код ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світлодіодні підвісні світильники для вуличного освітлення 53 Вт)
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-06-03-002422-b 4a2c9106459c4891a2aee52a8570c3e4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03360874
Вебсайт: http://www.gorsvet.kh.ua
Місцезнаходження: 61024, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Пушкінська, 96
Контактна особа: Олександр Кітаєв
+380577041418
gorsvet-kharkov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:02
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 одиниця
код ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (Світлодіодні підвісні світильники для вуличного освітлення 53 Вт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61010, Україна, Харківська область, м.Харків, вул. Гордієнківська, 43-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) Пiсляоплата 120 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По програмуванню світильників
Дата подання: 03 червня 2020 13:44
Дата відповіді: 05 червня 2020 13:40
"Користувацький профіль дімування - Можуть бути запрограмовані з використанням програмованих профілів дімування: до 5 комбінацій часових інтервалів та рівнів світла.; - так ви вимагаєте ,але це не зрозуміла вимога до кінця Ми робимо світильникі які програмуються по потужності , але все одно ПОЯСНІТЬ БУДЬ ЛАСКА Як потрібно програмувати потужність світильникІв ? Виберіть варіант що вам підійде 1. Одноразово при виготовлені у кожному світильнику окремо ,на багато років наперед програмуємо у енергонезалежній памяті почасову потужність (10-рівнів ) Програмування відбувається - Ми вказуємо почасову потужність у добі та точну дату і час , місто в якому ви встановлюєте світильник і все . Потім програма також враховує час заходу сонця та час сходу сонця в залежності від періоду року і часового поясу України . Як тільки сонце зайде у вашому регіоні включиться світильник і кожен час буде він буде світити із тією потужність що виставлено у програмі . Наприклад від 22 год до 23 год.100 процентів від 23 до 24 год 90 процентів від 24 до 01 год 70 процентів і так далі почасово до самого ранку включення потрібної потужності буде відбуватись по виставленому вами алгоритму, до того моменту поки у цей день не почне сходити сонце і програма вимкне повністю світильник .Програма має енергонезалежне живленні і при пропаданні живлення 220 Вольт на світильнику ( навіть більше року ) внутрішній календар програми працює і нічого не збивається в настройках 2. Всі світильник програмуються від окремо встановленого контролера ( який ми виготовляємо і поставимо разом із світильниками ) по двох провідному проводі по протоколах "1-10" Вольт або " ШИМ" (або є ще варіант зміни потужності при допомозі резистора " РЕЗИСТОР" ,) Це дозволяє споживачу самому у любий час при необхідності переналаштовувати програму світіння світильників при 1-10 В або ШИМ Логіка роботи аналогічна першому варіанту Якщо "РЕЗИСТОР" це значить покрутивши резистор на контролері виставляємо потужність на світильнику ( без погодинного програмування ) виставляємо потужність . Але все одно як тільки зійде сонце у вашому регіоні світильник вимкнеться у всіх режимах 2. Всі світильник програмуються по мережі живлення 220 Вольт від окремо встановленого контролера ( який ми виготовляємо і поставимо разом із світильниками ) , Це дозволяє споживачу переналаштовувати програму світіння світильників . Логіка роботи аналогічна попередньому варіанту Можливо вам потрібно щось інше .. нехай технічні вимоги опише інженер Просимо вас не пишіть -- згідно тендерної документації. дайте більше інформації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до додатку №4 до ТД п.24 «Вимоги до можливості управління» вказано «Користувацький профіль дімування - можуть бути запрограмовані з використанням програмованих профілів дімування: до 5 комбінацій часових інтервалів та рівнів світла», тобто драйвери світильників повинні бути запрограмовані на заводі, відповідно до наданого Замовником необхідного графіку дімування з використанням до 5 комбінацій зміни рівня освітлення світильника в залежності від часових інтервалів.
Ця функція не повинна вимагати додаткового обладнання від Замовника та бути реалізована у драйвері світильника (бути автономною в роботі).
На ваше питання – «Як потрібно програмувати потужність світильникІв» надаємо приклад графіку дімування : 1 інтервал - 100% освітлення (з моменту включення світильника до 22 години); 2 інтервал – 60% освітлення (з 22 до 24 години); 3 інтервал – 50% рівня освітлення (з 24 до 2 години ранку ) , 4 інтервал – 50% освітлення (з 2 до 5 години ранку до відключення освітлення), 5 інтервал – 60% освітлення (з 5 години ранку до відключення освітлення).
Технічне завдання
Дата подання: 03 червня 2020 15:33
Дата відповіді: 05 червня 2020 13:54
Доброго дня! У технічних умовах ТД Замовник в якості обов'язкової вимоги висуває наявність сертифікату ISO 14001 . Хочу звернути Вашу увагу, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001, який вимагає Замовник, зазначено наступне: «Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічні політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». У цьому ж вступі зазначено, що «Цей стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Таким чином, стандарт ISO 14001 не може утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації, що порушує прнципи державних закупцвель). У розділі «1 Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що даний стандарт має виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким в значено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). У розділі 2 «Нормативні посилання» зазначеного ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування». Згідно зі ст. 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему екологічного менеджменту Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого лобіюються. І при чому робиться це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаю Вашу увагу, що учасники, не маючи зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні з отримання Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», заздалегідь не можуть передбачити бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи екологічного менеджменту не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного менеджменту не є обов’язком і жодним нормативно-правовим документом не встановлено вимоги щодо його отримання. Саме тому і вимагати Замовник його не має права, оскільки дана вимога сформована не згідно чинного законодавства. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Помилка, по номеру додатку в середині файлу, - "Додаток 2_технічне завдання.docx" буде виправлена. У додатку №2 «Технічне завдання» вказано перелік документів, які підтверджують відповідність технічним вимогам, а саме у п.2 зазначено- «Підтвердити фактичну відповідність основних параметрів запропонованого світильника (з поз. 2 по поз. 11 ) протоколом випробувань, протоколом вимірювань, що виданий акредитованим органом». Замовник надає Учасникам можливість надання будь якого документу з перелічених, що видає акредитований центр або лабораторія і містить в собі інформацію про результати проведених випробувань (вимірювань).
Технічні Вимоги до Учасників
Дата подання: 03 червня 2020 15:49
Дата відповіді: 05 червня 2020 13:54
Доброго дня! Прошу дати роз`яснення з приводу запиту в технічній документації відповідно до Додтаку 2 (чи 4). Ви вимгаєте підтвердження характеритстик Протоколом випробувань та Протоколом вимірювань. Прошу пояснити нам, як поетнційним Учасникам, в чому полягає різниця? На це питання не змогли відповісти, навіть в акридитованій лабараторії випробувань. Прошу звернути Вашу увагу, що Протокол випробувань - це офіційний документ, який видає акредитований центр або лабораторія і містить в собі інформацію про результати проведених випробувань. Випробування проводяться за допомогою різних технічних засобів і засобів вимірювань, які відповідним чином перевірені або відкалібровані. То ж прошу надати відповідь, чому ви розділяєете один і той самий документ, надаючи йому різне найменування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Помилка, по номеру додатку в середині файлу, - "Додаток 2_технічне завдання.docx" буде виправлена. У додатку №2 «Технічне завдання» вказано перелік документів, які підтверджують відповідність технічним вимогам, а саме у п.2 зазначено- «Підтвердити фактичну відповідність основних параметрів запропонованого світильника (з поз. 2 по поз. 11 ) протоколом випробувань, протоколом вимірювань, що виданий акредитованим органом». Замовник надає Учасникам можливість надання будь якого документу з перелічених, що видає акредитований центр або лабораторія і містить в собі інформацію про результати проведених випробувань (вимірювань).
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 04 червня 2020 15:21
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:53
Доброго дня, шановний Замовник. Ви вимагаєте у Додатоку 4 тендерної документації "ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ" технологію світлодіодів "Обов’язково - SMD (surface-mоunted-device)". Дана вимога є дискримінаційною, адже Вам не повинна бути важлива технологія виготовлення компонентів світильника, бо Вас повинен турбувати тільки результат освітлення. У світильнику важливо саме світло а не вузько-технологічні дрібниці. Яка різниця що за діоди, якщо Ви чітко сформулювали тип оптики та як повинно розповсюджуватися світло, а також - Ви вимагаєте фотометричні файли, за допомогою яких зможете побачити відповідність світильника до ваших вимог, незалежно від типу технології виготовлення діодів? Такими діями Ви звужуєте коло учасників, а також лишаєтеся можливості закупити більш нові технології, більш економічні аніж SMD. Ми виробляємо світильники, котрі вдовольняють всі вимоги, мають всі сертифікати, та дешевші у 3 рази від очікуваної вартості закупівлі, та мають новішу технологію аніж SMD. Просимо вилучити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так як КП «Міськсвітло» ХМР закуповує світлотехнічне обладнання й в подальшому займається його монтажем, ремонтом і утриманням, в підприємства на сьогодні є багаторічний досвід застосування світлотехнічного устаткування влаштованого з використанням різних технологій монтажу LED на платі.
Перелічувати переваги й недоліки кожної з технологій в рамках даної закупівлі не є доцільним так як вони всім відомі, можна сказати лише, що для освітлення вулиць і доріг здебільшого використовують типи світильників з влаштованим SMD, тому що вони мають більш якісні технічні та експлуатаційні характеристики та більшу ремонтопридатність .
Тому «Замовник» виділяє окремо цю особливість конструкції та вимагає дотримання необхідної нам технології виконання оптичного модуля "Обов’язково - SMD (surface-mоunted-device)".
Наявність же фотометричних файлів на світильник дасть змогу перевірити відповідність світильників на предмет формування кривої сили світла та рівня освітленості на різних ділянках вулиці.
тех. вимоги
Дата подання: 05 червня 2020 14:09
Дата відповіді: 10 червня 2020 18:02
Перш за все дякуємо за відповідь по програмуванню світильника.. Ми так зрозуміли ви надасте графік по якому треба програмувати світильники..ВЕЛИКЕ ПРОХАННЯ - надайте графік у тендерній документації..Ще одне ми розуміємо так - Ви мабуть забули вказати що живлення внутрішніх часів у світильнику повинно бути енергонезалежне або простіше - потрібно у вимогах вказати що при при пропаданні живлення 220 вольт програма не повинна збиватись .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
В відповіді, що була надана Замовником 05.06.20, 13:40, вказано,-
"Ця функція не повинна вимагати додаткового обладнання від Замовника та бути реалізована у драйвері світильника (бути автономною в роботі)". Акцентую вашу увагу ,-"бути автономною в роботі", тобто самойстійною чи незалежною. Також в новій редації Додатка 2 (від 09.06) в п.24 Технічного завдання додатково приводиться пояснення, - "Драйвер повинен мати можливість зміни рівня освітлення світильника без додаткової проводки, (незалежно) забезпечити правильні рівні освітлення в потрібний час".
Стосовно питання по ISO заданого 05.06.20р.
Інформуємо , що стосовно даної вимоги в новій редації Додатка 2 від 09.06.20 були внесені зміни.
Технічне завдання
Дата подання: 05 червня 2020 14:11
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:53
Доброго дня! У технічних умовах ТД Замовник в якості обов'язкової вимоги висуває наявність сертифікату ISO 14001 . Хочу звернути Вашу увагу, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 14001, який вимагає Замовник, зазначено наступне: «Цей стандарт можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати екологічні політику і завдання, ураховуючи правові й інші вимоги». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ’ЯЗАНІ». У цьому ж вступі зазначено, що «Цей стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Таким чином, стандарт ISO 14001 не може утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб’єкта господарювання, зокрема, й в такий спосіб – як створення перешкоди для прийнятті участі у закупівлі (тобто дискримінації, що порушує прнципи державних закупцвель). У розділі «1 Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ’ЯЗАНІ». Тобто ми бачимо, що даний стандарт має виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників, яким в значено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. 3 та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). У розділі 2 «Нормативні посилання» зазначеного ДСТУ передбачено, що «Нормативних посилань немає». Тобто жодним чинним нормативно-правовим актом в Україні не регулюється дане питання та не передбачена обов’язкова наявність сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування». Згідно зі ст. 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему екологічного менеджменту Замовник ставить учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого лобіюються. І при чому робиться це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Звертаю Вашу увагу, що учасники, не маючи зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні з отримання Сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування», заздалегідь не можуть передбачити бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи екологічного менеджменту не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи екологічного менеджменту не є обов’язком і жодним нормативно-правовим документом не встановлено вимоги щодо його отримання. Саме тому і вимагати Замовник його не має права, оскільки дана вимога сформована не згідно чинного законодавства. Тому вимагаємо виключити дану вимогу та внести зміни!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так як КП «Міськсвітло» ХМР закуповує світлотехнічне обладнання й в подальшому займається його монтажем, ремонтом і утриманням, в підприємства на сьогодні є багаторічний досвід застосування світлотехнічного устаткування влаштованого з використанням різних технологій монтажу LED на платі.
Перелічувати переваги й недоліки кожної з технологій в рамках даної закупівлі не є доцільним так як вони всім відомі, можна сказати лише, що для освітлення вулиць і доріг здебільшого використовують типи світильників з влаштованим SMD, тому що вони мають більш якісні технічні та експлуатаційні характеристики та більшу ремонтопридатність .
Тому «Замовник» виділяє окремо цю особливість конструкції та вимагає дотримання необхідної нам технології виконання оптичного модуля "Обов’язково - SMD (surface-mоunted-device)".
Наявність же фотометричних файлів на світильник дасть змогу перевірити відповідність світильників на предмет формування кривої сили світла та рівня освітленості на різних ділянках вулиці.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 червня 2020 09:19
Кінець періоду оскарження: 23 червня 2020 00:00
Дата відміни: 23 червня 2020 00:01
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: п.2 ч.5 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами)

Актуальні тендери

До пошуку