Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Інженерні та будівельні роботи (Монтаж протипожежних дверей та люка)
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2020-06-03-002372-b e9c92a9c498a49a3a67c0c7be07b72bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Бакун

+380680464319 staysi90@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів"
Код ЄДРПОУ: 02139618
Місцезнаходження: 09107, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Контактна особа: Анастасія Бакун
+380680464319
staysi90@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Протипожежні двері та люк мають відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-77:2009, їх габаритні розміри мають відповідати проєктним розмірам прорізів, для монтажу в які вони призначені, конструкції дверей та люка мають бути вогнетривкими.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Інженерні та будівельні роботи (Монтаж протипожежних дверей та люка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09107, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 червня 2020  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

03 червня 2020 11:36
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП МУЗИЧЕНКО РОМАН ІВАНОВИЧ
#3041902475
Переможець 34 000,00
UAH
03 червня 2020 11:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 13:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 34 000,00
UAH