Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини фасаду Народного дому с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області
Очікувана вартість
271 496,00 UAH
UA-2020-06-03-002475-a ● 7b40f0409e81454a9e06438c7f842b8a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури, молоді та спорту Дрогобицької РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02229296 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Дрогобич, 22 січня, 28 |
Контактна особа: |
Козар Надія Станіславівна +380324427305 kultura_drrayon@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 23:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 23:45 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 23:45 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 13:36 |
Очікувана вартість: | 271 496,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 714,96 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тип замовника: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт частини фасаду Народного дому с. Нагуєвичі Дрогобицького району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82126, Україна, Львівська область, с. Нагуєвичі, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 23:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 23:29 |
ДокументаціяКапРем.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків
Дата подання: 04 червня 2020 14:56
Дата відповіді: 04 червня 2020 16:05
Доброго дня
Який клас наслідків будівлі в якій проводиться капітальний ремонт фасаду?
Відповідь: Доброго дня.
СС-1
СС-1
тендерна документація
Дата подання: 04 червня 2020 17:08
Дата відповіді: 09 червня 2020 18:30
Доброго дня шановний Замовник..... вивчивши вашу тендерну документацію хочемо Вам сказати, що враховуючи дані роботи і те, що вони будуть проводитися в такому закладі, згідно з чинним законодавством доцільно би було, щоб їх виконувала професійна будівельна компанія. В тендерній документації відсутні вимоги щодо наявності ліцензії, дозвільних документів у підрядника, також відсутні вимоги щодо проходження працівниками підрядника навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, медичних довідок звязку епідемією covid-19, що відповідає виду предмету закупівлі. Також у тендерній документації відсутні вимоги щодо сертифікації матеріалів, які будуть встановлені у закладі. Тому звертаємося до Вас з питанням, чому Замовник не ставить за мету виконання робіт належної якості професійним підрядником...вважаємо, що за наявної тендерної документації не вдасться забезпечити належну якість робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що зазначені вами вимоги не передбачені чинним законодавством.
Перепрошуємо
Дата подання: 04 червня 2020 23:50
Дата відповіді: 09 червня 2020 18:31
Ми перепрошуємо , що встріваємо в Вашу повчальну з сторони учасників писанину , як має проводити Замовник тендер . По перше умникам Ви принижуєте нас учасників не професіоналів . Так треба читати і виконувати і виграти , а не консультатом виступати
.У зв’язку з втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» та скасування наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» з 01.01 2018 року скасовано обов’язкову сертифікацію продукції, яка входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28. Таким чином , ми не можемо надати у складі нашої пропозиції сертифікати відповідності на перелік основних матеріалів, які мають використовуватись для проведення робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником не будуть вноситись зміни до спрощеної закупівлі.
Учасник 4
Дата подання: 07 червня 2020 13:02
Дата відповіді: 09 червня 2020 18:31
Вважаю, що учасник "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ" виступає як УПЕРЕДЖЕНИЙ САМОЛЮБ або ПРОВОКУЄ НА КОНФЛІКТ , причому провокує "ЗАМОВНИКА" виходити за рамки ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції змін від 01.01.2020 року . Для того щоб такі розпорядження давати "ЗАМОВНИКУ" першочергово необхідно вивчити норми ЧИННОГО законодавства в тому числі вищевказаний Закон і вказати відповідно до якого пункту, статті, розділу чи ін. нормативно-правового акту він це вимагає . Повністю підтримую 100 % учасника "ПЕРЕПРОШУЄМО", вважаю , що ми УЧАСНИКИ маємо бути ПАРТНЕРАМИ вийшовши на ринок конкурентною тільки має бути ЦІНА нашого ТОВАРУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником не будуть вноситись зміни до спрощеної закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-03-002475-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "ЕЛІТА-ЖИТЛОБУД-ХІТ", Код ЄДРПОУ:35422313
Дата подання: 26 червня 2020 20:28
Не правомірне визначення переможця
Помилки допущені.
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 45" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПРИКАРПАТБУД"
1. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- розрахунок договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для замовника. Пропозиція, що не відповідає технічній специфікації, викладеній у додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
- локальний(-і) кошторис(-и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- графік виконання робіт
Не надано розрахунки до договірної ціни:
РОЗРАХУНКИ- Прибуток, адмінвитрати, заробітної плати, машин , пояснююча, дефектний акт.
В матеріальних ресурсах не включено такі матеріали , які потрібно включати , а не викреслювати :
- сталеві риштування – т=0.135 , щити настилу=8.825м2, деревяні щити =0,02828м2, шурупи =98шт Дана вимога у Замовника написана вище…
2. Потрібно уважно перечитувати всі документи ,що вимагає Замовник.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 3 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. (учасник має надати гарантійний лист у складі пропозиції).
Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації об’єкта.
Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника.
. Гарантійний строк на дані роботи становить 60 місяців. Гарантійний строк на матеріали та обладнання відповідає гарантійному терміну виробника даної продукції. Перебіг гарантійного строку розпочинається з дати підписання сторонами кінцевого Акту приймання-передачі виконаних робіт.
Не надано як вимагає Замовник
В кожній будівельній організації зобов’язані дбати про охорону праці і в кожній організації повинні бути відповідальні за стан охорони праці в цілому по організації , так і окремо взятому об’єкті .
В кожній організації повинна бути згідно вимог по охороні праці , а також по наданій дозвільній ліцензії Держархібуду повинна бути комісія з трьох чоловік , члени комісії якої мають посвідчення , що вони пройшли навчання по техніці безпеки і мають право навчати робітників і проводити атестацію. Члени комісії можуть бути і наймані на час навчання з других організацій ітд.
ФОРМА – ЛИСТ
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗГОДИ
З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ТУ УМОВАМИ ЙОГО ЗМІН
Лист підтвердження згоди
щодо «Проекту договору та умов його змін»
ЗГОДА З ІСТОТНИМИ УМОВАМИ ДОГОВОРУ
Довідка щодо збереження навколишнього середовища.
З ПОВАГОЮ…
Розгорнути
Згорнути
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 45" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПРИКАРПАТБУД"
1. Для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
- розрахунок договірної ціни відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1:2013. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для замовника. Пропозиція, що не відповідає технічній специфікації, викладеній у додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
- локальний(-і) кошторис(-и) (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- графік виконання робіт
Не надано розрахунки до договірної ціни:
РОЗРАХУНКИ- Прибуток, адмінвитрати, заробітної плати, машин , пояснююча, дефектний акт.
В матеріальних ресурсах не включено такі матеріали , які потрібно включати , а не викреслювати :
- сталеві риштування – т=0.135 , щити настилу=8.825м2, деревяні щити =0,02828м2, шурупи =98шт Дана вимога у Замовника написана вище…
2. Потрібно уважно перечитувати всі документи ,що вимагає Замовник.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 3 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. (учасник має надати гарантійний лист у складі пропозиції).
Підрядник протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації об’єкта відповідає за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації об’єкта.
Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, які виникли з вини підрядника.
. Гарантійний строк на дані роботи становить 60 місяців. Гарантійний строк на матеріали та обладнання відповідає гарантійному терміну виробника даної продукції. Перебіг гарантійного строку розпочинається з дати підписання сторонами кінцевого Акту приймання-передачі виконаних робіт.
Не надано як вимагає Замовник
В кожній будівельній організації зобов’язані дбати про охорону праці і в кожній організації повинні бути відповідальні за стан охорони праці в цілому по організації , так і окремо взятому об’єкті .
В кожній організації повинна бути згідно вимог по охороні праці , а також по наданій дозвільній ліцензії Держархібуду повинна бути комісія з трьох чоловік , члени комісії якої мають посвідчення , що вони пройшли навчання по техніці безпеки і мають право навчати робітників і проводити атестацію. Члени комісії можуть бути і наймані на час навчання з других організацій ітд.
ФОРМА – ЛИСТ
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗГОДИ
З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ТУ УМОВАМИ ЙОГО ЗМІН
Лист підтвердження згоди
щодо «Проекту договору та умов його змін»
ЗГОДА З ІСТОТНИМИ УМОВАМИ ДОГОВОРУ
Довідка щодо збереження навколишнього середовища.
З ПОВАГОЮ…
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2020 16:52
Щодо вашої скарги, повідомляємо наступне:
1) Учасником подано всі розрахунки, що вимагались умовами зазначеної закупівлі
2) Учасником надано гарантійний лист по формі та з умовами, що вимагались умовами зазначеної закупівлі.
Таким чином, у задоволенні скарги вам відмовлено.
1) Учасником подано всі розрахунки, що вимагались умовами зазначеної закупівлі
2) Учасником надано гарантійний лист по формі та з умовами, що вимагались умовами зазначеної закупівлі.
Таким чином, у задоволенні скарги вам відмовлено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУД-ЛЬВІВ" |
244 519,87
UAH з ПДВ
|
170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДРОГОБИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК" |
246 394,00
UAH з ПДВ
|
172 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 45" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПРИКАРПАТБУД" |
259 392,00
UAH з ПДВ
|
192 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія" |
220 086,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КРАЩА-ІДЕЯ" |
230 919,53
UAH з ПДВ
|
198 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КУЗЬ" |
240 183,84
UAH з ПДВ
|
198 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Б-ВІКТОРІЯ" |
245 136,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕЛІТА-ЖИТЛОБУД-ХІТ" |
247 145,00
UAH з ПДВ
|
244 430,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лозинський Олег Миколайович |
256 803,31
UAH з ПДВ
|
247 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛЮБІНЕЦЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
268 680,00
UAH з ПДВ
|
253 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ В.Ф.Ф. |
264 315,68
UAH з ПДВ
|
264 315,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВОБУД-ЛЬВІВ" #43632775 |
Відхилено |
170 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 21:49
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДРОГОБИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "КОМУНАЛЬНИК" #33000919 |
Відхилено |
172 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 21:50
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 45" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПРИКАРПАТБУД" #30084870 |
Переможець |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 17:13
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 26 червня 2020 17:13
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 45" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ПРИКАРПАТБУД" #30084870 |
192 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2020 16:16
|
Договір | зміни до договору |
01 грудня 2020 16:10
|
Договір | зміни до договору |
01 грудня 2020 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2020 13:39
|
Договір | зміни до договору |
13 липня 2020 13:25
|
Договір | укладений |
13 липня 2020 13:08
|
Договір | укладений |
09 липня 2020 16:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Заміна помилково оприлюдненої угоди |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 14 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |