Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з реконструкції внутрішньої системи теплопостачання ДНЗ «Зірочка» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів, Київської області
Очікувана вартість
1 500 452,20 UAH
UA-2020-06-03-002148-c 1bc3d986021c4dbca2ddd7ed932dc778
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кончаківська Ірина Михайлівна

+380442067481 2067481@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 34695981
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Кончаківська Ірина Михайлівна
+380442067481
2067481@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 500 452,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 503,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7502 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з реконструкції внутрішньої системи теплопостачання ДНЗ «Зірочка» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м. Обухів, вул. Каштанова, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором Аванс 20 Робочі 30
Iнша подія Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:26
Перелік змін Зірочка.pdf
17 червня 2020 16:26
Додаток 2 Технічне завдання нова редакція.pdf
17 червня 2020 16:26
ТД Зірочка нова редакція.docx
03 червня 2020 12:28
Додаток 3 Договір.docx
03 червня 2020 12:28
Додаток 1 ТП.docx
17 червня 2020 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 16:26
Перелік змін Зірочка.pdf
17 червня 2020 16:26
Додаток 2 Технічне завдання нова редакція.pdf
03 червня 2020 12:28
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
17 червня 2020 16:26
ТД Зірочка нова редакція.docx
03 червня 2020 12:28
ТД Зірочка.docx
03 червня 2020 12:28
Додаток 3 Договір.docx
03 червня 2020 12:28
Додаток 1 ТП.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»» 1 491 417,60
UAH з ПДВ
1 491 417,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 16:39
Електронний підпис
24 червня 2020 16:39
5. Інші документи.rar
24 червня 2020 16:39
Додаток 3 Договір.pdf
24 червня 2020 16:39
3. Технічні вимоги.rar
24 червня 2020 16:39
Кошториси.rar
24 червня 2020 16:39
Додаток 1 ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільне підприємство «УКРІНТЕРМ»»

Інформація про відміну

Дата відміни
25 червня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій