендер проводиться в інтересах юридичної особи, яка вже, на цей момент, завезла предмет закупівлі на територію України. Враховуючи, що предмет закупівлі є специфічною запчастиною для портального крану типу «Марк», це може свідчити про можливість корупційних порушень.
Таким чином:
Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі", яка встановлює вимоги до тендерної документації
Ще одне суттєве порушення законодавства стосується порушень визначення замовника за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b.
Порушення у наступному:
Згідно даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань замовник (ідентифікаційний код юридичної особи 04704790) має найменування українською мовою:
- повне найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
- скорочене найменування: ДП "МТП"ЮЖНИЙ".
Застосування інших найменувань, крім вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань законодавством не передбачено, та є суттєвим порушенням норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про публічні закупівлі", Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" № 755-IV від 15.05.2003 р. та не дозволяє однозначно визначити, хто саме (яка юридична особа) проводить відкриті торги
У цей же час Оголошення щодо відкритих торгів UA-2020-06-03-003055-b містить неналежне (невідповідне) найменування Замовника, а саме: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
До того ж, при оголошенні відкритих торгів електронний цифровий підпис "Замовника" накладено.
Але при перевірці електронного цифрового підпису за допомогою функціоналу сайту prozorro виявляється, що електронний цифровий підпис накладений від юридичної особи: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" (у повній відповідності до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), у той час як замовником відкритих торгів на prozorro.gov.ua значиться юридична особа з іншим найменуванням, а саме: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" (що НЕ відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) та не є найменуванням юридичної особи "Замовника".
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі",
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення під час проведення тендеру UA-2020-06-03-003055-b;
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушень під час проведення тендеру
UA-2020-06-03-003055-b
Під час проведення тендеру допущена низка суттєвих порушень законодавства про публічні закупівлі, що порушує права та інтереси учасників та Держави Україна.
Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 (Технічна специфікація) до Тендерної документації на закупівлю товарів 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b встановлено, що "У складі пропозиції Учасник повинен надати довідку або довідки в довільній формі, які містять наступну інформацію: Погодження з умовами поставки та строком постачання товару – «поставка конкретної партії товару здійснюється автомобільним транспортом за рахунок Постачальника на склад ДП «МТП «ЮЖНИЙ», відповідно до рознарядки Покупця, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати направлення Постачальнику рознарядки Покупця».
Вважаємо, що ця вимога Тендерної документації (та додатку до неї) є дискримінаційною та такою, що порушує законодавство.
По-перше, вказане встановлення такого малого строку (три робочих дні з дня направлення Постачальнику рознарядки Покупця) є дискримінаційним.
Така умова у тендерній документації (додатку до неї) є обмеженням кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на території України та можуть надати її протягом 3 робочих днів, що є порушенням пунктів 1, 2, 4, 6 ч. 2 та ч. 2 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", через що постраждає держава Україна.
Також, як вказувалося вище, згідно ч. 2 ст. 5 згаданого Закону "Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.", і ця норма порушується дискримінаційними вимогами тендерної документації за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b.
Звертаємо Вашу увагу на те, що вказана вимога тендерної документації не надає змогизавезти на територію України та розмитнити предмет закупівлі, що дозволило би максимально знизити вартість предмету закупівлі.
Як ми повідомляли Замовника листом (вих. № 148/2020 від 13.03.2020 р) на лист Замовника №б/н від 10.03.2020 року наше підприємство може поставити предмет закупівлі за 5-6 тижнів, шляхом закупівлі у виробника, і при цьому вартість предмету закупівлі буде складати біля 90 000,00 грн. (Дев’яносто тисяч гривень) з ПДВ за предмет закупівлі (тобто 3 одиниці).
Це дозволило б Замовнику максимально додержатися принципу «максимальної економії, ефективності» публічних закупівель (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), та не призвело б неправомірних витрат держави Україна та Замовника.
По-друге, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені вимоги до тендерної документації.
Ч. 2 ст. 22 цього Закону встановлює перелік відомостей, які повинні зазначатися у тендерній документації (обов'язковий перелік) – вичерпний перелік.
Таким чином, враховуючи, що законодавством не передбачена наявність вимог про надання інформації (у вигляді довідки) про погодження учасника на умови відкритих торгів, такі вимоги замовника у тендерній документації (з додатками) є незаконною, дискримінуючою, та такою, що порушує закон "Про публічні закупівлі".
