Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бачки зливні пластикові та їх деталі
Очікувана вартість
23 472,00 UAH
UA-2020-06-03-001941-b edf06a246e154151ac297ec3cebd68e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Никитюк Олена Миколаївна

+380645244097 laenell@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Код ЄДРПОУ: 02070714
Вебсайт: https://snu.edu.ua/
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, будинок 59А
Контактна особа: Никитюк Олена Миколаївна
+380645244097
laenell@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 23:55
Початок аукціону: 19 червня 2020 12:17
Очікувана вартість: 23 472,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 235,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44410000-7: Вироби для ванної кімнати та кухні


Повторна у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів UA-Р-2020-05-18-004399-с згідно п.1 ч.2 ст.32 Закону «Про публічні закупівлі», у зв’язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Бачки зливні пластикові та їх деталі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, пр. Центральний, 59-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44410000-7 — Вироби для ванної кімнати та кухні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно накладної. Кошти державного бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:09
проект ДОГОВОРУ ВТ19.doc
03 червня 2020 11:09
ВТ19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кількість партій поставки
Дата подання: 07 червня 2020 12:37
Дата відповіді: 09 червня 2020 08:46
Просимо сповістити яка орієнтовна кількість партій поставки?
Відповідь: Плануємо одноразове замовлення всього товару.
разове відвантаження усього обьєму продукції
Дата подання: 07 червня 2020 12:37
Дата відповіді: 09 червня 2020 08:46
Чи розглядається разове відвантаження усього обьєму продукції?
Відповідь: Планується разове відвантаження усього обьєму продукції
розвантаження авто
Дата подання: 07 червня 2020 12:38
Дата відповіді: 09 червня 2020 08:53
Просимо сповістити розвантаження авто та заніс продукції у споруду робить організатор чи переможець торгів?
Відповідь: Переможець.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-001941-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ІВАНОВ ІЛЛЯ ВАЛЕРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3280901039
Дата подання: 03 червня 2020 15:36
Надмірні кваліфікаційні критерії задля звуження кола потенційних переможців торгів
У тендерній документації вказано: "- Кваліфікаційні критерії встановлені замовником: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". Закон "Про публічні закупівлі" дає вам право встановлювати цей кваліфікаційний критерій за вашим бажанням. Але чи є це доцільним до саме цієї закупівлі? Наприклад, я не маю аналогічного договору, але маю спроможність постачати державі цей товар за найнижчою ціною. Це постачання товару, а не монтажні роботи з встановлення. Встановлення критерію з аналогічним договором для закупівлі з очікуваною вартістю 23472 грн. - це є недоцільною вимогою. Якщо Ви видалите недоцільні вимоги з тендерної документації - це сприятиме більш раціональному використанню державних коштів, завдяки збільшенню конкуренції серед постачальників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2020 10:30
Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон) «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям».
Керуючись вимогами ч.2 ст.16 Закону замовником установлено один кваліфікаційний критерій, який вважається доцільним, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовник не вважає доцільним вносити зміни в тендерну документацію в частині кваліфікації учасників за ст.16 Закону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЖУК ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ 19 956,00
UAH з ПДВ
19 956,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" 22 673,00
UAH з ПДВ
22 673,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 10:28
Довідка 1.pdf
30 червня 2020 10:28
Справка о несудимости.pdf
30 червня 2020 10:28
Довідка 2.pdf
22 червня 2020 12:16
Електронний підпис
18 червня 2020 16:41
Електронний підпис
18 червня 2020 16:40
Довідка щодо ліцензії.pdf
18 червня 2020 16:40
Технічні вимоги.pdf
18 червня 2020 16:40
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 16:40
Проект договору.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 16:55
ДОВІДКА документи .pdf
18 червня 2020 16:55
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
18 червня 2020 16:55
Гарантія на документи.pdf
18 червня 2020 16:55
паспорт 10,11.pdf
18 червня 2020 16:55
Заборгов..PDF
18 червня 2020 16:55
довідка счет 2020.pdf
18 червня 2020 16:55
Витяг розширений.pdf
18 червня 2020 16:55
Vityag.PDF
18 червня 2020 16:55
Vipiska2.PDF
18 червня 2020 16:55
Vipiska.PDF
18 червня 2020 16:55
Pasport 12-13ST.PDF
18 червня 2020 16:55
Pasport 2ST.PDF
18 червня 2020 16:55
Pasport 1ST.PDF
18 червня 2020 16:55
ID KOD.PDF
18 червня 2020 16:55
Цінова+Тех.вим+2 Згоди.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЖУК ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ЖУК ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2878402634
Переможець 19 956,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 10:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 10:07

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутність документа (документів) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Вимагається відповідно до ч.1 Інструкції з підготовки тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, (Додаток 1 до тендерної документації: «Тендерна пропозиція»), інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; Необхідна Довідка або інший документ про надання права підпису.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 10:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЖУК ВАДИМ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2878402634
19 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 09:24
Підписаний контракт укладений
06 липня 2020 09:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 956,00
UAH