Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом CPV за ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. Система повного тіла КТ (Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла SUPRIA 32) згідно з УКТЗЕД - 9022 12 00 00 за кодом НК 024:2019- 37618
Очікувана вартість
14 500 000,00 UAH
UA-2020-06-03-002489-c 25f08fac9faf495c9b6f44b7416d0cc0
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рижкова Світлана

380669638419 svetlanarizhkova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" МІСЬКОЇ РАДИ МІСТА КРОПИВНИЦЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 05493846
Вебсайт: http://kz-cml.wix.com/likarnya
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, Архітектора Паученка, 45/35
Контактна особа: Рижкова Світлана
380669638419
svetlanarizhkova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Строк поставки: протягом 60 днів з моменту отримання попередньої оплати.
Місце поставки: 25006, м. Кропивницький, Фортеця, 21, стаціонар №1.
Кількість: 1 комплект
*Примітки. Закупівля здійснюється у відповідності до постанови КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (зі змінами).
Місцезнаходження замовника: 25006, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Архітектора Паученка, буд. 45/35.
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п.3ч.1ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Постачальник повинен передати товар, передбачений цим договором, якісні характеристики якого повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації, рівню, нормам і стандартам, законодавчо встановленим на території України і підтверджуватись документально копією документу про введення в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку, та якщо це передбачено законодавством України іншими супроводжуючими документами.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
За кодом CPV за ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. Система повного тіла КТ (Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла SUPRIA 32) згідно з УКТЗЕД - 9022 12 00 00 за кодом НК 024:2019- 37618
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, Фортеця, 21, стаціонар №1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37618 — Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за поставлений товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Покупець сплачує Постачальнику за Товар протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання рахунку. 4.3.1. Покупець зобов’язується здійснити попередню оплату товару у розмірі 7000000,00грн. на підставі рахунку-фактури виставленого постачальником. Аванс 3 Банківські 48
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Покупець сплачує Постачальнику за Товар протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання рахунку. 4.3.2. Залишок вартості товару в розмірі 6050000,00грн. покупець зобов’язується сплатити на підставі рахунку-фактури виставленого постачальником після поставки товару постачальником. Пiсляоплата 3 Банківські 41
Iнша подія Розрахунки за поставлений товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Покупець сплачує Постачальнику за Товар протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання рахунку. 4.3.3. Залишок вартості товару в розмірі 1450000,00 грн. покупець зобов’язується сплатити на підставі рахунку-фактури виставленого постачальником після підписання сторонами акту введення в експлуатацію, але не пізніше ніж 60 днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 3 Банківські 11

Тендерна документація

03 червня 2020 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМЕД ТЕХНОЛОДЖИС"
#38040427
Переможець 14 500 000,00
UAH
03 червня 2020 13:16

Документи

03 червня 2020 13:15
Електронний підпис
03 червня 2020 13:15
протокол 2 КТ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 13:47
Додаткова угода №2 від 31.08.20р..pdf зміни до договору
02 вересня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 16:18
Додат. угода на КТ від 03.08.20р..pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 13:19
Договор на КТ (1)_copy.pdf укладений
03 червня 2020 13:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
За кодом CPV за ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. Система повного тіла КТ (Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла SUPRIA 32) згідно з УКТЗЕД - 9022 12 00 00 за кодом НК 024:2019- 37618 1 комплект 14 500 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із неготовністю приміщень для зберігання, монтажу та інсталяції Системи рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла SUPRIA 32, керуючись ст.ст.651-654 Цивільного Кодексу України, п.11.2. Розділу ХI "Інші умови" Договору поставки від 03.06.2020р. №165/3110 (надалі-Договір) дійшли взаємної згоди укласти дану Додаткову угоду про внесення змін до Договору про нижчевикладене: 1. Прожовжити строк поставки товару, в зв'зку з чим викласти пункт 5.1 Договору у наступній редакції: "5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 15.08.2020р." 2. Інші умови Договору залишаються без змін, Сторони підтверджують прийняті за ними зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 165/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились: 1.1. викласти пункт 3.1. статті ІІІ Договору «Ціна Договору» в наступній редакції: «Ціна Договору становить: 14 787 250,00 грн. (чотирнадцять мільйонів сімсот вісімдесят сім тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 копійок) (резервний фонд бюджету міста - 14 500 000,00грн., кошти НСЗУ - 287 250,00грн.). Акт узгодження ціни товару додається . 1.2. викласти пункт 4.3. статті ІV Договору «Порядок здійснення оплати» в наступній редакції: «4.3. Сторони домовились та встановили наступний порядок оплати Товару: 4.3.1. Покупець зобов’язується здійснити попередню оплату Товару в розмірі 7 000 000,00 грн. (сім мільйонів гривень 00 копійок) на підставі рахунку-фактури, виставленого Постачальником; 4.3.2. Залишок вартості Товару в розмірі 6 337 250,00 грн. (шість мільйонів триста тридцять сім тисяч двісті п'ятдесят гривень 00 копійок) (за рахунок резервного фонду бюджету міста - 6 050 000,00 грн., за рахунок коштів НСЗУ - 287 250,00 грн.). 4.3.3. Залишок вартості Товару в розмірі 1 450 000,00 грн. (один мільйон чотириста п'ятдесят тисяч гривень 00 копійок) Покупець зобов’язується сплатити на підставі рахунку-фактури, виставленого Постачальником, після підписання Сторонами Акту введення в експлуатацію.». 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, діють в редакції Договору і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання в повному обсязі.
Номер договору про закупівлю: 165/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
За кодом CPV за ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини. Система повного тіла КТ (Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла SUPRIA 32) згідно з УКТЗЕД - 9022 12 00 00 за кодом НК 024:2019- 37618 1 комплект 14 500 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 787 250,00
UAH