Ч. 4 ст. 22 цього Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…
На користь незаконності та дискримінації включення до тендерної документації вимог надання учасником довідки/довідок в довільній формі, свідчить позиція (роз'яснення) Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, викладена у листі вих. 3305-04/34286-06 від 01.06.2020 р.
Отже, обмеження замовником кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які мають продукцію на території України та можуть надати її протягом 3 робочих днів, - суперечить ч. 1 та ч. 2 ст. 5, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дії Замовника порушують вимоги статті 31 Закону та , зокрема, один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги ст. 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
По-третє, встановлення у тендерній документації такого скороченого строку на поставку може свідчити про те, що відкриті торги відбуваються в інтересах конкретного учасника, який вже на цей час має предмет закупівлі на території України, що теж свідчить про дискримінацію учасників та дискримінаційні умови.
По-четверте, формулювання "Погодження з умовами поставки та строком постачання товару за своєю суттю є прийманням на себе цивільних (господарських) зобов'язань ДО укладення договору за результатами відкритих торгів, що є неприпустимим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі" та іншого законодавства.
Тендерна документація складена невірно.
Зокрема, вимоги до тендерної документації встановлені статтями 22 та 23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Зокрема, ст. 23 вказаного Закону містить вимоги до технічних специфікацій.
Ця стаття не передбачає можливості встановлення у технічній специфікації строку поставки предмету закупівлі (навіть як відсилочне положення з самої тендерної документації).
Це ж підтверджується вищенаведеним листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, викладена у листі вих. 3305-04/34286-06 від 01.06.2020 р.
Ч. 2 ст. 22 вказаного Закону встановлює вимоги до відомостей, які повинні бути зазначені у тендерній документації.
Цей перелік вимог є вичерпним, з оглядом лише на ч. 3 цієї статті, яка вказує, що "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.".
Тобто, звертаємо увагу, що, по-перше, мова йде про інформацію, а не про додаткові документи (на кшталт, "погодження з умовами договору"), а по друге, вимоги про наявність такої інформації передбачені законодавством.
Як вбачається, законодавством не передбачена будь-яка вимога щодо подання "погодження з умовами договору". До того ж таке погодження не є інформацією у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі".
Отже, наведення таких положень у тендерній документації (з додатками) є порушенням ст. 22 та 23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пунктом 3 Додатку 1 (Технічна специфікація) до Тендерної документації на закупівлю товарів 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b встановлено, що "У складі пропозиції шляхом прикріплення на сайті Уповноваженого органу Учасник надає скановані копії митної декларації, яка підтверджує походження товару (у випадку поставки товару іноземного походження).".
Вважаємо цю умову тендерної документації такою, що є дискримінаційною з наведених вище причин та підстав, а також звертаємо Вашу увагу, що це прямо вказує на те, що тендер проводиться в інтересах юридичної особи, яка вже, на цей момент, завезла предмет закупівлі на територію України. Враховуючи, що предмет закупівлі є специфічною запчастиною для портального крану типу «Марк», це може свідчити про можливість корупційних порушень.
Таким чином:
Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно ч. 4 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі", яка встановлює вимоги до тендерної документації
Ще одне суттєве порушення законодавства стосується порушень визначення замовника за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b.
Порушення у наступному:
Згідно даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань замовник (ідентифікаційний код юридичної особи 04704790) має найменування українською мовою:
- повне найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
- скорочене найменування: ДП "МТП"ЮЖНИЙ".
Застосування інших найменувань, крім вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань законодавством не передбачено, та є суттєвим порушенням норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про публічні закупівлі", Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" № 755-IV від 15.05.2003 р. та не дозволяє однозначно визначити, хто саме (яка юридична особа) проводить відкриті торги
У цей же час Оголошення щодо відкритих торгів UA-2020-06-03-003055-b містить неналежне (невідповідне) найменування Замовника, а саме: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ"
До того ж, при оголошенні відкритих торгів електронний цифровий підпис "Замовника" накладено.
Але при перевірці електронного цифрового підпису за допомогою функціоналу сайту prozorro виявляється, що електронний цифровий підпис накладений від юридичної особи: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" (у повній відповідності до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), у той час як замовником відкритих торгів на prozorro.gov.ua значиться юридична особа з іншим найменуванням, а саме: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" (що НЕ відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) та не є найменуванням юридичної особи "Замовника".
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі",
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення під час проведення тендеру UA-2020-06-03-003055-b;
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2020 16:34
В Ст. 23, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) заначено необхідну інформацію яка повинна бути зазначена в тендерній документації Замовника. Відповідно до ч.3 Ст.23 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити. В технічній специфікації до тендерної документації до предмету закупівлі 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання), ЗЗЧ на кран «Марк-45», вказані вимоги, які Замовник вважає за необхідне включити, і які не суперечать Закону
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-03-003055-b.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Конекрейнс Україна", Код ЄДРПОУ:20013200
щодо усунення порушень під час проведення тендеру UA-2020-06-03-003055-b
ВИМОГА щодо усунення порушень під час проведення тендеру UA-2020-06-03-003055-b Під час проведення тендеру допущена низка суттєвих порушень законодавства про публічні закупівлі, що порушує права та інтереси учасників та Держави Україна. Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 (Технічна специфікація) до Тендерної документації на закупівлю товарів 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b встановлено, що "У складі пропозиції Учасник повинен надати довідку або довідки в довільній формі, які містять наступну інформацію: Погодження з умовами поставки та строком постачання товару – «поставка конкретної партії товару здійснюється автомобільним транспортом за рахунок Постачальника на склад ДП «МТП «ЮЖНИЙ», відповідно до рознарядки Покупця, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати направлення Постачальнику рознарядки Покупця». Вважаємо, що ця вимога Тендерної документації (та додатку до неї) є дискримінаційною та такою, що порушує законодавство. По-перше, вказане встановлення такого малого строку (три робочих дні з дня направлення Постачальнику рознарядки Покупця) є дискримінаційним. Така умова у тендерній документації (додатку до неї) є обмеженням кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які вже зараз мають продукцію на території України та можуть надати її протягом 3 робочих днів, що є порушенням пунктів 1, 2, 4, 6 ч. 2 та ч. 2 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", через що постраждає держава Україна. Також, як вказувалося вище, згідно ч. 2 ст. 5 згаданого Закону "Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.", і ця норма порушується дискримінаційними вимогами тендерної документації за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b. Звертаємо Вашу увагу на те, що вказана вимога тендерної документації не надає змогизавезти на територію України та розмитнити предмет закупівлі, що дозволило би максимально знизити вартість предмету закупівлі. Як ми повідомляли Замовника листом (вих. № 148/2020 від 13.03.2020 р) на лист Замовника №б/н від 10.03.2020 року наше підприємство може поставити предмет закупівлі за 5-6 тижнів, шляхом закупівлі у виробника, і при цьому вартість предмету закупівлі буде складати біля 90 000,00 грн. (Дев’яносто тисяч гривень) з ПДВ за предмет закупівлі (тобто 3 одиниці). Це дозволило б Замовнику максимально додержатися принципу «максимальної економії, ефективності» публічних закупівель (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), та не призвело б неправомірних витрат держави Україна та Замовника. По-друге, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлені вимоги до тендерної документації. Ч. 2 ст. 22 цього Закону встановлює перелік відомостей, які повинні зазначатися у тендерній документації (обов'язковий перелік) – вичерпний перелік. Таким чином, враховуючи, що законодавством не передбачена наявність вимог про надання інформації (у вигляді довідки) про погодження учасника на умови відкритих торгів, такі вимоги замовника у тендерній документації (з додатками) є незаконною, дискримінуючою, та такою, що порушує закон "Про публічні закупівлі". Ч. 4 ст. 22 цього Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників… На користь незаконності та дискримінації включення до тендерної документації вимог надання учасником довідки/довідок в довільній формі, свідчить позиція (роз'яснення) Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, викладена у листі вих. 3305-04/34286-06 від 01.06.2020 р. Отже, обмеження замовником кола потенційних учасників закупівлі лише тими, які мають продукцію на території України та можуть надати її протягом 3 робочих днів, - суперечить ч. 1 та ч. 2 ст. 5, ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Дії Замовника порушують вимоги статті 31 Закону та , зокрема, один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги ст. 