Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015-24930000-2 - Фотохімікати (живильні середовища для лабораторії)
Очікувана вартість
255 450,00 UAH
UA-2020-06-03-002103-a a8c1faebc86945eeaa5cc2f2a49015e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дембіцька Олена Олександрівна

+380323931481 byhgalter-gcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Жидачівська ЦРЛ"
Код ЄДРПОУ: 01996208
Місцезнаходження: 81700, Україна , Львівська обл., місто Жидачів, вулиця Ярослава Мудрого,29
Контактна особа: Дембіцька Олена Олександрівна
+380323931481
byhgalter-gcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 24 червня 2020 12:49
Очікувана вартість: 255 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 277,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


мова, якою повинні бути складені тендерні пропозиції
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
119 найменувань
Код ДК 021:2015-24930000-2 - Фотохімікати (живильні середовища для лабораторії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81700, Україна, Львівська область, м.Жидачів, вулиця Ярослава Мудрого,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 12:34
Перелік змін (1).docx
16 червня 2020 12:34
Тендерна Документація середовище для лабораторії зі змінами.doc
16 червня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 10:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 12:34
Перелік змін (1).docx
11 червня 2020 10:41
Перелік змін (1).docx
04 червня 2020 14:50
Перелік змін (1).docx
16 червня 2020 12:34
Тендерна Документація середовище для лабораторії зі змінами.doc
11 червня 2020 10:41
Тендерна Документація середовище для лабораторії зі змінами.doc
04 червня 2020 14:50
Тендерна Документація середовище для лабораторії зі змінами.doc
03 червня 2020 16:31
Тендерна Документація середовище для лабораторії.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНГВІС" 248 558,20
UAH з ПДВ
248 558,20
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа -підприємець Жиравецький Ярослав Іванович 255 388,00
UAH з ПДВ
255 388,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 10:50
Електронний підпис
09 липня 2020 10:50
Електронний підпис
09 липня 2020 10:50
Електронний підпис
09 липня 2020 10:46
Довідка_ч2_ст17.pdf
09 липня 2020 10:46
Довідка_п12_ч1_ст17.pdf
09 липня 2020 10:46
Довідка МВС.pdf
06 липня 2020 15:07
Електронний підпис
22 червня 2020 10:21
Електронний підпис
22 червня 2020 10:19
Авторизаційний Кормей.pdf
22 червня 2020 10:19
Авториз. діатрон.pdf
22 червня 2020 10:17
Статут_копія.pdf
19 червня 2020 10:59
Електронний підпис
18 червня 2020 12:27
Інша інформація.pdf
18 червня 2020 12:20
Лист-відгук.pdf
18 червня 2020 11:34
Копія Cтатуту.pdf
18 червня 2020 11:32
наказ 1_ про підпис.pdf
18 червня 2020 11:25
Установчі_ ПП САНГВІС.pdf
18 червня 2020 11:24
Довідки з банку.pdf
18 червня 2020 11:24
форма №1ДФ_звіт ЄСВ.pdf
18 червня 2020 11:23
Проект договору.pdf
18 червня 2020 11:23
Гарантійний лист.pdf
18 червня 2020 11:23
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 11:36
паспорт + код .pdf
19 червня 2020 11:34
Витяг_Жиравецький Я.І..pdf
19 червня 2020 11:32
МТВ до товару.pdf
19 червня 2020 11:31
ВідповідністьКК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "САНГВІС"

Фізична особа -підприємець Жиравецький Ярослав Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне підприємство "САНГВІС"
#39652998
Переможець 248 558,20
UAH з ПДВ
07 липня 2020 16:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 14:41

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів Код ДК 021:2015-24930000-2 - Фотохімікати (живильні середовища для лабораторії) (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-06-03-002103-a ) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1) Учасником у складі Тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» необхідно надати: - копію звіту ЄСВ за останній звітній період (з ретушуванням персональних даних працівників) з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (наприклад: копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) (за останній звітній період)) Учасником надано копію звіту ЄСВ за квітень 2020 року. Відповідно до НАКАЗУ 14.04.2015 № 435 Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Розділу ІІІ п.1 Страхувальники, крім зазначених у пунктах 5, 6 цього розділу, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з ФО - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), у частині подання Звіту за таких осіб зобов’язані формувати та подавати до органів доходів і зборів Звіт протягом 20 календарних днів, що настають за останнім днем звітного періоду. Звітним періодом є календарний місяць. Таким чином, Учасник Приватне підприємство "САНГВІС" повинен усунути вказані невідповідності шляхом завантаження необхідних документів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "САНГВІС"
#39652998
248 558,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 15:51
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 15:49
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:09
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
21 січня 2021 09:33
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:40
Додаткова угода.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 11:48
Підписаний договір укладений
20 липня 2020 11:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на 20%
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 20%, повторна публікація
Номер договору про закупівлю: 247
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із закритям договору, через технічні помилки на майданчику
Номер договору про закупівлю: 247
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 298 269,84
UAH (в тому числі ПДВ 49 711,64 UAH)