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. По-третє, встановлення у тендерній документації такого скороченого строку на поставку може свідчити про те, що відкриті торги відбуваються в інтересах конкретного учасника, який вже на цей час має предмет закупівлі на території України, що теж свідчить про дискримінацію учасників та дискримінаційні умови. По-четверте, формулювання "Погодження з умовами поставки та строком постачання товару за своєю суттю є прийманням на себе цивільних (господарських) зобов'язань ДО укладення договору за результатами відкритих торгів, що є неприпустимим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі" та іншого законодавства. Тендерна документація складена невірно. Зокрема, вимоги до тендерної документації встановлені статтями 22 та 23 Закону України "Про публічні закупівлі". Зокрема, ст. 23 вказаного Закону містить вимоги до технічних специфікацій. Ця стаття не передбачає можливості встановлення у технічній специфікації строку поставки предмету закупівлі (навіть як відсилочне положення з самої тендерної документації). Це ж підтверджується вищенаведеним листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, викладена у листі вих. 3305-04/34286-06 від 01.06.2020 р. Ч. 2 ст. 22 вказаного Закону встановлює вимоги до відомостей, які повинні бути зазначені у тендерній документації. Цей перелік вимог є вичерпним, з оглядом лише на ч. 3 цієї статті, яка вказує, що "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.". Тобто, звертаємо увагу, що, по-перше, мова йде про інформацію, а не про додаткові документи (на кшталт, "погодження з умовами договору"), а по друге, вимоги про наявність такої інформації передбачені законодавством. Як вбачається, законодавством не передбачена будь-яка вимога щодо подання "погодження з умовами договору". До того ж таке погодження не є інформацією у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі". Отже, наведення таких положень у тендерній документації (з додатками) є порушенням ст. 22 та 23 Закону України "Про публічні закупівлі". Пунктом 3 Додатку 1 (Технічна специфікація) до Тендерної документації на закупівлю товарів 42410000-3 «Підіймально-транспортувальне обладнання» за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b встановлено, що "У складі пропозиції шляхом прикріплення на сайті Уповноваженого органу Учасник надає скановані копії митної декларації, яка підтверджує походження товару (у випадку поставки товару іноземного походження).". Вважаємо цю умову тендерної документації такою, що є дискримінаційною з наведених вище причин та підстав, а також звертаємо Вашу увагу, що це прямо вказує на те, що тендер проводиться в інтересах юридичної особи, яка вже, на цей момент, завезла предмет закупівлі на територію України. Враховуючи, що предмет закупівлі є специфічною запчастиною для портального крану типу «Марк», це може свідчити про можливість корупційних порушень. Таким чином: Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлює принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі", яка встановлює вимоги до тендерної документації Ще одне суттєве порушення законодавства стосується порушень визначення замовника за відкритими торгами UA-2020-06-03-003055-b. Порушення у наступному: Згідно даним Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань замовник (ідентифікаційний код юридичної особи 04704790) має найменування українською мовою: - повне найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" - скорочене найменування: ДП "МТП"ЮЖНИЙ". Застосування інших найменувань, крім вказаних у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань законодавством не передбачено, та є суттєвим порушенням норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України "Про публічні закупівлі", Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" № 755-IV від 15.05.2003 р. та не дозволяє однозначно визначити, хто саме (яка юридична особа) проводить відкриті торги У цей же час Оголошення щодо відкритих торгів UA-2020-06-03-003055-b містить неналежне (невідповідне) найменування Замовника, а саме: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" До того ж, при оголошенні відкритих торгів електронний цифровий підпис "Замовника" накладено. Але при перевірці електронного цифрового підпису за допомогою функціоналу сайту prozorro виявляється, що електронний цифровий підпис накладений від юридичної особи: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" (у повній відповідності до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань), у той час як замовником відкритих торгів на prozorro.gov.ua значиться юридична особа з іншим найменуванням, а саме: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ" (що НЕ відповідає відомостям з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) та не є найменуванням юридичної особи "Замовника". На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі", ВИМАГАЄМО: 1. Усунути порушення під час проведення тендеру UA-2020-06-03-003055-b;
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 червня 2020 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Конекрейнс Україна" |
79 624,80
UAH з ПДВ
|
79 624,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІГОЛІН-МІСТРАЛЬ" |
138 966,00
UAH з ПДВ
|
138 966,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Конекрейнс Україна" #20013200 |
Відхилено |
79 624,80
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 13:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 15:05
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 червня 2020 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІГОЛІН-МІСТРАЛЬ" #37963848 |
Переможець |
138 966,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 13:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 13:46
|
звіт про виконання договору т_сн_105-20.doc | укладений |
16 січня 2021 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 14:08
|
Т-СН-105-20 ТОВ Віголін-Містраль.pdf | укладений |
24 липня 2020 14:03
|